Kako nemam alat, da kvalitetno ucvrstim kraj sajle, skoro godinu dana sam odlagao neizbezno- kupovinu nove sajle...
Dva, tri dana se vozilo bez zadnje kocnice, vrlo neprijatan osecaj kad znate da jedan tocak ne koci, stalan osecaj da ce prednji tocak proklizati kad se koci prednjom pri najmanjem naginjanju...Iako je efikasnost zadnjeg dobosa svega 20-30 % od prednjeg diska, ipak znacajno doprinosi sigurnosti voznje...
Dam sinu pare, ode do MOTOMANIJE, vrati se za 15 min., sad sajla nije 800,00, nego 900,00 din. ko mi kriv sto nisam kupio prosle godine, sta je -tu je...lepo upakovana u najlonu, made in PRC, izgleda svetski...( sajla rucne kocnice za ZASTAVU tri puta veca kosta oko 400,00 din. ). Kraj je radnog dana , premoren sam vec, ali posto sajlu niko nece da zameni, moram ja...Za pola sata ce mrak, pred garazom sam, brzo cu zavrsiti , a ima i mocna ZIVINA SVETILJKA, ako ustreba...
Ova sajla se menja na dva nacina, opisacu oba...
POGRESAN NACIN
Da bi dosao do stare sajle, morao sam da rastavim pola squta, SVAKA CAST KONSTRUKTORU!!!Prednji kokpit gde je kilometar sat,prednja plastika ispred nogu popusteni, ubacim valjcic u rucicu, provucem je ispod patosa, pored dekla prenosa i stigla je do poluge dobosa...
Pozavrcem ja to sve lepo, sto traje ipak petnaestak min. racunajuci i vreme u trazenju sarafa koje sornes nogom kojekuda...
ALI, da ne bude sve PLUG and PLAY, odnosno, brzo lako i jednostavno, pobrinuo se brat KINEZ, koji je pravio sajle u stotinama hiljada primeraka, a da nije kontrolisao alat, pa je u SRBIJU i ko zna jos gde poslao sajle koje ne mogu da se zakace na polugu dobosa ZATO STO JE UNUTRASNJA KRACA ZA DVA SANTIMETRA!!! Sta god ja probao- ne vredi...fali malo da bi ona matica uhvatila za navoj od sarafa sajle...
Onda , POPUSTAJ SVE ONU PLASTIKU PONOVO ne bi li dobio nesto kad se rucica izvadi iz lezista, ali opet ne vredi- KRATKA UNUTRASNJA ili DUZA SPOLJASNJA, kako god hoces...
Sedim tako ispod (razvaljenog) squta i mislim sta da radim...zar nista ne moze da bude kako treba u ovoj zemlji i sto se sve bas meni desava??? Onako besan i razocaran skocim na noge lagane i odem do KINESKE PRODAVNICE kod lokalnog KINEZA,jedno 300 m od moga servisa, uhvatim ga za trepavice (zato imaju kose oci) dovucem ga do garaze i kazem mu- CUJ BRATAC, MARS U PEKING , DRUGI SEMAFOR LEVO, KOD ONOG TVOG BRATA I DA SI MI ZA SAT VREMENA DONEO SAJLU KOJA VALJA!!!(To je bio jedan od potencijalnih scenarija).. Mogu da ostavim sve i da odem sutra u MOTOMANIJU da trazim da mi zamenu sajlu za (verovatno ) istu takvu medju stotinama istih, da mi vrate pare , ali nisam resio problem...resim da ipak uradim na taj nacin da SKRATIM PANCIR- SPOLJASNJU SAJLU...to je zajebancija, radi se brusilicom, pazis da ne povredis unutrasnju, inace sav posao uzalud + trosak sajle...uradim ja to, skratim pancir za dva cm i sve sedne kako treba...sklopim plastiku, koci odlicno...ALI , DVA I PO SATA!!!??? Sve zbog onog u Pekingu...
PRAVILAN NACIN
Isti kao gore opisani , samo ni za zivu glavu ne sklapajte plastike dok se ne uverite DA SVE ODGOVARA ...
Eto, kako prodjoh...
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)