#1
Posted 04 January 2011 - 16:13
Tekst je c/p sa M.S. foruma.
Hm,sta reci,evo u svoje 42 godine imao sam par skutera,ali mi je zelja oduvek bila da imam neki maksi skuter.
I eto prosle godine pazarim doticni skut,e sad nije bas pravi maxi skut,ali tu je negde,jebe ga sto je 50 ccm.
Kupljen znaci prosle godine,nov i do sada nisam imao nekih vecih problema sa njim.Kinez ko i ostali kinezi.Jedina blokada je bila na CDI pa je to prvo promenjeno,zatim je usledila promena varijomata i odluka je pala na Hebo Next Generation sa kojim sam prezadovoljan.Usledilo je leto i vreline pa sam pristupio busenju dekle i nabavci kevlar remene opet je Hebo u pitanju.
Skut je sa ovim promenama isao super i onda sam bio u nedoumici da li ga tjunirati ili ne.
Na kraju je odluka pala i na svu srecu nastavljen je tjuning.
Da neduzim mnogo Hebo Manston Replica 70,alu cilindar sa jednom karikom je na skutu,agilnost i gradska voznja su mi tada bili prioritet pa je odluka pala na Tehnigas RS II 70 spuh.Arreche 19 karb je tu da ih napoji a za vazduh je zaduzen Koso filter,mada je i airbox prepravljen i prilagodjen setapu.Na skut je montirana i Naraku bobina,Motoforce usis,karbonitne lamelice.Sto se tice kvacila i zvona mogu vam reci da je kinesko radilo super,ali jos zimus sam nabavio Motoforce Evolutio 107 a pre nekih 10 dana i serisko Minarelli zvono,tako da sam to namontirao ali nema nikakve razlike.
I evo do sada ima 3200 km. a od toga 1300 kako je pao tjuning i nemam nikakvih problema.
Posto slika govori hiljadu reci evo i par slicica.
Evo i snimka kako je tada isao,kasnije nisam snimao na zalost ali popravicu se pa ce biti i snimaka.
#2
Posted 04 January 2011 - 16:18
Par slicica kako je tekla promena.
Posto ja to nisam slikao kod mene, ovo je prerada na Zoksijevom skutu a posle uspesno uradjenog posla je bilo i malo
Magnet je morao na prvo skidanje matice kod vulkanizera jer su braca kinezi jaki na "pistolj" u pm...Nije bilo teorije da se to odradi na licu mesta remenom za skidanje filtera ulja,sto zbog loseg pristupa-sto zbog tvrdo zategnute matice...
Onda je stupio na scenu moj home-made radapciger...
Al i tu bese muka...jbg prvo skidanje je vrlo zeznuto...mislio sam da ce neki sraf da pukne ...al malo pomogo i gumeni cekic...
Evo ih najzad dole...
E onda je vec bilo lakse...biax i raznorazni nastavci su lepo odradili poso...
Ovo sam ja udubljen u radove ...
O utiscima kolko valja ce sam vlasnik da pise...Mada je naj*** na povratku kuci jer ga uhvatio pljusak...
Cvele je to kao pravi profesionalac odradio,sto se je i kroz voznju kasnije potvrdilo.
Na srednjim i na vecim obrtajima se oseti razlika,naravno na bolje.
#3
Posted 04 January 2011 - 16:20
Vec par meseci ide neka prica sa Cveletom,sta i kako dalje?
Primar se podrzumevao i on je narucen ali zbog sezone godisnjih odmora stize septembra meseca.
Hebo MR koji je na skutu se pokazao kao odlican izbor i pun pogodak.
Kupovina nekog Minareli LC bloka starog desetak godina po meni je kupovina macke u dzaku a i na kraju krajeva zasto bi to radio kada je moj blok nov?Mada je jedno vreme prica isla i u tom pravcu,cak su vodjeni i neki pregovori.
Elem,pazarim ja od Milpera Stage6 Streetrace lc za burazera,on prezadovoljan,skuter leti,ali posle dva dana pocinje da kuka na potrosnju od 5-6 litre.Uz pivo Cvele krene da me nagovara da mu skinem cilindar i da ga montiram kod sebe a njemu da nabavim neki seriski.
Stacu,volim izazove i pristanem na tu ideju.Obidjem par majstora malo procesljam oglase,iskoristim dolazak EFZ sa MS foruma u Nisu i u roku od nedelju dana sve organizujem.
Sa burazerovog skuta skinut streetrace cilindar,hladnjak sa posudom od sf,vodena pumpa od minarellija,merac temperature od traktora,ventilator za kompijuter,creva armirana.
I akcija krece
#4
Posted 04 January 2011 - 16:56
Prvi zadatak je bio pronalazak mesta i smestaj hladnjaka.Da bih oslobodio prednji deo skuta morale su sve plastike da se skinu.
Pronalazak najboljeg mesta za hladnjak i posudu se pretvorio u nocnu moru na koji sam potrosio dva cela dana.Sto puta mi je doslo da odustanem od svega i batalim ceo projekat.
Namontiran i ventilator za kompijuter 120mm radi boljeg hladjenja hladnjaka koji ce da se pali po potrebi preko prekidaca koji je instaliran na guvernalu.E sad ce neko reci to nece da radi,ovo ono,ali nema veze,nabavljen je po smesnoj ceni pa koliko radi.
#5
Posted 04 January 2011 - 16:59
Montaza termostata nije dolazila u obzir,prvo zbog bezobrazno visoke cene a i pravi tjuneri to nemaju i ne koriste
Eto na redu dolazi i cilindar i jos jedna briga.Sta raditi montiratiga ili ga poslati Mariju da ga malo isturpija.U razgovoru sa strucnim kolsustantom donosimo odluku da ga malo pipnemo biaxom i da ga takvog teram ovu sezonu a kada prodje sezona posaljem Mariu da ga detaljno sredi.
Izduv je malo podignut,sve ivice su blago oborene, a klip je dobio par udubljenja radi boljeg hladjenja.
#6
Posted 04 January 2011 - 17:02
Sve sklopljeno i namontirano jos da se nabaci na skut i da vidimo kako sljaka.
I da ne bih zaboravio kasnije ,Cvele hvala na svemu.
Zahvalnost dugujem i Nenadu i Peri sa MS,hvala vam momci.
#7
Posted 04 January 2011 - 17:05
Ovo je odradjeno na brzaka,cisto da vidim kako ce izgledati na skuteru,ako budem zadovoljan,a moram priznati da jesam,na prolece ide farbanje kao sto treba.
Postupak je bio sledeci.
-plastike su oprane sapunicom
-dve ruke bele boje
-jedna ruka beybojnog laka
#8
Posted 04 January 2011 - 17:06
Hebo je poslat kod Marija na turpijanje.
Evo slike stock situacije
Posle obrade to izgleda ovako
A evo i kalkulacije
Usput me je Mario obavestio i da je zazor na kariki 0,45-50 i da bi bilo pozeljno zameniti je,receno ucinjeno.
Spuh RS je skracen za 1,8-2,0cm,cime je pomerena rezonanca spuha na gore.
Sada sledi razrada i stelovanje,evo i slike spuha.
#9
Posted 04 January 2011 - 17:11
Uzo sam serisku prirubnicu da probam da prepravim,tako da mi karb stoji iza a ne sa strane a i da filter bude iznad zadnjeg tocka.
Evo kako je ispalo posle prerade,treba jos da se ofarba.
A evo kako i pod kojim uglom stoji na skuteru.
Narucena i Malossi gljiva E5.
#12
Posted 25 January 2011 - 22:09
Montaza posto dolazi upresovan je plyg&play....pazario sam i nov lager da zamenim na primaru...tu sam se malo iznenadio na pakovanju SKF lagera stoji Made in Italy???
#13
Posted 25 January 2011 - 22:18
Imas li neki branik iznad zadnjeg točka? Da ne nabaca prljavštinu u filter? i kakvo je vreme kod vas, moze li se voziti sada?
#14
Posted 25 January 2011 - 22:25
Sa svim lagerima sa kojima sam se do sada susretao stajalo je France ili Bulgaria ovo je prvi slucaj Italy.
Bice slika samo da pazarim Bluetooth.
Branik imam samo ce biti skracen radi staylinga.
Vreme katastrofa o voznji nema ni govora.
#16
Posted 26 January 2011 - 11:28
#17
Posted 26 January 2011 - 16:56
#19
Posted 26 January 2011 - 20:16
#20
Posted 26 January 2011 - 20:19
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users