Jump to content


Sprint Exactly - by Stefan p



556 replies to this topic

#501 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 30 March 2015 - 22:54

sa kojom glavnom diznom si ovo snimao ?

edit: pisali smo u istom trenutku

#502 Stefan p

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,132 posts
  • MestoLopare,Republika Srpska
  • VozimSprint Exactly

Posted 30 March 2015 - 22:56

Prvo sam stavio 85,pa zatim 82 i ista situacija,igla je na sredini,a pilotka 40...

#503 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 30 March 2015 - 22:57

Ali je igla w16 sa airboxom?

#504 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 30 March 2015 - 23:02

podseti nas samo to je onaj Pollini PHBG 21 ?

#505 Stefan p

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,132 posts
  • MestoLopare,Republika Srpska
  • VozimSprint Exactly

Posted 30 March 2015 - 23:03

Igla je w6..

Edit:U pitanju je dellorto 19bd..
Dolazi sa diznom 95
iglom kao sto sam napomenuo w6
i pilotkom 50...
Proslo ljeto je radio dobro na ovom setupu:
Dizna 80 igla w6(na sredini) pilotka 50(zbog nje je bio malo trokirao...)
A sad je skroz druga prica...

Edited by Stefan p, 30 March 2015 - 23:05.


#506 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 30 March 2015 - 23:36

Mislio sam da prvi put pakujes taj karb i da su igla i gl dizna bogate, deluje mi da trokira..

Da te ne zeza sauh?

#507 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 30 March 2015 - 23:36

pregledao sam malo temu unatrag, reci mi jesi li upoređivao visinu ivice Asso i Meteor klipa, onako kada provučeš jednu bolcnu kroz oba..

dakle zaista deluje kao da ima previše goriva, a to može biti i od drugačijih uglova otvaranja kanala koje potiču od recimo nešto višlje ivice klipa kod meteora, ili drugog ugla zakrivljenja čela...

isto tako bi možda trebalo obratiti pažnju i na stepen kompresije... dakle to sve može da se ispegla zaptivačima, Asso imamo premeren jer je identičan onom u DR pakovanju, jedino je taj Meteor još nepoznanica..

izmeri bar squish sa žicom da imamo neki parametar za komparaciju i reci koje si zaptivače spakova ispod cilindra i ispod glave

da ne zabortavim i detalj ako je malo zevao na semerinzima, a sad je besprekoran pa može i to da utiče na novu postavku

#508 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 30 March 2015 - 23:45

Vozio sam Stefanov skuter prosle sezone i jos onda je imao problem sa strujom (barem smo tako mislili) - znaci kada dostigne max brzinu i obrtaje za serijski prenos, pocinje prekidanje kao kada je CDI blokiran pa svjecica prekida, a zvuk je podsjecao na trokiranje.
E tada samo jos mislio i da su mozda detonacije bile, medjutim nikada nisam dozivio tako nesto da mogu sigurno tvrditi po zvuku...a evo opet slican problem se ponavlja i to na manjem gasu.

@Aca kod njega je klasican dell 19mm sa rucnim saugom kojeg je vozio i na starom klipu.

#509 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 30 March 2015 - 23:54

onda izmenjaj još bobinu za probu, slično se dešava i kada se slabašna varnica, jednostavno preslaba je da upali smešu...

#510 Stefan p

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,132 posts
  • MestoLopare,Republika Srpska
  • VozimSprint Exactly

Posted 30 March 2015 - 23:59

Nisam uporedjivao Metoer sa Asso klipom.Dihtunzi su oni fabricki sto dodju sa cilindrom...izmjericu squish pa cu napisat koji je...Jedino sto znam da je meteor sa jednim prozor a Asso sa 2...I zaboravio sam napomenut da je svecica mokra i da pljuje na auspuh(ne znam kako da se drugacije izrazim).Ajde vidicu onda da i bobinu promjenim,kolika je mogucnost da je do namotaja?

#511 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 31 March 2015 - 00:05

mala, ako namotaji fizički nisu oštećeni, onda nema razloga da crknu, jedino ako je namotaj bio preopterećen pa se pregrejao, recimo jak cdi, jaka bobina, svećica bez rezistora, visoki obrtaji, duga vožnja itd...

#512 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 07 April 2015 - 00:18

Dosao Stefan neki dan do mene da mu dam svoju bobinu da proba. Da vidimo da li je bobina uzrok prekidanja pa ako nije da kopamo dalje...medjutim komplikacije.
Kod njega je bobina sa 1 pinom, a kod mene sa 2 pina.

Poznato je da bobine sa 1 pinom dobijaju masu kada se zasarafe na nosac, pa sam mu ja rekao da na ovu moju bobinu sprovede jednu zicu sa mase od bloka, a da na drugi pin nakaci kabal koji ide na njegovu bobinu.
Kaze da je probao sve moguce kombinacije i da se ne desava nista...vergla do besvjesti ali ne pali, dok sa njegovom pali odmah.

Da li sam mu ja rekao pogresno nesto za spajanje bobine, mozda treba na drugi nacin spojiti bobinu sa 2 pina kod njega??

#513 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 07 April 2015 - 00:51

dobro si mu rekao, međutim nije sve jedno koju je spojio na masu, mislim da bi trebalo zelenu spojiti a crna je dolazni vod...

primarni i sekundarni namotaji bi trebali biti na zajedničkom potencijalu sa jednim svojim krajem, a to je masa... pa zbog toga, ako je obrnuto spojio, onda nema mase u bobini za varnicu na sekundarnom namotaju

#514 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 07 April 2015 - 01:00

I ja sam mu rekao da bi zeleni pin na bobini (po nekoj logici) trebalo spojiti na masu ali on kaze da je probao obe kombinacije i nije mogao upaliti...Bobina je 100% ispravna, to garantujem jer je kod mene radila bez problema.

Evo neka on napise sta je tacno radio ali sigurno je bila greska negdje u povezivanju ili je bila slaba masa.

#515 Stefan p

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,132 posts
  • MestoLopare,Republika Srpska
  • VozimSprint Exactly

Posted 05 May 2015 - 00:09

Zbog obaveza predhodnih mjesac dana nisam cackao nista oko skuter do juce,problem je bio u prebogatoj postavci karburatora,sto ste na forumu odma i ustanovili:
Setup:
Glavna dizna 80(najmanja iz seta)
Ler dizna 35(Probacu sutra sa 40-kom za svaki slucaj..)
igla w6 na 1 zarezu(koja je slicna kao w16)
http://i298.photobuc...igle-w-phbg.jpg
Prebogata za moj setup sa airbox-om...U medjuvremenu sam se cuo sa Lauda,pa cu od njega posudit iglu w9...
Posted Image
Posted Image

Greskom sa kupio tinol zicu od 1mm...
Posted Image
Sad mi slijedi kupovina od 2mm pa da izmjerim squish,gledao sam i od 3mm al je malo skuplja...
Polozaj klipa u GMT
Posted Image
ali nisam imao kod sebe subler da izmjerim C parametar,kada nabacim tinol od 2mm izmjericu sve...

Evo jedan klip kako se trenutno ponasa na leru,presao sam nekih 100km razrade,planiram nekih 250-300km...



Sto se tice bobine probao sam razne nacine,al nisam uspio da spojim kako treba,Lauda mi je poslao sliku
Posted Image

Sad je problem sto je kod mene malo drugacija bobina,tj ova crna zica(oznace na slici zelenom) ide direktko iz bobine,ne moze se vadit kao na slici gore...

Edited by Stefan p, 05 May 2015 - 00:12.


#516 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 05 May 2015 - 02:20

Hm, ne kontam kako ne moze da se skine taj kabal sa bobine, mora moci. De slikaj bobinu sutra pa okaci da vidimo...Nije valjda majku mu kabal provucen kroz citavu instalaciju, ne vidim logiku.
W9 igla ce ti zavrsiti posao na airboxu, kao sto sam rekao ta W6 je u rangu W16 i preostra za airbox :)

#517 Stefan p

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,132 posts
  • MestoLopare,Republika Srpska
  • VozimSprint Exactly

Posted 05 May 2015 - 09:55

Posted Image

#518 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 05 May 2015 - 19:53

Prelomi taj 1mm tinol na pola pa usukaj i dobices 2mm ljepo iseci krajeve i zalepi ga sa izolir traku na klip sostavi glavo svrti neki krug na radilicu pa otvori da premeris.

#519 Stefan p

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,132 posts
  • MestoLopare,Republika Srpska
  • VozimSprint Exactly

Posted 07 May 2015 - 23:32

Hvala na savjetu,al ipak cu sacekat malo,dok ne uzmem odgovarajuci zicu radi preciznosti...
Danas sam presao oko 250km,do 200km sa vozio 50kmh,a od 200km do 250km uz povremeno dodavanje punog gasa oko 2-3 sekunde....Mislim da je to,to sto se tice razrade,sad krece stelovanje,mozda sam trebao napravit jos koji kilomatar....

Edited by Stefan p, 07 May 2015 - 23:34.


#520 Stefan p

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,132 posts
  • MestoLopare,Republika Srpska
  • VozimSprint Exactly

Posted 09 May 2015 - 21:35

Danas je bio dan za stelovanje skutera.Sto se tice prenosa,umjesto 9g koje su bile u toku razrade stavio sam rolnice od 6g...
Zatim prelazimo na karburator.Poceo sam od dizne 82,zatim sam stavio 80-ku,kroz voznju sam osjetio da skuter ima dosta bolje ubrzanje i ostrinu u odnosu na predhodnu diznu.Posle toga sam probao sa 78 diznom al mi se cini da nemu tu ostrini kao sa 80-kom pa sam nju i vratio...
Setup karburatora:
Dellorto PHBG 19mm BD
Glavna dizna 80
ler dizna 40
igla w6(na prvom zubu,osjeti se da trokira malo na pola gasa,cekam neku siromasniju iglu...)

Slika svecice sa diznom 80.Da napomen da sam presao sa ovom svecicom oko 250-300km pa mi se cini da ne pokazuje jos uvijek pravu boju...
Posted ImagePosted Image
Posted ImagePosted Image

I jedao video snimak:


Sad se ceka ugradnja malossi primara 25% kojeg se kupio jos prosle godine u novembru :)

Edited by Stefan p, 09 May 2015 - 21:35.






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users