Jump to content


prerada rezervoara za ulje u rezervoar goriva



  • This topic is locked This topic is locked
7 replies to this topic

#1 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 15 September 2011 - 10:03

Evo ukratko moje ideje kako sam preradio rezervoar ulja u rezervoar za gorivo tj.rezervu od 1l posto sam mesam gorivo taj rezervoar je stajao prazan a hteo sam da ga iskoristim za nesto i dosao do ove ideje.Potrebno je pola metra creva fi 6,1 racva profila u obliku slova "T" slavina goriva,i mali filter goriva i najbitnija stvar cep umesto plovka za ulje.Njega je bilo najteze naci da bi zapusio rupu umesto plovka za ulje..evo kako to izgleda.
Posted Image
cep koji dolazi umesto plovka

Posted Image

evo slavina smestena pored karburatora

Posted Image

Racva u obliku slova "T"

i sad umesto tanka od 5.2l imam ukupno 6.2l

Male su investicije za ovaj projekat a mnogo se dobije, 1l goriva ume ponekad itekako da znaci..cisto da napomenem nije bilo problema sa pritiskom i njegovim ujednacavanjem jer je rezervoar ulja kod hurikanca pod takvim nagibom da kad otvorim slavinu bez ukopcanog creva u "T" racvu baca gorivo sa okrenutim crevnom na gore nekih par centimetara u visinu iz creva znaci sto znaci vrhunski pritisak.Mada ja jos testiram pa cemo videti :)

#2 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 15 September 2011 - 22:58

korisno :)

#3 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 16 September 2011 - 07:22

U svakom slucaju jeste pogotovo za skupove,sa 6.2 l ide glat do novog sada i do pola puta nazad ka Beogradu a kad dodje kit sipas u BG i ne mislis do NS :)

#4 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 16 September 2011 - 08:36

dobra ideja

#5 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 16 September 2011 - 09:53

View PostPlamenni, on 16 September 2011 - 07:22, said:

U svakom slucaju jeste pogotovo za skupove,sa 6.2 l ide glat do novog sada i do pola puta nazad ka Beogradu a kad dodje kit sipas u BG i ne mislis do NS :)

mozda tu ima i koja stotina grama vise, obicno budu ti rezervoari za ulje 1,3 l. Jedino mu je mesto do OO, da se use*es dok skines svecicuPosted Image

#6 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 16 September 2011 - 13:30

E, brate, Plamenni, jesi se setio, svaka cast!!!

#7 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 17 September 2011 - 16:03

Pa da ne zvrnda prazan kad vec sam mesam ulje,a nije mi se skidao ceo zadnji deo da bi ga izvadio napolje,e jesu ga spakovali da bi se usrao dok bi ga izvadio napolje

#8 boSSke

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 35 posts

Posted 17 September 2011 - 16:28

Ne bih da kvarim premijeru, ali sa ovih slika nisam skontao kako ovo felcera, tj sta je sa vakuum pumpicom ili ti ventilom, posto ako ovo direktno pustimo u karburator ima da pisa samo tako,,,a razva je koliko vidim posle pumpice...





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users