#21
Posted 10 January 2012 - 19:36
Malo zajebancije http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/smile.png
isekli smo nosac i nasli mesto gde ce ici hladnjak sutra cu slikati sve lepo pa okaciti slike i nastaviti sa radom
#22
Posted 10 January 2012 - 19:45
#23
Posted 11 January 2012 - 17:39
tu ce stajati u plastikama...moracu isecu samo plastiku jednu,razmisljam da ofarbam i hladnjak u crno,ali nzm jel moze da se farba i kakva farba ide? jel mora ona za visoke temperature il sta?
U ovakvom stanju je sada...
Juce sam osim nosaca i plastike poslao drugu da odradi u karbon...posto on se bavi l karbonom i tako tim uradio sam par plastika samo da ne bude ciganski sav u karbonu
To je to za danas...msm da cu sutra vec montirati hladnjak i bocu na mesto osim ako mi ne padne na pamet nesto jos da odradim pisacu uglavnom sta god budem radio
#24
Posted 11 January 2012 - 19:30
Hladnjak možeš farbati sa običnom farbom, nema potreba za onim za visoke temperature..
#25
Posted 12 January 2012 - 00:27
e sad znamo gde je završio zoksi-jev SF2 hladnjak i pumpa, ja ne bi farbao hladnjak iz više razloga.. prvi osnovni je da ćeš sa farbom da začepiš dosta prolaznost saća hladnjaka i izoluješ površinu kojoj je osnovni zadataka da oda toplotu i da što bolje rashladi tečnost... a drugi je da se na aluminijum baš nešto ne hvata farba bez pripreme.. pa samim tim može posle da otpada..
znaš kako ide, kad jednom shvatiš da je hladnjak vrlo bitna stavka u sistemu, onda se posle ne zaj**vaš, nego stavljaš što bolji hladnjak na što boljem mestu... ja sam imao loša iskustva na kymco motoru kada sam se igrao sam grejačima kabine auta.. onda posle svi oteraju motore na frušku, a ja moram da stanem da hladim, pa me čekaju itd... na kraju sam ipak T6 zalepio... mnogi govore da je hladnjak od sf2 jedan od najboljih, pa nemoj te karakteristike kvariti, uradi neku mrežicu u crnoj boji ispred ako ti je baš ružno da se vidi... imaš one korpe za bicikla kineske... baš je cheese takvu doneo da njemu montiramo a i meni je za oko zapala...
#26
Posted 12 January 2012 - 01:04
#27
Posted 12 January 2012 - 01:10
#28
Posted 12 January 2012 - 01:15
#29
Posted 12 January 2012 - 10:09
#30
Posted 12 January 2012 - 13:56
• Speedometer 0–360 km/h (or mph)
• Rev counter up to 20,000 rpm
• Scalable rpm curve
• Thermometer 0–250° C (PT-1/8? sensor)
• Engine hours meter 0–999.9 h
• Fuel gauge 0–100%
sve ima
#31
Posted 12 January 2012 - 15:06
Ja sam stavio posudu od Aprilije koja ima nekih 1-2dl vecu zapreminu u odnosu na onu od SF-a i smanjila se temperatura za par stepeni.
Inace bez termostata kad je napolju 10-15 stepeni temperatura mi se krece 50-55 stepeni (na punom gasu 60). Kad je temperatura 25-30 stepeni temperatura je oko 75 i 80 na punom gasu i kad je ono bas 35+ onda ide oko 80-85c, ali na punom gasu ne dize preko.
Grejanje bez termostata je velik problem kad je ovako hladno, ali dok bude tamo preko 20-ak stepeni ide dosta brzo.. Treba nekih 3km da dodje do 50-55 stepeni da mozes vec malo da ga stisnes.
Meni u tim uslovima Replica napravila vec par hiljada i radi bolje nego prvog dana. Najbolje se ponasa i najvecu krajnju imam na 75-77 stepeni, ali valjda sve zavisi i od ugrejanosti i stanja prenosa.
Evo ti jos koja slika cisto da vidis kako izgleda
#32
Posted 12 January 2012 - 16:59
Ovaj obrtomer što si postavio lepo izgleda i meri sve potrebno...ne znam da ga je neko pazario i montirao...možda da ti probiješ led da vidimo kakva je sprava..
#33
Posted 12 January 2012 - 18:15
Eo danas sam radio to bi bilo to u vezi nosaca i hladnjaka eo par slika:
To je to za danas...zima je u garazi
#34
Posted 12 January 2012 - 18:33
#35
Posted 12 January 2012 - 19:04
#36
Posted 12 January 2012 - 19:19
#37
Posted 12 January 2012 - 19:33
Jako mi se svidja kako si spakovao hladnjak. Skoro pa se nece ni primetiti.
Verovatno da ces moci napraviti da ti posuda od ulja bude posuda za antifriz, samo mislim da ces morati nabaviti jednu Y racvu za creva, jer gore na posudu idu 2 creva.
A hladnjak mozes jos dodatno privezati zicom ili vezicama dole kroz te proreze i kroz nosac.
#38
Posted 12 January 2012 - 22:55
posudica mora biti pod pritiskom kada motor radi...
#39
Posted 12 January 2012 - 23:36
#40
Posted 13 January 2012 - 00:38
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users