Sportski ispušni Testiranje-50cc i 70cc Sport Mopedi-DIO DRUGI
Objavljeno: 18 siječnja 2013
To je dio dva od dva dijela bloga.
Kliknite ovdje da pročitate jedan dio koji to dalje od!
Leo Vince ... ZX-R (u osnovi identičan ZX kao što je prikazano u našem članku
Leo Vince ZX vs ZX-R mopeda ispušnih Shootout ) i TT bi u osnovi identičan moć na standardni 50cc samo TT na nešto nižoj min. To znači ZX-R će potencijalno rezultirati vrlo malo viša maksimalnu brzinu od TT (možda 3% više), ali inače stvarno ne postoji performanse razlika između njih.
To je obično glasine da ZX Leo Vince počinje doći na svoje u odnosu na TT kad kit 70cc sport je postavljen, uskoro ćemo vidjeti!
Kao što stoji postoji ništa birati između ZX i TT na 50cc standardnog cilindra kit. Obojica bi dobro vršnu snagu na razumno niske okretaja (to je razlog zašto su popularni), ali snaga opadajući vrlo brzo nakon varijatora je promijenio skroz znači krajnji gasu neće biti najbolji. U stvari snaga na obje cijevi početku padne untidily na pod 5hp na 9500 okretaja ... to će vjerojatno rezultirati 'zid' sprečavanje daljnje povećanje u gornjem brzinom kao u stvarnosti brzina na kojoj moped će biti idući na 9.500 okretaja u minuti, vjerojatno bi zahtijevati više od 5hp nastaviti ubrzava. Zanimljivo Giannelli cijevi vjerojatno bi dakle napraviti istu maksimalnu brzinu kao i Leo Vince cijevi kao što je gotovo zadovoljava Leo Vince cijevi na ovom spadati točka bez obzira na to koji pokazuje nižu vršnu snagu.
Ako pogledate Yasuni Z graf je u suštini identičan Leo Vince grafova, ali 'radi ispravno'. Neuredna drop-off Leo Vince cijevi je otišao, snage bend je mnogo širi, ali dok je gotovo u potpunosti obuhvaća oba Leo Vince grafikone unutar vlastitog grafu.
To bi značilo Yasuni Z će obavljati jednako na Leo Vince cijevi, osim da je ona također će ponuditi značajan porast u gornjem brzine nad Leo Vince cijevi i biti puno više oprašta kada se postava. To je glasine da je cijena Yasuni Z obavljanje tako dobro na 50cc standardnih cilindara setove je da se ne izvodi tako dobro ako kasnije nadograditi na 70cc sportske opreme. Ispitat ćemo to u narednih dva grafova.
Stage6 cijevi ne ono što radi najbolje, to je 'ljut' cijev koja voli da rev prilično visoke i napraviti visoku vršnu snagu i maksimalnu brzinu. Powerband je razumno uzak zbog čega je na biciklima poput Aerox koje imaju standardne variators koji ne reagiraju dobro na tuning to može biti posebno korisno da stane pristojan aftermarket varijatora kit koji se može držati u obrtaji konstantno daleko točnije u uskom rasponu.
Yasuni R je u osnovi identičan Stage6 Pro Rep cijevi samo sa širim powerband. Vrh Yasuni R graf je spljošten isključiti cca 1/4hp odnosu na Stage6 cijevi, ali normalno da odgovara Stage6 cijev bez toga otupjelosti. To može biti nešto učiniti s određenom bicikl koristi, ali u svakom slučaju Yasuni R cijevi će imati daleko najveću brzinu na standardni 50cc kit još uvijek čineći korisne 7hp na 11.000 okretaja u minuti. To se lako moglo predstavljati do 15% povećanja u gornjem brzine za Yasuni R u usporedbi s Leo Vince cijevi. __________________________________________________________
Polini Sport 70cc cilindar kit
kliknite ovdje za povećanje ...
Malossi Sport 70cc cilindar kit
kliknite ovdje za povećanje ...

Malossi i Polini Sport 70cc kit u dva grafovima gore su u suštini vrlo slična.
Općenito Polini kit malo nadmašuje Malossi kit iako je na tekuće hlađenih motora često je obrnuto.
Uzorak je gotovo identičan kada postaviti na 50cc setove. Leo Vince TT je još uvijek u suštini identičan Leo Vince ZX-R smislu ne postoji stvarna istina na razmišljanje o TT bude 50cc cijevi i ZX 70cc cijevi. Obojica obavljati gotovo identično na obje 50cc i 70cc kit sportskih cilindara.
Zanimljivo je Giannelli 'Sljedeća' cijev je došao na svoje ovdje i sada ima gotovo identičan graf na Leo Vince cijevi. Nažalost Endy cijev je otišao na drugi način odlučivanja znatno manje energije od ostalih sportskih stil cijevi, pa čak i onda snaga je odluka je na daleko veći broj okretaja nego što bi trebala biti s obzirom na nisku KS.
U ovom trenutku smo čak i izvadio još Endy cijev i ponovno vodio testiranje da vidi da li je došlo do problema s određenim cijevi, ali zamjena cijevi izvedena u identičnom način. S Malossi kit opremljen Endy cijevi je vrlo značajno nadmašuje čak i standardni izgled Tecnigas cijevi čime je znatno više snage i na znatno nižim okretajima. U stvari Endy cijev 6.7hp na 9600 okretaja u minuti ... u Tecnigas Silent Pro '' bio u mogućnosti da to na samo 7600 okretaja u minuti.
Endy općenito se smatra sličan Leo Vince TT, ali naš testiranje uvijek sugerira da je u stvari nigdje u blizini.
Opet Stage6 Pro Rep i Yasuni R su najbolji izvođači sa Yasuni R nude prednost znatno šire powerband (puno više tolerancije za loše postavljanje prijenosa) i potencijalno nešto višu maksimalnu brzinu preko jeftinije Stage6 cijevi.
U svim cijevi su u odnosu na svaki drugi u identičnom način na to kako su bili na 50cc cilindra smislu da ono što dobro radi na 50cc općenito će dobro raditi na kit sportske 70cc.
To je napomenuti da Tecnigas Silent Pro '' čini 7.5hp na Malossi Sport Pro 70cc kit na 8700 okretaja u minuti. To je znatno više nego bilo koji od sportova cijevi bili u mogućnosti napraviti na standardnom 50cc cilindra kit I po znatno nižim okretaja. Ako želite diskretno, ali vrlo značajan porast snage sportskog cilindra kit + standardni Tecnigas izgled može znatno nadmašiti standardni cilindar sa sportskim cijevi ugrađen. To bi također biti tiši (gotovo standard) s niskim trošenje motora (gotovo isti broj okretaja kao standard) i vrlo diskretna.
__________________________________________________________
Stage6 Sport Pro 70cc MKII Cilindar kit
kliknite ovdje za povećanje ...

Ovo je mjesto gdje možete očekivati stvari početi da se malo izazov za sportske cijevi. Stage6 Sport Pro MKII je na gornjem kraju sportskog cilindra klasi, a može se koristiti i kao sredinom utrke kit kada postava ispravno kao što je objašnjeno u našem članku
Stage6 Sport Pro MKII cilindara Kits-bliže izgled .
To znači da su svi sportski ispušne cijevi treba izvesti dobro, ali s višim kraja sportskih cijevi bismo trebali biti u mogućnosti početi vidjeti neke od potencijal kompletu dolaze kroz. Kao i kod Motoforce sredinom utrke 70cc kit u sljedećem kit pun sredinom utrke potencijal Stage6 kit samo će se vidjeti kada je uparen s većim carb i sl. i puno više paziti postavljanje, ali trebali bismo početi vidjeti neke od to je potencijal bez obzira.
Možemo vidjeti da opet Leo Vince cijevi su u osnovi identična iako je sada, unatoč još uvijek ima identičan vršne snage na Leo Vince TT ZX-R će možda imati nešto osjetno bolje najveću brzinu od TT, nije dovoljno da nalog 'nadogradnje 'iz TT na ZX čak i na ovoj razini' high sport "tuning.
Dosadašnji visoki izvođači tj. Stage6 i Yasuni R sada su stvarno počeli dolaziti na svoje i da će u potpunosti uništiti druge cijevi za maksimalnu brzinu. Možemo vidjeti djelo iz Stage6 razvoj ovdje gdje Stage6 cijevi i Stage6 cilindar posebno dizajniran kako bi se slagala zajedno i njegova izvedba je izuzetna. Čak Yasuni R ne može pobijediti na to domaćem terenu u ovim okolnostima.
Yasuni Z koji je obavljao jako dobro na oba 50cc i 70cc sportskih cilindara setove sada počinju da se presele nešto iz nje je zone udobnosti. To još uvijek obavlja s najšire od svih powerbands i maksimalna brzina i dalje će pobijediti cijevi poput Leo Vince, ali mi se počinju gubiti vršne snage sada protiv neke druge sportske ispušnih plinova.
Gianelli dalje dokazuje vrlo sposoban proračuna cijev iako način na koji vlast opadajući vrlo brzo nakon što ga sada vrhova sugerira da će se početi boriti loše ako mi ga stane na nešto više vrlo uigrani. Da bi se pošteno, iako je proračun cijevi i što bi željeli ulagati u nešto više odgovaralo, ako ste bili tuning bilo više nego 'sportske' razini u svakom slučaju.
Endy opet čini još manje vršne snage od Tecnigas Silent Pro ''.
__________________________________________________________
Motoforce Mid-utrka 70cc cilindar kit
kliknite ovdje za povećanje ...

Ovaj graf gore je samo baciti sve sportske klase izbacuje iz njihove zone udobnosti ih dolikuje do sredine utrke 70cc cilindra kit.
Na donjem kraju Endy i Tecnigas iscrpljuje se bore i sada čine manje snage na sredini utrke kit nego što su učinili na donjem ugađanjem sportskoj opremi. Da bi se pošteno ne mnogi ljudi stvarno bi se očekivalo da se 'standardni' style ispuh kao na Tecnigas za pokretanje u bilo iskoristiv način na sredinom utrke u svakom slučaju.
Ostatak cijevi napraviti najbolje što mogu iz svog klasi samo cijevi s pristojnom potencijala lijevo sada su Stage6 Sport Pro Rep i Yasuni R. Yasuni R uspio napraviti vrlo pristojan i glatke širok powerband što je prilično postignuće s obzirom vitually sve ostalo na bicikl je potpuno normalni. Stage6 graf pokazuje potencijal, ali to izgleda kao da bi trebao raditi npr. veći carb i sl. prije nego što je bio u mogućnosti da dostavi korisne powerband.
__________________________________________________________
Samo zbog interesa, u nastavku su neke grafove kako svaka cijev obavlja na različitim cilindra setove.
Važno je napomenuti da Motoforce sredinom utrke kit pokazuje manje energije nego Stage6 Sport Pro MKII kit u većini od sljedećih grafova. Razlog je, naravno, sportska iscrpljuje korišteni su izvan njihove zone udobnosti i nije dovoljno visoko podešen kako bi se slagala s sredinom utrke kit vidjeti svoj puni potencijal. Sredinom utrke kit također bi trebao značajno postavljanje npr. veći itd. carb vidjeti da počinju raditi ispravno.
kliknite ovdje za povećanje ...
kliknite ovdje za povećanje ...
kliknite ovdje za povećanje ...
kliknite ovdje za povećanje ...

__________________________________________________________
Leo Vince TT vs Leo Vince ZX-R
kliknite ovdje za povećanje ...

Ovaj graf gore je usporedba Leo Vince TT protiv Leo Vince ZX / ZX-R ispuha pokazati da stvarno ne postoji razlika između dvije ispušne cijevi bez obzira na to je li postavljen na standardnu 50cc cilindra kit ili sportskog 70cc kit. ZX-R će uvijek rev vrlo malo viša rezultiralo eventualno vrlo malo veći top speed, ali razlike su marginalni.
Nema osnova za široku razmišljanja da TT je za '50cc cilindra setove 'i ZX / ZX-R je za '70cc setove'.
__________________________________________________________
Ispušnih cijevi kvalitete
Kao što je spomenuto prije sve iscrpljuje u ispitivanju su E-označena kojima jamči najmanje zadovoljiti osnovne zahtjeve EU u izradi i kvaliteti.
Izvedba je očito vrlo važno, ali tako je kvaliteta. Dakle, ono što zapravo čini kvalitetan ispuh? Uzmimo bliži pogled.
Jedan od najlakših načina da se brzo osjećaj za kvalitetu nekog ispuha je pogledati na broj pojedinačnih konika ispušni sastavljena od i kvaliteta zavarivanja. Obje od tih faktora značajno povećati razvojne i fizički troškove i stručnost potrebna ne samo u razvoju, ali proizvodnja ispuh.
Kao opće pravilo više čunjeva ispušni ima mnogo razvijenije (napjev) to će biti.
Zavarivanje kvaliteta je prilično lako suditi čak i za neiskusne, ali Yasuni je vjerojatno krajnji mjerilo ovdje. Mi smo nedavno sastao s komercijalnim ispušni proizvođača koji se hvali kao dio svog izlaganja da smatra njihov zavarivanje biti gotovo jednako dobar kao i Yasuni!
Bacite pogled i na veličinu prigušivačem. Proračunski iscrpljuje imaju tendenciju da će koristiti kraće prigušivače od vrhunskih iscrpljuje.
Idemo uzeti bliži pogled na primjer na Endy cijevi ispod
kliknite za povećanje

možemo vidjeti da je ovaj proračun ispuha je samo 3 čunjeva čine glavno tijelo dio cijevi.
Sada usporedite to jedan od većih obavljaju cijevi iz našeg testiranja, kažu Yasuni R. ..
kliknite za povećanje

Uglavnom dvostruko više čunjeva. To nije na vlastitu nepobitan dokaz ništa, ali općenito govoreći, više čunjeva u ispušnim plinovima su manje kompromisi su napravljene u razvoju ispuh. Ispušni sa samo 3 čunja u glavnom dijelu cijevi je gotovo sigurno će biti proračun cijevi, ali naravno neki proračunski cijevi su bolji od drugih!
kliknite za povećanje

U Giannelli 'Sljedeća' cijev u gornjoj slici izgleda kao da se trošak štedi malo dalje i dio centar cijev iako formirana tri sekcije oblika izgleda kao da je jednostavno bio pritisnut od jednog komada sa šavovima gdje je pridružile jasno vidljivo i žaoka gajdaš odostraga izgleda kao da je jednostavno gurnula u i zavarena na poslije.
Možemo oprostiti to ipak, cijev je najjeftiniji ovdje, to je snažan i robustan, a obavlja i za to je cijena. To je očito nije premija cijev kao Yasuni ili Stage6 ali to ne pretendira biti.
Dok gledamo na Giannelli slike pogledati prirubnicu (gdje se vijci na cilindar) i prirubnica gdje prigušivačem vijci na stražnjem dijelu cijevi.
Možete vidjeti da je to prirubnice su često rigidni na proračunskim cijevi. To je ok, ali to rezultira vrlo visokim ispušnih rigidnosti koja nije tolerantna bilo pogrešno dolikuje ili višak vibracija. Recimo, na primjer, kao jedan primjer ispušni se zaključa čvrsto na prednjoj prije stražnji se zaključa u cijelosti, ispušni tada je pod velikim stresom stalnog nakon stražnji ispuh stroži i može biti sklona pucanju pucanja ili druge lomovima. To je razlog da se proračunski iscrpljuje često bulked s malim podršku 'zagradama' zavarenih na pomoći pojačati visoke stresa bodova
Ako pogledate na primjer Stage6 cijevi ispod možete vidjeti kako oni preduhitriti ove vrste potencijalnih problema jednostavno vrhunskog dizajna.
kliknite za povećanje

Možete vidjeti da je na slici gore, slično Yasuni su koristili dopuniti / slip-on Oprema osiguran proljeća umjesto krute fitment s prigušivačem dodatno zapečaćena sa gumenim zgloba pokriva slip joint (Yasuni prigušivači čak ugraditi O-prsten brtve na svim spojevima). Ovi spojevi klizanja osigurati flex i kretanje i rezultat u cijevi koja je praktički neprobojna, čak i kada je teško zlostavljani.
Nadam se da je nešto ovdje da vam pomoći da napravite više informirani izbor pri odabiru sportski cijev za 50cc standard ili 70cc sport cilindar kit!
Edit-preuzeto sa :
http://www.pedparts....mopeds-part-one