Jump to content


Gilera Runner 180 2T



61 replies to this topic

#21 Milos180

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 27 posts

Posted 06 February 2012 - 23:13

21mm...pa cisto ako radim tuning onda da promenim i to

#22 Sloba15

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 421 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Exactly

Posted 06 February 2012 - 23:15

Nemas potrebe da menjas radilicu ako neces uzimati jaci cilindar...:)

#23 Milos180

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 27 posts

Posted 06 February 2012 - 23:20

O tom po tom za sad :) Jos je februar, od aprila krecu projekti i mozganje i crtanje i 300 cuda :D

#24 perlx*

    CCEB

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,294 posts

Posted 06 February 2012 - 23:32

Malossi 172 je termogrupa za 2t 125/180 piaggio.
Fabricki 180 ide bolje od malossi172 cistog.

Malossi 210 je kit za piaggio 125/180/200 4t.

#25 Milos180

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 27 posts

Posted 06 February 2012 - 23:41

Dusa me boli kad posle 4.5 godine druzenja sa 180-kom ne znam ovo, hvala u svakom slucaju :)

#26 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 06 February 2012 - 23:46

lep runner sa još lepšom kubikažom pa još 2T... :)
Sviđa mi se što hoćeš da ga sređuješ i tuniraš...Svi tuning cilindri za 180cc su ustvari 172cc i koji bi trebalo da su jači od standardne 180tke, možda grešim...Perlx si siguran u to?
Cena nije mala i stvarno treba brdo novaca za tuning ovog skutera...Izbora cilindara ima naravno i to:
PM tuning 172cc pro street 1 i pro street 2 koji su oko 350 i 450eur...razlika je mislim u modular glavi kod pro street 2.

http://www.scooter-c...%3ACAT_ZYLINDER

http://www.scooter-c...%3ACAT_ZYLINDER

Naravno imaš i Malossi 172cc koji je oko 280eur..

http://www.scooter-c...%3ACAT_ZYLINDER

Auspuha takođe ima dosta, mislim da najviše hvale Jolly moto za 180tke i naravno cena prava sitnica oko 350eur

Po meni tom fabričkom cilindru bi trebalo uraditi port mapu i izračunati šta se da uraditi od njega...Otvoriti kanale, staviti neki veći karb min 25mm i kupiti neki rezonantni auspuh i derati.. :D

#27 Milos180

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 27 posts

Posted 06 February 2012 - 23:53

Ako mi skola prodje u redu imam 1000 eura za motor + besplatno farbanje :) tkd 80% tih para ide u tuning...videcu onda jos sta se moze uraditi sto se tice tuninga, a 25mm necu iz razloga sto ovaj motor normalnom voznjom trosi 7 litara a cepanje do 8 zna da se casti 23 mm ce skociti potrosnja nekih litru i to je sama granica sto ocekujem i snage i potrosnje...Pored tog karb ce ici auspuh varijator i rolnice sigurno...pa cemo videti kako ce to na kraju da izgleda.
Za sad plan farbanje je mat crni ceo ali ne boja nego folije, metalik crne felne i sve zivo ce biti crno posto je patim za crnom bojom i videcu sa elektricarom da uradim led diode plave oko fara + xenon kit od 60 eura:)

#28 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 06 February 2012 - 23:56

Moras da posaljes motor kod Gagija racera iz NS'a,njegova tjunirana 180ka trosi jedva 6 litara pa ti vidi.
Nije tebi tu nesto dobro postelovano :)

#29 Milos180

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 27 posts

Posted 06 February 2012 - 23:58

Gagijeva trosi 6 litara ? To je nemoguce ...njegova ima preko 30 konja, nemoguce.Ja cu moj zapaliti ako je tako.

#30 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 07 February 2012 - 00:00

hahah poznati gagi tjuner..Koji je odnos ono, ide 160kmh troši 6 lit a ima preko 30 konja...a ja sam Majkl Džekson u toj priči..

#31 Milos180

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 27 posts

Posted 07 February 2012 - 00:02

To ako trosi 6 litara ja moj motor snimam i palim...:) nema teorije..to je prica za malu decu...citao sam na forumima kad je pisao da trosi nenormalno i to posle samo nekoliko stvarcica promenjenih..Aleksandre zeznuo si se gadno :D

#32 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 07 February 2012 - 00:03

hahah mislim da se Aleksandar nije zeznuo, čitaj njegov post između redova.. :)

#33 Milos180

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 27 posts

Posted 07 February 2012 - 00:05

Ja sam potpuno siguran da to nije istina...180 kubika 2t sam po sebi pije za 3 skutera i to fabricki od 20 konja.A motor poput gagijevog tjuniran sa ko zna kakvi delovima koji su ga kostali 2000 eura da trosi 6 litara nema price.

#34 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 07 February 2012 - 00:07

Jbt al ste bukvalisti :) .... Ko je rekao da sam ja ono mislio ozbiljno :) ? :)

Pa ja sam dobio 3 warna zbog zezanja drugih ljudi zbog takvih stvari(na drugom forumu) i vi sad mislite da ja ovo pisem ozbiljno :D e zaboga :)

#35 Milos180

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 27 posts

Posted 07 February 2012 - 00:08

Pa sto si napisao onda ? :) sad sam se pogubio

#36 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 07 February 2012 - 00:16

Nisi bio dugo na drugom forumu pa ne znas bas o cemu se radi,ali generalno skontaj da je to citanje izmedju redova ono sto sam gore napisao :).Uostalom Majski zna manje vise pricu :)

#37 perlx*

    CCEB

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,294 posts

Posted 07 February 2012 - 02:00

Sa'cemo Aci da damo par warn-ova, da ga dovedemo u red :) :)

Pita po iskustvima drugih sam, go, malossi 172 je losija termogrupa od fabricke 180, zato sto je malossi konstruisan da bude u sprezi sa drugim tuning delovima.

#38 Speedy24

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 26 posts

Posted 07 February 2012 - 13:33

Mislim da je bolje da ostavis serijsku termogrupu i samo stavis kubler ili bgm glavu,zavisno od auspuha poturpijas malo cilindar i taj dio je dovoljan.
S obzirom da je dosta presao ne bi bilo lose da stavis radilicu s punim polutkama ili odma i sa duzim hodom pa dignes malo i kubikazu.

Sto se tice auspuha ako nemas bas iskustva radije stavi pm59 jer sa malossi mhr ces imat malo vise vibracija,vecu potrosnju,ima malo snage u niskim obrtajima(los u guzvi) i obavezno racunaj na suport arm ako ti se zivi! :)


I 180 2t,serijala moze da trosi oko 6 litara(manje vise)
A 180ka sa pm-om,karbom 28mm i turpijanim cilindrom tesko da ce trosit 6 l,ili ga gagi nije nastelao ili ima problem s matematikom

#39 Milos180

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 27 posts

Posted 07 February 2012 - 14:12

Speedy hvala na savetima puno , zbrka mi je u glavi sa delovima, sa svih strana mi svi slazu savete ne znam vise koga da slusam :) Valjda zato sto ovi oko mene koji me poznaju oce da vide kako ide turpijana 180-ka 2t i jede ih to sad kazu pocni sad da tuniras :) Za sad prikupljam sredstva :) poz

#40 perlx*

    CCEB

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,294 posts

Posted 07 February 2012 - 20:29

Speedy42 je potpuno u pravu, bez support arm iliti spasioca blokova nemoj ni da pomisljas na trpijanje.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users