Peugeot Speedfight 2 50 Lc Euro1
VlatX 28 Apr 2018
Pratim radove i samo narped,oko airboxa da probas da nabacis minareli tip guma koja ide na karb ima mogucnost da se rotira tako da ako iam mesta mozes da to nabacis tamo.
Razredni 28 Apr 2018
a 100ka kakav box ima, kapiram ako je usis duzi za 100ccm³, mozda je box drugaciji, prilagodjen?
Laki993 28 Apr 2018
Jeste od 100cc je prilagodjen tako da mu amortizer ne smeta
Послато са LG-H860 уз помоћ Тапатока
Послато са LG-H860 уз помоћ Тапатока
goggyso 16 May 2018
Da osvežim temu.. nisam pisao već neko vreme, što zbog praznika što zbog raznih obaveza, pa je Pežola uglavnom taktala u dvorištu uz pomoć sobnog ventilatora uperenog u hladnjak. Do sada je svarila 5 L goriva uz lagano dodavanje gasa pomalo, tek da nije na leru.
Kad je već prišao rezervi goriva, rešim da malo isturiram da vidim kako se odaziva na gas, i eto prvog problema. Čim je digao obrtaje, posle dve tri sekune samo se ugasi. Ponovno startovanje je nemoguće, vergla ali ne sastavlja. Svećica garava i mokra.
Skinuo karb, pregledao sve, i sve mi izgleda sasvim ok, glavna dizna je ta koja je došla sa njim, 68, igla na sredini, a umesto airboxa Dopler sa jednom rupom na strani filtera, druga je zatvorena. Plovak kreće da zatvara oko sredine hoda i pred kraj zatvori skroz, to je ok. Nije mi bilo jasno odakle mu toliko goriva, pa sam proverio el. sauh, radi normalno, spojio sam ga na punjač 12v i posle oko minut zatvori extra gorivo, i to je ok. I dalje ne shvatam otkud toliko goriva da presisa na većem otklonu gasa.
Stiže moj drugar Cile da vidi šta se radi, objasnim mu situaciju, on izvadi iz svog gepeka neku plastičnu bocu od ulja sa namontiranim crevom na čepu, kaže s tim je štelovao Kawasakija, svaki karb posebno, pa da proverimo kako će se ponašati kad dobija gorivo iz boce sa zatvorenim vakuum crevom.
No pre toga smo nakačili stroboskop da vidimo gde nam je tačka varnice, i naravno mnogo ranije nego što bi trebalo, nisam imao uglomer niti mogu prići šublerom kroz otvor svećice da izmerim precizno ali je ipak dosta pre gmt. Skinuli magnet i prebacili na kasniji položaj pošto ovaj magnet ima dva utora za kajlu, i ponovnim testom strobom konstatujemo da je na oko 2mm pre gmt mereno šrafcigerom ubodenim pod uglom kroz otvor za svećicu. Jbo ga francuz ni svećica ne stoji pod 90 stepeni u odnosu na čelo klipa. E sad već lakše pali,lepše radi na leru, živahnije se razvrtava ali opet presisa. Nabačen dovod iz one Ciletove boce, upali, turiram ga par minuta.. i radi!!!
Ehh, znači verovatno dolazi višak goriva kroz vakuum crevce iz slavine, nema više otkud, ali kako onda na leru radi i sat vremena bez problema?
Kako god, kupljena nova vakuum slavina, namontirana, sve vraćeno na svoje mesto... i ne presisava više, vrti pežola, sve poskakuje na nogarama. I taj problem rešen.. idemo dalje.
Kad je već prišao rezervi goriva, rešim da malo isturiram da vidim kako se odaziva na gas, i eto prvog problema. Čim je digao obrtaje, posle dve tri sekune samo se ugasi. Ponovno startovanje je nemoguće, vergla ali ne sastavlja. Svećica garava i mokra.
Skinuo karb, pregledao sve, i sve mi izgleda sasvim ok, glavna dizna je ta koja je došla sa njim, 68, igla na sredini, a umesto airboxa Dopler sa jednom rupom na strani filtera, druga je zatvorena. Plovak kreće da zatvara oko sredine hoda i pred kraj zatvori skroz, to je ok. Nije mi bilo jasno odakle mu toliko goriva, pa sam proverio el. sauh, radi normalno, spojio sam ga na punjač 12v i posle oko minut zatvori extra gorivo, i to je ok. I dalje ne shvatam otkud toliko goriva da presisa na većem otklonu gasa.
Stiže moj drugar Cile da vidi šta se radi, objasnim mu situaciju, on izvadi iz svog gepeka neku plastičnu bocu od ulja sa namontiranim crevom na čepu, kaže s tim je štelovao Kawasakija, svaki karb posebno, pa da proverimo kako će se ponašati kad dobija gorivo iz boce sa zatvorenim vakuum crevom.
No pre toga smo nakačili stroboskop da vidimo gde nam je tačka varnice, i naravno mnogo ranije nego što bi trebalo, nisam imao uglomer niti mogu prići šublerom kroz otvor svećice da izmerim precizno ali je ipak dosta pre gmt. Skinuli magnet i prebacili na kasniji položaj pošto ovaj magnet ima dva utora za kajlu, i ponovnim testom strobom konstatujemo da je na oko 2mm pre gmt mereno šrafcigerom ubodenim pod uglom kroz otvor za svećicu. Jbo ga francuz ni svećica ne stoji pod 90 stepeni u odnosu na čelo klipa. E sad već lakše pali,lepše radi na leru, živahnije se razvrtava ali opet presisa. Nabačen dovod iz one Ciletove boce, upali, turiram ga par minuta.. i radi!!!
Ehh, znači verovatno dolazi višak goriva kroz vakuum crevce iz slavine, nema više otkud, ali kako onda na leru radi i sat vremena bez problema?
Kako god, kupljena nova vakuum slavina, namontirana, sve vraćeno na svoje mesto... i ne presisava više, vrti pežola, sve poskakuje na nogarama. I taj problem rešen.. idemo dalje.
goggyso 17 May 2018
Nekako više iz očaja kupio sam aftermarket usisno grlo Top Racing za Pežolu kako bih dobio malo više prostora između karba i airboxa. Kad sam ga raspakovao imam šta da vidim.. rupa u odlivku. 1900din za škart proizvod!! I naravno poslednji na lageru, neznam zašto sam predosećao da neće biti ok, ne volim ništa što je poslednje na lageru. Ajd ok, razbušiću, urezati navoj, uvrnuti šraf sa teflon trakom.. kad šipak, proba sa spajalicom mi je rekla da je materijal porozan, mogu da uguram spajalicu u više pravaca a da se ne vidi sa druge strane unutar usisnog grla, a iznutra se vidi druga rupica koja nije naspram ove spolja... i naravno produvava na više mesta. Mesa za navoj nema, ostaje samo da se popuni tečnim metalom, ali cena pakovanja je 1000din, pa koliko onda košta ukupno??
Ok ajd da proverim šta dobijam sa ovim grlom, i konstatujem da mi još više udaljava karb tj približava airboxu. Odustajem, vraćam ga na reklamaciju.
Ok ajd da proverim šta dobijam sa ovim grlom, i konstatujem da mi još više udaljava karb tj približava airboxu. Odustajem, vraćam ga na reklamaciju.
Attached Files
-
20180516_114617.jpg (3.25MB)
downloads: 59 -
20180517_095029.jpg (3.28MB)
downloads: 61 -
20180517_095040.jpg (2.61MB)
downloads: 58
goggyso 17 May 2018
Vraćen škart uspešno, priznata reklamacija. rešio sam da potražim airbox od Pežole 100ccm, da se više rešim tog problema jer me čeka još gomila drugih radova.
Ovako izgleda taj airbox od stotke.
Ovako izgleda taj airbox od stotke.
Attached Files
-
Peugeot_Speedfight_scooter.jpg (218.77K)
downloads: 56
Pita 17 May 2018
Bokte koliki airbox majku mu, u odnosu na airbox za 50cc ovaj je bar duplo veći...
goggyso 17 May 2018
Pita, on 17 May 2018 - 12:24, said:
Bokte koliki airbox majku mu, u odnosu na airbox za 50cc ovaj je bar duplo veći...
Hvala Razrednom i Laki993 za ideju. Nije mi palo na pamet u svem ludilu.
goggyso 17 May 2018
Danas popodne dosuo novih 5L sveže čorbe, ali ovog puta neću dodavati ulja u gorivo, dosta je radio sa velikom dozom, sad malo sa standardnim podmazivanjem uljnom pumpom. Međutim i dalje dimi nenormalno, čak ponekad i zatrokira od previše ulja, i opet se desilo da se ugasio pre nego se skroz zagrejao. Svećica mokra ali sada konstatujem da je ulje u pitanju, na bočnoj elektrodi se bukvalno cedi kap. Skinuo sam crevo od ulja do karba, očistio svećicu i opet startovao mašinu. Dimila je još oko minut dva i dim se smanjio, mašina živnula, lepo se razvrti u obrtaje, na nogarama naravno, nema vožnje dok se ne vrate plastike. Ajd da opet vratim crevo ulja na karb... i opet dimi nenormalno, previše ulja dozira ova Mikuni uljna bez regulacije, nešto tu nije dobro.
Pita 17 May 2018
Aj videćeš kroz vožnju kako dimi, nemoj odma prašinu dizati...Teraj u vožnju pa ako rasteraš komarce onda ćeš videti šta je...
goggyso 18 May 2018
Pita, on 17 May 2018 - 21:52, said:
Aj videćeš kroz vožnju kako dimi, nemoj odma prašinu dizati...Teraj u vožnju pa ako rasteraš komarce onda ćeš videti šta je...
Ovaj Francuz me sad već opasno nervira. Ima li išta da radi kako treba?!
Ne pišem ovo da bi kukao, samo dočaravam stanje i gremline namnožene u svakom sklopu ovog razvaljenog jadnika.
Ne može on tako doveka, doći ću mu glave kad tad, nije Zori oglavu da ga vozi, sačekaće.
Depe 18 May 2018
Kako uljna pumpa bez regulacije. Ova tvoja pumpa na slikama je skoro ista kao i na apriliji i vidi se osovina koja služi za regulaciju protoka samo nema sklopa za prihvat sajle i okretanje.. Probaj sa aprilije da li odgovara. Trebalo bi da je i na tvojoj pumpa ista kao kod mene.
goggyso 18 May 2018
Depe, on 18 May 2018 - 08:42, said:
Kako uljna pumpa bez regulacije. Ova tvoja pumpa na slikama je skoro ista kao i na apriliji i vidi se osovina koja služi za regulaciju protoka samo nema sklopa za prihvat sajle i okretanje.. Probaj sa aprilije da li odgovara. Trebalo bi da je i na tvojoj pumpa ista kao kod mene.
goggyso 18 May 2018
Stigao airbox od stotke. Stanje se vidi na slikama. I još nešto, nema prirubice gumene do karba, Andrej to sve prodaje posebno, sreća da sam dobio šerafe na poklopcu i filter. Znači još jedna suvišna gimnastika.
Attached Files
-
20180518_103022.jpg (317.87K)
downloads: 44 -
20180518_103040.jpg (201.5K)
downloads: 44 -
20180518_103114.jpg (161.73K)
downloads: 46 -
20180518_110145.jpg (325.17K)
downloads: 46 -
20180518_110219.jpg (220.75K)
downloads: 47 -
20180518_110235.jpg (343.26K)
downloads: 45 -
20180518_110317.jpg (318.02K)
downloads: 45 -
20180518_110329.jpg (402.29K)
downloads: 45
goggyso 18 May 2018
Kupljena nova zadnja guma, nije vrhunska ali je sasvim pristojna. Za 50ccm i laganu vožnju biće ok mada piše max speed 150kmh, što mi govori da nije baš naivna guma. Kupljena po preporuci prijatelja Dragana Moto D u radnji.
Attached Files
-
20180427_135956.jpg (402.47K)
downloads: 60 -
20180427_140632.jpg (500.1K)
downloads: 58
goggyso 18 May 2018
Depe 18 May 2018
goggyso 18 May 2018
goggyso 18 May 2018
Danas sam zasukao rukave da rešim enigmu zvana ulje. Krenuo sam logikom, šta sam ja tu menjao što nije bilo u fabričkoj postavci.. creva za gorivo i ulje! Ajd za benzin su ok ali nisam imao tanko crevo za ulje a originalno je kratko za Mikuni pa sam nabacio ono debelo za gorivo tako što sam prvo stavio na pumpu i karb komad tankog starog pa na njega ovo od goriva većeg preseka. Setih se da sam na SRki menjao to crevo i nisam našao u prodaji takav fi, pa sam iskoristio crevo od infuzije, imam ga sasvim slučajno i ostao je dobar komad. To tanko crevo sam jedva navukao na pumpu i karb uz pomoć grejanja, startovao mašinu, pa dok pumpa nije dobacila ulje do karba radio je na zalihe u bloku oko radilice i naravno dimio.
20180518_211947.jpg (668.19K)
downloads: 47
Ulje lagano stiglo do karba, u međuvremenu je smanjio dim, valda je potrošio zalihe, dimi još uvek ali mnogo manje nego pre. Turirao ga na nogarama, radi, još malo otvorio vazduh za pola kruga, prima lepo gas, razvrtava se, i ne gasi. Pa dali je moguće da je veći Fi creva donosio više ulja? Moguće jer mašina svojim podpritiskom ispred karba dodatno usisava ulje a veći dotok omogućava da usisa više nego što mu treba, bar je meni logično objašnjenje... kako god, bitno je da se više ne gasi.
20180518_211947.jpg (668.19K)
downloads: 47
Ulje lagano stiglo do karba, u međuvremenu je smanjio dim, valda je potrošio zalihe, dimi još uvek ali mnogo manje nego pre. Turirao ga na nogarama, radi, još malo otvorio vazduh za pola kruga, prima lepo gas, razvrtava se, i ne gasi. Pa dali je moguće da je veći Fi creva donosio više ulja? Moguće jer mašina svojim podpritiskom ispred karba dodatno usisava ulje a veći dotok omogućava da usisa više nego što mu treba, bar je meni logično objašnjenje... kako god, bitno je da se više ne gasi.