Keeway Focus - Lauda tuned
Pita
04 Mar 2015
da malo je zvuk kao iz konzerve a verujem da je dublji i puniji uživo...Neka je focus odradio zagrevanje i turiranje u mestu, ide sezona...sad će na put...

Lauda
04 Mar 2015
Stefan p, on 03 March 2015 - 22:53, said:
Super,jel pala kakva voznja danas?

Pita, on 04 March 2015 - 01:01, said:
da malo je zvuk kao iz konzerve a verujem da je dublji i puniji uživo...Neka je focus odradio zagrevanje i turiranje u mestu, ide sezona...sad će na put... 


Edited by Lauda, 04 March 2015 - 03:29.
Dajteh
05 Mar 2015
E ova podnica mi je zakon, pruzis noge kako ti najbolje odgovara
Ovaj skuter je kompletno ocuvan, vidi se da nije izlozen atmosferlijama.

Lauda
05 Mar 2015
Ma sada je prljav, posle dobrog pranja izgleda kao iz fabrike da je izasao 
Za podinice se slazem, za mene ima mjesta sasvim dovoljno.

Za podinice se slazem, za mene ima mjesta sasvim dovoljno.
Lauda
13 Mar 2015
Radilo se malo ovih dana na sitnicama nekim. Ocistio sam brembo kocioni cilindar sa brake cleaner-om koliko sam mogao, sada vec na nesto lici. Nabavio sam i TRW plocice.


Stiglo je i ulje uz plocice. Jos jednom hvala skuter mrezi!
Odmah sam montirao plocice za probu da vidim kako leze. Inace ovo mi je prvo montiranje pa ako vidite da sam nesto zeznuo recite da ne ostanem posle bez kocnica u voznji heh. Nisam smirglao ivice plocica niti stavljao bakarnu mast iza...


To je to za sada. Ceka se nabavka Malossi Sport cilindra pa da ozbiljni radovi krenu. Trebam jos nabaviti teflon crijevo za kocioni cilindar i napraviti nosac za brembo da bi Focus konacno dobio posten sistem kocenja koliko-toliko.
Usput sam bio sa Pitom na kafici danas kada sam preuzimao robu. Ispricali smo se fino, diskutovali o buducim planovima...bice svakako zanimljiv period koji slijedi


Stiglo je i ulje uz plocice. Jos jednom hvala skuter mrezi!

Odmah sam montirao plocice za probu da vidim kako leze. Inace ovo mi je prvo montiranje pa ako vidite da sam nesto zeznuo recite da ne ostanem posle bez kocnica u voznji heh. Nisam smirglao ivice plocica niti stavljao bakarnu mast iza...


To je to za sada. Ceka se nabavka Malossi Sport cilindra pa da ozbiljni radovi krenu. Trebam jos nabaviti teflon crijevo za kocioni cilindar i napraviti nosac za brembo da bi Focus konacno dobio posten sistem kocenja koliko-toliko.
Usput sam bio sa Pitom na kafici danas kada sam preuzimao robu. Ispricali smo se fino, diskutovali o buducim planovima...bice svakako zanimljiv period koji slijedi

Razredni
13 Mar 2015
Dobro je slozeno, nemas brige... mnogo mi se svidjaju fabricke zlatne celjusti! Imam neke ljude iz Pazove koji se bave pravljenjem svih vrsta kocionih creva, imao sam dobra iskustva sa njima, ako zapne imam njihov tel..
Lauda
13 Mar 2015
Ehh da je jos neki oversize (220mm) disk da uleti, to bi vec bilo nesto...al' finansije koce
Vazi Aco, ako bas zapne cucemo se
Vazi Aco, ako bas zapne cucemo se

Lauda
14 Mar 2015
Proradio crv jer sam se sjetio da sam ostao duzan provjere i slika atomizera, pilotke i saug dizne od karba pa sam ga zacas rasklopio i provjerio za svaki slucaj o kojim komponentama se radi i da li sigurno odgovaraju specifikaciji na ambalazi.
Dakle u pitanju je Dellorto 19mm Black Edition MK2 (Stage6 pakovanje).
Atomizer je zaista AU 262


Pilotka je 50

Saug dizna 60

"Sesiric" sam izbacio napolje...nevjerovatno koliko su mamlazi pritegli diznu, jedva sam je odvojio od atomizera i sesirica

I za kraj jedna bez sesirica

Dalje, vec sam se odlucio na pocetnu postavku karba kada dodje Malossi Sport (sa kojom cu ga upaliti). Postavka ce biti sledeca na 2x14mm otvora na airboxu sa malossi red sponge filteru:
- Glavna dizna 85
- Igla W9 na srednjem zarezu
- Pilotka 40
Posle ce se traziti finese na karbu, bitno je razrada da prodje ok i smjesa bude malo bogatija.
S obzirom da nemam bas vremena puno na raspolaganju, kada dodje kit sve vec mora biti isplanirano i spremno za ugradnju, da se ne gubi vrijeme.
Ostalo mi jos da porucim 4 pilotke: 35, 38, 40, 42 da bih imao potpun set za podesavanje svakog spektra gasa na karbu.
Mozda sam pretjerao malo sa slikama ali opet mislim da slike vise govore nego rijeci i da mogu pomoci nekome
Dakle u pitanju je Dellorto 19mm Black Edition MK2 (Stage6 pakovanje).
Atomizer je zaista AU 262


Pilotka je 50

Saug dizna 60

"Sesiric" sam izbacio napolje...nevjerovatno koliko su mamlazi pritegli diznu, jedva sam je odvojio od atomizera i sesirica

I za kraj jedna bez sesirica

Dalje, vec sam se odlucio na pocetnu postavku karba kada dodje Malossi Sport (sa kojom cu ga upaliti). Postavka ce biti sledeca na 2x14mm otvora na airboxu sa malossi red sponge filteru:
- Glavna dizna 85
- Igla W9 na srednjem zarezu
- Pilotka 40
Posle ce se traziti finese na karbu, bitno je razrada da prodje ok i smjesa bude malo bogatija.
S obzirom da nemam bas vremena puno na raspolaganju, kada dodje kit sve vec mora biti isplanirano i spremno za ugradnju, da se ne gubi vrijeme.
Ostalo mi jos da porucim 4 pilotke: 35, 38, 40, 42 da bih imao potpun set za podesavanje svakog spektra gasa na karbu.
Mozda sam pretjerao malo sa slikama ali opet mislim da slike vise govore nego rijeci i da mogu pomoci nekome

Pita
14 Mar 2015
Slike govore više od 1000 reči i samo slikaj i postavljaj...
Vidim da se opasno pripremaš za kit...tako i treba, to je pravi redosled da prvo nabaviš sve što treba za štelovanje i onda imaš sve kad ugradiš kit...tako je!!
Vidim da se opasno pripremaš za kit...tako i treba, to je pravi redosled da prvo nabaviš sve što treba za štelovanje i onda imaš sve kad ugradiš kit...tako je!!
Lauda
26 Mar 2015
Kakav dan...maloprije sam usao u kucu iz garaze.
Danas sam odradio redovan servis na skuteru i "pokusao" da namontiram neke dijelove.
Zamijenio sam ulje u prenosu, nazalost zaboravio sam da ilustrujem postupak.
Dalje, na red je doslo kociono ulje koje je vec promijenilo boju. Na otvaranje poklopca cilindra vidio sam kapljica vode na vrhu poklopca sto znaci da je vec fino povukao vlagu...

Ispustio sam ulje i ocistio kocioni cilindar

Posle toga sam nasuo Motul dot4 ulje koje mi je ostalo do prosle godine. Djeluje da je ok po izgledu, a i na rucici nisam osjetio neku promjenu. Dobio sam ok tvrdocu. Svakako ce biti jos jedna zamjena ulja kada budem montirao brembo pa ce tu ici novo ulje.
Evo kako je izgledalo na kraju kada sam ozracio citav kocioni sistem. Ostao sam jedno sat vremena dok nisam zavrsio sve oko kocnica. Radio sam sam pa je bilo drzi rucicu i sagni se da odvrces saraf na sisici dole...i tako u krug. Uradio sam brdo cucnjeva, a i ruke sam istrenirao fino pumpajuci.

Potop sam primjetio da imam kao neki otpor na rucici kocnice pa sam skinuo rucicu i podmazao malo osovinu sarafa koji prolazi kroz rucicu i cilindar...sada sve glatko ide.
Posle toga na red je dosao filter vazduha. Nije ciscen od kako je stavljen (cca 2000km)

A ovo je posle ciscenja. Detaljno sam ocistio i citav airbox

Karburator sam otvorio i pregledao, posto sam ga vec cistio nekako pred kraj sezone. Sve je cisto i uredno pa se tu nisam dugo zadrzavao.
Posle svega toga, odlucim da prekontrolisem prenos i da stavim multivar i probam kako stoje morini 123mm polutke...tu nazalost ulaze gremlini u pricu i pocinju problemi na kojima sam ostao 5h...
Na slici se vidi los polozaj polini remena, a i vec sam pisao tokom prosle sezone da se necu zadrzavati oko stelovanja da dovodem sve u savrsenstvo dok ne dodje kit.

Ovde se vidi izlaznost variomata (standardno za serijski) i neka linija na vrhu kao da je remen proklizavao na najvecim obrtajima??

Prvo probam da odvrnem kvacilo i nije bilo sanse. Pokrivio sam drzace na onoj alatci sto sam kupio, jednostavno je previse stegnuto. Sjecam se da sam vozio kod druga majstora prosle sezone da mi odvrne kvacilo pneumatskim i izgleda da ga je posteno zategao sada...nakon jedno 1h pokusaja da odvrnem odustao sam za danas od toga...Pokusacu drugi put sa zicom da stegnem oko amortizera pa da probam. Bojao sam se zvono da ne iskrivim danas...
Remen je debljine 16.5mm (nov je bio 16.8mm). Zanimljivo je kako se ovaj polini remen potrosio za 0.3mm na 1500-2000km. Ne znam ni sam da li je to ok...
Ajde reko da stavim multivar samo pa da probam koji krug da cisto vidim kako funkcionise na serijali i tu dolaze jos veci problemi.

Kao sto se vidi na slici...kalota zaglavila na radilici i nece dalje ni makac. Sjetim se da je Mixer imao slican problem pa sam se cuo sa njim. On rece da je sa trouglastom turpijom skinuo samo malo kanale zubova na kaloti i usla je nekako.
Ja sam turpijao trouglastom skoro sat vremena te kanalice na kaloti i nista...jeste da imam tupu turpiju pa je mozda to i razlog.
Pokusao sam i skini-stavi metod ne bi li se "razradili" malo zubi na kaloti, medjutim nista.
Posto sam ostao vec 2h na ovome, odlucim se da odmorim malo i uzmem da operem sjediste skutera i kacige 2 sto imam.
Nakon toga opet sam se vratio da probam nesto uraditi oko kalote, medjutim nista. Kako god vidim moracu jos dobrih sat vremena lagano turpijati i tu stanem. Poceo me vec polako hvatati mrak.
Da li je na serijskom ventivaru bila neka podloska?? Posto kod mene je nema, aa nemam pojma da li sam je izgubio...

E onda se sjetih da uporedim Malossi MHR ventivar i serijski, evo rezultata:

Mjerenjem sam dobio da je precnik MHR ventivara za oko 3mm veci od serijskog, sto se jasno moze vidjeti i na slici. Zurio sam pa nisam imao vremena za detaljnjije mjerenje i analizu...bice drugi put u detalje.
Ono sto je zanimljivo jeste da MHR ventivar nema sanse da se uglavi na serijski variomat. Sama debljina ventivara na mjestu gdje nailazi na radilicu je veca nego na serijskom, pa onda ne ostaje prostora za krunicu kurble da se montira.
Uporedio sam bolcne multivara i serijskog, i multivarova bolcna je manja nego serijska pa se iskreno nadam da nece biti problema za krunicu kada montiram sve u kompletu.
Na kraju sam sklopio sve kako je i bilo. Podbacio sam 0.5mm podlosku kod bolnce da vidim koliko ce podici remen i nakon paljenja sam vidio da se stanje malo popravilo...tako i ostaje, necu se baviti stelovanjem prenosa, dok ne skontam sta cu za ovu glupu kalotu od multivara i za skidanje kvacila...
Sklopio sam sve, upalio masinu da odradi jedno 20ak min na leru dok sam pospremio sav alat i provozao se malo po dvoristu da testiram kocnicu kako radi.
Imao sam jos svasta nesto u planu, medjutim od gremlina nisam stigao.
Ako sutra bude fin dan, nastavlja se sa radovima...sad sam iskreno premoren i iznerviran zbog glupe kalote.
Danas sam odradio redovan servis na skuteru i "pokusao" da namontiram neke dijelove.
Zamijenio sam ulje u prenosu, nazalost zaboravio sam da ilustrujem postupak.
Dalje, na red je doslo kociono ulje koje je vec promijenilo boju. Na otvaranje poklopca cilindra vidio sam kapljica vode na vrhu poklopca sto znaci da je vec fino povukao vlagu...

Ispustio sam ulje i ocistio kocioni cilindar

Posle toga sam nasuo Motul dot4 ulje koje mi je ostalo do prosle godine. Djeluje da je ok po izgledu, a i na rucici nisam osjetio neku promjenu. Dobio sam ok tvrdocu. Svakako ce biti jos jedna zamjena ulja kada budem montirao brembo pa ce tu ici novo ulje.
Evo kako je izgledalo na kraju kada sam ozracio citav kocioni sistem. Ostao sam jedno sat vremena dok nisam zavrsio sve oko kocnica. Radio sam sam pa je bilo drzi rucicu i sagni se da odvrces saraf na sisici dole...i tako u krug. Uradio sam brdo cucnjeva, a i ruke sam istrenirao fino pumpajuci.


Potop sam primjetio da imam kao neki otpor na rucici kocnice pa sam skinuo rucicu i podmazao malo osovinu sarafa koji prolazi kroz rucicu i cilindar...sada sve glatko ide.
Posle toga na red je dosao filter vazduha. Nije ciscen od kako je stavljen (cca 2000km)

A ovo je posle ciscenja. Detaljno sam ocistio i citav airbox

Karburator sam otvorio i pregledao, posto sam ga vec cistio nekako pred kraj sezone. Sve je cisto i uredno pa se tu nisam dugo zadrzavao.
Posle svega toga, odlucim da prekontrolisem prenos i da stavim multivar i probam kako stoje morini 123mm polutke...tu nazalost ulaze gremlini u pricu i pocinju problemi na kojima sam ostao 5h...
Na slici se vidi los polozaj polini remena, a i vec sam pisao tokom prosle sezone da se necu zadrzavati oko stelovanja da dovodem sve u savrsenstvo dok ne dodje kit.

Ovde se vidi izlaznost variomata (standardno za serijski) i neka linija na vrhu kao da je remen proklizavao na najvecim obrtajima??

Prvo probam da odvrnem kvacilo i nije bilo sanse. Pokrivio sam drzace na onoj alatci sto sam kupio, jednostavno je previse stegnuto. Sjecam se da sam vozio kod druga majstora prosle sezone da mi odvrne kvacilo pneumatskim i izgleda da ga je posteno zategao sada...nakon jedno 1h pokusaja da odvrnem odustao sam za danas od toga...Pokusacu drugi put sa zicom da stegnem oko amortizera pa da probam. Bojao sam se zvono da ne iskrivim danas...
Remen je debljine 16.5mm (nov je bio 16.8mm). Zanimljivo je kako se ovaj polini remen potrosio za 0.3mm na 1500-2000km. Ne znam ni sam da li je to ok...
Ajde reko da stavim multivar samo pa da probam koji krug da cisto vidim kako funkcionise na serijali i tu dolaze jos veci problemi.

Kao sto se vidi na slici...kalota zaglavila na radilici i nece dalje ni makac. Sjetim se da je Mixer imao slican problem pa sam se cuo sa njim. On rece da je sa trouglastom turpijom skinuo samo malo kanale zubova na kaloti i usla je nekako.
Ja sam turpijao trouglastom skoro sat vremena te kanalice na kaloti i nista...jeste da imam tupu turpiju pa je mozda to i razlog.
Pokusao sam i skini-stavi metod ne bi li se "razradili" malo zubi na kaloti, medjutim nista.
Posto sam ostao vec 2h na ovome, odlucim se da odmorim malo i uzmem da operem sjediste skutera i kacige 2 sto imam.
Nakon toga opet sam se vratio da probam nesto uraditi oko kalote, medjutim nista. Kako god vidim moracu jos dobrih sat vremena lagano turpijati i tu stanem. Poceo me vec polako hvatati mrak.
Da li je na serijskom ventivaru bila neka podloska?? Posto kod mene je nema, aa nemam pojma da li sam je izgubio...

E onda se sjetih da uporedim Malossi MHR ventivar i serijski, evo rezultata:

Mjerenjem sam dobio da je precnik MHR ventivara za oko 3mm veci od serijskog, sto se jasno moze vidjeti i na slici. Zurio sam pa nisam imao vremena za detaljnjije mjerenje i analizu...bice drugi put u detalje.
Ono sto je zanimljivo jeste da MHR ventivar nema sanse da se uglavi na serijski variomat. Sama debljina ventivara na mjestu gdje nailazi na radilicu je veca nego na serijskom, pa onda ne ostaje prostora za krunicu kurble da se montira.
Uporedio sam bolcne multivara i serijskog, i multivarova bolcna je manja nego serijska pa se iskreno nadam da nece biti problema za krunicu kada montiram sve u kompletu.
Na kraju sam sklopio sve kako je i bilo. Podbacio sam 0.5mm podlosku kod bolnce da vidim koliko ce podici remen i nakon paljenja sam vidio da se stanje malo popravilo...tako i ostaje, necu se baviti stelovanjem prenosa, dok ne skontam sta cu za ovu glupu kalotu od multivara i za skidanje kvacila...
Sklopio sam sve, upalio masinu da odradi jedno 20ak min na leru dok sam pospremio sav alat i provozao se malo po dvoristu da testiram kocnicu kako radi.
Imao sam jos svasta nesto u planu, medjutim od gremlina nisam stigao.
Ako sutra bude fin dan, nastavlja se sa radovima...sad sam iskreno premoren i iznerviran zbog glupe kalote.
Mario
26 Mar 2015
pogledaj na osovini radilice da se nisu malo načeli nutovi.. uglavnom je to problem zbog koga nova kalota ne nailazi do kraja...
radilica bi trebalo da bude nazubljena celom dužinom sa istim nutovima i ako kalota kreće da nailazi onda nije u njoj problem...
trebalo bi popraviti nutove na radilici... proveri sve i najvišlje i najniže tačke
radilica bi trebalo da bude nazubljena celom dužinom sa istim nutovima i ako kalota kreće da nailazi onda nije u njoj problem...
trebalo bi popraviti nutove na radilici... proveri sve i najvišlje i najniže tačke
Lauda
26 Mar 2015
Pogledacu to onda sutra. Na koji nacin da popravim nutove na radilici? Da smirglam ili?
Mario
26 Mar 2015
malom turpijom ili biax-om sa nekim oštrim vrhom... ja sam popravljao sa dijamatskim
ako razvališ kalotu onda će ti kasnije klimati , i na ovoj na novoj radilici ako je budeš kupovao
ako razvališ kalotu onda će ti kasnije klimati , i na ovoj na novoj radilici ako je budeš kupovao
Lauda
26 Mar 2015
Sreca pa je turpija tupa pa nisam puno skinuo kanale na kaloti, valjda nije stradala. Sutra cu krenuti od radilice onda da pokusam to srediti.
Inace imao sam u planu jos da stavim karbon usisne lamelice, da napravim novi nosac za onaj stage6 obrtomjer i da ugradim mini voltmetar u instrument tablu. Tako da bude sve sredjeno kada dodje kit, da ne gubim vrijeme na druge stvari
Inace imao sam u planu jos da stavim karbon usisne lamelice, da napravim novi nosac za onaj stage6 obrtomjer i da ugradim mini voltmetar u instrument tablu. Tako da bude sve sredjeno kada dodje kit, da ne gubim vrijeme na druge stvari
Mario
26 Mar 2015
daj poslikaj te nutove na radilici iz makro perspektive...
malu trouglastu turpiju možeš kupiti u gvožđari, to bar nije skupo
malu trouglastu turpiju možeš kupiti u gvožđari, to bar nije skupo
plameni
26 Mar 2015
U vise navrata se desavalo da kalota multivara nece da naidje na rukavac radilice.I ja sam problem resavao trouglastom turpijom.Sad,da li su problem kineske radilice ili malossi kalota to nisam skapirao ali na kineze sa 16mm i 13mm radilicom nece glatko da udje.Jedan clan sa drugog foruma je nov multivar zaglavio kalotu na rukavcu kineske radilice 13mm.Prodji trouglastom turpijom izmedu zuba na kaloti ali ni posle obrade siguran sam nece uci lako.Ja sam primenjivao cev pa nakucavao pa posle nagnem motor na stranu i nabacim vario na rukavac i uklopim kalotu u njega.Kalota posle sama dobije malo zazora od rada pa hoce da sidje ali opet ne tako lako ali uz klackanje levo-desno sidje i tako se i vrati
Lauda
26 Mar 2015
Mario, on 26 March 2015 - 23:01, said:
daj poslikaj te nutove na radilici iz makro perspektive...
malu trouglastu turpiju možeš kupiti u gvožđari, to bar nije skupo
malu trouglastu turpiju možeš kupiti u gvožđari, to bar nije skupo
Mogu sutra slikati detaljno

Plamenni, on 26 March 2015 - 23:04, said:
U vise navrata se desavalo da kalota multivara nece da naidje na rukavac radilice.I ja sam problem resavao trouglastom turpijom.Sad,da li su problem kineske radilice ili malossi kalota to nisam skapirao ali na kineze sa 16mm i 13mm radilicom nece glatko da udje.Jedan clan sa drugog foruma je nov multivar zaglavio kalotu na rukavcu kineske radilice 13mm.Prodji trouglastom turpijom izmedu zuba na kaloti ali ni posle obrade siguran sam nece uci lako.Ja sam primenjivao cev pa nakucavao pa posle nagnem motor na stranu i nabacim vario na rukavac i uklopim kalotu u njega.Kalota posle sama dobije malo zazora od rada pa hoce da sidje ali opet ne tako lako ali uz klackanje levo-desno sidje i tako se i vrati

Edited by Lauda, 26 March 2015 - 23:13.
Mario
26 Mar 2015
ne vidi se da su nutovi oštećeni, bar ne sa ove strane.... može samo jedan da pravi problem.. pregledaj sve
Lauda
26 Mar 2015
Bice detaljna provjera nutova, hvala Mario.
Sad citam prognozu, kazu bice kisa do ponedeljka...taman da iskoristim i to nekako pa uradim nosac za obrtomjer i ugradim mini voltmetar. Maske ionako nisam sklapao jos.
Sad citam prognozu, kazu bice kisa do ponedeljka...taman da iskoristim i to nekako pa uradim nosac za obrtomjer i ugradim mini voltmetar. Maske ionako nisam sklapao jos.