Keeway Focus - Lauda tuned
Lauda
10 Oct 2014
Plamenni, on 10 October 2014 - 20:59, said:
Kad tako trokira dok je hladan znaci da je dobro nastelovan karb.ako radi lepo kad se zagreje onda je dobro.i svecica je ok
Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
Mario, on 10 October 2014 - 21:02, said:
Podloska za senzor temperature ispod svecice ?
Sinclair research 1981©
Sinclair research 1981©
Edited by Lauda, 10 October 2014 - 21:09.
plameni
10 Oct 2014
Trokira i moj dok se ne zagreje.samo to dosta krace traje na alu cilindru nego na gusu.
Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2

Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
Lauda
10 Oct 2014
Nisam stigao da pogledam danas. Ovo sam prekontrolisao usput jer idem sutra u malu voznju (nekih 60 - 70km).
Ako stignem sutra provjericu kakva je boja na pilotci i igli.
Edited by Lauda, 10 October 2014 - 23:21.
Ako stignem sutra provjericu kakva je boja na pilotci i igli.

Edited by Lauda, 10 October 2014 - 23:21.
Lauda
11 Oct 2014
Danas je bas bio uzbudljiv dan sto se tice voznje. Idealno vrijeme, puno predjenih kilometara i sto je najvaznije masina se odlicno ponasa. 
Isao sam danas kod Stefan P da mu prebacim neke dijelove za skuter, a usput da pokupim njegov trophy cilindar i prebacim kod majstora da se odradi specijala.
Do Stefana sam imao nekih 30 - 35km u jednom pravcu, nisam nesto previse forsirao masinu. Evo jedne slike gps-a:

U povratku sam malo vise zurio pa nisam stigao da upalim aplikaciju...brze sam vozio i malo vise peglao krivine hehe. Nevjerovatno kako ovako vrijeme prija masini, cak i nakon 30km pod punim gasom, vecinom puta, ne pokazuje velike znake umora.
Ukupno sam napravio danas nekih 100 - 110km kada sve saberem. Da je barem vise ovakvih dana tokom sezone...
Nekad mi cisto zao dodje da skidam ovaj serijski cilindar jer je tako zahvalan i odlicno ide za serijalu...mozes ga derati koliko hoces i opet trazi jos

Isao sam danas kod Stefan P da mu prebacim neke dijelove za skuter, a usput da pokupim njegov trophy cilindar i prebacim kod majstora da se odradi specijala.
Do Stefana sam imao nekih 30 - 35km u jednom pravcu, nisam nesto previse forsirao masinu. Evo jedne slike gps-a:

U povratku sam malo vise zurio pa nisam stigao da upalim aplikaciju...brze sam vozio i malo vise peglao krivine hehe. Nevjerovatno kako ovako vrijeme prija masini, cak i nakon 30km pod punim gasom, vecinom puta, ne pokazuje velike znake umora.
Ukupno sam napravio danas nekih 100 - 110km kada sve saberem. Da je barem vise ovakvih dana tokom sezone...
Nekad mi cisto zao dodje da skidam ovaj serijski cilindar jer je tako zahvalan i odlicno ide za serijalu...mozes ga derati koliko hoces i opet trazi jos

Stefan p
11 Oct 2014
Kao sto je Goran napisao,danas je bio kod mene.Probao sam njegov skuter i mogu reci da je lijepo sredio masinu,tj nastelovao prenos i karburator..Skuter idem sasvim zadovoljavujuce,sa obzirom da je serijski prenos na njemu...Najbolje da Goran napravi jedan video pa procjenite sami

Lauda
11 Oct 2014
Dobro je za cuti i od nekoga drugog da je masina dobro nastelovana...bice snimak uskoro, duzan sam od prije to da uradim

Pita
12 Oct 2014
Lauda kad kažeš da je serijska mašina zahvalna tu si u pravu....ja sam isto tako svojevremeno peglao Jetforcea sa serisjkim cilindrom i zx-om skoro 2 sezone....i sećam se užitak u vožnji je bio sasvim zadovoljavajuć...
Dobro uštelovan serijski cilindar s rezonom nije daleko u krajnjoj brzini u odnosu na neki base 70cc cilindar, samo što realno imaš mnogo više snage pod dupetom i brži si od kola gotovo u svakoj gradskoj situaciji, pa samim tim i nekako sigurniji...
Vidi, brzo ćeš zaboraviti serijski cilindar kad se navikneš na snagu i raspoloživost 70cc
Dobro uštelovan serijski cilindar s rezonom nije daleko u krajnjoj brzini u odnosu na neki base 70cc cilindar, samo što realno imaš mnogo više snage pod dupetom i brži si od kola gotovo u svakoj gradskoj situaciji, pa samim tim i nekako sigurniji...
Vidi, brzo ćeš zaboraviti serijski cilindar kad se navikneš na snagu i raspoloživost 70cc

Lauda
13 Oct 2014
@Vlado
Dok ne probam necu znati, a imam pravo veliku zelju za novi cilindar
Veceras je skuter ususkan u garazu posto se sutra vracam u NS i ovo je zvanicno kraj sezone. Odvozio sam jos nekih 300km za ovih 7 dana koliko sam bio ovde i uzivao u odlicnom vremenu.
Auspuh sam naspricao sa WD40 i fino presao krpom da sprijecim nastanak korozije koliko-toliko preko zime. Lampica ulja je pocela da blica, a primijetio sam da se i filter vazduha malo isprljao. Kako god ceka me regularni servis na proljece.
Napravio sam kraci snimak ubrzanja danas, nije nesto najbolje ispao ali posluzice...postavicu ga sutra navece kada se vratim u NS.
Jedno pitanje sa strane, koliki treba napon da bude na akumulatoru da moze pokrenuti alnaser? Izmjerio sam veceras kod sebe 12.5V ali kada probam upaliti na dugme samo zuji...pretpostavljam da treba da bude veci ili je akumulator odradio svoje?
Edited by Lauda, 13 October 2014 - 19:50.
Dok ne probam necu znati, a imam pravo veliku zelju za novi cilindar

Veceras je skuter ususkan u garazu posto se sutra vracam u NS i ovo je zvanicno kraj sezone. Odvozio sam jos nekih 300km za ovih 7 dana koliko sam bio ovde i uzivao u odlicnom vremenu.
Auspuh sam naspricao sa WD40 i fino presao krpom da sprijecim nastanak korozije koliko-toliko preko zime. Lampica ulja je pocela da blica, a primijetio sam da se i filter vazduha malo isprljao. Kako god ceka me regularni servis na proljece.
Napravio sam kraci snimak ubrzanja danas, nije nesto najbolje ispao ali posluzice...postavicu ga sutra navece kada se vratim u NS.

Jedno pitanje sa strane, koliki treba napon da bude na akumulatoru da moze pokrenuti alnaser? Izmjerio sam veceras kod sebe 12.5V ali kada probam upaliti na dugme samo zuji...pretpostavljam da treba da bude veci ili je akumulator odradio svoje?
Edited by Lauda, 13 October 2014 - 19:50.
Mario
13 Oct 2014
Dovoljan je 12,5V ali je bitan kapacitet , jer ako pod opterecenjem padne na 10 ili 9V onda je akumulator pogubio kapacitet i ne vredi ga forsirati...
U nekim situacijama pomaze onaj desulfator, pisao je plameni o tome
Sinclair research 1981©
U nekim situacijama pomaze onaj desulfator, pisao je plameni o tome
Sinclair research 1981©
Lauda
14 Oct 2014
Vjerovatno je akumulator odradio svoje...nije mi palo na pamet da izmjerim napon dok verglam.
Korisna tabela VlatX
Korisna tabela VlatX

plameni
14 Oct 2014
Ako je gel mozes mi poslati pa da probamo da ga ozivimo
Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
Lauda
14 Oct 2014
Lauda
14 Oct 2014
Stiglo jedno iznenadjenje danas!
U pitanju je morini 123mm polutka u odlicnom stanju!




Zadnji dio polutke (rub) je obradjen na strugu da ne cese blok.
Uz to sam kupio jos i dayco remen.


Mislim da ce ovo biti pun pogodak za prenos na kineskom dugom bloku
Remen i polutku sam kupio od bojan681 i jos jednom mu se zahvaljujem na saradnji!
U pitanju je morini 123mm polutka u odlicnom stanju!




Zadnji dio polutke (rub) je obradjen na strugu da ne cese blok.
Uz to sam kupio jos i dayco remen.


Mislim da ce ovo biti pun pogodak za prenos na kineskom dugom bloku
Remen i polutku sam kupio od bojan681 i jos jednom mu se zahvaljujem na saradnji!
Nesa BG
15 Oct 2014
Lauda, on 14 October 2014 - 23:12, said:
Ne znam iskreno da li je gel 
Kad sam ga kupio sipao sam onu kiselinu u njega i zatvorio, navodno je to onaj "suvi" akumulator...

Kad sam ga kupio sipao sam onu kiselinu u njega i zatvorio, navodno je to onaj "suvi" akumulator...

Lauda, on 14 October 2014 - 23:15, said:
Stiglo jedno iznenadjenje danas!
U pitanju je morini 123mm polutka u odlicnom stanju!




Zadnji dio polutke (rub) je obradjen na strugu da ne cese blok.
Uz to sam kupio jos i dayco remen.


Mislim da ce ovo biti pun pogodak za prenos na kineskom dugom bloku
Remen i polutku sam kupio od bojan681 i jos jednom mu se zahvaljujem na saradnji!
U pitanju je morini 123mm polutka u odlicnom stanju!




Zadnji dio polutke (rub) je obradjen na strugu da ne cese blok.
Uz to sam kupio jos i dayco remen.


Mislim da ce ovo biti pun pogodak za prenos na kineskom dugom bloku
Remen i polutku sam kupio od bojan681 i jos jednom mu se zahvaljujem na saradnji!
Lauda
15 Oct 2014
Na brzinu sam skinuo onaj lim sa bolcne, nisam svlacio do kraja da ne izmastim citav sto ali se vide kanali ok. Linearno sve i dobro namazano grafitnom mascu

Edited by Lauda, 15 October 2014 - 00:40.


Edited by Lauda, 15 October 2014 - 00:40.
sinisa93
15 Oct 2014
Nemas ni ti, kao ni ja, leziste za centralnu na polutkama... Meni rekose da se to obavezno na strugu odradi i postavi...
Edited by sinisa93, 15 October 2014 - 01:04.
Edited by sinisa93, 15 October 2014 - 01:04.
Lauda
15 Oct 2014
Pa jbm li ga...ima ravno postolje dole, tj. ova 3 - 4mm da drzi oprugu. Ne vidim zasto ne bi radilo?
Edit: Kako moze na strugu uopste da se dogradi taj rub okolo? Ili jedino da se pravi nova caura?
Bilo bi dobro kada bi neko rekao za sta je taj rub konkretno bitan, da li da drzi centralnu oprugu u centru samo ili?
Edited by Lauda, 15 October 2014 - 01:13.
Edit: Kako moze na strugu uopste da se dogradi taj rub okolo? Ili jedino da se pravi nova caura?
Bilo bi dobro kada bi neko rekao za sta je taj rub konkretno bitan, da li da drzi centralnu oprugu u centru samo ili?
Edited by Lauda, 15 October 2014 - 01:13.
sinisa93
15 Oct 2014
Iskren da budem, ne znam zasto je tako bitan... Ali eto pogledaj kod mene u temi...
Ako je to obavezno, kako onda serijski morini radi bez tog? Nebi bilo lose da neko pojasni...
Ako je to obavezno, kako onda serijski morini radi bez tog? Nebi bilo lose da neko pojasni...