Jump to content


SPORT KITEVI - Malossi, Polini, Stage 6



40 replies to this topic

#21 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 08 January 2012 - 19:18

Posted ImagePosted ImagePosted Image

Znaci evo to su isti auspusi na 70ccm street race varijanti i 19mm karbu.Klasican test auspuha vec vidjen.Dakle

Stage6 pro replica Izvedba:
10.5 KS pri 8.608 o / min. Stage6 Replica Pro Sport je dostupan u lakove i krom. >Krivulja snage je vrlo strmo raste, ali vrlo široka polica iemeet brzina maksimalna snaga, širok oko 2000 o / min. To je pogodan za podešavanje motora s cijevi. Maksimalna snaga je slična Hebo Performer Novi -10,5 KS pri 8.606 o / min. i maksimalnu brzinu c Stage6 Replica Pro-u području od 10 200 okr / min. Ta cijev je za ljubitelje maksimalna brzina i jednostavnost postavljanja. E sad kao sto text kaze pro replica je za maximalne brzine dakle pun gas nije svakodnevna voznja.Znaci na semaforu drzis ruchicu na pola gasa ako ti kvacilo nije podeseno na najtvrdje opruge da krece sa 7500 rpm,al opet ti ne gine dranje motora na startu i cimanje .I naravno stelovanje rolnica u 0.1 gram sto mogu dosta njh posvedochiti.Ali kad se usteluje ume da bude fin auspuh po nekima....

Leo Vince ZX evo nesto interesantno : Maksimalna snaga pri vrhu operativni raspon okretajima motora, a do 10 KS (u kombinaciji Stage6-Streetrace-Zlinder) pri 7.925 o / min .. Međutim, vrlo se strmo diže krivulja snage, što ga čini vrlo teško postavljanje varijatora. Ova cijev se ne oprostiti greške u težinu tereta varijatora na 0,5 oz. Maksimalna brzina pada na 9.500 o / min što čini cijevi vrlo brzo. Dakle nikako ne moze ici na 11 000 rpm.Dakle ma koliko bio jak cilindar on ne moze da priusti sebi 11 000 rpm.

Yasuni R : 10,3 ks pri 8.842 o / min. (nisam nasao diagram ali je bolji od Z to je sigurno)

Yasuni Z :9.8 л.с при 8223 об.мин.e

Evo sad 50ccm u pitanju je isto minareli koliko vidim LC :

Prvi je pro replica sa najtvrdjim oprugama : Posted Image

Zatim Yasuni R : Posted Image

I za kraj Leo Vince ZX Posted Image


I kada se to sve uporedi sa ovim gde treba da je ovo test sa 50ccm Yamaha aerox serijala : Posted Image

I test sa 70ccm : Posted Image

Dobiju se neka neslaganja koje svako moze da primeti.... Kao sto rekoh cista reklama i nebuloze :)

#22 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 08 January 2012 - 19:46

Prvo sto sam primetio su ZX i TT, za koji znamo da su isti auspusi po performansama.. A na ovom testu je razlika 1000ob/min.. A Yasuni R slabiji od ZX-a? ;)
Tako da nije bas objektivno.. A i malo sam i direktno pogodjen, iznenadjen, a i uvredjen :) malossi sport jaci od street race.. cak ni LC verzija sporta nije jaca od AC streeta. (sve mi diraj, samo st. rc. nemoj :).. samo ja (i ostala lepljiva druzina :D ) mogu/zemo da pljujem po njemu :D )..

#23 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 09 January 2012 - 09:36

Hehe, eto vam Boze...ja sam licno indiferentan , ja imam kineza o kome ne znam ama bas nista, a Boza ne da na `svoje`...(stage-6)
Pa, priznacete da taj graf lepo izgleda,i govori to sto govori, a sad dal` je tacan to ne mozemo znati...neko je platio da se uradi test, a dal` je platio za rezultate , to ne znamo i o tome je tesko govoriti, a ja im nisam virio preko ramena da ih proveravam...
Aj` da neko objasni za koju ciljnu grupu je predvidjen SPORT komplet, gde se to vozi i kako...A, za koga je onda RACE komplet? Ispada da je to squt samo za DRAG, a sve ostalo da stoji u garazi???

#24 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,727 posts

Posted 09 January 2012 - 10:38

lepljiva družina :)

#25 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 09 January 2012 - 17:05

E, kom bar jednom u zivotu nije zalepio, da Bog da mu crk`o zamrzivac ...(majstorska kletva , doduse malo modifikovana, originalna je ona ko veceras ne j*** itd...)

#26 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 17 August 2012 - 00:08

Dobar blog i ok testovi,tunig i prerade , poredjenja...rezultate nikak ne uzimati zdravo za gotovo al za neku orijentaciju...opsirnije na njihovom blogu..
http://www.pedparts....r-basic-porting

Referring to the picture below mark out an area 2.5mm above the top of the exhaust port. This new height should bring the top of the exhaust port to approx 21.5mm below the top of the cylinder. Measure this height regularly as you enlarge the port because it's easy to loose track of the pen marking.
(click to enlarge)
Posted Image

i grafikon posle ove obrade izduva...
The below dyno printout shows the before and after for the kit we used for this blog...
(click to enlarge)
Posted Image

Znaci primenjivo na svakom cilindru a dobitak zavisi dosta i od ostalog u setupu...
Ovde su "prikacili' celu paletu Yasuni auspuha i evo rezultata..ocigledno da mu sve do c16 odgovara a ovi iz HIGH-END palete ipak nisu za njega,sto je i sasvim logicno obzirom na kolicinu prerade...
http://www.pedparts....sports-70cc-kit

complete variator/ clutch drive system and replace it with a custom fixed drive system which we use just for testing purposes.
Click here to enlarge...
Posted Image

Ok, so let's take a look at the results!

#27 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 17 August 2012 - 00:16

http://www.pedparts....s-a-closer-look
S6 sport ,stari i novi mk2 na testu...
Stage6 Sports Pro MKII Kit
Posted Image


You may recognise the graph below from a previous blog but it demonstrates this wide powerband perfectly.
Posted Image
The blue line shows the earlier (now discontinued) Stage6 Sport Pro kit.
The first graph shows the Stage6 Sport Pro MKII kit against the (modified) Polini Sport kit from the previous blog.
click to enlarge...
Posted Image

We can see that similar to the previous graph of the S6 MKI Sport Pro kit, the MKII kit is making slightly more peak power than the Polini Sport kit *and* making it at lower revs. This means it will do at least everything that the Polini Sport can do and firmly fits the criteria definition of a 'sports' cylinder. If we left the standard Piaggio CDI fitted the revs would be limited to 10000-10500rpm and it would then become almost identical to the Polini Sport kit (albeit a more powerful version of it), we could probably even run it with a standard crank... but we can also see that above 10,500rpm Stage6 power curve is much wider meaning that it would be capable of achieving a much higher top speed than the Polini kit as the revs will still be increasing long after the Polini kit has run out of power due it dropping out of its powerband as the rpm increases.
To be fair we probably should have tried an R1200 Stage6 exhaust, that might have have been more interesting!
click to enlarge...
Posted Image

If you look at the Polini Sport results you can see that no matter which pipe you fit you can't really get the peak power any higher than when it was running at a 9,500rpm with a humble Leo Vince ZX pipe.
he following is a complete graph for the Stage6 Sport Pro MKII with all the pipes we tested...
click to enlarge...
Posted Image

Just to remind ourselves, here are the test results we saw previously with everything the same except using our Polini Sport (ported to copy the Corsa ports) instead of the Stage6 cylinder.

click to enlarge...
Posted Image

To put things into context we refitted the variator and set it up roughly without spending more than 15 minutes on The Yasuni C20 pipe is a bit intense for every day use so we used the Yasuni C16 again.
It should be noted that for these sorts of runs we use a load cell dyno which can be programmed to accurately replicate real life results including wind drag. At higher speeds wind drag becomes very significant as speed increases (the increase in drag increases as a square of the increase in speed) and without these compensations we find results are not always replicated reliably in real life.
click to enlarge...
Posted Image

For the Polini kit the scooter was setup reasonably well which you can see from the horizontal line which shows that the full peak power was available across almost the entire speed range. For the Stage6 cylinder kit it hasn't been setup so well, over 12hp is available between 30mph and 50mph but it drops down to around 10hp at higher and lower speeds. This missing power is due to the transmission not being setup as well as it could be and is referred to as 'free power' as it should be possible to regain much of it simply by setting the scooter up better. We will cover this in a future blog!
Regardless of this our little moped is now significantly more lively. 12.5hp on such a small light air-cooled moped is enough to effortlessly power wheelie and because of the high over run of the cylinder when coupled to the Yasuni pipe we are seeing very close to a genuine 80mph with just a basic gear kit fitted.

#28 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 17 August 2012 - 00:23

Jao kako bi mi na onaj moj motoforce legao jedan c16. :joks:

#29 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 17 August 2012 - 00:26

 Nesa BG, on 17 August 2012 - 00:23, said:

Jao kako bi mi na onaj moj motoforce legao jedan c16. :joks:
Ko dupe na nosu :) Dobar je MF i mislim da ga ima negde tu u testovima u kombinaciji sa par raznih auspuha...

#30 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 17 August 2012 - 00:27

 cvele, on 17 August 2012 - 00:26, said:

Ko dupe na nosu :joks: Dobar je MF i mislim da ga ima negde tu u testovima u kombinaciji sa par raznih auspuha...
Nisam nasao.

#31 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 17 August 2012 - 00:31

 Nesa BG, on 17 August 2012 - 00:27, said:

Nisam nasao.
Mi smo "jaka'' firma :) nema sta-nema :joks: ...na prvoj strani...

#32 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 17 August 2012 - 00:37

Da, video sam to ali sam zaboravio.

#33 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 17 August 2012 - 01:53

Колко је Спорт Про флексибилан, невероватно. Који год ауспух да се стави, доста снаге.
Баш добар цилиндар.
Хвала Цвеле за тестове.
П.С. "rezultate nikak ne uzimati
zdravo za gotovo", слажем се.

#34 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 17 August 2012 - 12:52

Odlicni tekstovi i grafovi :joks: Zao mi je samo sto nema i C-16 city, jer ga nesto merkam :) Ali, tu bi on negde bio izmedju R i C-16.

#35 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 17 August 2012 - 21:41

Eto sta sam ja govorio svojevremeno za STAGE 6 sport pro, da bi bio definitivno moj izbor, pa su me blago napljuvali...i dalje bi ga uzeo ( kad bi imao novaca, i kad ne bi imao zenu,itd itd...) , a sta tek reci za MK II , fantazija , a i cena dobra...ma, moj izbor , definitivno ( u snovima , sad cu ga opet sanjati ...jbg Cvele ...) :biker_scooter:

#36 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 22 January 2013 - 15:41

Da nastavimo zapoceto ...
Sportski ispušni Testiranje-50cc i 70cc Sport Mopedi-DIO

Objavljeno: 18 siječnja 2013
Mopeda Sport ispušnih cijevi Testiranje

Svrha ovog bloga je usporediti kako su neki od najpopularnijih mopeda sportske ispušne cijevi obavljati kada ugrađen u oba standardne 50cc cilindrima i neke od više popularnih sportskih 70cc cilindra setove.
Sport cijevi i sport 70cc cilindar su daleko najčešći i najjednostavniji skutera tuning nadogradnje poduzeti kako bi se dobio značajan, ali jeftin performansi povećanje od inače standardnog 50cc mopeda.
Mi objavili blog prije godinu dana (kliknite ovdje) uspoređujući neke popularne sportske iscrpljuje na standardnom 50cc Yamaha Aerox, ali mi je također napomenuo da oni koji iscrpljuje obavljaju dobro ili loše na standardne 50cc mopeda cilindru može naravno izvesti potpuno drugačije kada ugrađen 70cc sport.
Cilj je da se ovdje napraviti sve dostupne informacije kako informirani odluka može biti donesena kada kupujete ispuh imajući u vidu da je moped može biti dodatno podešen ili nadograditi od 50cc do 70cc na neki kasniji datum.
Ok, prvi su cijevi i boce se koriste za testiranje ...
kliknite ovdje za povećanje ...
Posted Image
Odabrali smo gore iscrpljuje koji su izabrani jer su svi klasificirani kao sportske ispušne cijevi. Sport iscrpljuje su prilično jeftini iscrpljuje dizajnirani da daju razumno povećanje performansi kada opremljen sa standardnim ili sport 70cc cilindra kit. Sportski ispušni će omogućiti skuter motor razviti više snage od standardnog ispuha, ali da bi se to skuter ima rev veći nego što bi sa standardnim ispušnih plinova. Stoga sportski ispušni obično će dovesti u svoj moped odluka vrha vlasti, ali na recimo 1000rpms više nego što bi sa standardnim ispušnih plinova.
Ako želite podesiti skuter više visoko nego 'sportske' razini tuning, različiti iscrpljuje i cilindar setove su dostupni koji omogućuju vaš moped da bi još više snage, ali opet po cijeni znatno višim obrtajima. Porast broja okretaja kad dolikuje sportski cijev i sportski 70 kit (recimo 10%) je prilično bezopasno za motor, osim ako je stara i istrošena, ali nakon što proći Osnovnog "sport" razine tuninga i venture u 'sredine utrke 'i gore vaš skuter počinje da je potrebno više značajan rad i održavanje ... trošenje motora značajno raste i nerazmjerno kao što su broj okretaja gura sve veći, a vi ćete morati uzeti u obzir sve od jačeg radilicu nositi dodatnu snagu za veći karburator i performansi variators itd.
To je razlog "sport" razina tuning je toliko popularan. Ona nudi bitno povećanje snage s malo potrošiti i gotovo pouzdanost standardnog moped, bez potrebe za visoku razinu tehničkog znanja da bi ga svi rade ispravno! Uglavnom stati i zaboraviti!
Imajte na umu da smo samo testirali E-označenih cesta-pravne iscrpljuje koji nose certifikat EU homologacije. Ova e-obilježavanje je općenito potpis uglednog branded proizvođača i E-označeni iscrpljuje imaju tendenciju da se najkvalitetniji iscrpljuje na sportskoj razini jer su prošli skupe standardizirani EU testiranje kako bi se osiguralo da zadovoljavaju sigurnost, kvalitetu i cesta sposobnosti kriterije. Svi homogated iscrpljuje će imati E-mark certifikat broj sa žigom na njih, iako tehnički ako de-ograničiti ispuh to E-mark treba uzemljiti off.
Pravi high end utrke cijevi neće biti homologirani jednostavno zato što oni nisu dizajnirani i nisu pogodne za uporabu na putu, ali budite oprezni o kupnji non E-označenih sportske cijevi oglašeni za standardne i sportske cilindara, kao da ne postoji razlog za njih da nisu stavili preko e-obilježavanja procesu osim ako su * jako * jeftino.
U iscrpljuje s lijeva na desno su ...
Posted Image Piaggio / Gilera Tecnigas "Silent PRO" Ispušni 74,96 £
Posted Image Stage6 PRO Replika Ispušni - Piaggio £ 89,95 (lakirani verzija)
Posted Image Yasuni R Ispušni sustav - Piaggio / Gilera £ 139,95
Posted Image Yasuni Z Ispušni sustav - Piaggio / Gilera £ 116,95
Posted Image Leo Vince ZX-R Ispušni - Gilera, Piaggio £ 109,95
Posted Image Leo Vince TT ispušnih Piaggio / Gilera 75,95 £
Posted Image Giannelli Sljedeća Ispušni - Piaggio / Gilera 69,50 £
Posted Image Endy Powerpipe Piaggio / Gilera ispušnih £ 71,94 (lakirana)
Sve ove iscrpljuje se uklapaju u "sportovi iscrpljuje 'klasi skutera ispušnih plinova i sve su prikladne za korištenje s obje standardne 50cc i 70cc sport cilindra setove.
S cijenama u rasponu od £ 70 do £ 140 Yasuni R je pravo na gornjem kraju klasi na 139 £, ali je uključen jer je vrlo popularan izbor na standardnim i sport tuned mopede. U stvari, to je jedan od samo iscrpljuje konvencionalno smatraju cijelosti pogodan za korištenje sa svim državama iznosu bez kompromisa od standardnih cilindara desno do sredine utrke razini. Uskoro ćemo vidjeti!
U cilindar kit koriste ...
Posted Image Motoforce 50cc Standardna Piaggio Cilindar kit 40,95 £
Brzo bilješka o proračunskim cilindra setove. Nedavno smo bili vidjeti značajan broj mopede koji su došli u radionici s pritužbama da skuter jednostavno ne ulaže snagu bi trebao biti, pogotovo nakon što dolikuje performansi ispuh. U mnogim slučajevima smo nalaz je to naknadna gdje je netko opremljen proračuna / ne-brand cilindra kit. Kada se cilindar off portanje je jednostavno netočna ili vrlo slabo pozicionirani u odnosu na istinske izvorne cilindra.
Zamijenite kit s pristojne branded cilindra kit i sve je u redu.
Ove cilindar setove su obično kineski napravio i normalno nemam marke ili ne marke koje ste čuli. Oni cijene uvoznik možda kao malo kao 10 £ svaki kada kupiti u rasutom stanju i treba izbjegavati poput kuge! Neki od No brand 70cc cilindra setove smo vidjeli napravio manje energije od standardnih Piaggio 50cc cilindar.
Motoforce kit je odličan primjer proračuna cilindra kit koji radi, ali kao gruboj ako ste na proračun i tražite jeftini cilindra kit ili drugih unutarnjih dijelova motora, npr. radilica pogledati kroz velike njemačke online skutera / mopeda trgovine i odaberite brand su prodaju ili kupiti od njih izravno, ako vam je draže i da će gotovo uvijek biti sigurna.
Posted Image Polini Sport 70cc cilindar kit 94,11 £
Posted Image Malossi Sport 70cc cilindar kit £ 102,95
Posted Image Stage6 Sport Pro 70cc MKII Cilindar kit £ 105,31
Posted Image Motoforce Mid-utrka 70cc cilindar kit £ 102,75
Polini Sport i Malossi Sport 70cc setove su vrlo slični i općenito predstavljaju tipičnu 'definiciju' u kompletu sportske 70cc. Oni čine pristojan povećanje snage u odnosu na standardne 50cc, ali snaga opadajući brzo ako skuter počne pretjerano rev smislu da učinkovito oni sami sebe ograničiti i vrlo siguran i pouzdan nadogradnju, iako su oni smatraju malo "pitoma" u odnosu na setove poput Stage6 sport setove. Oni su također učinkovito napraviti svoju najveću snagu na približno istoj okretaja kao standardni cilindar što znatno pridonosi pouzdanosti
Stage6 Sport Pro MKII čini osjetno više snage nego Polini i Malossi Sport setove po istoj lowish min, ali više je zanimljivo oni su poznati po tome što je u stanju zadržati na tome vlast u mnogo višim obrtajima ako gurnula. Iz tog razloga oni obično dobro reagiraju na više visoko podešen cijevi koje su također dizajnirani za rad na njihov najbolji na veći broj okretaja, a također su favorizirani od strane tunera u potrazi za visoku maksimalnu brzinu.
Kako bi se dokazalo ovo ovdje je moć graf od tih cilindara setove iz starog bloga smo jednom učinio.
(Kliknite za povećanje)
Posted Image
Normalno da bi podešavanje varijatora / prijenos na moped kako to drži okretaja savršeno na vrhuncu moći. Dakle, u grafu iznad možemo postaviti prijenos da se uključe u kažu 9200rpms za bilo koju od ugrađenih cilindara, jer to je otprilike gdje su svi cilindri napraviti dobru vršnu snagu. To znači da kada kaša gas na broj okretaja ići ravno do 9200 okretaja i ostati tamo kao brzini od mopeda povećava. Na kraju mopeda dosegne brzinu gdje pojas je preselio skroz do ruba varijatora, a to nije moguće za prijenos držati se obrtaji stalno bilo više. Od ovdje na gore jedini način za brzinu moped do daljnjeg porasta je za okretaja povećati također u izravnom razmjeru (učinkovito zaduženosti zaustavlja 'različitih' i postaje fiksna poput automobila ili redoviti usmjerena motociklom.)
To znači da jednom varijatora dosegla tu točku, kako bi se dobio daljnje 15% u brzini i obrtaji također mora povećati za 15% nas odgaja za reći 10.500 rpm. Ako pogledamo grafove opet možemo vidjeti da su Polini i Malossi setove već pao pravo isključiti u vlasti na tim okretajima (na brzinu gdje snaga će biti potrebna većina). U Stage6 one međutim još uvijek ide jaka odluka dobru moć (iako na rizik upaljenim motorom na veći broj okretaja), to je ono Stage6 setove su poznati za!
To je napomenuti da Piaggio CDI normalno je ograničiti na 10.000 rpm smislu da ako napustio je ograničen da bi mogao koristiti Stage6 na standardnoj radilici bez rizika preko-revving još uvijek čine značajan performanse i maksimalnu brzinu povećati tijekom Polini / Malossi sport setove.
Konačno smo uključili sredinom utrke 70cc kit iz Motoforce. To će vjerojatno biti previše visoko podešen za gotovo sve naše sportske ispušne cijevi i razlog za to, uključujući samo pokazati kako je svaki od iscrpljuje nastupa kad počnete da ih gurati do krajnjih granica i vidjeti ako oni imati bilo koji potencijal na viša razina neskladno. Mi ne očekujemo MF sredinom utrke kit za obavljanje blizini je puni potencijal kao stvarno treba uskladiti s višim okretajima posvećen sredinom utrke ispuha zajedno s drugim čimbenicima kao što većem carb i sl. prije nego što će početi raditi jako dobro .
Osim toga, željeli smo vidjeti kako Yasuni R izvodi kada gurnula do krajnjih granica jer ima reputaciju vrlo sposoban sa svime od standardnih do sredine utrke tuning razini.
Kako smo testirali

Poduzeli smo puno njege biti nepristran u proces testiranja pa su grafovi su faktički predstavnik moguće kako oni mogu tumačiti neovisno bez obzira na naše primjedbe na njih.
Ova vrsta usporedbe testiranje je mnogo više tehnika osjetljiva nego što bi to činiti, što znači da je točnost i valjanost rezultata su vrlo ovisni o tehnici i iskustvu tester.
Svi grafovi ispod su rađeni Piaggio Zip AC 50cc 2-stroke (cca 4000 km), potpuno normalni, osim za setove i cijevi ugrađene svrhe testiranja. Osnovni testovi poput tlakom motornom ispitivanja su učinili kako bi se osiguralo motor je u dobrom stanju.
Da bi se postigao puni raspon napajanja grafa CDI je zamijenjen s de-ograničenog jedan (standard CDI obično ograničava na 10.000 okretaja u minuti). Osim toga transportni sustav zamijenjen je običaj je izgrađen fiksne pogonskog nazubljenog remena sustava koristimo za testiranje i razvoj. To je bitno za nepristrano testiranje kao što to pokazuje kao bliski kao što možete doći do istinske osnovne krivulje snage motora (kratki zapravo uklanjanja motor i dolikuje poluge PTO izravno motora dinamometru). To jednostavno nije moguće testirati u bilo nepristrano ili smislen način bez radiš to (čak i učinkovitost varijatora je značajno ovisi o tome što položaj promjena iz to u).
Drugi problem je u nepristranog testiranja je da kada mopeda ugljikohidrati su postavili oni samo ikada zaista potrebno za rad u vrlo ograničenog raspona okretaja zbog varijatora prijenosa. To znači da, iako je prilično jednostavan za postaviti ugljikohidrata za pokretanje unutar tog raspona, ako pokušate stvoriti stvarnu moć krivulje mješavina goriva može biti značajno kada motor radi na više ili pod-obrtajima koji mogu baciti moć krivulje iz značajno. Stoga je potrebno mukotrpno fino podešavanje ugljikohidrata preko daleko širem rasponu okretaja nego što bi ikada normalno biti pokrenut na svakom pojedinom kombinacijom cilindra i ispušnih.
8 iscrpljuje x 5 cilindara kompleti = 40 kombinacije koje svi moraju biti jedni pažljivo postava, to je puno posla!
Također je važno da se svi Dyno staze učinjeno pod istim uvjetima. Iako Dyno je imati sofisticiranu korekcija softvera za kompenzaciju promjene u temperaturi i drugih atmosferskih uvjeta za apsolutnu točnost svega testiranje još uvijek najbolje radi pod identičnim vlažnosti / temperature / tlaka zraka itd.
Razlika od 10 stupnjeva može napraviti pravi svjetski razliku do 1hp snage razliku sportski podešen skuteru jednostavno zbog manjeg sadržaja kisika u istom volumenu proširenom toplije zrak. Valja napomenuti da, iako su rezultati neće biti identična ako se provodi na primjer Yamaha skuter sa istim cijevima umjesto Piaggio korištenih u testiranju, rezultati testiranja su gotovo uvijek prikazuje preko skuter proizvođača pa iako su brojke ne može biti identične usporedbe i graf oblici će biti predstavnik u cijeloj ploči.
Tu će, naravno, biti i varijacije u pojedinim mopede ovisno o motoru stanja itd., ali rezultati su uvijek fundamentalno predstavnik za usporedbu
__________________________________________________________
I tako na grafovima ...
Standardna 50cc cilindar kit
kliknite ovdje za povećanje ...
Posted Image
Graf gore je samo standardni Piaggio Zip AC 2-taktni sa različitim cijevima opremljena i ispiranje optimiziran za svaku cijev preko napajanja raspona prikazanog.
Vrhunac ovlasti su važni u usporedbi iscrpljuje, ali ne pretjerano gdje ste usporedbom iscrpljuje koji imaju opravdano slične vrhunac ovlasti kao što postoje drugi važni čimbenici koje treba razmotriti.
Nema standardni ispušni na grafu, ali za usporedbu standardni ispušni inače vrhunac oko 3,5 - 4.0hp.
Možemo vidjeti Endy je mogao nadmašiti čak Tecnigas na standardni cilindar koji je razočaravajuće kao Tecnigas Silent Pro '' osnovi je prodali kao diskretna standardni izgled ispušnih plinova (slična razina buke na standardni ispušni) sa skromnim performansama dobitke, dok je Endy treba stvarno biti pun sportski cijevi i treba da bude u stanju držati korak sa slično cijeni Leo Vince TT.
Iako su obje Endy i Tecnigas cijevi imaju široke snage bendova su grafovi oboje su gotovo puna obuhvaćena unutar grafova reći jeftiniji Giannelli 'Next' cijev koja je također jeftiniji. To znači da je na 50cc standardu ne postoji min, na kojem bilo koji od ovih cijevi može ponuditi bilo kakvu prednost nad jeftinijom Giannelli (iako je očito Tecnigas ima to je standard, miran izgled u obzir)
U stvari Gianelli ima dosta velik napajanja bend znači da će to biti vrlo jednostavan za postavljanje. Razlog tome je što u navedenom grafu varijatora mogao biti postava (možda u zabludi strane moped vlasnika) da se držite okretaja negdje od 7500rpm do 9500rpm reći i to će i dalje čine preko 5hp nigdje u tom rasponu. To će omogućiti pristojan performansi povećanje čak i tamo gdje možda varijatora nosi ili motor nosi ili na drugi način ne postaviti ispravno. Iako se čini manje vršne snage nego neke druge cijevi ne postoji druga cijev ovdje što čini> 5hp na 7500rpm.
Cijevi se ovo sviđa preferiraju skutera trgovinama, jer oni znaju da mogu jednostavno uklopiti za kupca i to će raditi bez rizika oprezniji prijenosnog postavljanja ili potencijalnim Comebacks ako prijenos počinje nositi nešto gdje na peakier uže snage bend cijevi Skuter prijenos može lakše ispustiti iz powerband. Također prijenos može se postaviti da se uključe u manje od 8000rpm (u osnovi isti kao i standardni bez nužno nikakvu potrebu za promjenom roller). To znači puno manje trošenje motora nego neke druge cijevi koje rade na višim okretaja ....
kliknite ovdje za nastavak čitanja ostatak ovog bloga!

#37 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 22 January 2013 - 15:41

Sportski ispušni Testiranje-50cc i 70cc Sport Mopedi-DIO DRUGI

Objavljeno: 18 siječnja 2013
To je dio dva od dva dijela bloga.
Kliknite ovdje da pročitate jedan dio koji to dalje od!
Leo Vince ... ZX-R (u osnovi identičan ZX kao što je prikazano u našem članku Leo Vince ZX vs ZX-R mopeda ispušnih Shootout ) i TT bi u osnovi identičan moć na standardni 50cc samo TT na nešto nižoj min. To znači ZX-R će potencijalno rezultirati vrlo malo viša maksimalnu brzinu od TT (možda 3% više), ali inače stvarno ne postoji performanse razlika između njih.
To je obično glasine da ZX Leo Vince počinje doći na svoje u odnosu na TT kad kit 70cc sport je postavljen, uskoro ćemo vidjeti!
Kao što stoji postoji ništa birati između ZX i TT na 50cc standardnog cilindra kit. Obojica bi dobro vršnu snagu na razumno niske okretaja (to je razlog zašto su popularni), ali snaga opadajući vrlo brzo nakon varijatora je promijenio skroz znači krajnji gasu neće biti najbolji. U stvari snaga na obje cijevi početku padne untidily na pod 5hp na 9500 okretaja ... to će vjerojatno rezultirati 'zid' sprečavanje daljnje povećanje u gornjem brzinom kao u stvarnosti brzina na kojoj moped će biti idući na 9.500 okretaja u minuti, vjerojatno bi zahtijevati više od 5hp nastaviti ubrzava. Zanimljivo Giannelli cijevi vjerojatno bi dakle napraviti istu maksimalnu brzinu kao i Leo Vince cijevi kao što je gotovo zadovoljava Leo Vince cijevi na ovom spadati točka bez obzira na to koji pokazuje nižu vršnu snagu.
Ako pogledate Yasuni Z graf je u suštini identičan Leo Vince grafova, ali 'radi ispravno'. Neuredna drop-off Leo Vince cijevi je otišao, snage bend je mnogo širi, ali dok je gotovo u potpunosti obuhvaća oba Leo Vince grafikone unutar vlastitog grafu.
To bi značilo Yasuni Z će obavljati jednako na Leo Vince cijevi, osim da je ona također će ponuditi značajan porast u gornjem brzine nad Leo Vince cijevi i biti puno više oprašta kada se postava. To je glasine da je cijena Yasuni Z obavljanje tako dobro na 50cc standardnih cilindara setove je da se ne izvodi tako dobro ako kasnije nadograditi na 70cc sportske opreme. Ispitat ćemo to u narednih dva grafova.
Stage6 cijevi ne ono što radi najbolje, to je 'ljut' cijev koja voli da rev prilično visoke i napraviti visoku vršnu snagu i maksimalnu brzinu. Powerband je razumno uzak zbog čega je na biciklima poput Aerox koje imaju standardne variators koji ne reagiraju dobro na tuning to može biti posebno korisno da stane pristojan aftermarket varijatora kit koji se može držati u obrtaji konstantno daleko točnije u uskom rasponu.
Yasuni R je u osnovi identičan Stage6 Pro Rep cijevi samo sa širim powerband. Vrh Yasuni R graf je spljošten isključiti cca 1/4hp odnosu na Stage6 cijevi, ali normalno da odgovara Stage6 cijev bez toga otupjelosti. To može biti nešto učiniti s određenom bicikl koristi, ali u svakom slučaju Yasuni R cijevi će imati daleko najveću brzinu na standardni 50cc kit još uvijek čineći korisne 7hp na 11.000 okretaja u minuti. To se lako moglo predstavljati do 15% povećanja u gornjem brzine za Yasuni R u usporedbi s Leo Vince cijevi. __________________________________________________________
Polini Sport 70cc cilindar kit
kliknite ovdje za povećanje ...
Posted Image
Malossi Sport 70cc cilindar kit
kliknite ovdje za povećanje ...
Posted Image
Malossi i Polini Sport 70cc kit u dva grafovima gore su u suštini vrlo slična.
Općenito Polini kit malo nadmašuje Malossi kit iako je na tekuće hlađenih motora često je obrnuto.
Uzorak je gotovo identičan kada postaviti na 50cc setove. Leo Vince TT je još uvijek u suštini identičan Leo Vince ZX-R smislu ne postoji stvarna istina na razmišljanje o TT bude 50cc cijevi i ZX 70cc cijevi. Obojica obavljati gotovo identično na obje 50cc i 70cc kit sportskih cilindara.
Zanimljivo je Giannelli 'Sljedeća' cijev je došao na svoje ovdje i sada ima gotovo identičan graf na Leo Vince cijevi. Nažalost Endy cijev je otišao na drugi način odlučivanja znatno manje energije od ostalih sportskih stil cijevi, pa čak i onda snaga je odluka je na daleko veći broj okretaja nego što bi trebala biti s obzirom na nisku KS.
U ovom trenutku smo čak i izvadio još Endy cijev i ponovno vodio testiranje da vidi da li je došlo do problema s određenim cijevi, ali zamjena cijevi izvedena u identičnom način. S Malossi kit opremljen Endy cijevi je vrlo značajno nadmašuje čak i standardni izgled Tecnigas cijevi čime je znatno više snage i na znatno nižim okretajima. U stvari Endy cijev 6.7hp na 9600 okretaja u minuti ... u Tecnigas Silent Pro '' bio u mogućnosti da to na samo 7600 okretaja u minuti.
Endy općenito se smatra sličan Leo Vince TT, ali naš testiranje uvijek sugerira da je u stvari nigdje u blizini.
Opet Stage6 Pro Rep i Yasuni R su najbolji izvođači sa Yasuni R nude prednost znatno šire powerband (puno više tolerancije za loše postavljanje prijenosa) i potencijalno nešto višu maksimalnu brzinu preko jeftinije Stage6 cijevi.
U svim cijevi su u odnosu na svaki drugi u identičnom način na to kako su bili na 50cc cilindra smislu da ono što dobro radi na 50cc općenito će dobro raditi na kit sportske 70cc.
To je napomenuti da Tecnigas Silent Pro '' čini 7.5hp na Malossi Sport Pro 70cc kit na 8700 okretaja u minuti. To je znatno više nego bilo koji od sportova cijevi bili u mogućnosti napraviti na standardnom 50cc cilindra kit I po znatno nižim okretaja. Ako želite diskretno, ali vrlo značajan porast snage sportskog cilindra kit + standardni Tecnigas izgled može znatno nadmašiti standardni cilindar sa sportskim cijevi ugrađen. To bi također biti tiši (gotovo standard) s niskim trošenje motora (gotovo isti broj okretaja kao standard) i vrlo diskretna.
__________________________________________________________
Stage6 Sport Pro 70cc MKII Cilindar kit
kliknite ovdje za povećanje ...
Posted Image
Ovo je mjesto gdje možete očekivati ​​stvari početi da se malo izazov za sportske cijevi. Stage6 Sport Pro MKII je na gornjem kraju sportskog cilindra klasi, a može se koristiti i kao sredinom utrke kit kada postava ispravno kao što je objašnjeno u našem članku Stage6 Sport Pro MKII cilindara Kits-bliže izgled .
To znači da su svi sportski ispušne cijevi treba izvesti dobro, ali s višim kraja sportskih cijevi bismo trebali biti u mogućnosti početi vidjeti neke od potencijal kompletu dolaze kroz. Kao i kod Motoforce sredinom utrke 70cc kit u sljedećem kit pun sredinom utrke potencijal Stage6 kit samo će se vidjeti kada je uparen s većim carb i sl. i puno više paziti postavljanje, ali trebali bismo početi vidjeti neke od to je potencijal bez obzira.
Možemo vidjeti da opet Leo Vince cijevi su u osnovi identična iako je sada, unatoč još uvijek ima identičan vršne snage na Leo Vince TT ZX-R će možda imati nešto osjetno bolje najveću brzinu od TT, nije dovoljno da nalog 'nadogradnje 'iz TT na ZX čak i na ovoj razini' high sport "tuning.
Dosadašnji visoki izvođači tj. Stage6 i Yasuni R sada su stvarno počeli dolaziti na svoje i da će u potpunosti uništiti druge cijevi za maksimalnu brzinu. Možemo vidjeti djelo iz Stage6 razvoj ovdje gdje Stage6 cijevi i Stage6 cilindar posebno dizajniran kako bi se slagala zajedno i njegova izvedba je izuzetna. Čak Yasuni R ne može pobijediti na to domaćem terenu u ovim okolnostima.
Yasuni Z koji je obavljao jako dobro na oba 50cc i 70cc sportskih cilindara setove sada počinju da se presele nešto iz nje je zone udobnosti. To još uvijek obavlja s najšire od svih powerbands i maksimalna brzina i dalje će pobijediti cijevi poput Leo Vince, ali mi se počinju gubiti vršne snage sada protiv neke druge sportske ispušnih plinova.
Gianelli dalje dokazuje vrlo sposoban proračuna cijev iako način na koji vlast opadajući vrlo brzo nakon što ga sada vrhova sugerira da će se početi boriti loše ako mi ga stane na nešto više vrlo uigrani. Da bi se pošteno, iako je proračun cijevi i što bi željeli ulagati u nešto više odgovaralo, ako ste bili tuning bilo više nego 'sportske' razini u svakom slučaju.
Endy opet čini još manje vršne snage od Tecnigas Silent Pro ''.
__________________________________________________________
Motoforce Mid-utrka 70cc cilindar kit
kliknite ovdje za povećanje ...
Posted Image
Ovaj graf gore je samo baciti sve sportske klase izbacuje iz njihove zone udobnosti ih dolikuje do sredine utrke 70cc cilindra kit.
Na donjem kraju Endy i Tecnigas iscrpljuje se bore i sada čine manje snage na sredini utrke kit nego što su učinili na donjem ugađanjem sportskoj opremi. Da bi se pošteno ne mnogi ljudi stvarno bi se očekivalo da se 'standardni' style ispuh kao na Tecnigas za pokretanje u bilo iskoristiv način na sredinom utrke u svakom slučaju.
Ostatak cijevi napraviti najbolje što mogu iz svog klasi samo cijevi s pristojnom potencijala lijevo sada su Stage6 Sport Pro Rep i Yasuni R. Yasuni R uspio napraviti vrlo pristojan i glatke širok powerband što je prilično postignuće s obzirom vitually sve ostalo na bicikl je potpuno normalni. Stage6 graf pokazuje potencijal, ali to izgleda kao da bi trebao raditi npr. veći carb i sl. prije nego što je bio u mogućnosti da dostavi korisne powerband.
__________________________________________________________
Samo zbog interesa, u nastavku su neke grafove kako svaka cijev obavlja na različitim cilindra setove.
Važno je napomenuti da Motoforce sredinom utrke kit pokazuje manje energije nego Stage6 Sport Pro MKII kit u većini od sljedećih grafova. Razlog je, naravno, sportska iscrpljuje korišteni su izvan njihove zone udobnosti i nije dovoljno visoko podešen kako bi se slagala s sredinom utrke kit vidjeti svoj puni potencijal. Sredinom utrke kit također bi trebao značajno postavljanje npr. veći itd. carb vidjeti da počinju raditi ispravno.
kliknite ovdje za povećanje ...
Posted Image
kliknite ovdje za povećanje ...
Posted Image
kliknite ovdje za povećanje ...
Posted Image
kliknite ovdje za povećanje ...
Posted Image
__________________________________________________________
Leo Vince TT vs Leo Vince ZX-R
kliknite ovdje za povećanje ...
Posted Image
Ovaj graf gore je usporedba Leo Vince TT protiv Leo Vince ZX / ZX-R ispuha pokazati da stvarno ne postoji razlika između dvije ispušne cijevi bez obzira na to je li postavljen na standardnu ​​50cc cilindra kit ili sportskog 70cc kit. ZX-R će uvijek rev vrlo malo viša rezultiralo eventualno vrlo malo veći top speed, ali razlike su marginalni.
Nema osnova za široku razmišljanja da TT je za '50cc cilindra setove 'i ZX / ZX-R je za '70cc setove'.
__________________________________________________________
Ispušnih cijevi kvalitete
Kao što je spomenuto prije sve iscrpljuje u ispitivanju su E-označena kojima jamči najmanje zadovoljiti osnovne zahtjeve EU u izradi i kvaliteti.
Izvedba je očito vrlo važno, ali tako je kvaliteta. Dakle, ono što zapravo čini kvalitetan ispuh? Uzmimo bliži pogled.
Jedan od najlakših načina da se brzo osjećaj za kvalitetu nekog ispuha je pogledati na broj pojedinačnih konika ispušni sastavljena od i kvaliteta zavarivanja. Obje od tih faktora značajno povećati razvojne i fizički troškove i stručnost potrebna ne samo u razvoju, ali proizvodnja ispuh.
Kao opće pravilo više čunjeva ispušni ima mnogo razvijenije (napjev) to će biti.
Zavarivanje kvaliteta je prilično lako suditi čak i za neiskusne, ali Yasuni je vjerojatno krajnji mjerilo ovdje. Mi smo nedavno sastao s komercijalnim ispušni proizvođača koji se hvali kao dio svog izlaganja da smatra njihov zavarivanje biti gotovo jednako dobar kao i Yasuni!
Bacite pogled i na veličinu prigušivačem. Proračunski iscrpljuje imaju tendenciju da će koristiti kraće prigušivače od vrhunskih iscrpljuje.
Idemo uzeti bliži pogled na primjer na Endy cijevi ispod
kliknite za povećanje
Posted Image
možemo vidjeti da je ovaj proračun ispuha je samo 3 čunjeva čine glavno tijelo dio cijevi.
Sada usporedite to jedan od većih obavljaju cijevi iz našeg testiranja, kažu Yasuni R. ..
kliknite za povećanje
Posted Image
Uglavnom dvostruko više čunjeva. To nije na vlastitu nepobitan dokaz ništa, ali općenito govoreći, više čunjeva u ispušnim plinovima su manje kompromisi su napravljene u razvoju ispuh. Ispušni sa samo 3 čunja u glavnom dijelu cijevi je gotovo sigurno će biti proračun cijevi, ali naravno neki proračunski cijevi su bolji od drugih!
kliknite za povećanje
Posted Image
U Giannelli 'Sljedeća' cijev u gornjoj slici izgleda kao da se trošak štedi malo dalje i dio centar cijev iako formirana tri sekcije oblika izgleda kao da je jednostavno bio pritisnut od jednog komada sa šavovima gdje je pridružile jasno vidljivo i žaoka gajdaš odostraga izgleda kao da je jednostavno gurnula u i zavarena na poslije.
Možemo oprostiti to ipak, cijev je najjeftiniji ovdje, to je snažan i robustan, a obavlja i za to je cijena. To je očito nije premija cijev kao Yasuni ili Stage6 ali to ne pretendira biti.
Dok gledamo na Giannelli slike pogledati prirubnicu (gdje se vijci na cilindar) i prirubnica gdje prigušivačem vijci na stražnjem dijelu cijevi.
Možete vidjeti da je to prirubnice su često rigidni na proračunskim cijevi. To je ok, ali to rezultira vrlo visokim ispušnih rigidnosti koja nije tolerantna bilo pogrešno dolikuje ili višak vibracija. Recimo, na primjer, kao jedan primjer ispušni se zaključa čvrsto na prednjoj prije stražnji se zaključa u cijelosti, ispušni tada je pod velikim stresom stalnog nakon stražnji ispuh stroži i može biti sklona pucanju pucanja ili druge lomovima. To je razlog da se proračunski iscrpljuje često bulked s malim podršku 'zagradama' zavarenih na pomoći pojačati visoke stresa bodova
Ako pogledate na primjer Stage6 cijevi ispod možete vidjeti kako oni preduhitriti ove vrste potencijalnih problema jednostavno vrhunskog dizajna.
kliknite za povećanje
Posted Image
Možete vidjeti da je na slici gore, slično Yasuni su koristili dopuniti / slip-on Oprema osiguran proljeća umjesto krute fitment s prigušivačem dodatno zapečaćena sa gumenim zgloba pokriva slip joint (Yasuni prigušivači čak ugraditi O-prsten brtve na svim spojevima). Ovi spojevi klizanja osigurati flex i kretanje i rezultat u cijevi koja je praktički neprobojna, čak i kada je teško zlostavljani.
Nadam se da je nešto ovdje da vam pomoći da napravite više informirani izbor pri odabiru sportski cijev za 50cc standard ili 70cc sport cilindar kit!


Edit-preuzeto sa :
http://www.pedparts....mopeds-part-one

#38 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 23 January 2013 - 12:22

Cvele, svaka cast za ovo ! Mnogo zanimljivog stiva za citanje ...To su oni ludi britanci , al` odlicni su ...sve njihovo je jako zanimljivo...hvala im sto su uradili testove za nas !!! Grafovi sve govore , ima za svakog po nesto ...

Ja sam sve vise puta iscitao ( vise zbog budalastog googla prevodioca ) i sve je jasno...vise nego odlicno ... ;)

Neverovatno je da su iz Stage 6 sa replicom izvukli 11 hp...

Ali Yasuni R ?....prava bombona od auspuha u svim kombinacijama !Siroki power band , visoka vrsna snaga ...

E, sad , zavisi ko sta hoce - nisu za baciti ni ZX, a posebno jeftini TT , koji rade na nizim obrtajima uz tek nesto nizu vrsnu snagu , ali je i manje trosenje motora , a samim tim i pouzdaniji i dugovecniji rad...

Edited by ALIEN SM, 23 January 2013 - 12:31.


#39 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 23 January 2013 - 13:08

Yasuni R и Sport Pro MKII одлична комбинација..

#40 Mikac93

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,554 posts
  • MestoSombor
  • VozimSprint Exactly

Posted 23 January 2013 - 13:35

Klinac jedan je kod nas stavio jesenas na minareli Malossi Sport u kombinaciji sa TT-om,i Mikunijem 16 karbom,dizna 100 u njemu i Malossi e5 filter,ja sam ga probao i mogu vam reci da taj TT uopste nije za baciti,auspuh radi posao i na 70ccm,verovatno bi bio slab za MHR i te jace cilindre ali ovo stvarno ide odlicno. Jos cemo mozda ubaciti i neki 19mm karbi mozda Multivar pa da vidimo onda,ja sam se stvarno iznenadio kad sam probao masinu. Prvo sto svi kazu da TT nije za kit da je samo za serijalu,a posebno me iznenadlio kad sam video da je Krsta vozio na Malagutiju,i kakve je rezultate imao...





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users