

#21
Posted 06 February 2012 - 23:13
#22
Posted 06 February 2012 - 23:15

#23
Posted 06 February 2012 - 23:20


#24
Posted 06 February 2012 - 23:32
Fabricki 180 ide bolje od malossi172 cistog.
Malossi 210 je kit za piaggio 125/180/200 4t.
#25
Posted 06 February 2012 - 23:41

#26
Posted 06 February 2012 - 23:46

Sviđa mi se što hoćeš da ga sređuješ i tuniraš...Svi tuning cilindri za 180cc su ustvari 172cc i koji bi trebalo da su jači od standardne 180tke, možda grešim...Perlx si siguran u to?
Cena nije mala i stvarno treba brdo novaca za tuning ovog skutera...Izbora cilindara ima naravno i to:
PM tuning 172cc pro street 1 i pro street 2 koji su oko 350 i 450eur...razlika je mislim u modular glavi kod pro street 2.
http://www.scooter-c...%3ACAT_ZYLINDER
http://www.scooter-c...%3ACAT_ZYLINDER
Naravno imaš i Malossi 172cc koji je oko 280eur..
http://www.scooter-c...%3ACAT_ZYLINDER
Auspuha takođe ima dosta, mislim da najviše hvale Jolly moto za 180tke i naravno cena prava sitnica oko 350eur
Po meni tom fabričkom cilindru bi trebalo uraditi port mapu i izračunati šta se da uraditi od njega...Otvoriti kanale, staviti neki veći karb min 25mm i kupiti neki rezonantni auspuh i derati..

#27
Posted 06 February 2012 - 23:53

Za sad plan farbanje je mat crni ceo ali ne boja nego folije, metalik crne felne i sve zivo ce biti crno posto je patim za crnom bojom i videcu sa elektricarom da uradim led diode plave oko fara + xenon kit od 60 eura:)
#28
Posted 06 February 2012 - 23:56
Nije tebi tu nesto dobro postelovano

#29
Posted 06 February 2012 - 23:58
#30
Posted 07 February 2012 - 00:00
#31
Posted 07 February 2012 - 00:02


#32
Posted 07 February 2012 - 00:03

#33
Posted 07 February 2012 - 00:05
#34
Posted 07 February 2012 - 00:07



Pa ja sam dobio 3 warna zbog zezanja drugih ljudi zbog takvih stvari(na drugom forumu) i vi sad mislite da ja ovo pisem ozbiljno


#35
Posted 07 February 2012 - 00:08

#36
Posted 07 February 2012 - 00:16


#37
Posted 07 February 2012 - 02:00


Pita po iskustvima drugih sam, go, malossi 172 je losija termogrupa od fabricke 180, zato sto je malossi konstruisan da bude u sprezi sa drugim tuning delovima.
#38
Posted 07 February 2012 - 13:33
S obzirom da je dosta presao ne bi bilo lose da stavis radilicu s punim polutkama ili odma i sa duzim hodom pa dignes malo i kubikazu.
Sto se tice auspuha ako nemas bas iskustva radije stavi pm59 jer sa malossi mhr ces imat malo vise vibracija,vecu potrosnju,ima malo snage u niskim obrtajima(los u guzvi) i obavezno racunaj na suport arm ako ti se zivi!

I 180 2t,serijala moze da trosi oko 6 litara(manje vise)
A 180ka sa pm-om,karbom 28mm i turpijanim cilindrom tesko da ce trosit 6 l,ili ga gagi nije nastelao ili ima problem s matematikom
#39
Posted 07 February 2012 - 14:12



#40
Posted 07 February 2012 - 20:29
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users