

#621
Posted 20 December 2012 - 01:30
#622
Posted 20 December 2012 - 01:41
Petko, on 20 December 2012 - 00:54, said:
Za race pilotke u broj, vazduh u broj, itd.
U ostalom probaj, niko ti ne brani

#623
Posted 20 December 2012 - 03:08


#624
Posted 20 December 2012 - 03:51

Znaci ovi race cilindri otpadaju,mozda mf race moze da ostane

Recimo da sam izabrao cilindar,sad mi dajte predloge za spuh,karb i dal neko turpijanje cilindra dolazi u obzir?
Ma moze da trosi i 1l,nije zanimljivo,to ti je isto kao da


#625
Posted 20 December 2012 - 16:03
Sad sam jos jednom pogledao slike i nije mi jasno kako to da mf racing na nekim slikama ima aux izduv a na nekim nema, takodje i sa mkII na nekoliko slika sam ga nasao sa aux izduvom al mislim da ga nema? Ne znam dal mi se cini il mf racing ima vise boost portova il kako se zovu sto bi trebalo da znaci da moze biti jaci? mf race ti je inace 16000-16500 za razliku od mk2 koji je 19000 i usteda ti 3000din.
Al na kraju odluka je ipak na tebi

#626
Posted 20 December 2012 - 20:53
Quote




#627
Posted 20 December 2012 - 21:47


Edited by bojan681, 20 December 2012 - 21:47.
#628
Posted 20 December 2012 - 23:10

#629
Posted 20 December 2012 - 23:41
bojan681, on 20 December 2012 - 16:03, said:
Sad sam jos jednom pogledao slike i nije mi jasno kako to da mf racing na nekim slikama ima aux izduv a na nekim nema, takodje i sa mkII na nekoliko slika sam ga nasao sa aux izduvom al mislim da ga nema? Ne znam dal mi se cini il mf racing ima vise boost portova il kako se zovu sto bi trebalo da znaci da moze biti jaci? mf race ti je inace 16000-16500 za razliku od mk2 koji je 19000 i usteda ti 3000din.
Al na kraju odluka je ipak na tebi

#630
Posted 21 December 2012 - 00:02

#631
Posted 21 December 2012 - 08:55
#632
Posted 22 December 2012 - 14:37
#633
Posted 23 December 2012 - 01:53
Mf race je midrace cilindar a ja jos uvek nisam odlucio da li cu da se upustam u to,i bas mi je bitno to sto mkII moze jos malo da se poturpija

#634
Posted 23 December 2012 - 02:04
Petko, on 23 December 2012 - 01:53, said:
Mf race je midrace cilindar a ja jos uvek nisam odlucio da li cu da se upustam u to,i bas mi je bitno to sto mkII moze jos malo da se poturpija

aux izduv su ti te dodatne rupe pored glavnog većeg izduva..
Istina je da MKII može da se dodatno poturpija, a to važi i za mnoge ostale cilindre..
Piaggio mašina gledano nije ništa naprednija od minarelija, a ako gledaš sveukupno piaggio VS minareli prednosti tj mane su na obe strane...Piaggio ima nešto bolji fabrički prenos (veće polutke) dok minareli ima jednostavniji sistem hlađenja van bloka (kod piaggia voda ide i kroz blok)
#635
Posted 24 December 2012 - 00:49
#636
Posted 24 December 2012 - 03:26
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users