Jump to content


Keeway matrix tuning



635 replies to this topic

#621 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 20 December 2012 - 01:30

Узми Спорт Про и Бог да те види...

#622 perlx*

    CCEB

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,294 posts

Posted 20 December 2012 - 01:41

View PostPetko, on 20 December 2012 - 00:54, said:

Zar mislis da nisam sposoban za tako ness? Spakovao sam ja puno alu kiteva kod drugova i jos sam na matrixu imao alu,tako da mi je to najmanji problem!
Za pravo stelovanje mid race kita potrebne su ti glavne dizne u broj, pilotke na 5, par dizni za vazduh, itd.
Za race pilotke u broj, vazduh u broj, itd.
U ostalom probaj, niko ti ne brani :2cirka1:

#623 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 20 December 2012 - 03:08

Serijala rules :2cirka1: Potrosnja 3 litre, ne silazis ceo dan :acigar:

#624 Petko

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 886 posts
  • MestoObrenovac
  • VozimKeeway matrix,Gilera DNA

Posted 20 December 2012 - 03:51

Na fejsu sam dobio dosta ponuda:s6 sport pro,presao 200km,streetrace samo stavljen i odmah skinut,malossi gus i jos par nekih u losem stanju,ali kako stvari stoje,sve mi se cini da ce da padne s6 sport pro mkII,u cilindar.rs-u je dosta povovljan,a jaci je od onog sto sam imao pa jos i lc :acigar: koja bi realna potrosnja bila sa njim?
Znaci ovi race cilindri otpadaju,mozda mf race moze da ostane :)
Recimo da sam izabrao cilindar,sad mi dajte predloge za spuh,karb i dal neko turpijanje cilindra dolazi u obzir?
Ma moze da trosi i 1l,nije zanimljivo,to ti je isto kao da :2cirka1: sa pocepanom mrezom :chase:

#625 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 20 December 2012 - 16:03

ma mf race uzimaj on ce ti trositi ko mkII i ici ce ko mkII al ima mnogo vise potencijala za turpijanje jer ima aux izduv za razliku od mkII koji je samo naturpijani sport pro do granica i mislim da se mkII vise uopste nemoze turpijati. svo slike aux izduva http://www.motorente...linderS6R_6.jpg

Sad sam jos jednom pogledao slike i nije mi jasno kako to da mf racing na nekim slikama ima aux izduv a na nekim nema, takodje i sa mkII na nekoliko slika sam ga nasao sa aux izduvom al mislim da ga nema? Ne znam dal mi se cini il mf racing ima vise boost portova il kako se zovu sto bi trebalo da znaci da moze biti jaci? mf race ti je inace 16000-16500 za razliku od mk2 koji je 19000 i usteda ti 3000din.

Al na kraju odluka je ipak na tebi :2cirka1:

#626 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 20 December 2012 - 20:53

Quote

ma mf race uzimaj on ce ti trositi ko mkII i ici ce ko mkII al ima mnogo vise potencijala za turpijanje jer ima aux izduv za razliku od mkII koji je samo naturpijani sport pro do granica i mislim da se mkII vise uopste nemoze turpijati. evo slike aux izduva http://www.motorente...linderS6R_6.jpg
Boki ne siri dezimformacije :) Iz svakog cilindra moze da se izvuce gomila konja i obrtaja samo je pitanje dal to znas da uradis ili ne ..... :) Kod dizanja tajminga samo je ivica cilindra granica ... Iz s6 sport su Svabe izvlacile i do 17ks na radilica...ovo ti je slika s6 race i nema veze sa aux izduvom...evo jedna slika home made aux na gus cilindru...
Posted Image
Posted Image

#627 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 20 December 2012 - 21:47

pa kazem mu to zato sto znam da kod ovih bez aux izduva moze da se siri do max 70% cela klipa ili sta vec (ako se vise prosiri moze se zalomiti karika) a na sport prou je prosireno do oko 65% sto znaci da ima malo prostora za doradu, a ne mozes da siris boostove na cilindru a da izduv ostane isti (mislim moze al ce se poremetiti obrtaji na kojima ima najvise snage i onda si dobio samo stete). :) :)

Edited by bojan681, 20 December 2012 - 21:47.


#628 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 20 December 2012 - 23:10

Ma jbs sirinu-onda ides u visinu a tako se i dobija najvise :)

#629 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 20 December 2012 - 23:41

View Postbojan681, on 20 December 2012 - 16:03, said:

ma mf race uzimaj on ce ti trositi ko mkII i ici ce ko mkII al ima mnogo vise potencijala za turpijanje jer ima aux izduv za razliku od mkII koji je samo naturpijani sport pro do granica i mislim da se mkII vise uopste nemoze turpijati. svo slike aux izduva http://www.motorente...linderS6R_6.jpg

Sad sam jos jednom pogledao slike i nije mi jasno kako to da mf racing na nekim slikama ima aux izduv a na nekim nema, takodje i sa mkII na nekoliko slika sam ga nasao sa aux izduvom al mislim da ga nema? Ne znam dal mi se cini il mf racing ima vise boost portova il kako se zovu sto bi trebalo da znaci da moze biti jaci? mf race ti je inace 16000-16500 za razliku od mk2 koji je 19000 i usteda ti 3000din.

Al na kraju odluka je ipak na tebi :)
Цилиндар на слици нема аукс.. Аукс је оно што је Цвеле окачио.

#630 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 21 December 2012 - 00:02

Tacno, na Bojanovoj slici cilindar ima pregradu a na Cveletovoj aux tj. dodatne otvore. MF sport ima sirinu od 71%.
Posted Image

#631 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 21 December 2012 - 08:55

aha sad sam i ja skontao, znaci mf race ima aux http://4.bp.blogspot...nder_kit_lc.jpg a mkII nema http://www.pedparts....r_Cooled_1.jpg.

#632 Josip

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • MestoSeget Donji
  • Vozimnrg extreme

Posted 22 December 2012 - 14:37

evo tu su vam neke usporedbe cilindara u midrace klasi

http://www.tuningmat...toforce-racing/

#633 Petko

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 886 posts
  • MestoObrenovac
  • VozimKeeway matrix,Gilera DNA

Posted 23 December 2012 - 01:53

Znaci aux se naziva kada je izduv max.prosiren pa se dodaju nove rupe ili ne?
Mf race je midrace cilindar a ja jos uvek nisam odlucio da li cu da se upustam u to,i bas mi je bitno to sto mkII moze jos malo da se poturpija :D Sta mislite o piadju 50 lc masini,jel bolja od minarelija?

#634 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 23 December 2012 - 02:04

View PostPetko, on 23 December 2012 - 01:53, said:

Znaci aux se naziva kada je izduv max.prosiren pa se dodaju nove rupe ili ne?
Mf race je midrace cilindar a ja jos uvek nisam odlucio da li cu da se upustam u to,i bas mi je bitno to sto mkII moze jos malo da se poturpija :D Sta mislite o piadju 50 lc masini,jel bolja od minarelija?

aux izduv su ti te dodatne rupe pored glavnog većeg izduva..
Istina je da MKII može da se dodatno poturpija, a to važi i za mnoge ostale cilindre..
Piaggio mašina gledano nije ništa naprednija od minarelija, a ako gledaš sveukupno piaggio VS minareli prednosti tj mane su na obe strane...Piaggio ima nešto bolji fabrički prenos (veće polutke) dok minareli ima jednostavniji sistem hlađenja van bloka (kod piaggia voda ide i kroz blok)

#635 Petko

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 886 posts
  • MestoObrenovac
  • VozimKeeway matrix,Gilera DNA

Posted 24 December 2012 - 00:49

Jel tecnost koja hladi cilindar hladi i blok ili je posebno?

#636 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 24 December 2012 - 03:26

Ne, hladi se samo cilindar. Kod piaggia je vodena pumpa unutar blokova, pa tecnost prolazi tuda, ali ne hladi blokove.





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users