0
32 replies to this topic
#21
Posted 12 August 2013 - 17:33
Ono sto me najvise odusevljava je kriva momenta ...kod race varijante ako racunamo od 5 NM vec od 8.5 k rpm dobro povlaci i cuva ga sve do 13.5 K rpm...u sport varijanti vec od 7 K rpm zaista impresivno ! Zar je moguce da samo orebrena glava sa unutrasnje strane ( kod MK II ) obezbedjuje skoro 2 HP vise ...neverovatno ...onda ta glava stvarno vredi toliko ( 40 evra )...
#22
Posted 12 August 2013 - 21:22
Не знам на која ребра мислиш на глави? Она за хлађење?
По оним графовима видимо да је Рејсинг добио снаге на високим обртајима, а на малим ништа није изгубио.
Док је Спорт изгубио нешто мало на малим обртајима (касније упада у резонанцу) а на високим је доста добио.
Од 9000 па све до 13000 има 8 НМ обрт. момента.
Подеси се варијатор да размењује на 10к обр. где има највише обрт. момента, а остало је за навлачење крајње брзине.
По оним графовима видимо да је Рејсинг добио снаге на високим обртајима, а на малим ништа није изгубио.
Док је Спорт изгубио нешто мало на малим обртајима (касније упада у резонанцу) а на високим је доста добио.
Од 9000 па све до 13000 има 8 НМ обрт. момента.
Подеси се варијатор да размењује на 10к обр. где има највише обрт. момента, а остало је за навлачење крајње брзине.
#23
Posted 12 August 2013 - 23:44
Boost i prelivni su preradjeni...i jos po nesto...
"Potpuno novi dizajn uklj. Novi transfer luka razonoditi za 2 KS više, što s pravom komponenti rezultira 15-17 KS desno od okvira.Izgled temelji se na obliku peterokutne R / T cilindara.Glava je jedan-komad konstrukcija s lijevanim čišćenjem prolaza za bolji prijenos topline.Klip se koristi je replika R / T verziji, s kupolom krune i 0.8mm prsten kako bi se povećala učinkovitost i poboljšati toplinsku stabilnost. "
"Potpuno novi dizajn uklj. Novi transfer luka razonoditi za 2 KS više, što s pravom komponenti rezultira 15-17 KS desno od okvira.Izgled temelji se na obliku peterokutne R / T cilindara.Glava je jedan-komad konstrukcija s lijevanim čišćenjem prolaza za bolji prijenos topline.Klip se koristi je replika R / T verziji, s kupolom krune i 0.8mm prsten kako bi se povećala učinkovitost i poboljšati toplinsku stabilnost. "
#24
Posted 13 August 2013 - 15:43
Znaci nije samo glava ? I kanale su malo modifikovali...pa sve zajedno + 2 ks...
#25
Posted 23 August 2013 - 21:00
Evo jedan graf gde je probano nesto sa Artek strujom pa je dobitak minimalan al zato uz c16 svira pravu muziku
#26
Posted 23 August 2013 - 23:01
11,5ks?
#28
Posted 24 August 2013 - 02:05
pa ok je to...dobar rezultat...e sad koliko je i tačan to je pitanje! Koliko beše stari tip Sport pro-a 10-11ks??
#29
Posted 24 August 2013 - 02:15
msm da je od 9-10ks stari sport pro nisam siguran.pih onda maximum kontam da je iz ovog cilindra bez nekog cackanja oko 15ks lc uz naravno ostale dobre delove koji mogu da izvuku to iz njega.
#30
Posted 24 August 2013 - 02:27
i tih 15ks čisto sumnjam Muhi...to će biti za nijansu 10-15% jači cilindar u odnosu na svog starijeg brata....u svakom slučaju za neku svakodnevnu jurnjavu po gradu sasvim dovoljno!!
#31
Posted 26 August 2013 - 10:21
U onim britanskim testovima ( pedparts ) stari sport pro je ostvario koliko se secam nesto preko 9 HP, a novi MK II za oko 2 vise , naravno uz skupe auspuhe, al mi se cini da je to na radilici...nebitno , to je najjaci iz te klase koji postoji...zver za grad...
Dakle, u ovom slucaju na grafu INNER ROTOR , nista , da ne kazem bacene pare , ali zato Yasuni !!! Svaka mu cast , najbolji auspusi na svetu ! Ne sanjam ga ja svake noci dzaba !
Dakle, u ovom slucaju na grafu INNER ROTOR , nista , da ne kazem bacene pare , ali zato Yasuni !!! Svaka mu cast , najbolji auspusi na svetu ! Ne sanjam ga ja svake noci dzaba !
#32
Posted 23 September 2013 - 15:30
#33
Posted 23 September 2013 - 20:32
Donji graf samo potvrdjuje moje misljenje o MK II kompletu : uz skupe auspuhe ZVER... pogledajte vrsnu snagu ! Uz ovaj komplet C- 16 obavezno ! C -20 , vrsna snaga ista na skoro 2000 RPM vislje - nepotrebno habanje motora !
Ako je graf tacan , potvtdjuje jos jedno moje misljenje - YASUNI c16 , najbolji auspusi na svetu !
Ako je graf tacan , potvtdjuje jos jedno moje misljenje - YASUNI c16 , najbolji auspusi na svetu !
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users