

#41
Posted 06 April 2012 - 22:23
1. krug ga ja ostavim za 2-3m, kaže da me je pratio da ga nisam ostavio
2. krug ga ja ostavim za 1m, i vidim da mi svetli kod noge, dakle tu je točak na točak
3. krug me ostavio jedno 2m i nisam uspeo da ga stignem.. pihhh
eto kaže kada se zagreje radi kako valja... to je dobar znak da je karburator setovan... btw Krle vozi 5,7g rolnice, ali planira da malo spustimo, ne baš na 5.1, ali na neku međuvrednost, recimo 5.5 ili 5.4...
#42
Posted 06 April 2012 - 22:58

#43
Posted 07 April 2012 - 03:33
#44
Posted 07 April 2012 - 06:25
#45
Posted 08 April 2012 - 10:27


#46
Posted 05 June 2012 - 00:35
dve situacije su mi pale na pamet koje bi mogli raditi, a koje su posledice
1. opusti se malossi crvena opruga na ovim temperaturama, i za nijansu ubije motor, kao da su rolnice malo teže, mogli bi ih olakšati
2. prljav filter vazduha ili pak prebogata smeša jer je topliji vazduh ili topliji motor, slabije je hlađenje samog motora nego zimi
po tom pitanju je Krsta rešio da spusti iglu za jedan podeok, napomeniću da je do sada vozio fabričku dell 92 koja je stvarnih 86, pilotku 35 i iglu na drugom zarezu od najbogatijeg... motor je na punom gasu izvanredan, razvrti se u obrtaje i preko rezonance, ide oko 102 GPS-a...
dakle sada je igla na trećem zarezu od najbogatijeg, odnosno ima još jedan podeok prema najsiromašnijem, (ukupno 4 podeoka) šraf nisam hteo da diram, sledi test, trka sa Cheese-jevim Sprint-om koji ide 100,8 GPS-a.. Verovali ili ne Krsta je sa Cheese-jem išao točak do točka, u dužini 2-3km, ... impresivno bukvalno su se stopili sa karoserijom ja još nisam video toliko identične brzine dva skutera... Na kraju trke je popiz**io i odmah rešio na putu da vrati iglu psujući kako je dobio da mu motor ne trokira ali i ne ide.. jednostavno nema onih obrtaja preko rezonance jer smeša nije 14:1.. Kako je vratio iglu dobio je Cheese-ja u trci za nekih 2km razlike koliko je bilo i ranije....
nakon par dana, opet mi kuka kako mu trokira i ne ide... u redu spuštamo iglu ponovo i stavljamo sledeću veću glavnu diznu, jer fali malo goriva... dakle na redu je 88 iz stage6 pakovanja.. šraf namerno nisam hteo da diram, zbog jednačine sa dve nepoznate... u prvom testu motor se fino odazvao, i ne trokira, a lepo povuče, razlika je očigledna... Preostaje da Krsta razvali na pravcu i zaključi ulazi li mašina u visoke obrtaje, one preko centralne rezonance, koji su mu neophodni za tih 2km krajnje... i naravno ne ide.. na pitanje da li zatrokira kaže da nije primetio, čak ni kada se vraćao sa dobro ugrejanim motorom, na raskrsnici, pod punim gasom, motor lepo primi, ali nema tu krajnju...
rešim da napravim diznu 87, koju naravno nemamo ni u jednom kompletu, ostalo mi je par M5 neraspoređenih dizni od nekog TNT-a, i tako i bude, uradim sa iglom 87, tri puta proverim da bude tačno između fabričke 86 i stage6 88, dakle imamo 87... sledi proba...
na hladno motor malo muče, šraf naravno ne diramo, i ako me Krsta već ubeđuje, ajde malo da proveriš, ne ja se ne dam pokolebati, idi probaj... i sledi sledeća priča.. kako je izašao iz dorišta 30-ak metara, motor je već bio full raspoloživ, prima besprekorno, i krajnja je potpuna, on ima sluha pa ume da čuje kako krene da mu osciluje kvačilo i zvono na tim brzinama i obrtajima, i jednostavno to je to.. da mi je neko rekao da 1 broj dizne ume da dovede u sinhron pilotku-iglu i ovaj 21 karburator, najverovatnije mu ne bih poverovao.. da dodam, kad razvali gas oseća se karakterističan miris spaljenog ipone-a...
na kraju smo ipak olakšali rolnice za 0,05g jer je toliko falilo da mašina bude uvek u punoj rezonanci... sad ne mogu da se zakunem jer šraf još nisam dirao, ali mislim da je na 45 minuta od skroz zavrnutog, za očekivati je da treba više goriva dati dole manja je pilotka...
#47
Posted 05 June 2012 - 00:42

čovek ni ne pomišlja, ili ja bar nisam pomišljao, da bode diznu na 1 broj....uvek sam išao po dva i računam de ćeš preciznije...

#48
Posted 05 June 2012 - 00:51
mada ima tu nekoliko faktora koje zaboravljamo,
AC mašina veoma menja karakteristike toplo-hladno,
Cilindri koji nisu veliki potrošači se teško dovedu u spregu sa agresivnim karburatorima, konkretno ovaj sport pro, ja kod Krste nisam dirao prelivne kanale, već samo izduv, dobio sam više snage ali i nelineraniji cilindar za cenu prihvatljive potrošnje...
#49
Posted 05 June 2012 - 10:57
Mario, on 05 June 2012 - 00:51, said:
mada ima tu nekoliko faktora koje zaboravljamo,
AC mašina veoma menja karakteristike toplo-hladno,
Cilindri koji nisu veliki potrošači se teško dovedu u spregu sa agresivnim karburatorima, konkretno ovaj sport pro, ja kod Krste nisam dirao prelivne kanale, već samo izduv, dobio sam više snage ali i nelineraniji cilindar za cenu prihvatljive potrošnje...
#50
Posted 07 June 2012 - 12:06

#51
Posted 07 June 2012 - 13:57
#52
Posted 07 June 2012 - 21:52
#53
Posted 20 June 2013 - 13:11

#54
Posted 20 June 2013 - 13:41

#56
Posted 20 June 2013 - 17:20

taj cilindar je po konjazi tu negde sa tvojim i Mariovim,ne?
#58
Posted 21 June 2013 - 00:00

#59
Posted 21 June 2013 - 01:10
U ranijim smotrama, učinilo mi se da je prednji točak previše natrag, čak je i guma potpisala unutrašnju plastiku spojlera, i mislio sam da je prednja T račva okrenuta napoako... Nekadašnji vlasnik je bio stunt majstor, pa sam pomislio možda su namerno okrenuli da bude manje međuosovinsko, šta znam, ovaj F12 baš lako skakuće na zadnji... i tako rešili smo da to sve poskidamo i proverimo, možda je zakucao prednjicu pa je zato točak natrag.,.. sledi provera
ovde vidimo da je T račva okrenuta prema napred, dakle obrnuto nego kod SR-ke... a moguće je da štapovi imaju obrtnut ugao izlaska iz T račve


još peripetija sa skidanjem, volan će da visi za prvo vreme, a i skuter nam visi o kran preko ovih crvenih traka


deluje sve ok... prednji štapovi lagano izlaze prema napred ukoliko su kraci T račve takođe prema napred okrenuti, dakle obrnuto nego kod Aprili-je.. usput veliko HVALA Damir-u Beogradskom Phantom-u koga smo telefonirali da ipak proveri kod njega...


Krsta sprema ležišta i pere kuglice... ja rešavam semeringe u štapovima i novo ulje 15W


ide sklapanje, Krsta sve steže kao Ferguson.. ako neki šraf pukne to je zato što je mnogo radio traktore...


izmenjali smo prednje pločice i kompletno ulje, napomenuču da F12 ima fabrički teflonsko čelično opleteno crevo... ali bolji pritisak od polovine ručice nismo dobili ni sada... sledi menjanje diska, jer je taman ispod 3mm mere, a možda i provera same ručice prednje kočnice


#60
Posted 21 June 2013 - 11:13
Neka si ga naterao da poradite na ciklistici prvo, tj delovima od bitnog značaja za ogibljenje i zaustavljanje skutera...Kakav je, on bi to terao tako bez ikakvih problema....ko i Sloba što tera bez zadnje kočnice..
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users