Jump to content


Popravka rezervoara za gorivo



1 reply to this topic

#1 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 12 October 2011 - 09:36

Kad sam ovih dana imao farbarske radove na STRANCU, usput sam otklonio i jedan KVAR... Mozda neko ima nesto slicno pa da opisem kako sam to resio...
Evo o cemu se radi...vec neko vreme, tri cetiri meseca oko squta se oseca SIROVO GORIVO...dno rezervoara, slavina, sve je masno od mesavine (sam miksujem), a ostavilo je traga i na zadnjem plasticnom blatobranu, tacno ispod slavine u vidu pruga od ulja...nije to bilo neko znacajno curenje , ali nelepo izgleda, stalno masno,povremeno brisi, ali uzrok ne znam, da bi to saznao moraju se skinuti bubrezi i da se pregleda rezervoar...ono farbanje je bila prilika za to...
Srecna okolnist je bila da je i rezervoar bio pun, pa sam pazljivim pregledom nasao uzrok curenja...

U fabrickoj proizvodnji na rezervoar je zavareno cilindricno nalivno grlo , ono na kome je cep, prilicno posnim jadnim varom i preko tog nalivnog grla ide masivan limeni OTPRESAK zutog kadmijumiziranog lima koji na sredini ima rupu koja prolazi preko nalivnog grla...to je NOSAC REPA koji je sa cetiri sarafa pricvrscen za sasiju...problem je u tome sto Kinez koji je presovao taj deo u velikoserijskoj proizvodnji od desetine hiljada komada , nije primetio ( a , mozda i jeste, al` bas ga briga), da mu se alat pomerio, razbazdario u odnosu na prvobitnu meru i TA RUPA KOJA IDE OKO NALIVNOG GRLA VISE NIJE BILA U CENTRU, NEGO JE BILA NASLONJENA NA GRLO I VRSILA KONSTANTAN PRITISAK NA NJEGA ...to je uzrokovalo da je u jednom trenutku doslo do PUCANJA VARA u nekom mikronskom sloju i kad sam zaljuljao squt sa punim rezervoarom oko vara se pojavilo vlazenje... UZROK JE NADJEN , POSLEDICA JE VIDLJIVA...

Prvo je sve detaljno oprano jakim rastvorom deterdzenta , sve je odmasceno, farbu na ovenjaci grla i prema rezervoaru sam osmirglao do metala, onda sam BENZINOM ZA CISCENJE sve lepo ocicistio...var je inace bio dobar, samo je na jednom mestu gde je bilo flisovanje imao tesko uocljivu mikropukotinu...Odlucio sam se posle ovakve pripreme za jedino moguce resenje - popravku TECNIM METALOM,...zamesao sam potrebnu kolicinu i jednostavno `opasao` ceo var...sutradan sam probao - zaljuljao sam squt, nista vise ne flisuje , gorivo se ne oseti, posledica je sanirana, sad ostaje UZROK...

Na NOSACU REPA koji je glavni krivac za sve, jednostavno sam brusilicom isekao delove koji su vrsili pritisak na nalivno grlo, to se i tako ne vidi, pokriva ga plastika i problem je brzo i jednostavno resen...
Posted Imagenalivno grlo zaliveno tecnim metalom...

Posted Imagenosac repa - sta sam morao iseci...

Posted Image namontirano - vise ne smeta nalivnom grlu...

problem je resen , gorivo se vise ne oseca i ne masti zadnji blatobran, ako neko ima slican problem, neka obrati paznju na ovo, Kinezi su to...

uZDRAVLJE... :D

#2 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 12 October 2011 - 09:46

hah čoveče koji problem, neverovatno ali istinito





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users