←  Projekti Base 2T - 70cc

svet-skutera

»

Keeway Focus - Lauda tuned

Locked

plameni's Photo plameni 13 Jan 2015

View PostLauda, on 13 January 2015 - 17:45, said:

Ako je Yamaha spakovala kopiju onda sam je i ja dobio :)

jesi siguran da mozes da ih namestis kod sebe bez nekog adaptera
Quote

Lauda's Photo Lauda 13 Jan 2015

Trebace vjerovatno nosac da se napravi. To cu jos da provjerim kada skinem fabricka klijesta
Quote

plameni's Photo plameni 13 Jan 2015

View PostLauda, on 13 January 2015 - 20:24, said:

Trebace vjerovatno nosac da se napravi. To cu jos da provjerim kada skinem fabricka klijesta
trebace ti sigurno
Quote

Pita's Photo Pita 13 Jan 2015

super, brembo je odličan...mada sećam se na Pežou i AJP je dobro kočio...
uz kvalitetne pločice, dobro kočiono ulje pa još i teflonsko crevo mora kočiti vrlo dobro!!
Quote

Dajteh's Photo Dajteh 13 Jan 2015

Nije kopija, ima da koci ko blesavo :)
Quote

Lauda's Photo Lauda 14 Jan 2015

E jos ako neko moze da mi pomogne oko izbora pakni bice super...
Obisao sam sve moguce sajtove na netu u potrazi za dimenzijama i skoro svaki proizvodjac daje drugacije dimenzije koje za razlikuju od 1mm pa sve do 6mm...
Posto uzimam TRW pakne, ovo oni nude u svom katalogu za Yamaha Aerox model:
Posted Image

Da li su to te mjere za pakne koje odgovaraju na ova Brembo klijesta??

Toliko aeroxa je na forumu, siguran sam da neko zna dimenzije :)
Edited by Lauda, 14 January 2015 - 01:43.
Quote

plameni's Photo plameni 14 Jan 2015

ako mozes strpi se do veceras dok ne dodjem sa posla pa cu ti okaciti trw katalog u prilogu i po njemu trazi plocice i nema brige

Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
Quote

Lauda's Photo Lauda 14 Jan 2015

View PostPlamenni, on 14 January 2015 - 11:27, said:

ako mozes strpi se do veceras dok ne dodjem sa posla pa cu ti okaciti trw katalog u prilogu i po njemu trazi plocice i nema brige

Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
I ja sam gledao zvanicni TRW katalog i po njemu sam trazio i dobio one dimenzije sa slike gore (TRW MCB 644).
Quote

Lauda's Photo Lauda 14 Jan 2015

Kupio sam danas jos nekih "sitnica" :)

- Stage6 Dellorto Black Edition MK2 19mm karburator
- Motoforce set igli
- Set m5 dizni
- Dihtung prirubnice

Posted Image


Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Fabricka postavka karburatora:
- Glavna dizna: 92
- Pilotka: 50
- Igla: W7
- Atomizer: AU 262
- Ugao klipica: Nisam mjerio ali po izgledu mi djeluje da je 40*

Kupljeni set igli: W7/W8/W9/W10/W11/W12/W25
Steta sto nije dosla i W16 igla ali za sada svakako ne planiram da stavljam gljivu (famozni KN filter)...

I set dizni m5: 70/72/75/78/80/82/85/88/90/92
Mislim da cu ovaj set biti dovljan...mozda kupim jos od 60 do 70 pa da imam bas sve...

Ostaje mi jos da uzmem set pilotki, jer ova 50 je prevelika za moj setup. Kupicu set pilotki: 35/38/40/42

Pitanje: Da li treba da skidam ovaj "sesiric" oko glavne dizne???

P.S Ocekujem sad komentare tipa "bez stage6 nista...od 0 - 200km/h za 3 sec..." :julgran:
Quote

plameni's Photo plameni 14 Jan 2015

Onda uzmi pod tom sifrom i ne sekiraj se
Nema potrebe da skidas taj sesiric oko glavne dizne.ugao klipica ti pise na klipicu ispod njega tacno pored rupe kroz koju prolazi igla.treba da bude 30 ili 40.za airbox ce ti w7 i w9 igle zavrsavati posao bar kod vecine nas je w7 ili w9 koji vozimo na airbox-u.

Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
Edited by Plamenni, 14 January 2015 - 16:22.
Quote

Lauda's Photo Lauda 14 Jan 2015

View PostPlamenni, on 14 January 2015 - 16:15, said:

Onda uzmi pod tom sifrom i ne sekiraj se
Nema potrebe da skidas taj sesiric oko glavne dizne.ugao klipica ti pise na klipicu ispod njega tacno pored rupe kroz koju prolazi igla.treba da bude 30 ili 40

Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
Heh, nisam znao da tu pise....Pise 40 :)
Quote

Mario's Photo Mario 14 Jan 2015

Koliko si platio za taj karb sa sve popustima ?
Quote

cvele's Photo cvele 14 Jan 2015

Manje dizne ti ne trebaju,sesiric moz da bacis....
Quote

Mario's Photo Mario 14 Jan 2015

View Postcvele, on 14 January 2015 - 16:27, said:

Manje dizne ti ne trebaju,sesiric moz da bacis....

Sesiric je da ne upadaju grancice :-)
Quote

cvele's Photo cvele 14 Jan 2015

View PostMario, on 14 January 2015 - 16:27, said:

Sesiric je da ne upadaju grancice :-)
:) ...vozim bez tog "kacketa" kako sam ga uzo...moze samo da zeza sa protokom goriva a dell guta sve ako ima filter goriva ispred...
Quote

Lauda's Photo Lauda 14 Jan 2015

View PostMario, on 14 January 2015 - 16:27, said:

Koliko si platio za taj karb sa sve popustima ?
85eur

View Postcvele, on 14 January 2015 - 16:27, said:

Manje dizne ti ne trebaju,sesiric moz da bacis....
A za sta konkretno sluzi taj sesir? Neki vid blokade ili?
Quote

plameni's Photo plameni 14 Jan 2015

to mu je realna cena..manje od toga ne moze.

Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
Quote

cvele's Photo cvele 14 Jan 2015

Metal Disk

UKLONITI disk METAL! Ona sjedi između glavnog mlaza i difuzor cijevi. Uklonite jer je često blokira goriva na glavnu jet i izaziva ekstremne uvjete mršav.


Posted Image

http://forum.pyrothe...indpost__p__174
Quote

Mario's Photo Mario 14 Jan 2015

Sesiric sluzi da zadrzi nivo goriva u tom malenom virtuelbom loncetu par sekundi kada karburator izadje iz ose.. npr na zadnji tocak ili neki moto cross.. dugo nisam ni ja znao dok nisam video kako su to na TMX mikuniju resili...

Dakle te 4 rupice su promera 400 dizne ako je svaka po 1mm i ne zadrzavaju gorivo toliko da bi od njih smesa bila siromasna :-)
Quote

plameni's Photo plameni 14 Jan 2015

Eto korisne informacije,ni ja nisam znao cemu konkretno sluzi.predpostavio sam da ga nisu tu stavili dzabe pa ga nisam ni ja skidao

Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
Quote
Locked