Jump to content


-Sprint Exactly-



495 replies to this topic

#441 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 12 June 2013 - 00:26

Poslusaj pitu i mnogo lakse ces nastelovati karb, treba ti onaj varijabilni cdi. Sto si ti stavljao minarelli blokove, jel to obavezno kad se radi konverzacija na LC i kad se stavlja jaci kit? Iako jos nisam u vasem rangu moracu jednom svratiti da vidim sta se radi, ove zime me ocekuje tezak poso'. :welcome1:

#442 Sloba15

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 421 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Exactly

Posted 12 June 2013 - 01:07

Imam racing cdi

Nije obavezno,ja sam to uradio zbog prenosa ( mogao sam da ubacim i ovde prenos drugi naravno al reko kad sve to radim ajde i ovo ) Mozes sutra da se provozas malo do nas :welcome1:

#443 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 12 June 2013 - 01:18

Ma zauzet sam jos nedelju dana kolko ima do kraja skole, mozda svratim tek kad postelujem karb kako bog zapoveda, da izvucem maksimum iz ovog cilindra. :welcome1:

#444 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 12 June 2013 - 10:40

nemam pilotke za pwk, za te modele još nemam....

što se tiče cdi-ja, da ne mešamo vrste... racing cdi može biti i onaj koji izdrži 14000 obrtaja pa je zato racing, a varijabilni je onaj koji menja krivu paljenja u zavisnosti od obrtaja...

sad da ne dužimo mnogo pisano je o tome ovde... http://forum.pyrothe...p__877#entry877

kod mašina koje imaju rezonancu i stepen iskorišćenja na visokim obrtajima, recimo 13000 ili 14000 je neophodno razvrteti motor do početka rezonance što pre.. uglavnom je problem veliki karburator koji pakujemo jer želimo više snage u ciljnoj rezonanci , i to je u redu, ali ne smemo da zaboraviti da nam mašina na 5000 i na 7000 traži mnogo manje goriva nego u punoj rezonanci... i tada se dešava da pri odvtanju ručice jednog karburatora 24 difuzora nalije goriva i motor krene da trokira...

u narednim podešavanjima možeš da se pozabaviš kalibracijom da na igli i na pilotki bude veoma mršav po pitanju smeše, a da recimo na punom gasu dobije dovoljno da isporuči punu snagu... olakšavajuća okolnost je i onaj power jet koji baci gorivo samo na punom otklonu...

međutim, najbolja varijanta je ukoliko je pomeren ugao predpaljenja u zavisnosti od obrtaja na kojima se mašina vrti... i recimo optimum za te niske obrtaje je 25 i više stepeni, konkretno ovi programibilni puste na leru ugao od 35-39 stepeni i zato se i čuje nepravilan rad.. tako da kada odvrneš gas, em je motor spremniji zbog optimalnog ugla predpaljenja na svim obrtajima em je veće predpaljenje automatski i veći potrošač goriva, pa u neku ruku bolje potroši ono gorivo koje naleti dok još motor nije u rezonanci... sledeći korak je maleni zamajac, ili inner rotor koji dodatno doprinosi bržem razvrtavanju mašine i brži ulazak u početak rezonance, koji je kod tebe na 11k..

e sad postoji i onaj drugi problem, o kome ne razmišljamo.. fabrički ugao predpaljenja je 12 stepeni na minarelli mašinama, on je premali za niske obrtaje,a opet prevelik za 14k, i da bi vozio mašinu sa tim uglom, moraš deblje namestiti karburator... inače krene da topi klip zbog temeperature kao kod stex-a, jednostavno 12 stepeni je po dijagramu zaključeno sa 11-11,5k obrtaja i sve preko toga se menifestuje u vidu povišene temperature... pa ako pođemo od činjenice da si ti naštelovao da vrti 14 ili 13k sa 12 stepeni predpaljenjem, onda je sasvim jasno koliko si morao da otvoriš karburator po pitanju goriva da napojiš motor na tim obrtajima, a tada je dole na nižim obrtajima situacija još gora, jer je benzina zbog glavne dizne previše...

#445 Sloba15

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 421 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Exactly

Posted 12 June 2013 - 18:39

Nemam varijabilni CDI nego Motoforce Racing.

Nastavio sam stelovanje,na 101 dizni ima trokiranja,jako jako malo pri samom startu,ali jako tesko razvrti motor u startu,to je to o cemu ti Mario govoris,da je dobra dizna u visokim obrtajima kad treba snage,a pri startu i pola gasa nalije previse goriva i zatrokira. evo boje svecice ne vidi se bas najbolje telefon je.........

Dizna: 101
Pilotka: 38
Igla: E tip zarez skroz gore ( igla spustena skroz dole )
Srafic za vazduh na 2 kruga

Posted Image

Posted Image

I posto imam ovaj Stage 6 sat i imam mogucnost da merim vreme koje mi je potrebno do neke brzine ( ja upisem brzinu i onda merim vreme do nje ) odlucio sam se da to bude od 0 do 30 jer mi samo u startu zatrokira kasnije je sve dobro sa gore navedenim setup-om u karburatoru od 0 do 30 vreme je bilo 2.25s
Posle toga uvrcem diznu 100, lepse radi skuter, i lakse se razvrti ali opet to nije to,evo boje svecice

Dizna:100
Pilotka: 38
Igla: E tip zarez skroz gore ( igla spustena skroz dole )
Srafic za vazduh na 2 kruga

Sa 100 diznom vreme do 0 do 30 je 2.05s
Posted Image

e sad u njemu je svecica Denso W24 koja je topla svecica za ovaj cilindar i ja kupio NGK 9 ali kasnije skontam da sam kupio pogresnu,nije pogresna nego je B9ES bez Rezistora i cim upalim skuter zbog toga sto ona nema rezistor pobrljavi mi sat nemam temperaturu i itd.

Dal ima sanse da je to u startu trokiranje zbog svecice Denso W24? Imam u garazi jednu BR9ES staru koja sam prosle godine vozio i reko uvrnucu nju da probam ali kisa me sjebala.

Edited by Sloba15, 12 June 2013 - 18:40.


#446 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 12 June 2013 - 18:53

treba probati i 9 toplotnu vrednost pa da vidiš..naravno da može biti razlike u samom radu motora!
Nego, vidim da nisi probao ništa sa šrafićem, stoji ti na 2 kruga...Šta je na svim diznama najbolji na 2 kruga?

#447 Sloba15

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 421 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Exactly

Posted 12 June 2013 - 18:59

Oticu sutra kupiti 9tku tj BR9ES i staviti nju,prosle godine je na takvoj radio i po meni isao je bolje prosle godine.

Nisam na sraficu probavao nista,odvrcem dok ne krene da dize ler i tu na toj granici ga ostavim?

#448 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 12 June 2013 - 20:12

Ne bre,odvrnes sraf za smesu do kraja i zavrces ga dok ne krene da obara ler kada krene da obara ler gas vratis jedno 2-5min i ostavis tu.

#449 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 12 June 2013 - 21:57

malo je bledunjava svećica sa 100 diznom, nemoš to dovesti do ideanog... treba ti ili manja pilotka ili deblja igla.. jer kako smanjuješ glavnu i popraviš situaciju dole, gore bude siromašna, osetićeš da manje snage ima u punoj rezonanci...

kratke probe pravi da ne zalepi...

#450 Sloba15

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 421 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Exactly

Posted 12 June 2013 - 22:22

Ostriji je za 100 diznom dosta a i jaci npr idem 50 pustim gas i onda kad zategnem pun osetim da ima vise snage nego sa 101...pa ne vredi spustati diznu zbog pilotke i igle...

#451 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 12 June 2013 - 22:57

View PostSloba15, on 12 June 2013 - 22:22, said:

Ostriji je za 100 diznom dosta a i jaci npr idem 50 pustim gas i onda kad zategnem pun osetim da ima vise snage nego sa 101...pa ne vredi spustati diznu zbog pilotke i igle...

da svakako ne vredi spuštati glavnu diznu da bi popravio situaciju dole...svakako ti za drag treba da je pun gas dobar...e sad, što nije voziv dole za svaki dan jbš ga...može se i to namestiti da imaš odgovarajuće pilotke i igle...
Nego, zaboravljaš da imaš i power jet diznu...ajd sad i nju uključi u štelovanje :) možda bi sa većom power jet diznom smeo da spustiš glavnu diznu dole...ko zna

#452 Sloba15

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 421 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Exactly

Posted 14 June 2013 - 00:46

Danas nastavak stelovanja,ostavio sam diznu 100 i sve kako je bilo juce osim sto sam otisao i kupio sveiccu novu NGK BR9ES (imao sam B9ES sa kojom mi je sat brljavio nisam imao temp i itd) uzeo sam svecicu i stavio je samo i otvorim prenos da vidim kako kais stoji kakav je start kad imam sta da vidim kais je bio upusten u tanjire 3-4mm.Skinem remenicu napred i okrecem kais da se namesti skroz na bolcnu ali nista ne pomera se gore uopste (znaci kratak) dimenzija je 747x16.5 Motoforce kais je u pitanju.
Posted Image

Skidam taj kais sta cu,sa njim nema nista od dobrog starta i uzimam Athena (Bando) 751x16.5 za 4mm duzi od prethodnog odma se vidi da mnogo bolje stoji nazad u polutkama i to je to sve sklapam i cujem se sa Pitom on steluje sr-ku pa reko idem i ja pa cemo zajedno,cim sam krenuo iznervirao se u startu od punog gasa nista cim pun gas dodam odma nalije karb i zatrokira kasnije lepo reaguje na pun gas nije mu puno goriva al na dragu mi ne treba to kasnije nego u startu pun gas :0takoje:
Evo kako sa ovim kaisem stoji u tanjirima:
Posted Image

Posted Image


setup:
Dizna:100
Srafic za vazduh 1 i po krug
Igla; skroz spustena (zarez skroz gore)
Svecica: NGK BR9ES

start 0 bodova...ja vec popizdeo i stelovali sr-ku posle toga odvozamo se do mene palo mi na pamet da nece sa BR9ES da radi i vracam mu Denso W24,podivljao skuter,bas smo i Pita i ja probavali start i nema trokiranja ali malo ima previse obrtaja tj 14 300 obrtaja u startu kasnije u medjuubrzanju bude 13 300-13 400 al u startu oce konja napasti sa 14 300 obrtaja hahah :skola: Nisam merio ubrzanje od 0 do 30 vec je pao mrak sutra nastavljam ocu malo kvacilo da popustim jer mu je puno 14 000 u startu i karburator sa iglama da se poigram.

Edited by Sloba15, 14 June 2013 - 00:47.


#453 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 14 June 2013 - 00:51

Па порасли су обртаји на старту јер сад каиш боље стоји.

#454 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 14 June 2013 - 09:58

ovo za svećicu je fenomen... pa probaj BR8ES da staviš očigledno je toplija 24-denso od 9-ke NGK

#455 Sloba15

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 421 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Exactly

Posted 16 June 2013 - 12:41

Exactly-ja su izgleda opet neki gremlini napali kao i prosle godine pred trku B)

#456 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 17 June 2013 - 12:48

:0takoje:

#457 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 17 June 2013 - 14:11

View PostSloba15, on 16 June 2013 - 12:41, said:

Exactly-ja su izgleda opet neki gremlini napali kao i prosle godine pred trku :0takoje:

ja mislim da si ti jedini gremlin koji napada Exactly-a...

#458 Sloba15

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 421 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Exactly

Posted 18 June 2013 - 22:33

Moguce i to :) Od cilindra sam odma krenuo,ispustio vodu i skinuo glavu,sve novo,garezi ni ni a sipam Motul 800 (koji ne sme u vodenu pumpu jer je previse gust )
Posted Image

Al ajde da vidim tu garez na 14 600 obrtaja :icon_scratch:

Posted Image

Sat ima mogucnost da pamti max obrtaje brzinu i temp,nije mu to krajnja brizna da se neko ne zbuni to je pun gas na 200 metara ako i toliko,a temp je podigao jer sam start gledao (stani-kreni,stani-kreni)

Posted Image

u cilindru isto sve super,klip sve kao novo.

Sledece sto sam resavao jeste usis (primetio sam bio malo goriva na cilindru ispod karburatora i na usisu i nisam bio siguran dal je to od menjanja dizni pa gorivo sto iscuri iz karburatora ili mozda pusta tu pa je to problem kojim imam.

Problem je trokiranje u startu na punom gaso,samo u startu,kasnije nema trokiranja nikakvog sve je super i boja svecice

Posted Image

skinio sam skroz usis sve ocistio sredio i namazao diht masu (Victor Reinz) i kao da malo bolje skuter radi u startu,nisam ga probao jer sam imao nekih obaveza,probacu ga ovih dana pa se nadam da je to resilo problem. Ako ne sledeci su semerinzi koji su me s*ebali prosle godine u Horgosu...

Edited by Sloba15, 18 June 2013 - 22:34.


#459 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 18 June 2013 - 23:56

e ako si ti sve skinio, neka si..sad si bar prekontrolisao stanje cilindra! :icon_scratch:
Impresivno je stanje glave bez imalo gareži...čelo klipa takođe lepo izgleda...

Nego, pilotke nama trebaju Slobo, pilotke!! Zato nemamo start ni ti ni ja...

#460 Sloba15

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 421 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Exactly

Posted 19 June 2013 - 03:38

Glava je kao nova stvarno,videcemo sta kaze kad provozam,al sad sam gledao na scooter attacku nema manja od 38 (a kod mene je 38)





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users