Jump to content


Peda AIR 50-70 R



857 replies to this topic

#1 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 23 March 2012 - 17:18

U maju 2011. igrom slucaja postao sam vlasnik skuta firme PEDA MOTOR sa oznakom AIR 50 R. Skut je bio star godinu i mesec dana i bio je jos u garanciji. Naravno to leto vozen je u serijali zbog garancije. Inace masina je kopija minarelli masine sa vazdusnim hladjenjem.Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image




image hosting gif

#2 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 23 March 2012 - 17:47

Skut je isao vrlo korektno s obzirom da nije imao ni rezonu.Mene sa mojih 100 kg vukao je i do 70kmh, ali meni je prioritet bilo ubrzanje pa sam resio da uradim nesto povodom toga.Odlucio sam da za pocetak na brzaka napravim rezonu po nekim nacrtima koje sam od ranije imao.I tako su skupljeni delovi i nabavljen 0,8 lim i krenula je izrada :)





Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image



Posle par sati seckanja,savijanja,uklapanja,varuckanja i brusenja spuh je bio gotov. Odmah sutra je krenulo stelkanje rolnica i izbor je pao na rms 3g.Skuter je prodisao.Krajnje mu se nije mnogo promenila ali do nje se stizalo mnogo brze.Top je bio malo glasniji zbog retkih rupa na resetki kao sto se vidi na slikama ali je resetka zamenjena i to je reseno.

#3 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 23 March 2012 - 18:43

Svak cast za rezu Nego jesi pokusao i sa nesto tezim rolnicama ?? 3gr mi nesto mnogo malo ...Po kom nacrtu je radjena ??

#4 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 23 March 2012 - 18:50

View Postcvele, on 23 March 2012 - 18:43, said:

Svak cast za rezu Posted Image Nego jesi pokusao i sa nesto tezim rolnicama ?? 3gr mi nesto mnogo malo ...Po kom nacrtu je radjena ??
Spuh je najjaci na nekih 8600 pa sam gadjao da mi na medjuubrzanju vrti od 8500 do 9000.Nacrt sam nasao u nekom starom moto magazinu.

#5 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 23 March 2012 - 18:55

Sada sa rezonom skut je bio po mojoj meri .Lepo je isao a nije mnogo trosio (oko 3l/100km). Krenula je svakodnevna eksploatacija novog clana voznog parka a gospodja je dobila punu slobodu nad autom. Na posao,pecanje, u grad, gde god, nije se silazilo sa skuta do jeseni.Pred kraj sezone desi se prvi maler, na 60kmh skut je samo zacangrljao u masini i izgubio na snazi. Kod prvog semafora sam stao i on se ugasio.Pokusao sam da ga upalim ali bez rezultata, samo je verglao i to brze nego inace. Odguram ga kuci i krenem sa pregledom. Posle par pokusaja ustanovim da ne baca gorivo na svecicu.Karb je ciscen par dana pre pa mi on nije bio sumljiv.Jedino ako nije izgubio kompresiju pa ne usisava.Skinem cilindar i imam sta da vidim, iskocio osigurac bolcne i napravio haos u cilindru.Nista mi nije preostalo nego da ili menjam ili busim cilindar.Odlucio sam se za busenje jer je bilo jeftinije od zamene cilindra.Ja inace planiram neki kit od 70cc ali tad nije bilo mogucnosti pa je ovo bilo najbolje resenje.Nisam slikao jer mi tada nije bilo do slikanja.I tako po klip pa kod strugara i za dva dana sklapanje.Cilindar odradjen ekstra, honovan i sa tolerancijom od 7 stotih u odnosu na suknjicu klipa. Sve to sklopljeno stavljene rolne 6g standard spuh i +2% ulja u gorivo pa polako jos par dana vozen do zime.

#6 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 23 March 2012 - 19:09

Zima i nema voznje a meni dosadno. Resim da sredim neke sitnice oko skuta.Poznato je svima da posebno na kinezima zadnja kocnica nije najbolja ako je dobos.E ja sam imao pride jos jedan problem, blago kriv zadnji tocak taman toliko da ako naspanujem kocnicu da kako tako koci,onda cese a ako ne cese onda ne koci.Tako resim da zamenim zadnji tocak.Ostavim oglas na forumu i javi mi se poznati forumas Sloba15 i ponudi mi felnu od njegovog sprinta.Naravno kako je Sloba korektan brzo se dogovorimo i pazarim zadnju felnu a prednju ostavimo za kasnije jer je on imao neke komplikacije sa sr-ovim tockom. Posted Image

Malo sam se igrao i sa podizanjem zadnjeg kraja pa samo za probu produzio i amortizer :)

#7 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 23 March 2012 - 19:15

Ovako je skut izgledao sa novom zadnjom felnom i podignut.I da ne zaboravim, skinut je i zadnji blatobran.

Posted Image

Posted Image

Posted Image

#8 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 23 March 2012 - 19:46

U medjuvremenu kad god radim nesto na motoru upalim ga i pustim da radi na leru da se razradjuje cilindar.Kad god je vreme bilo lepse vozio sam ga i posle oko 350km stavio sam mu rezonu i lakse rolnice.Sad su stavljene malossi 3.2g jer su se rms pojele. Inace su morale da se stave teze rolnice jer je posle razrade skut osetno dobio na snazi pa je prevrtavao sa 3g.Usledilo je i pomeranje ploce paljenja i podesavanje smese goriva.Kad je to uradjeno skut je premasio moja ocekivanje sto se tice performansi.Vuce kao blesav i krajnja mu je oko 95kmh po satu bez zaleganja jer po meni je zaleganje coveka od 100kg smesno za videti.

#9 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 23 March 2012 - 19:58

Sad je doslo vreme za jos malo stylinga.Treba napraviti undertail. Malo plastike i puno zivaca i malo karbon folije i undertail je gotov.Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

#10 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 23 March 2012 - 20:13

Kako je karbon vrlo interesantna stvar, rekoh sebi da ga malo upotrebim i na nekim drugim delovima.Malo sam ceprkao po retrovizorima,faru, vizircetu i topu.Nisam hteo vise da ne preteram granicu dobrog ukusa.Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

#11 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 23 March 2012 - 20:30

Negde pred sezonu setim se da nemam gde da okacim tablicu i krenem da smisljam resenje.Malo ceprkanja po forumu i snimim jedno fino resenje.Krenem da brusim i varim i tako...Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

#12 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 23 March 2012 - 21:18

Opet malo stylinga.Nije mi se svidjala ona siva bocna plastika pa je ofarbana u crno.Posted Image

Posted ImagePosted Image

#13 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 23 March 2012 - 21:24

A evo i malo pozerskih slika :) Posted Image

Posted Image

#14 perlx*

    CCEB

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,294 posts

Posted 23 March 2012 - 22:31

Lepo :)
Steta sto si poziciju prelepo folijom, na ostalim plastikama je odlicno uklopljena.
Na podrepu si treba malo ivice da pokrijes, da ne izbija plavo, ali to su sitnice.
Nosac tablice je lepo resen, neka korist i od tablice :)

Ako ti nije mrsko okaci magazin iz koga si kopirao rezonu.

#15 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 23 March 2012 - 23:55

Bravo Nešo. lep projekat, pogotovo rezona i karbonizacija, iskreno, čestitam.
Vidi ti kinezi su poznati po tačnosti satova, ono malo 95 km/h, 100 kila i tako ... verovatno je po njegovom satu, da li si merio po GPS-u? I sve to sa cilindrom na I specijali, serijskom prenosu i karburatoru i sa pomerenim paljenjem i lakšim rolnicama?
Nemoj da misliš da sam maliciozan te bih ti bio zahvalan za detaljnu specifikaciju setup-a, uštedelo bi mnogo para a bogami i vremena jer bi imali neku polaznu tačku za štel.
Još jednom iskrene čestitke za trud!

#16 Sloba15

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 421 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Exactly

Posted 23 March 2012 - 23:59

Nema ni jedne slike sa obe sprintove felne :) ajd valjda ces sutra staviti...hvala gore za one pohvale hehe,a mislim da su sprintove felne mnogo,mnogo lepse :) drugi motor sa njima! Sve pohvale za auspuh i sve ostalo :)

#17 Petko

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 886 posts
  • MestoObrenovac
  • VozimKeeway matrix,Gilera DNA

Posted 23 March 2012 - 23:59

Svaka cast na radu i trudu :) mozda bi lepse izgledao kad bi mu skinuo zadnji blatobran :) i aj ako mozes malo detaljnije ispisi o pomeranju paljenja,jel si to napamet uradio ili ne?

#18 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 24 March 2012 - 16:05

vrlo lepo..
nosač tablice nije baš najsretniji ali bitno je da vrši funkciju..

Svaka čast na trudu..vidim ja da će uskoro pasti neki 70cc cilindar :) Posebno poštujem to što si napravio rezonu, izgledom me podseća na one fabričke ''kao'' rezone sa kineza koje uopšte nisu rezone...Odakle si uzeo mere i po uzoru na koji auspuh??

#19 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 24 March 2012 - 20:11

View PostBlack Adder, on 23 March 2012 - 23:55, said:

Bravo Nešo. lep projekat, pogotovo rezona i karbonizacija, iskreno, čestitam.
Vidi ti kinezi su poznati po tačnosti satova, ono malo 95 km/h, 100 kila i tako ... verovatno je po njegovom satu, da li si merio po GPS-u? I sve to sa cilindrom na I specijali, serijskom prenosu i karburatoru i sa pomerenim paljenjem i lakšim rolnicama?
Nemoj da misliš da sam maliciozan te bih ti bio zahvalan za detaljnu specifikaciju setup-a, uštedelo bi mnogo para a bogami i vremena jer bi imali neku polaznu tačku za štel.
Još jednom iskrene čestitke za trud!
Vidi ovako,cilindar je busen na 42,5 jer drugacije nije mogao da izadje najdublji ris.To sam zaboravio da napisem.A sto se tice brzine naznacio sam -po satu-,e sad koliko laze to ne znam. Verovatno dosta jer se ja nadam da ce po gps-u da ide oko 75-80kmh. Uskoro cu meriti gps-om pa cemo videti. :)

#20 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 24 March 2012 - 20:13

View Postperlx*, on 23 March 2012 - 22:31, said:

Lepo :)
Steta sto si poziciju prelepo folijom, na ostalim plastikama je odlicno uklopljena.
Na podrepu si treba malo ivice da pokrijes, da ne izbija plavo, ali to su sitnice.
Nosac tablice je lepo resen, neka korist i od tablice :)

Ako ti nije mrsko okaci magazin iz koga si kopirao rezonu.
Ivice su naknadno resene a taj nacrt je kod drugara pa kad stignem kacim sliku sa merama.





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users