

#21
Posted 17 January 2011 - 16:30
#22
Posted 17 January 2011 - 23:55
#23
Posted 18 January 2011 - 01:00
#24
Posted 18 January 2011 - 13:43
Mario, on 17 January 2011 - 16:30, said:
#25
Posted 18 January 2011 - 13:48
#26
Posted 18 January 2011 - 15:31
Dobro i ima logike, ovamo si imao AC cilindar klip1 karika, a ovamo LC cilindar klip2 karike sa rotax izduvnim kanalom..Jesi ga stavio u program da vidimo proračun?
#27
Posted 18 January 2011 - 18:23
Portmapa je u zadnjem postu na prethodnoj strani.
#28
Posted 18 January 2011 - 19:53
#29
Posted 18 January 2011 - 19:56
#30
Posted 07 February 2011 - 22:21
Danas sam ga za 500-600m navukao 110 po satu sto je bila maximalna sa Athenom, kasnije odem proveriti gume kad ono pritisak u obe 0,9 bara. Kad sam ih naduvao osetilo se da puno bolje ide, ali nije mi se opet dalo testirati krajnju. Prepostavljam da ce biti do 115 po satu.
Ono sto mi se ne svidja jeste opet relativno velika temperatura. Uvek se krece izmedju 80 i 85 stepeni nezavisno od rezima gasa kako se vozi. Kad sam druga provozao svega 200-300m popela se i do 92 stepena. I dalje motor ide sasvim normalno, ne oseti se nikakav pad snage, ali ipak mislim da je previse.
Probao sam i sa diznom 110, prebogata smesa.. Kasnije vratim 105 sa kojom je ok, verovatno ce trebati i 102 kad malo otopli.
Sutra opet prerada nosaca hladnjaka sa ciljem da ga postavim i sto vertikalniji polozaj. Mislim da je problem sto sada stoji pod uglom + sto nisam skroz isekao masku pa je svega 2/3 izlozen vazduhu, a mozda i vodena pravi problem jer je repairana pa ne vrti bas najbolje.
Par slicica od juce:



Kompresija 9,8 bara u hladnom stadijumu sa dihtungom ispod cilindra 0,3mm umesto fabrickog 0,5mm:
Resized to 75% (was 800 x 600) - Click image to enlarge

Za usporedbu:
Nov Malossi Sport AC squish 2mm - 8,2 bara
Nov Athena 1 karika AC squish 1,3mm - 8 ili 8,5 nisam siguran pisao sam ranije u projectu.
#31
Posted 07 February 2011 - 22:32
#32
Posted 07 February 2011 - 22:46
A sto se ozracivanja tice nema mnogo filozofije.. Kad naspem u posudicu razredjen antifriz (1:2 sa destilovanom vodom) samo na cilindru imam mali srafic na koji cim ga malo odvrnem krece voda tako da vazduha nema i creva su odmah topla cim radi par min.
Za hladnjak se u potpunosti slazem da je nekima duboko ispod maski i nema problema. Sve ukazuje na vodenu

#33
Posted 07 February 2011 - 22:58
#35
Posted 08 February 2011 - 09:43
#36
Posted 08 February 2011 - 10:18
#37
Posted 08 February 2011 - 10:39
DuXy, on 08 February 2011 - 10:18, said:
da, vodena je preko magneta...Što kaže Duxy ili radi ili ne radi...po meni ako nemaš nikakav pad snage ili nekih drugih problema ne vidim razlog zašto bi sve menjao!
Meni je temperatura stalno oko 80-85c već 2 godine pa je sve u najboljem redu!
#38
Posted 08 February 2011 - 13:48
Pita, on 08 February 2011 - 10:39, said:
Meni je temperatura stalno oko 80-85c već 2 godine pa je sve u najboljem redu!


Ja bio ubedjen da je i 75 previse..
Svejedno sad je Viva rasturena, malo cu preraditi plastiku kod nogu tako da ce hladnjak viriti 2-3cm unutra, ali nema veze bitno da ce onda vertikalno stajati i da ce puno vise biti izlozen vazduhu. Usput ce i topao vazduh imati gde da izlazi tako da mislim da ce tada dobro funkcionisati.
Ako sa tim smanjim temp za 10 stepeni bice odlicno, nista vise mi ne treba.
Zox - Motoforce el. pumpa je oko 70e ako se ne varam.. Moze se ova obicna naci dosta jeftinije. Mislim da sam na SA ili Racing Planetu sam video da je 38e ili tako nesto, ali u svakom slucaju dosta jeftinije od te elektricne.
#39
Posted 08 February 2011 - 14:10

#40
Posted 08 February 2011 - 14:16



Salim se.. Meni ono manje-vise zbog temperature, nego me strah da ne zalepi na 92 stepena, posto ne znam gde mu je tacka bez povratka

Termostat definitivno mora nazad.. Nemam zivaca cekati 15 min da stigne do 50 stepeni, a posto je temperatura ista sa i bez njega definitivno ide nazad.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users