Jump to content


.::Peugeot Vivacity LC Project::.



191 replies to this topic

#161 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 13 October 2011 - 18:05

Iako motor super ide, vodim se teorijom da nekim sitnim preradama uvek moze jos bolje.
Malo sam se igrao oko paljenja. Gurnuo sam pickup u advance za nekih 2-2,5mm, vise ne moze jer gornji sraf vec udara u plastiku pa bi onda morao i plastiku pickupa preradjivati.
Uglavnom mislim da je bolje nego fabricki kako je podesen na 12-14 stepeni.
Diznu sam stavio 88 umesto 85 koja je bila pre prerade.
Posted ImagePosted ImagePosted Image
Lepo ide.. Sta znam, meni on uvek dobro ide i ne vidim neku veliku razliku (do duse nisam mnogo ni vozio vec samo 300-400m), ali drug kaze da ide malo bolje nego ranije i da je bolji odaziv.
Usput sam stavio i posudu za antifriz od Aprilie jer je malo veca od one od Sf-a sto sam pre imao, pa ce se samim tim i temp malo smanjiti zbog vece kolicine rashladne tecnosti u sistemu. Pre neki dan sam probao vratiti termostat i nema leba od njega, verovatno nije ispravan pa ne otvara dobro jer za 2 min vec nabija 85-90 stepeni i ispod ne ide.. Ovako bez njega drzi 60-65 stepeni sad kako je zahladnilo.
Posted Image
Utisci iz voznje kad bude malo toplije :)

#162 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 13 October 2011 - 19:12

Isti su nam namotaji potpuno, 6 velikih kalema, pick up, sve isto..Kako ne možeš gurnuti više, ja se sećam da sam imao prostora bez problema za nekih 3mm?!?
Mora biti bolje, definitivno nisi dovoljno probao skuter da vidiš kako se ponaša! Meni je odaziv na gas bio bolji, lakše je i brže ulazio u rezonancu..

#163 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 13 October 2011 - 19:22

View PostPita, on 13 October 2011 - 19:12, said:

Isti su nam namotaji potpuno, 6 velikih kalema, pick up, sve isto..Kako ne možeš gurnuti više, ja se sećam da sam imao prostora bez problema za nekih 3mm?!?
Mora biti bolje, definitivno nisi dovoljno probao skuter da vidiš kako se ponaša! Meni je odaziv na gas bio bolji, lakše je i brže ulazio u rezonancu..
I kad udje dobije onaj sexy helikopterski zvuk :)

#164 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 13 October 2011 - 19:23

Pa eto ne moze vise, taman kad stavim sraf dodje do plastike pickupa, tako da se nisam ni trudio da dalje prosirujem.
Inace uvek je on odmah na startu ulazio u rezonancu iako vozim na belim sport federima nategnutim 1,5 zareza od kraja.
Jbg Replica je veoma elastican kit, a da ne pricamo o powerbandu Yasunija.. To moze opusteno da se vozi od 5 do 10 hiljada obrtaja i uvek je u rezonanci :)

#165 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 13 October 2011 - 19:41

View PostRade, on 13 October 2011 - 19:23, said:

Jbg Replica je veoma elastican kit, a da ne pricamo o powerbandu Yasunija.. To moze opusteno da se vozi od 5 do 10 hiljada obrtaja i uvek je u rezonanci :)
E to mu je strasna prednost u odnosu na slicne auspuhe po snazi ... Takoreci uvek je u rezonanci ....

#166 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 13 October 2011 - 21:26

mora biti razlike Rade, samo je pitanje koliko, ali ako držiš motor ispod 10k obrtaja, možeš slobodno da se popneš do 19-20 stepeni, ali ako i 17 upucaš bolje je nego 12-13, samo ga isprati sa diznom i sa iglom, odmah traži više goriva...

sexy helikopterski zvuk kad navučeš 30 pre GMT onda slušaj, ko B52 je....

#167 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 20 June 2012 - 00:04

Valjalo bi malo podici temu posle toliko vremena..

Ajmo redom sta se radilo, tacnije sta se nije radilo.
Od poslenjeg updata napravio sam mozda max 150km. Nesto me smorio motor, pa stalno vozim auto i tako. Jos tamo na onom zimskom snizenju u Motoboxu uzeo sam neke sitnice i tek skoro sam sebe namolio nekako da to montiram, jer sam malo izgubio zivce uvek nesto petljati oko motora.
Setup se nije promenuo, sve je ostalo isto osim par sitnica. Klipic u karburatoru je preradjen sa 30 na 40 zbog tog vrha gasa i mogu reci da je to pun pogodak, motor je voziv i na vrhu gasa i moze da se vozi 50kmh.
Slika je neka sa neta, ali cisto da vidite o cemu se radi:
Posted Image

Rolnice sam morao spustiti sa 6,5 na 6g zbog novog kvacila, jer je tesko 600g u odnosu na Motoforce Evo koje je bilo 360g, pa se to odmah odrazilo na kompletan prenos i obrtaje.
Paljenje je vraceno na fabricku tacku (tacnije pickup) jer je motor malo izgubio elasticnost i nije mogao normalno da se vozi ispod 60kmh, jer je imao neki retardiran zvuk i stalno je trazio vece obrtaje. Cinilo mi se cak i da ide za niansu slabije nego pre i bio sam u pravu, jer sa fabrickom pozicijom je dosta zivlji, ima vise momenta i opet se javlja ono podizanje prednjeg tocka na startu, a i u krajnju nesto lakse odlazi.
I podnice sam vratio fabricke samo malo sredjene Purol pastom, jer su se one strasno klizale i pri svakom jacem kocenju noge su klizale prema napred.
Sad mi preostaje jos da opet spustim diznu sa 85 na 82 zbog toplijeg vremena i vracanja paljenja, ali to ce biti reseno u roku mesec dana kad se opet namolim da malo uprljam ruke Posted Image
Temperatura je manje-vise ok.. Kad je napolju 35-36 stepeni ide do 85-87c, ali sta mu radim jbg i meni je vruce :) Nema pada performansi, cak sta vise i bolje radi kad je ugrejan nego kad je hladan.
Disk koci za sve pare, jedino sto su MHR plocice dosta mekane pa posle svake voznje zadnja felna bude skroz crna, za razliku od napred gde imam obicne Malossi.
Sto se performansi tice nemam zamerke i dalje me po nekad iznadjuje kako dobro ide.
Jos koja slika posle danasnje voznje:

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

#168 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 31 October 2012 - 16:31

Nakon 4 godine tuninga dosao je kraj. Od danas pocinje rasprodaja setupa i motor se vraca na serijalu, a na prolece ide u oglase.
Setup je bio veoma pouzdan i odlicno je sluzio, ali jednostavno sve se nekako ohladilo i nemam volje vise bilo sta raditi oko motora. Sve govori kilometraza i predjenih samo 250km ove godine. Ne bi vremenom da prestanem da ulazem, pa da se pocne kvariti ili bilo sta drugo, bolje da slozim serijalu i tako ga prodam.

Poslednji put spisak delova koji ce se ovih dana naci u oglasima:

Carters Peugeot 2003 Tuned
Malossi MHR Replica 70 LC
Yasuni R
Motoforce Racing cranksaft
Stage 6 Big Valve Intake
Stage 6 19mm Black edition
Stage 6 CNC Drive Belt
Stage 6 Belt
Stage 6 Torque Control MKII
Stage 6 R/T Bell
Malossi Sport filter
Malossi Yellow Central Spring
BGM Supertune
NGK B9HVX (Platina)
LC primary 12/34

Od svega navedenog radilica i LC primar ostaju na skuteru, sve ostalo ce biti na prodaju. Za neke delove ce moci i zamena za fabricke.

Par slika za kraj:
Posted Image Posted Image Posted Image

#169 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 31 October 2012 - 16:46

Jbg sve ima svoj kraj pa i TAKO dobro slozena Viva...idemo dalje :sexe19jx1:
eDIT-ma vratices se ti "korenima" kad-tad... :) vidi Pitomira....

#170 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 31 October 2012 - 18:44

Steta stvarno, ali eto bolje da ti delovi nekog drugog zadovoljavaju nego na Vivi da stoje a da se ne vozi.
Ako bude sledeceg projecta, ispod Roosta ne ide sigurno ;)

#171 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 31 October 2012 - 19:26

ne možeš biti pametan u ovom sportu...Ja sam svestan da je najbolje imati neki slabiji midrace koji je voziv za svaki dan ali jednostavno uvek te nešto vuče ka jačem...i nikad kraja...Zato sam ja rešio da iskusim HE cilindar i setup pa posle toga nek ide k vragu...

Druga stvar, znam da je luksuz imati 2 motora ali mislim da je to jedina opcija da čovek ne poludi...Svi znamo da 2T treba non stop sklapati,rasklapati i održavati a pogotovo ako se to još vrti na 13.000 pa se svi šrafovi poodvrću posle jednog kruga, ali ako je tu 2.-i skuter koji je uvek spreman za vožnju onda je mir u kući...nadam se da razumete...Meni se pre dešavalo da sam u jednom danu znao promeniti 5 puta zatvoren filter sa otvorenim a ujedno sa tim i setup karburatora...jer u vožnju sa ženom ne mogu sa nenormalno bučnim i razjarenim skuterom... ;) i onda jbš takav poso!

e sad ne znam šta je kod Radeta problem...nisam te uspeo pitati u NS-u kad sme se susreli na kratko, trebalo je onu gumu zakrpiti da Miša može bezbedno kući svojoj... :)

#172 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 31 October 2012 - 19:47

HE setup je za ludovanje, veoma nezahvalan za neku putnu vožnju, evo ovih poslednjih dana sunca, sam išao do posla, sa sve 2mm otklona ručice gasa, a brzina 87-93 gps-a, strašno i voziti, a još strašnije natankovati.. sve u svemu nema cenu koje zadovoljstvo pruža..

ovo za Rade-ta, da se ne ponavljam i kod Pite u temi sam isto pisao.. posle svakog kraja dolazi novi početak... najbolji su mi oni što prodaju motor sa sve uloženim tuning satima i zadovoljstvom, jer kupuju kola, moš misliti kola ima svako i biće ih u životu uvek...

dakle Rade, da ne zaboraviš 262AU je kod mene... kad ti bude trebao javi se, i ako ti ne bude trebao javi se,... srećno

#173 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 31 October 2012 - 20:53

Rade,ajde da ne ponavljamo te minarelije više...nabavi jednog piaggia i polako u tuning... ;)

#174 MarkoBG

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 112 posts

Posted 31 October 2012 - 22:03

http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/sad.png al sta da se radi, pretpostavljam da nisi olako doneo odluku. Al sta da se radi ako tako mora

View PostMario, on 31 October 2012 - 19:47, said:

najbolji su mi oni što prodaju motor sa sve uloženim tuning satima i zadovoljstvom, jer kupuju kola, moš misliti kola ima svako i biće ih u životu uvek...
Ma nikakva kola ne mogu zameniti zadovoljstvo koje daje skut, iako gledam da uzmem neki auto za zimus nikako ni u kojoj opciji ne dolazi u obzir da se proda skut. Radije uzimam 10god stariji auto za tu razliku i zadovoljstvo da skut ostane u garazi :) ;) :)

#175 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 01 November 2012 - 01:22

View PostMario, on 31 October 2012 - 19:47, said:

dakle Rade, da ne zaboraviš 262AU je kod mene... kad ti bude trebao javi se, i ako ti ne bude trebao javi se,... srećno
Nema brige.. Jednom prilikom po to licno dolazim (kao izgovor da probam Apriliu). ;)

#176 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 01 November 2012 - 01:29

Био је један од најбољих пројеката, и била је лепа Вива и увек сређена. Верујем да ти је жао да се растанеш од ње.

#177 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 01 November 2012 - 01:31

Iskreno, jako mi je zao.. To mi je prvi skuter i znam koliko sa truda ulozio da sve slozim kako valja.
Da ne pricamo o odricanju od milion stvari da bi skupio za neke delove. Ali eto.. planirao sam to vec godinu dana najmanje, pa sve se nadao da ce se neka volja vratiti ali nista...

#178 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 01 November 2012 - 01:52

ne pričaš kakvi su planovi? ako ih ima uopšte vezano za 2T..

#179 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 01 November 2012 - 14:30

Za sada plan je sloziti kvalitetnu serijalu i prodati Vivu.. Kasnije cemo videti ;)

#180 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 06 March 2013 - 22:37

Danas Viva prvi put upaljena kao serijala. Sve je slozeno i spreman je za oglase..
Sve plastike sto su bile secene za vodeno hladjenje su nove, nisam hteo da fusarim sa krpljenjem. Kvacilo i zvono je novo, zamensko Top Performanse kao fabricko, remen je ostao novi Stage 6, rolnice trenutno nove od SF-a 9g, malo cu ga testirati posto je ostao produzen primar od LC-a pa cu videti da li ce trebati lakse. Uglavnom sve tip top slozeno kao i do sada sto je bilo.. Sto bi drugar rekao i dalje izgleda nabudzeno :)
Disk je ostao nazad i to naravno ni ne diram, sto ici sa konja na magarca i vracati se na dobos.
Lepo ga je voziti i kao serijalu, ide skroz dobro i za nekih 200-ak metara dosta brzo dodje do 70kmh, dalje nisam pokusavao. Cekam jos karike nove da mi stignu pa da i njih spakujem, ali ipak nisam mogao izdrzati da ga ne sklopim sa starim karikama sa zazorom 1,1mm i da ga provozam.. Jeste da ga spremam za oglase ali moram ulagati u te sitnice, ostala mi ta bolest od tuning setupa :P

Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image
Posted ImagePosted ImagePosted Image





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users