Drage kolege sledi objasnjenje montaze termo grupe (kit)na slikama je dat primer lc cilindra ali to nemojte da vas buni postupak je isti i kod ac cilindara.
Skrenucu vam paznju da je montaza puno laksa kada je masina na stolu.
Pored cilindra koga montiramo potrebno nam je i nesto malo alata:10 okasti ili gedora,zeger kljesta,moment kljuc,krpa i 2t ulje.
Skinite stari cilindar i ocistite karter od eventualne prljavstine i necistoca.
Mozemo krenuti.
1.Blok stavite na radni sto,cilindar i alat na dohvat ruke.
2.Iglicasti lager nauljite 2t uljem.
3.Postavite iglicasti lager u malu pesnicu radilice.
4.Klip sa karikom,osiguraci i bolcna.
5.Montirajte osigurac bolcne na klip zeger kljestima vodeci racuna na legne lepo u leziste.
0
4 replies to this topic
#1
Posted 09 January 2011 - 15:46
#2
Posted 09 January 2011 - 15:48
6.Pravilno namontiran osigurac.
7.Nauljite bolcnu 2t uljem.
8.Ugurajte malo bolcnu u klip (sa druge strane,gde nije postavljen osigurac).
9.Klip se uvek montira da strelica bude nadole okrenuta ka izduvnoj grani.
10.Montirajte klip na radilicu,ovde je potrebno blago kuckanje bolcne da bi proslna i sela na svoje mesto.
7.Nauljite bolcnu 2t uljem.
8.Ugurajte malo bolcnu u klip (sa druge strane,gde nije postavljen osigurac).
9.Klip se uvek montira da strelica bude nadole okrenuta ka izduvnoj grani.
10.Montirajte klip na radilicu,ovde je potrebno blago kuckanje bolcne da bi proslna i sela na svoje mesto.
#3
Posted 09 January 2011 - 15:50
11.Postavite drugi osigurac zeger kljestima vodeci racuna da legne lepo u kanal na svoje mesto.
12.Nauljite glavu 2t uljem (samo centralni ktug).
13.Nauljite cilindar 2t uljem.
14.Postavite donji dihtung do bloka.Ja mazem dihtung sa obe strane crvenom diht pastom.
15.Stisnite kariku jednom rukom vodeci racuna da sastav karike bude na onom ispupcenju na klipu.Drugom rukom pazljivo ugurajte cilindar.Malo je zeznuto kada prvi put to radite pa mozete pozvati nekog da vam pomogne.
12.Nauljite glavu 2t uljem (samo centralni ktug).
13.Nauljite cilindar 2t uljem.
14.Postavite donji dihtung do bloka.Ja mazem dihtung sa obe strane crvenom diht pastom.
15.Stisnite kariku jednom rukom vodeci racuna da sastav karike bude na onom ispupcenju na klipu.Drugom rukom pazljivo ugurajte cilindar.Malo je zeznuto kada prvi put to radite pa mozete pozvati nekog da vam pomogne.
#4
Posted 09 January 2011 - 15:52
16.Cilindar je na svom mestu,ugurajte ga do kraja.
17.Rukom malo okrecite varijator ili magnet da vidite da li sve lepo klizi i da se jos malo lepo podmaze.
18.Postavite gornji dihtung.Kod lc cilindara ide gumica a kod ac dihtung.Ja ovde opet pored dihtunga koristim i crvenu diht pastu.
19.Namontirajte glavu unakrsno stezuci srafove.
20.Moment kljucem ko ga ima stegnuti srafove a ko nema onda moze i obicnim ili gedora kljucem.Nemojte preterivati sa stezanjem.
To je to,cilindar je namontiran.Sada ostaje jos da usrafite svecicu koju je proizvodjac propisao i razradite cilindar prema uputstvu.
Uzivajte u voznji.
17.Rukom malo okrecite varijator ili magnet da vidite da li sve lepo klizi i da se jos malo lepo podmaze.
18.Postavite gornji dihtung.Kod lc cilindara ide gumica a kod ac dihtung.Ja ovde opet pored dihtunga koristim i crvenu diht pastu.
19.Namontirajte glavu unakrsno stezuci srafove.
20.Moment kljucem ko ga ima stegnuti srafove a ko nema onda moze i obicnim ili gedora kljucem.Nemojte preterivati sa stezanjem.
To je to,cilindar je namontiran.Sada ostaje jos da usrafite svecicu koju je proizvodjac propisao i razradite cilindar prema uputstvu.
Uzivajte u voznji.
#5
Posted 10 January 2011 - 11:38
Super, lepo objasnjenjeno, ja bih samo dodao jednu malu tehniku koju koristim od skoro. Naime sa svojim ćevapima malo mi je teze da stegnem karike izmedju brezona te postavim prvo klip sa karikama u cilindar, pustim ga da viri taman toliko da moze bolcna da udje i onda sve direktno povezem sa radilicom. Malo je teze jer je manipulacija sa tezim delovima ali nema kiksa sa lomljenjem karika prilikom uvlčenja klipa u cilindar
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users