Jump to content


Derbi Gp1 Racing



197 replies to this topic

#141 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 01 May 2015 - 23:15

čini mi se da je bolja situacija...

#142 Stex3105

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 577 posts
  • MestoMladenovac
  • VozimDerbi Gp1 racing

Posted 02 May 2015 - 01:26

Na prvom gasu ima ponekad neko trokiranje i zastajanje moram da vidim do cega je to. Iglica je skroz spustena a sraf za smesu je odvrnut 1.75 kruga.

#143 Stex3105

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 577 posts
  • MestoMladenovac
  • VozimDerbi Gp1 racing

Posted 03 May 2015 - 22:51

Opet nesto zajebava. Na prvom gasu zaliva dosta benzinom i potrosnja mu je katastrofa. Sumljam u sauh sutra cu da ga pogledam.Interesuje me jel prepravljao neko sa el. sauha na mauelni? Napravio bi to da uvek budem siguran da je zatvoreno.

#144 Stex3105

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 577 posts
  • MestoMladenovac
  • VozimDerbi Gp1 racing

Posted 04 May 2015 - 21:29

Danas sam proveravao kompletno sve pod pritiskom. Prirubnica popustila kada sam nabio pritisak nju sam narucio novu,semerinzi drze odlicno,na spojevima male i velike polutke drzi super izmedju cilindra i bloka drzi super,crevo koje ide od karburatora do kucista filtera spolja ispucalo nije probilo unutra ali nemam nigde da narucim za derbi novo to crevo pa sam ga premazao diht masom cekam do sutra da se stegne pa cu da vidim kako je zalepila. Juce sam se vozio i primetio sam da trosi kao dva tenka posumljao sam na el sauh pa sam ga danas skinuo i nisam odmah mogao da ga izvucem na gore jer je onaj mali klipcic zaglavio ne znam iz kog razloga ispoliracu ga malo i kanal gde ulazi u karb valjda nece da glavi vise. Probao sam da kad upalim skuter vidim da li radi sauh i posle nekog vremena izadje za nekih 3-4 mm ali voltaza na leru je oko 6-8 volti naizmenicne struje tek kad se da malo gasa dodje do 13-14 volti. to mi malo nelogicno jer ako ga upalim i ostavim na leru verovatno nece da izbaci klipcic. Zato bi najradije stavio manuelni sauh i da ne brinem.

#145 Stex3105

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 577 posts
  • MestoMladenovac
  • VozimDerbi Gp1 racing

Posted 07 May 2015 - 17:38

Napokon sam mu resio sve boljke oko usisa i svega sto se tice karburatora :D Narucio sam novu usisnu gumu i manuelni sauh za dellorto. Gumu sam namontirao i opet proverio sve pod pritiskom da ne curi negde nesto i sve je uredu.Namontirao na karburator rucni sauh sve leglo kako treba zatvara extra.Kada sam ga upalio odmah se osetilo poboljsanje,na leru radi kako treba nema da smanjuje obrtaje pali iz prve bez imalo gasa nema onu rupu kao sto je imao pre kada pustim pa dam gas,jutros upalio bez sauha iz prve (videcu kad dodje hladnije vreme kako ce da bude).Sraf za extra vazduh sam dobio tek na 2-2,2 kruga sve ispod toga trokira po malo na prvom gasu i svecica je tamnija.Dobio sam malo na snazi u odnosu na pre jer radi normalnije, sad mi samo ostaje da se pozabavim prenosom detaljno.Imam malossi special belt ali mislim da bi trebalo neku sajbnicu da ubacim premericu sve pa cu da vidim.I dosao sam do zakljucka od sad samo manuelni sauh :)
evo jedna slika svecice kada je bio sraf za extra smesu na 1.5 krug malo je tamnija ali nista strasno. Ovo je boja na punom gasu jedno 400 metara.

Posted Image

Posted Image

#146 Stex3105

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 577 posts
  • MestoMladenovac
  • VozimDerbi Gp1 racing

Posted 12 May 2015 - 19:44

Kakav sam ja baksuz :D Posle zamene ovih delova radio super palio primao gas isao,i kad odjedanput pri punom gasu se ugasi nestane skroz benzina iz casice ne moze da ga napuni. Sumljao sam u vakum ventil na rezervoaru jer je on uvek bio otvoren zaglavio tako pa reko mozda nekad prekine dovod.Kupim drugi nov kad ono isto,svu liniju pregledam svuda lepo ide gorivo. Skinem karburator i provalim u delu gde se ubacuje crevo za dovod goriva zapusilo skroz kao da ga neko zacementirao.Izvadim klestima taj deo iscackam zicom sve i lepo isperem da se sija :) vratim sve sklopim i sada nema nikakvih problema uvek ide isto :) Sta sve nece da mi se desi :D

#147 Stex3105

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 577 posts
  • MestoMladenovac
  • VozimDerbi Gp1 racing

Posted 14 May 2015 - 23:44

Malo sam pretresao prenos. Kais je Malossi special belt 818x18.5 (fabricki je 811x18.5) Imao sam utisak da kais stoji malo vise iznad bolcna i da je malo usao u zadnje polutke,pa sam probao sam podloskama od 1mm, 0,8mm 0,6mm 0,4mm ali sam sa njima izgubio na izlaznosti kaisa na vrhu varijatora.
Sada je malossi special kais,rolnice od 5 grama,fabricka centralna opruga,stage 6 srednje tvrdoce oprugice kvacila. I evo kako stoji u zadnjim polutkama i koliko izbacuje kais do vrha.

Posted Image Posted Image

Posted Image

#148 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 15 May 2015 - 00:05

Dobio si solidnu izlaznost na varijatoru...u zadnjim polutkama bi mogao još malo napolje ali može i ovako da ostane...

#149 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 15 May 2015 - 00:22

Svasta da ne nemas skroz izbrisan vario. U mene sa 17.5mm remenom skida sve, a nov je 18.5mm. Sa sajbicom 0.4 bi i dalje trebao brisati marker.

#150 Stex3105

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 577 posts
  • MestoMladenovac
  • VozimDerbi Gp1 racing

Posted 15 May 2015 - 00:39

Sada nema teorije da izbrise skroz marker. Sve sam probao i nema sanse. Sa 0.4 je jos manja izlaznost a za 0.6 0.8 i 1mm da ne pricam skroz dole.A znam da je pre brisao skroz sa fabrickim remenom, i kada sam imao gileru runner isto je skroz brisao marker.ne znam u cemu moze biti problem. Cak sam i probao sa fabrickim remenom 811x18.5 (trenutno je na 18mm) i isto ne izbaci do kraja.
Ovo je sa 0.6 ili 0.8 podloskom nisam tacno siguran koja je.

Posted Image

#151 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 15 May 2015 - 00:42

Da, izbaciće remen na vrh kad nabere silne obrtaje ili oteža rolnice, šta sam sve ja radio da ga isteram na vrh, na kraju 7,8g rolnice sa belom Malossi centralnom, na 9,5k rpm jedva... a sa stock varijatorom bez problema, pa vi sad nađite logiku

#152 SpenserMKD

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 267 posts
  • MestoSkopje
  • VozimAprilia sr50

Posted 15 May 2015 - 10:46

^- Kod mene na stock varijator ne izbacava kais do kraj, sa 4.7 rolnice.. trebam probati s 5.0

#153 Stex3105

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 577 posts
  • MestoMladenovac
  • VozimDerbi Gp1 racing

Posted 15 May 2015 - 12:45

kod mene su sad 5 grama. Izgleda da nam nema spasa nego ovako da teramo :D ili 820 kais :D

Edited by Stex3105, 15 May 2015 - 12:45.


#154 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 15 May 2015 - 13:31

Ne, remen je odličan, nije do njega. Da se ne vraćam unazad kroz temu, koji je varijator?

#155 Stex3105

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 577 posts
  • MestoMladenovac
  • VozimDerbi Gp1 racing

Posted 15 May 2015 - 16:43

Varijator fabricki, remenice zadnje fabricke,fabricka centralna opruga,rolnice 5 grama.

#156 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 15 May 2015 - 17:59

A jesi li uporedjivao sajbnice sa bolcnom (precnik), da ne zapinje vario o sajbnicu pa ne moze da se zatvori do kraja i samim tim nema izlaznosti?

#157 Stex3105

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 577 posts
  • MestoMladenovac
  • VozimDerbi Gp1 racing

Posted 15 May 2015 - 19:04

Sajbne su stage6 za piaggio bolcnu. Nego kad sam rastavljao zadnje polutke tamo imam 3 ili 4 kanala po koima se uvrce polutka. Da nije nesto do toga da ne moze kais da sedne skroz dole. Gledao sam sve deluje mi ispravno.

#158 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 15 May 2015 - 19:57

Ne ne, ne silazi remen nikada do kraja, to su razliciti uglovi polutke za tork drajv, zavisno od snage setupa.. kazes da si imao izlaznost sa remenom dok nije sedeo na bolcni i samo umetanjem sajbnica si popravio polozaj remena ali nema izlaznost na variu. Znaci vario ne sklapa do kraja, samo je do toga, odnosno sajbnica ili nekog "zaglavljivanja" u tom delu..

#159 Stex3105

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 577 posts
  • MestoMladenovac
  • VozimDerbi Gp1 racing

Posted 15 May 2015 - 23:02

Sada nema ni jedna sajbnica. Sve mi deluje da ide glatko. Ne znam u kom delu bi uopste mogao da zaglavljuje. Po bolcni ide glatko bez ikakvih problema.Rolnice ne znam kako da vidim koliko se kotrljaju u kanalima da ne zaglavi neka.

#160 Stex3105

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 577 posts
  • MestoMladenovac
  • VozimDerbi Gp1 racing

Posted 18 May 2015 - 15:16

Danas sam malo przio skipera :D Ide na zadnji ko lud :D Nego Derbi i dalje trosi ko tenk.Nisam a vozio na otvorenom putu po lokalu samo ispada potrosnja 6,5 litra sto je previse :D Izgleda da je normalno tako. Zamenio lamelice usisnu gumu vakum ventil,rucni sauh umesto elektricnog.u karburatoru iglica spustena skroz dole,dizna glavna 59 ler 32,sraf za smesu na 2 kruga.Ne vuce nigde fals. Boja svecice odlicna.Jedino ako prosipa negde :D

Posted ImagePosted Image





7 user(s) are reading this topic

0 members, 7 guests, 0 anonymous users