#1
Posted 30 January 2012 - 14:52
Cagiva 500 ,mislim da ima oko 130 kg i 178 konja,tako sam negde procitao..pa procenite kako ide
Suzuku RG 500..ubica
Yamaha RD 500 V4
RD 500 vs R1
RD 500
Aprilija GP 250 onboard
#2
Posted 30 January 2012 - 15:03
Nsr 250 ..ne mogu ni da zamislim kako ide 500cc
Yamaha RD 350,inace masine od ovih motora mogu da se ubace na Cagivu Mito ..
Suzuki RG 500
#3
Posted 30 January 2012 - 15:08
Msm vidim da ga RD kida u startu,ali opet bi mi bilo interesantnije da vidim celu trku u klasi sa 600ccm novijim
#4
Posted 30 January 2012 - 17:13
a citao sam negde u nekom casopisu da NSR 500 ide do 290 kmh,voleo bi da ima neka trka nsr 500 vs R1 ..
#5
Posted 30 January 2012 - 18:02
#6
Posted 31 January 2012 - 00:09
rockstar, on 30 January 2012 - 18:02, said:
fabricki imaju 500ccm,video sam da postoji i kit od 570 ccm za RG ili RD nmg da se setim sad..a potrosnja je po papirima za RG bila oko 10L ..mada i na tarabu pise... pa ,guta ovo poprilicno ali nije motor za svaki dan vec da mu se vadi dusa vikendom na nekoj dobroj stazi
#7
Posted 31 January 2012 - 09:57
#8
Posted 31 January 2012 - 14:58
2011. je bila poslednja godina sa 2t motociklima. 125 2t prototipove menjaju 250 4t, klasa moto3. 250 2t prototipove menjaju 600 4t, klasa moto2. MotoGP sa 800ccm 4t postaje moto1 sa 1000ccm prototipovima.
Koga interesuje smiraj 500 prototipova moze da pogleda dokumentarac Faster, u kome je narator Ewan McGregor, koji prikazuje odlazak 2t 500tki i radjanje nove motogp zvezde - Valentina Rosija.
Postoji i drugi deo - Fastest, koji je izasao prosle godine, koji pokazuje kraj ere 4t 800ccm prototipova i zelju polako odlazeceg sampiona Rosija da osvoji jos jedan sampionat kako bi postao najbolji vozac svih vremena, i sa tog mesta zbacio zemljaka, Djakoma Agostinija.
Ali postoji nova nada za 2t. Nova, sve popularnija klasa off road trkanja, hard enduro, je dom za "cvaje".
Na takmicenjima poput RedBull Romaniacs, Erzberg Rodeo, Roof of Africa, Hell's Gate vecina rofesionalaca vozi 300ccm 2t motocikle, u glavnom KTM, Huskvarna, Husaberg, Gas-Gas.
Njih krasi mala tezina a velika snaga. Razvijeni izduvni ventili daju obilje obrtnog momenta na niskim obrtajima, sto je bio problem u 2t motora proslosti.
#9
Posted 31 January 2012 - 15:22
Mario, on 31 January 2012 - 09:57, said:
Treba tu promenljivu i ukrotiti...zato je potrebno "nesto u gacama" da bi se vozile ove legende koje nisu imala nikakva elektronska pomagala vec samo cistu snagu koju je neko trebao da ukroti..
evo jedan moj omiljen..
#10
Posted 31 January 2012 - 17:40
#11
Posted 03 February 2012 - 15:43
Cagiva mito 125 sa karbom od 35mm vs ....
#12
Posted 04 February 2012 - 20:51
#13
Posted 05 February 2012 - 01:37
Nikad nisam cuo da postoji RS 500 I predpostavljam da su zbudzili neke dve rs250....uglavnom lepo su je uradili i izgleda jako dobro
#14
Posted 05 February 2012 - 02:28
Koliko kontam ovaj motor ima E-tec sistem montiran.
#15
Posted 05 February 2012 - 22:12
#16
Posted 07 February 2012 - 02:45
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users