Buducnost nam stize brze nego sto mozemo da se naviknemo na nju
Izgleda da ce SUS motor kao i njegovi prethodnici - parne masine vrlo brzo poceti da zauzimaju mesto u muzejima, jer nam dolazi era struje i elektromotora
Nemacki prototip:
Suzukijev koncept:
0
5 replies to this topic
#1
Posted 25 January 2012 - 14:50
#2
Posted 25 January 2012 - 16:16
Prava je steta sto nemamo prevod, da cujemo osnovne podatke o autonomiji, pogonu, ceni...Nemacki koncept je malko ruznjikav, ali to je stvar licnog ukusa , navikli bi se mi na to, a osim toga, to je prototip, kako bude napredovala velikoserijska proizvodnja , bice tu svakakvih modela za svaciji uklus ...no, bitno je da to bude funkcionalno...ja mislim da ce za desetak godina elektropogon biti zastupljen bar sa 50 % trzista...poskupljenja derivata su neminovna ( rat sa Iranom je samo pitanje vremena , a on obezbedjuje 1/5 svetske proizvodnje ), tako da strujapostaje primamljiva opcija, tim pre sto se zadnjih godina uznapredovalo na podrucju tehnologije baterija...
#3
Posted 25 January 2012 - 18:44
na suzukiju se vidi da ima dve baterije koje su mobilne i koje se lako vade ispod sedista http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/smile.png
sto se tice nemackog proizvoda kosta 4.700 evra sto je jako mnogo ali ja mislim da ce to sve biti mnogo jeftinije kad pocnu nasa braca po materi kinezi to sve da sklapaju, kopiraju i prave u velikim kolicinama
inace onaj nemacki prototip moze da ostvari najvecu brzinu od 80 kmh i da sa jednim punjenjem predje oko 180 km.
sto se tice dizajna nije neki sa obzirom da su prekopirali neki nemacki old school skuter kao sto je italijanski pijadjo..
sto se tice nemackog proizvoda kosta 4.700 evra sto je jako mnogo ali ja mislim da ce to sve biti mnogo jeftinije kad pocnu nasa braca po materi kinezi to sve da sklapaju, kopiraju i prave u velikim kolicinama
inace onaj nemacki prototip moze da ostvari najvecu brzinu od 80 kmh i da sa jednim punjenjem predje oko 180 km.
sto se tice dizajna nije neki sa obzirom da su prekopirali neki nemacki old school skuter kao sto je italijanski pijadjo..
#4
Posted 25 January 2012 - 20:55
Kinezi odavno pakuju elektricne skutere, video sam i par vecih, kopije Honde Pantheon, koje pogone eletromotori.
Mane su ima los kvalitet izrade i slabe baterije, ali ce se to popraviti kad krene veca potraznja za njima, sto je neminovno kad cene benzina porastu na 200-300 dinara za litar, i vise.
Mane su ima los kvalitet izrade i slabe baterije, ali ce se to popraviti kad krene veca potraznja za njima, sto je neminovno kad cene benzina porastu na 200-300 dinara za litar, i vise.
#5
Posted 28 February 2012 - 15:26
Kompanija BMW je nedavno predstavila dugo najavljivani koncept eScooter
Reč je o skuteru na električni pogon koji po prvi put nudi performanse i autonomiju koja bi mogla učiniti električne skutere adekvatnom zamenom trenutnim – sa unutrašnjim sagorevanjem.
Od početka razvoja, BMW je naglašavao da će eScooter postaviti nove standarde po pitanju performansi ove klase vozila. Čak i sa suvozačem, eScooter nudi performanse kao kod tradicionalnog skutera sa agregatom zapremine 600cc.
BMW skuter sa lakoćom održava krstareću brzinu od 120km/h, prelazi 100km sa punim baterijama uz vreme punjenja manje od 3 sata. Najveća inovacija koju je eScooter uveo je korišćenje aluminijumskih baterija kao deo rama. Tačnije, baterije i jesu ram skutera. Prednji trokuti su direktno vezani za kućište baterija, kao i zadnja viljuška sa horizontalno postavljenim zadnjim amortizerom.
Reč je o skuteru na električni pogon koji po prvi put nudi performanse i autonomiju koja bi mogla učiniti električne skutere adekvatnom zamenom trenutnim – sa unutrašnjim sagorevanjem.
Od početka razvoja, BMW je naglašavao da će eScooter postaviti nove standarde po pitanju performansi ove klase vozila. Čak i sa suvozačem, eScooter nudi performanse kao kod tradicionalnog skutera sa agregatom zapremine 600cc.
BMW skuter sa lakoćom održava krstareću brzinu od 120km/h, prelazi 100km sa punim baterijama uz vreme punjenja manje od 3 sata. Najveća inovacija koju je eScooter uveo je korišćenje aluminijumskih baterija kao deo rama. Tačnije, baterije i jesu ram skutera. Prednji trokuti su direktno vezani za kućište baterija, kao i zadnja viljuška sa horizontalno postavljenim zadnjim amortizerom.
#6
Posted 22 November 2013 - 12:17
Pošto sam donedavno imao jedan primerak kineskog e-skutera, mogu da kažem da sam, osim krajnjom brzinom od 35km/h bio veoma zadovoljan. Nikad se jeftinije i prostije nisam vozio. Nema ulja, benzina, antifriza, svećica, auspuha... svih SUS tričarija, samo 4 akumulatora u patosu i punjač, vozaš se ceo dan po gradu (max 40km) pa uveče na punjenje do ujutru, kao mobilni, i sutra opet ispočetka. Bio je sasvim pristojno napravljen, kao svaki benzinski skuter. Milina, samo se okrene ključ u kontakt bravi i gas... tišina, ne dimi ne trese a ide, i to sasvim fino ubrza do max brzine i sa dvoje. Motor 500w na 48V. Ali presudilo mu onih 35km/h, nisam ni psima lutalicama mogao pobeći. Da je išao bar 50 još bi bio u mojoj garaži.
Edited by goggyso, 22 November 2013 - 12:18.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users