Jump to content


BMW koncept - promo



5 replies to this topic

#1 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 27 September 2011 - 18:15



Posted Image








München. Pojedinačna mobilnost sve je definirana u smislu održivosti. BMW Group je preuzela na izazove brzo mijenja svijet i sada razvija serijsku proizvodnju rješenja kako bi se zadovoljile potrebe mobilnosti u budućnosti. Kao sastavni dio BMW-ova grupacija, BMW Motorrad je rješavanje problema pojedinih jednom pratiti mobilnost i buduće potrebe kupaca. S tim u vezi, BMW Motorrad je širi svoje poslovne aktivnosti uključiti novi aspekt: ​​da u "Urban Mobility".

Nadovezujući se na gotovo 90 godina iskustva u području motornih vozila na dva kotača, BMW Motorrad je crtež na konceptualnom prednosti jednog staze vozila za razvoj inovativnih rješenja, dodajući novu dimenziju području urbane nazad.

Prije kraja ove godine, BMW Motorrad će se uspostaviti novi "Urban Mobility" područje s dva premium vozila u segmentu Maxi skuter. BMW skuteri Maxi kombiniraju funkcionalnost sa skutera užitka vožnje od motocikla. Oba vozila su powered by visokih performansi i učinkovito 2-cilindra izgaranjem.

Na temelju BMW Grupe strategiju trajnosti, BMW Motorrad je cilj staviti premium ponude na tržištu u području elektromobilnost u doglednoj budućnosti. Na Frankfurt International Motor Show (IAA), BMW će predstaviti svoj ​​koncept u ovom području prvi put: "BMW Concept e".

Posted Image

Vizionar dizajn za novi pogon koncept.

Dizajn studija BMW Concept e utjelovljuje viziju električnim pogonom skuter od strane BMW Motorrad. Povećanje ograničenja u prometu prostoru, raste gustoći prometa kao i ekološki i ekonomski izazovi dovesti do nove zahtjeve u području privatni prijevoz u velikim konurbacija područja posebno. E-skuter s održivim tehnološka rješenja i estetski dizajn koncepta e daje odgovor na te promjene urbane mobilnosti potrebe.

Na IAA u Frankfurtu, BMW i predstavlja vizionar vozila koja su individualno prilagođeni njihovim svrhe - Koncept BMW i3 i BMW Concept I8. Oni su potpuno novi "LifeDrive Arhitektura" posebno razvijen za električni pogon i radikalno razlikuje od konvencionalne gradnje vozila. Sa svojim fascinantan cjelokupni koncept, BMW Concept I8 s plug-in hibridni pogon je vizija održivog sportskog automobila obistiniti. Koncept BMW i3 je automobil s dosljedno održivi dizajn, zamišljen posebno za urbane postavljanje.

Sa svojim konceptom e, BMW Motorrad pokazuje kako atraktivna i fascinantno tumačenje temu električni pogon na dva kotača može biti u pogledu dizajna, dok je u isto vrijeme privlači pozornost na svoj ​​novi poslovni prostor "Urban Mobility".

Koncept e - vizija s budućnosti.

Koncept e je vizija: BMW Motorrad dizajneri su razvili stil i oblikovanje e-skutera budućnosti - električni, digitalni, dinamičan. Dizajneri namjerno dopustili sebi puno slobode, kako bi mogli izbiti novi, kreativni staze u dizajnu komponenti i površina.

Oblikovanje i preciznost postiže odražavaju temeljne vrijednosti BMW Motorrad: emocija, dinamičke performanse i inovacija. U isto vrijeme, purista, jasan dizajn, bojanje i izbor materijala odmah sugeriraju čistu, ali učinkovit okretan jednom trag vozilo koji omogućuje da se presele napora kroz gradski promet.

Dakle, studij dizajna koncept Koncept e je više nego samo ideja za novo vozilo. Osim tehničke funkcionalnosti i kvalitete, BMW Motorrad dizajneri pridaju važnost emocionalnog dijaloga između vozača i vozila. Njihova je osnovna pretpostavka je da vozilo mora učiniti više nego samo funkciju - to mora pobuditi vozača emocije, previše. To je potaknuti vozača i opet, kao i odražavati svojim specifičnim tehnološkim značajkama.

Posted Image

Tako je u slučaju koncept e, glavni cilj je bio prevesti posebne karakter električni pogon tehnologije za vozila vanjski izgled.

Koncept e je konceptualni nacrt skutera mogao postaviti nove standarde sa inovativnom premija električni pogon i pružiti zvuk alternativni oblik kretanja pogodan za svakodnevno korištenje u gustoj promet stalno proširuje konurbacija područja i gradove u svijetu danas.

Hallmark BMW Motorrad elemenata dizajna.

E BMW Concept je jasno identificirati kao član obitelji BMW Motorrad. Kao iu drugim BMW motocikle, tzv Split lice teče iz gornjeg obloge odjeljak iznad prednjeg kotača poklopac, čime je koncept e nepogrešiv, dinamičan prednji pogled.

Uspješan BMW Motorrad stil u dizajnu ogleda se u styling dva vrhom spojler u plutajući ploči prednje opreme, bumerang u obliku, aerodinamički formirana plutajućih ploča. Ukratko, ističe sportski stražnji aktivni jahanje karakter električnim pogonom skutera, čime je vizualni osjećaj dobre dinamičke performanse, koja je naglašena low cut vjetrobransko staklo.

Posted Image

Boja i materijal koncept mješavine u s ukupnim konceptom.

Dinamičke performanse, fascinaciju i posebice ekološke kompatibilnosti električne mobilnosti ogleda se u boji i materijalu koncept. Prednje i stražnje strane dijelovima opreme završila u "Light bijelo" generirati fascinantan kontrast s komponentama kao što su gornji dio obloge u "Black Chrome svjetlo" i pragovi presvučeni u "Black Chrome tamne", ističući tako skutera tehnološke značajke. Vozila ukupan dojam visoke kvalitete snose od strane sitno izrezati detalja u "Natural aluminija", asimetrično dizajniran, kruto-mljevena držač za prednji dio opreme i središnjeg tunela u "teksture čelika". Dizajn aluminijski naplatci je izvedeno iz styling BMW i automobila.

Izrađen od akrilnog stakla i sa stražnje skup metalnih rešetki i "Koncept E" slova, dva bočna naslovnice baterije i pogonsku jedinicu u "Electric žuti" simbolizira tehnički karakter električnim pogonom skutera. U kombinaciji s drugim accentuations u "Electric žuti" kao što su prednji dio opreme, stražnji dio i šuplje cijevi osovina kotača, te stalak za vozila određene osobine najviše ekološke kompatibilnosti, vrhovni dinamičke performanse i jednostavno rukovanje. Za utakmicu to, utičnica za punjenje se nalazi u prednjem dijelu središnje tunela i ima prozirnu plastičnu poklopac.

Posted Image

Koncept e ističe svojim vizionarskim znak odustajanje konvencionalnim stražnjim ogledala. Umjesto toga postoje dvije video kamere integrirane u staklo stražnjih svjetala koja jasno prikazuje situacije na cesti iza vozača na dva LCD monitora instaliran u kokpitu. Brzina i drugih relevantnih podataka prikazan na digitalnom zaslonu u kokpitu koji je sveden na osnove.

Inovativna tehnologija u budućnosti serijske proizvodnje vozila.

Kasnije serijske proizvodnje vozila u potpunosti će zadovoljiti očekivanja kupaca s jednim pjesmu vozila nudi održive mobilnosti. Poseban raspored svih pogonskih komponenti i dizajna vozila geometrija omogućit će agilnim tipično skutera, kao i visok stupanj funkcionalnosti.

Za energetske elektronike i baterija tehnologije, BMW Motorrad oslanja na inovativne e-tehnologije i veliko iskustvo u BMW Group.

BMW i visoki napon tehnologije (> 60 V) s najvišim sigurnosnim standardima omogućava električni pogon vozila jednaka ubrzanja stope maxi skuter s izgaranjem. Veliki kapacitet baterije, baterija inteligentni sustav upravljanja i učinkovite kočnice energije oporavak osigurati realan niz od 100 kilometara za svakodnevnu uporabu. Štoviše, BMW Motorrad programeri su s ciljem kako bi se postigla kontinuirana proizvodnja i maksimalna brzina koja će omogućiti sigurno pretjecanje na urbane autocestama prilikom obavljanja putnika.

Baterija se naplaćuje po kućanstvu redovito utičnice kao u Europi, SAD-u, Kanadi i Japanu, nema potrebe za posebnim stanice za punjenje. Kada se baterija potpuno ravna, punjenje razdoblje manje od tri sata. Praktična iskustva s koncept vozila već pokazala da se baterija potpuno isprazni rijetko, tako da punjenje vremena su općenito kraći.

Na taj način, budući serijski proizvodnju vozila će osigurati dugoročnu, nula emisija štetnih plinova mogućnost grad koji je pogodan za svakodnevnu uporabu putovanja.

Posted Image




#2 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 28 September 2011 - 07:30

u mamicu mu al je dobar,cisto da se nadovezem na cveleta BMW je kao fabrika 30-tih godina proslog veka prvenstveno pravio motore sa horizontalnim blokovima prepoznatljivim za BMW,i u tome su bili jako uspesni jer su oborili 16 brzinskih rekorda a tek pocetkom 40-tih godina proslog veka prebacili su se na auto program revolucijom automobilizma koju je BMW morao da prati zbog pada potraznje motocikala na trzistu razvojom automobilske industrije.BMW i Gustav Oto(sin izumitelja cetvorotaktnog motora) nisu digli ruke od moto programa jer je kompanija ubrzo shvatila da postoji i dalje zelja miljenika BMW-a za novim modelima i fabrika ponovo krece sa razvojnim programom.Takođe, isporučivani su i agregati za motocikle marke Victoria, što je dovelo do odluke da i sam BMW pokuša da razvije svog dvotočkaša. Posle samo par nedelja prvi prototip je ugledao svetlost dana. Model R32 sa 500 ccm radne zapremine bio je prvo vozilo sa ledendarnim plavo-belim logom. Ovaj motocikl se uspešno koristio u trkama širom sveta, a njegovi naslednici su oborili i nekoliko brzinskih rekorda.
Posted Image

Danas je BMW snažna kompanija sa više od 15 fabrika u celom svetu u kojima proizvodnja konstantno raste uprkos teškoj situaciji na tržištu. Automobili sa maskom hladnjaka u obliku bubrega i plavo belim znakom na haubi postali su statusni simbol i sinonim sportskog luksuza širom planete.

Motocikl BMW R 12 je 1935 godine predstavljao tehnicku senzaciju sa svojom prednjom viljuskom.To je bila hidraulicna teleskopska viljuska.

Posted Image

Ernst Henne je 1937 godine postavio apsolutni brzinski rekord za motocikle (279,5 km/h) koji je ostao neoboren cetrnaest godina.

Posted Image

BMW-ova motociklisticka proizvodnja je 1941 zbog rata postupno prebacena u Eisenach.Automobilska proizvodnja je u ratnom periodu bila u potpunosti zaustavljena.Od 1929 do 1941 godine proizvedeno je ukupno 81 228 automobila raznih modela.

1948 godine BMW se ponovo vratio na scenu sa svojim prvim posleratnim proizvodom – motocikolm BMW R 24.

Posted Image

Motocikl BMW R 5 1/2 je doziveo preporod dvocilindricnog motocikla baziranog na tzv. bokser masini.

Posted Image

BMW je 1954 godine bio svetski sampion u trkama motocikla sa prikolicom.Tu tituli je drzao sledecih dvadeset godina.



1988 godine proizveden je motocikl K 100 koji je bio jedini motocikl sa ugradjenim ABS.Otvorene su i dve BMW-ove filijale u Moskvi i jedna u Japanu.

Posted Image


Setite se koji motor je obisao svet bez ijednog kvara snimano je na nacionalnoj geografiji dva engleza su vozili bmw-ove masine i sa njima obizli svet po najtezim terenima bez ijednog kvara masine.To je BMW sinonim za sigurnost,snagu i pouzdanost.

#3 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 28 September 2011 - 09:03

Prvenstveno je pravio avionske motore, otuda i znak stilizovane elise

#4 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 10 November 2011 - 22:44





#5 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 10 November 2011 - 22:57

Fino,ali osecam da cena nece biti mala.
Tacnije ako uzmemo u obzir da je recimo Kymco downtown kao najjaci kymcov predstavnik sa cenom od 5000 eur'a i motorom od 500ccm,onda se mozemo zapitati koliko ce biti ova zanimacija.Ja licno predpostavljam da nece biti ispod 7000eur'a.
A kad pomislis koje motore mozes da qpis za te pare tipa 1 godinu stare ili eventualno 2 onda samo neko ko sedi na parama ce imati ovo da qpi jer se ni po cemu ne izdvaja od drugih motora da vredi te pare osim sto je BMW.

#6 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 11 November 2011 - 00:59

Malo je R maxi skutera trenutno na tržištu, ako razmislimo samo su 2 do sad prisutna Gilera Nexus ili od ove godine Aprilia SR Max i drugi Yamaha T-Max! Ovaj model BMW-a definitvno spada u tu klasu R modela i veoma je atraktivan i privlačan..Međutim cena će biti paprena, to je sigurno...Svakako smatram da će model pronaći tih 5% kupaca na tržištu koji će platiti cifru od 8-9 iljada za jedan skuter... :)





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users