Jump to content


.::Peugeot Vivacity LC Project::.



  • This topic is locked This topic is locked
191 replies to this topic

#21 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 17 January 2011 - 16:30

Rade da nisi možda uradio kalkulaciju stepena kompresije ?

#22 perlx*

    CCEB

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,294 posts

Posted 17 January 2011 - 23:55

Montiraj i par velikih ventilatora za kuciste od kompa na prekidac na pozadinu hladnjaka, bice ti od koristi.

#23 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 18 January 2011 - 01:00

Ja sve mislim da je premali squish i da tu leži zec, zato se i vise greje

#24 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 18 January 2011 - 13:43

View PostMario, on 17 January 2011 - 16:30, said:

Rade da nisi možda uradio kalkulaciju stepena kompresije ?
Nisam radio nikakve proracune.. Sad je squish 1,3mm kao sto je fabricki deklarisano. Na SC-u pise da klip izdrzava kompresioni odnos 13,8:1, naravno uz dobro obezvedjeno hladjenje.

#25 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 18 January 2011 - 13:48

aha ispoštovao si fabrički podatak za squish, ok, ja bih to kod sledećeg rasklapanja ipak premerio, i iskalkulisao...

#26 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 18 January 2011 - 15:31

Ne mogu da verujem da je tolika razlika između AC i LC....
Dobro i ima logike, ovamo si imao AC cilindar klip1 karika, a ovamo LC cilindar klip2 karike sa rotax izduvnim kanalom..Jesi ga stavio u program da vidimo proračun?

#27 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 18 January 2011 - 18:23

Stavio je Duxy u program ali se dobija rezultat da je najjaci izmedju 11500 i 12500 obrtaja.. Odmah mi se to ucinilo previse, pa i Mario kaze da nisu uneti svi potrebni parametri.
Portmapa je u zadnjem postu na prethodnoj strani.

#28 DuXy

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 47 posts

Posted 18 January 2011 - 19:53

taj proracun je radjen na brzinu, i dobijenim rezultatima smo se cudili, odmah videli da nesto ne pase, medjutim niko se posle nije setio da uradimo jos jednom taj proracun kako treba... da bi se uradio kako treba mora se imati cilindar u rukama, zbog svih uglova uprskavanja itd...takodje i visina od klipa do vrha cilindra je stavljena odprilike...ne secem se ni ja vise...nacicu posle to pa cu pogledati... mada po meni ta replica bi trebala da bude tu negde...izmedju 10-11000 rpm...

#29 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 18 January 2011 - 19:56

da ako nije u rukama, sve je odokativno

#30 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 07 February 2011 - 22:21

Juce i danas palo nekih 100km voznje.. Rezultati skroz ok, 0-80 je puno jaci od Athene, mislim da sad imam i 8 sec do 80, potvrdice video za koji dan.
Danas sam ga za 500-600m navukao 110 po satu sto je bila maximalna sa Athenom, kasnije odem proveriti gume kad ono pritisak u obe 0,9 bara. Kad sam ih naduvao osetilo se da puno bolje ide, ali nije mi se opet dalo testirati krajnju. Prepostavljam da ce biti do 115 po satu.

Ono sto mi se ne svidja jeste opet relativno velika temperatura. Uvek se krece izmedju 80 i 85 stepeni nezavisno od rezima gasa kako se vozi. Kad sam druga provozao svega 200-300m popela se i do 92 stepena. I dalje motor ide sasvim normalno, ne oseti se nikakav pad snage, ali ipak mislim da je previse.
Probao sam i sa diznom 110, prebogata smesa.. Kasnije vratim 105 sa kojom je ok, verovatno ce trebati i 102 kad malo otopli.

Sutra opet prerada nosaca hladnjaka sa ciljem da ga postavim i sto vertikalniji polozaj. Mislim da je problem sto sada stoji pod uglom + sto nisam skroz isekao masku pa je svega 2/3 izlozen vazduhu, a mozda i vodena pravi problem jer je repairana pa ne vrti bas najbolje.

Par slicica od juce:
Posted ImagePosted ImagePosted Image

Kompresija 9,8 bara u hladnom stadijumu sa dihtungom ispod cilindra 0,3mm umesto fabrickog 0,5mm:

Resized to 75% (was 800 x 600) - Click image to enlarge
Posted Image


Za usporedbu:
Nov Malossi Sport AC squish 2mm - 8,2 bara
Nov Athena 1 karika AC squish 1,3mm - 8 ili 8,5 nisam siguran pisao sam ranije u projectu.

#31 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 07 February 2011 - 22:32

Mnogo se to nesto greje, tu nesto nije dobro složeno. Ne mislim da je do hladnjaka, na serijalama se nalazi ispod maski pa nije izložen 100%. Ili nisi dobro ozračio ili je preveliki kompresioni odnos, ili smeša nije dobra pa sam klip i cilindar nemaju dobro hlađenje. Koja je svećica, da nije prehladna? Probaj sa broj toplijom

#32 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 07 February 2011 - 22:46

Svecica je B9HVX (platina). Boja ok sa diznom 105, cak i za niansu tamnija pa bi ok bila 102. Serijski dihtung je ispod cilindra, tako da sto se toga tice nema sta biti.
A sto se ozracivanja tice nema mnogo filozofije.. Kad naspem u posudicu razredjen antifriz (1:2 sa destilovanom vodom) samo na cilindru imam mali srafic na koji cim ga malo odvrnem krece voda tako da vazduha nema i creva su odmah topla cim radi par min.
Za hladnjak se u potpunosti slazem da je nekima duboko ispod maski i nema problema. Sve ukazuje na vodenu :)

#33 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 07 February 2011 - 22:58

E jbga! Ima li šanse za novu reparaciju? Ležajevi, semerinzi, pera? može li se otvoriti ili je pertlovana?

#34 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 07 February 2011 - 23:39

View PostBlack Adder, on 07 February 2011 - 22:58, said:

E jbga! Ima li šanse za novu reparaciju? Ležajevi, semerinzi, pera? može li se otvoriti ili je pertlovana?
Verovatno ce u obzir doci nova..

#35 Zox036

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 324 posts
  • VozimSpeedfight 3 MHR

Posted 08 February 2011 - 09:43

Nova ti je dosta skupa,pa bih ti preporucio elektricnu(motoforce)koja kosta isto ali bolje vrti vodu u sistemu.

#36 DuXy

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 47 posts

Posted 08 February 2011 - 10:18

a vodena ili radi ili ne radi... koliko se secam, na pezou je vodena preko magneta...tako da, ili ce da se vrti zajedno sa magnetom, ili ce da zapeknu lezajevi i stace...treceg nema...

#37 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 08 February 2011 - 10:39

View PostDuXy, on 08 February 2011 - 10:18, said:

a vodena ili radi ili ne radi... koliko se secam, na pezou je vodena preko magneta...tako da, ili ce da se vrti zajedno sa magnetom, ili ce da zapeknu lezajevi i stace...treceg nema...

da, vodena je preko magneta...Što kaže Duxy ili radi ili ne radi...po meni ako nemaš nikakav pad snage ili nekih drugih problema ne vidim razlog zašto bi sve menjao!
Meni je temperatura stalno oko 80-85c već 2 godine pa je sve u najboljem redu!

#38 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 08 February 2011 - 13:48

View PostPita, on 08 February 2011 - 10:39, said:

da, vodena je preko magneta...Što kaže Duxy ili radi ili ne radi...po meni ako nemaš nikakav pad snage ili nekih drugih problema ne vidim razlog zašto bi sve menjao!
Meni je temperatura stalno oko 80-85c već 2 godine pa je sve u najboljem redu!
Sad mi to kazes :D :D
Ja bio ubedjen da je i 75 previse..

Svejedno sad je Viva rasturena, malo cu preraditi plastiku kod nogu tako da ce hladnjak viriti 2-3cm unutra, ali nema veze bitno da ce onda vertikalno stajati i da ce puno vise biti izlozen vazduhu. Usput ce i topao vazduh imati gde da izlazi tako da mislim da ce tada dobro funkcionisati.
Ako sa tim smanjim temp za 10 stepeni bice odlicno, nista vise mi ne treba.

Zox - Motoforce el. pumpa je oko 70e ako se ne varam.. Moze se ova obicna naci dosta jeftinije. Mislim da sam na SA ili Racing Planetu sam video da je 38e ili tako nesto, ali u svakom slucaju dosta jeftinije od te elektricne.

#39 Zox036

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 324 posts
  • VozimSpeedfight 3 MHR

Posted 08 February 2011 - 14:10

ima Motoforce za manje para,da sam neulazim u tu tematiku(cena).Sto se tice temp.rekao sam ti na skuter.org da vratis termostat i da ti je temp.u redu da nije to mnogo.Naravno pokusaj sa boljim polozajem hladnjaka i vise otvora.Jbg-a koliko se secas svi koji imaju skuter za trke koliko god im dobro radi sistem za hladjenje(vodeno) oni izbuse plastike kao da ga je izaresetao Nemac iz II svetskog rata sa mitraljezom :D Ali opet tebi nije Race kit pa bi temp.koja po meni normalna max.85C jer je meni Sport naturpijan isao max 75C kad je bilo 35C napolju.Postoji i mogucnost da neka gumena creva zamenis sa nekim od hladnih metala ako aluminijum ili da dodas na nekim mestima parce metalnog creva tako da se voda bolje hladi.Inace meni na MHR temp.zna da ode i do 92C ali opet to je za ocekivanje.

#40 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 08 February 2011 - 14:16

I ovo je turpija.. MHR - nije se zezati :D :D :D
Salim se.. Meni ono manje-vise zbog temperature, nego me strah da ne zalepi na 92 stepena, posto ne znam gde mu je tacka bez povratka :D
Termostat definitivno mora nazad.. Nemam zivaca cekati 15 min da stigne do 50 stepeni, a posto je temperatura ista sa i bez njega definitivno ide nazad.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users