


#441
Posted 12 June 2013 - 00:26

#442
Posted 12 June 2013 - 01:07
Nije obavezno,ja sam to uradio zbog prenosa ( mogao sam da ubacim i ovde prenos drugi naravno al reko kad sve to radim ajde i ovo ) Mozes sutra da se provozas malo do nas

#443
Posted 12 June 2013 - 01:18

#444
Posted 12 June 2013 - 10:40
što se tiče cdi-ja, da ne mešamo vrste... racing cdi može biti i onaj koji izdrži 14000 obrtaja pa je zato racing, a varijabilni je onaj koji menja krivu paljenja u zavisnosti od obrtaja...
sad da ne dužimo mnogo pisano je o tome ovde... http://forum.pyrothe...p__877#entry877
kod mašina koje imaju rezonancu i stepen iskorišćenja na visokim obrtajima, recimo 13000 ili 14000 je neophodno razvrteti motor do početka rezonance što pre.. uglavnom je problem veliki karburator koji pakujemo jer želimo više snage u ciljnoj rezonanci , i to je u redu, ali ne smemo da zaboraviti da nam mašina na 5000 i na 7000 traži mnogo manje goriva nego u punoj rezonanci... i tada se dešava da pri odvtanju ručice jednog karburatora 24 difuzora nalije goriva i motor krene da trokira...
u narednim podešavanjima možeš da se pozabaviš kalibracijom da na igli i na pilotki bude veoma mršav po pitanju smeše, a da recimo na punom gasu dobije dovoljno da isporuči punu snagu... olakšavajuća okolnost je i onaj power jet koji baci gorivo samo na punom otklonu...
međutim, najbolja varijanta je ukoliko je pomeren ugao predpaljenja u zavisnosti od obrtaja na kojima se mašina vrti... i recimo optimum za te niske obrtaje je 25 i više stepeni, konkretno ovi programibilni puste na leru ugao od 35-39 stepeni i zato se i čuje nepravilan rad.. tako da kada odvrneš gas, em je motor spremniji zbog optimalnog ugla predpaljenja na svim obrtajima em je veće predpaljenje automatski i veći potrošač goriva, pa u neku ruku bolje potroši ono gorivo koje naleti dok još motor nije u rezonanci... sledeći korak je maleni zamajac, ili inner rotor koji dodatno doprinosi bržem razvrtavanju mašine i brži ulazak u početak rezonance, koji je kod tebe na 11k..
e sad postoji i onaj drugi problem, o kome ne razmišljamo.. fabrički ugao predpaljenja je 12 stepeni na minarelli mašinama, on je premali za niske obrtaje,a opet prevelik za 14k, i da bi vozio mašinu sa tim uglom, moraš deblje namestiti karburator... inače krene da topi klip zbog temeperature kao kod stex-a, jednostavno 12 stepeni je po dijagramu zaključeno sa 11-11,5k obrtaja i sve preko toga se menifestuje u vidu povišene temperature... pa ako pođemo od činjenice da si ti naštelovao da vrti 14 ili 13k sa 12 stepeni predpaljenjem, onda je sasvim jasno koliko si morao da otvoriš karburator po pitanju goriva da napojiš motor na tim obrtajima, a tada je dole na nižim obrtajima situacija još gora, jer je benzina zbog glavne dizne previše...
#445
Posted 12 June 2013 - 18:39
Nastavio sam stelovanje,na 101 dizni ima trokiranja,jako jako malo pri samom startu,ali jako tesko razvrti motor u startu,to je to o cemu ti Mario govoris,da je dobra dizna u visokim obrtajima kad treba snage,a pri startu i pola gasa nalije previse goriva i zatrokira. evo boje svecice ne vidi se bas najbolje telefon je.........
Dizna: 101
Pilotka: 38
Igla: E tip zarez skroz gore ( igla spustena skroz dole )
Srafic za vazduh na 2 kruga


I posto imam ovaj Stage 6 sat i imam mogucnost da merim vreme koje mi je potrebno do neke brzine ( ja upisem brzinu i onda merim vreme do nje ) odlucio sam se da to bude od 0 do 30 jer mi samo u startu zatrokira kasnije je sve dobro sa gore navedenim setup-om u karburatoru od 0 do 30 vreme je bilo 2.25s
Posle toga uvrcem diznu 100, lepse radi skuter, i lakse se razvrti ali opet to nije to,evo boje svecice
Dizna:100
Pilotka: 38
Igla: E tip zarez skroz gore ( igla spustena skroz dole )
Srafic za vazduh na 2 kruga
Sa 100 diznom vreme do 0 do 30 je 2.05s

e sad u njemu je svecica Denso W24 koja je topla svecica za ovaj cilindar i ja kupio NGK 9 ali kasnije skontam da sam kupio pogresnu,nije pogresna nego je B9ES bez Rezistora i cim upalim skuter zbog toga sto ona nema rezistor pobrljavi mi sat nemam temperaturu i itd.
Dal ima sanse da je to u startu trokiranje zbog svecice Denso W24? Imam u garazi jednu BR9ES staru koja sam prosle godine vozio i reko uvrnucu nju da probam ali kisa me sjebala.
Edited by Sloba15, 12 June 2013 - 18:40.
#446
Posted 12 June 2013 - 18:53
Nego, vidim da nisi probao ništa sa šrafićem, stoji ti na 2 kruga...Šta je na svim diznama najbolji na 2 kruga?
#447
Posted 12 June 2013 - 18:59
Nisam na sraficu probavao nista,odvrcem dok ne krene da dize ler i tu na toj granici ga ostavim?
#448
Posted 12 June 2013 - 20:12
#449
Posted 12 June 2013 - 21:57
kratke probe pravi da ne zalepi...
#450
Posted 12 June 2013 - 22:22
#451
Posted 12 June 2013 - 22:57
Sloba15, on 12 June 2013 - 22:22, said:
da svakako ne vredi spuštati glavnu diznu da bi popravio situaciju dole...svakako ti za drag treba da je pun gas dobar...e sad, što nije voziv dole za svaki dan jbš ga...može se i to namestiti da imaš odgovarajuće pilotke i igle...
Nego, zaboravljaš da imaš i power jet diznu...ajd sad i nju uključi u štelovanje

#452
Posted 14 June 2013 - 00:46

Skidam taj kais sta cu,sa njim nema nista od dobrog starta i uzimam Athena (Bando) 751x16.5 za 4mm duzi od prethodnog odma se vidi da mnogo bolje stoji nazad u polutkama i to je to sve sklapam i cujem se sa Pitom on steluje sr-ku pa reko idem i ja pa cemo zajedno,cim sam krenuo iznervirao se u startu od punog gasa nista cim pun gas dodam odma nalije karb i zatrokira kasnije lepo reaguje na pun gas nije mu puno goriva al na dragu mi ne treba to kasnije nego u startu pun gas

Evo kako sa ovim kaisem stoji u tanjirima:


setup:
Dizna:100
Srafic za vazduh 1 i po krug
Igla; skroz spustena (zarez skroz gore)
Svecica: NGK BR9ES
start 0 bodova...ja vec popizdeo i stelovali sr-ku posle toga odvozamo se do mene palo mi na pamet da nece sa BR9ES da radi i vracam mu Denso W24,podivljao skuter,bas smo i Pita i ja probavali start i nema trokiranja ali malo ima previse obrtaja tj 14 300 obrtaja u startu kasnije u medjuubrzanju bude 13 300-13 400 al u startu oce konja napasti sa 14 300 obrtaja hahah

Edited by Sloba15, 14 June 2013 - 00:47.
#453
Posted 14 June 2013 - 00:51
#454
Posted 14 June 2013 - 09:58
#455
Posted 16 June 2013 - 12:41

#456
Posted 17 June 2013 - 12:48

#458
Posted 18 June 2013 - 22:33


Al ajde da vidim tu garez na 14 600 obrtaja


Sat ima mogucnost da pamti max obrtaje brzinu i temp,nije mu to krajnja brizna da se neko ne zbuni to je pun gas na 200 metara ako i toliko,a temp je podigao jer sam start gledao (stani-kreni,stani-kreni)

u cilindru isto sve super,klip sve kao novo.
Sledece sto sam resavao jeste usis (primetio sam bio malo goriva na cilindru ispod karburatora i na usisu i nisam bio siguran dal je to od menjanja dizni pa gorivo sto iscuri iz karburatora ili mozda pusta tu pa je to problem kojim imam.
Problem je trokiranje u startu na punom gaso,samo u startu,kasnije nema trokiranja nikakvog sve je super i boja svecice

skinio sam skroz usis sve ocistio sredio i namazao diht masu (Victor Reinz) i kao da malo bolje skuter radi u startu,nisam ga probao jer sam imao nekih obaveza,probacu ga ovih dana pa se nadam da je to resilo problem. Ako ne sledeci su semerinzi koji su me s*ebali prosle godine u Horgosu...
Edited by Sloba15, 18 June 2013 - 22:34.
#459
Posted 18 June 2013 - 23:56

Impresivno je stanje glave bez imalo gareži...čelo klipa takođe lepo izgleda...
Nego, pilotke nama trebaju Slobo, pilotke!! Zato nemamo start ni ti ni ja...
#460
Posted 19 June 2013 - 03:38
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users