

Aprilia SR 50 97 AC
#1
Posted 23 September 2011 - 00:57
Znaci na SR-u sam uradio sledece:
- mali vizircic je farban u mat crno
- i neke plastike kod km/h sata
- kupljeni su retrovizori (koje nije imao kad sam ga kupio)
- i standarad ulje svecice filteri (ponesto za rezervu,nikad se ne zna)
i od opreme
-kaciga nova
-pojas
-sajla za zakljucavanje
A imam u planu :
- akumulator
- automat anlasera
- anlaser
- sredjivanje farova i prepravka (mozda xenon mozda halogena) videcu jos kako sta i zavisi od finansija
- farbanje u mat crno dela od patosnice do instrument table
- farbanje felni
- nalepnice
- nova kurbla (stara oblajznula ,pa koristim od nekog kineza)
- i da se zavrsi nosac za tablicu koji ce ujedin sluziti i kao blatobran.kad pada kisa
posto se tablica nalazi ispod repa(trenutno) kad bude kisa stavlja se na nosac...
#2
Posted 23 September 2011 - 01:01
- akumulator
- automat anlasera
- anlaser
- farbanje u mat crno dela od patosnice do instrument table
-zmigavci led,novi ispod repa
URADJENO !!
Pali na dugme ko mina i ja sam srecan jer tako radi od 17-og septebra,do tad je simke samo kurblao

Neke od slika imate u potpisu,a ostatak cu staviti kad budem imao vremena posto je sad kasno...

Polako upoznacu vas sa celom situacijom...ako vas nesto zanima pitajte,ako imate primedbu ili savet slobodno kazite

#3
Posted 23 September 2011 - 01:34
#4
Posted 23 September 2011 - 06:24
#6
Posted 23 September 2011 - 09:05
ispraviću te na jednom mestu i nemoj mi zameriti, kada govoriš koliko ide, uvek govori ide 95 po satu, to je onda tačno toliko koliko ti je sat pokazao a pritome nikog nisi slagao, ono realno je teško pitanje, uzmeš GPS pa premeriš ako te zanima realna brzina, po mojoj proceni serije idu plafon 75 GPS-a...
što se auspuha tiče, u dugom nizu godina proizvođači su nastojali da poboljšaju učinak auspuha a pročiste emisiju izduvnih gasova, da pritom ostanu na minimalnoj buki.. verovatno je ovaj spuh sa rox-a već savremeniji, polurezonantni i tako, bilo je raznih pokušaja, na kraju minareli agregat i tamo i ovamo, auspuh je aplikativan, i u seriji se većina stvari ne menja, da zanemarimo sitnice koje nosi AC odnosno LC agregat..
verovatno neće više biti potrebno da copy pejstuješ, mi ćemo ti ovde postaviti malo drugačija pitanja, pa će i tvoji odgovori teći u nekom drugačijem pravcu..
dobrodošao
#7
Posted 23 September 2011 - 12:00
Mario, on 23 September 2011 - 09:05, said:
ispraviću te na jednom mestu i nemoj mi zameriti, kada govoriš koliko ide, uvek govori ide 95 po satu, to je onda tačno toliko koliko ti je sat pokazao a pritome nikog nisi slagao, ono realno je teško pitanje, uzmeš GPS pa premeriš ako te zanima realna brzina, po mojoj proceni serije idu plafon 75 GPS-a...
što se auspuha tiče, u dugom nizu godina proizvođači su nastojali da poboljšaju učinak auspuha a pročiste emisiju izduvnih gasova, da pritom ostanu na minimalnoj buki.. verovatno je ovaj spuh sa rox-a već savremeniji, polurezonantni i tako, bilo je raznih pokušaja, na kraju minareli agregat i tamo i ovamo, auspuh je aplikativan, i u seriji se većina stvari ne menja, da zanemarimo sitnice koje nosi AC odnosno LC agregat..
verovatno neće više biti potrebno da copy pejstuješ, mi ćemo ti ovde postaviti malo drugačija pitanja, pa će i tvoji odgovori teći u nekom drugačijem pravcu..
dobrodošao
Hvala puno,problem potrosnje je bio zavrnut vazduh,bacao je ziv benzin na spuh,znaci ako trosi 4l on je 3l bacao uzalud...malo je vazduh ustelovan ali tu ima jos da ce cacka,ali za sad sam zadovoljan sa brzinom... A sto si tice brzine po satu je znao i da dodje do 105km/h pri punom gasu i pri zagrejanoj masini....inace kad sam solo ne prelazim 75 po satu...
A o brzini scoota mogu posvediciti i neki clanovi koje poznajem licno a i znamo se sa drugog foruma....Ne kazem da on stvarno ide 95 ali meni je dovoljno da sam bar za nijansu brzi od "markiranih serijala" tu mu vrv spuh pomaze....ali otom potom imam ja jos dosta da otkrivam o ovom skuteru

#8
Posted 23 September 2011 - 13:29
Malo se ja zanesem odma, ali vidim da si zadovoljan i sa snagom koju motor daje i kao fabrički..+ taj auspuh koji je veorvatno malo drugačiji od tvog fabričkog i nije toliko zatvoren...Na starijim modelima svih skutera je bilo manje blokada, manje restrikcija, manje se obraćalo pažnje na eko standarde itd itd...Danas postoje razni standardi koje treba ispoštovati i u tom cilju su skuteri sve više prigušeni sa fabričkim delovima sa kojima dolaze!!!
#9
Posted 23 September 2011 - 14:17
Pita, on 23 September 2011 - 13:29, said:
Malo se ja zanesem odma, ali vidim da si zadovoljan i sa snagom koju motor daje i kao fabrički..+ taj auspuh koji je veorvatno malo drugačiji od tvog fabričkog i nije toliko zatvoren...Na starijim modelima svih skutera je bilo manje blokada, manje restrikcija, manje se obraćalo pažnje na eko standarde itd itd...Danas postoje razni standardi koje treba ispoštovati i u tom cilju su skuteri sve više prigušeni sa fabričkim delovima sa kojima dolaze!!!

#10
Posted 23 September 2011 - 19:21
Kacim snimak uskoro,pa vi procenite jel dobro

#11
Posted 23 September 2011 - 20:17
#13
Posted 23 September 2011 - 20:57
#14
Posted 23 September 2011 - 21:11
#15
Posted 23 September 2011 - 21:58
Black Adder, on 23 September 2011 - 21:11, said:
Pa jbg nisam imao u boji,al treba da radim mali rep tako da ce i tablica da se premesta...A ni svetla nece biti stalno upaljena,samo ponekad... nadam se da necu u to vreme naleteti na njih...

#16
Posted 30 September 2011 - 23:41

#17
Posted 01 October 2011 - 10:14

hmm tuning....imaš moju podršku
#18
Posted 05 October 2011 - 00:18
Mario, on 01 October 2011 - 10:14, said:
hmm tuning....imaš moju podršku
Hahahah montirao sam bulet,jaoooo znaci haos od motora ahhahah ne moze da se prepozna,a sta bi bilo sam stavio trek ili zx hmmmm



#19
Posted 05 October 2011 - 08:06
#20
Posted 05 October 2011 - 16:38

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users