#1
Posted 30 August 2011 - 14:03
Izbor se sveo na Tecnigas SilentPro ili Trek. Koliko sam gledao mala je razlika u ceni s tim sto uz Treka bi morao da stavljam druge rolnice i tvrdje oprugice. Da li umesto rolnica od 7.5g da stavim 6.5g, a oprugice bele iz Malossi pakovanja? Da li treba menjati centralnu oprugu?
Zadovoljan sam sa max brzinom ali mi fali bolje ubrzanje. Sada ide od 65 do 70 (po satu) u zavisnosti od vetra i nagiba, ali mu sporo treba da nagura tu brzinu.
Da cujem i vase predloge...
#2
Posted 30 August 2011 - 19:00
Oprugice moras da isprobas, najverovatnije ce ti trebati zute.. Centralnu ne treba da menjas..
#3
Posted 30 August 2011 - 20:10
#4
Posted 31 August 2011 - 06:32
što se blokade tiče seci slobodno i odnesi u auspuh servis da ti zavare samo mali krug na mestu gde je bila, što lenko kaže to smo svi odavno skinuli i ni najmanje nam nije žapo...
naravno trek je pravi rezonantnio auspuh i tu ćeš već opsetiti značajnu razliku.. rolnice umanji za 1,5g za početak, oprugice i centralnu ne diraj, nije pravilo da mora da se menja, ovi standardni rezonantni auspusi dosta lepo povlače i od 6000 o/min pa probaj
#5
Posted 31 August 2011 - 21:07
Cuo sam da i te rezone dolaze sa blokadama, gde se one nalaze?
#6
Posted 01 September 2011 - 05:12
#7
Posted 01 September 2011 - 05:44
trek možeš kupiti za oko 9000 din, ima ga kod nas u shopovima, a leo touring moram proveriti nisam siguran za cenu...
#8
Posted 01 September 2011 - 18:57
Super si objasnio
Skinuo sam auspuh i sutra ga nosim da skinem blokadu. Da li sa mu skinem i onu cevcicu sto vraca izduvne gasove na ponovno sagorevanje?
#9
Posted 01 September 2011 - 21:42
samo to slepo crevo secite i jedan kružni lim tačno na to mesto lepo zavarite i sve ok..
#10
Posted 05 September 2011 - 10:18
ono tanko crevo koje ti ide iz filtera vazduha u auspuh preko jednog lamelnog ventila nije povratak gasova već ekstra vazduh koji se iz filtera vuče samo u pravcu prema auspuhu da bi se u katalizatoru uradile neke eko norme..
svakako to ne treba da sečeš niti odstranjuješ... samo slepo crevo to je blokada
#11
Posted 05 September 2011 - 18:40
Kako stoje stvari verovatno necu ni stavljati rezonu jer sam se bas iznenadio i obradovao sa dobijenom snagom.
Hvala svima na savetima.
#12
Posted 05 September 2011 - 20:50
#13
Posted 20 October 2014 - 20:27
Skuter je imao veoma los start jer je kretao sa velikom zadrskom. Vratio sam fabricke rolnice i bilo je nesto bolje, ali nije to bilo to. Na kraju sam stavio rolnice od 6.5g i po savetu forumasa tvrdje oprugice. Uzeo sam set Malossi opruga i probao sa belom koja je neka srednja vrednost, a onda i sa tvrdjom zutom. Najbolje mi se pokazalo sa Malossi zutom, ali i dalje krece sa velikim brojem obrtaja.
U kom pravcu dalje da trazim resenje za los start?
Evo testa auspuha i Malossi opruga:
#14
Posted 20 October 2014 - 20:41
#15
Posted 21 October 2014 - 10:58
Edited by goggyso, 11 July 2016 - 23:27.
#16
Posted 21 October 2014 - 11:00
praksa i analiza su pokazali da je serijski cilindar piaggio za nijansu agresivniji sa kanalima, pa očekuj možda 500 obrtaja višlje...
što se tiče rolnica i centralne opruge... radiš kao da imaš serijski motor, piaggio je već predvideo dosta tvrdu centralnu oprugu i od nje (bar ja tako mislim) ti sa touring-om neće trebati tvrđa... tvrđe centralne opruge se pakuju kod cilindara koji rezoniraju na višljim obrtajima da bi izmena prenosa kod spušanja gasa bila brža...
dakle moraš podesiti težinu rolnica da ti međuubrzanje bude na najbolje iskoristivim obrtajima... za tu zgodu moraš imati bar tri seta rolnica, a evo čitam da imaš 4,8 - 6,5 -7,5 pa molim te kombinuj 3+3 kako bi dobio matematičku srednju vrednost ( A + B ) / 2 i obavezno svaku prvu stavljaj od jedne a svaku drugu od druge težine, kako bi opterećenje težina u variomatu bila simetrično raspoređena...
oprugice u kvačilu za početak ostavi najmekše, bez obzira na loš start tebi je za početak bitno da ti kvačilo ne proklizava kako bi što bolje pronašao koja je težina najbolja, i gde ti auspuh najbolje rezonira... kad to uhvatiš , onda možeš eventualno malo tvrđe oprugice staviti tek toliko da zaobiđeš zadršku ukoliko je ima...
ne znam da li sam bio dovoljno jasan, mnogo parametara dovodode do lošeg rezultata, zato sam ti i napisao kroz pm da je podešavanje prenosa delikatna stvar.. recimo pretegnuto kvačilo i loša težina rolnica, mogu da dovedu da ti remen u variomatu krene gore u drugu brzinu, pa da kvačilo tek tada kreće da hvata, al onda si pogrešno setovao prenos., i to ne sme da ti se dešava...
evo pročitaj ovde http://forum.pyrothe...s-i-stelovanje/
i pokušaj da shvatiš kompletnu zavisnost
#17
Posted 21 October 2014 - 11:37
Sto se tice oprugica, stavicu najlakse crne, mada ne znam gde su u tom rangu serijske oprugice.
Pored fabrickih rolnica od 7.5g i onih sto sam dobio uz auspuh od 4.8g, imam i set alat rolnica od 5.5-6.0-6.5-7.0g.
Sa kojima bi mogao da pocnem podesavanja?
#18
Posted 21 October 2014 - 11:55
#19
Posted 21 October 2014 - 12:12
federi kvacila stavi crni oni su vec tvrđi neg serijski, probo sam ih prije mjesec dana mozda ali vise mi pase na base kitu i rekordu mekši (serijski)
pošto taj lv touring ima na nizim okretajima snagu sa tvrđim federima kvačila bi samo dobio još lošiji start.
znaci samo rolice lakse metni.
#20
Posted 21 October 2014 - 14:26
Probacu ovo sto ste mi predlozili pa javljam rezultate.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users