

#501
Posted 30 March 2015 - 22:54
edit: pisali smo u istom trenutku
#502
Posted 30 March 2015 - 22:56
#503
Posted 30 March 2015 - 22:57
#504
Posted 30 March 2015 - 23:02
#505
Posted 30 March 2015 - 23:03
Edit:U pitanju je dellorto 19bd..
Dolazi sa diznom 95
iglom kao sto sam napomenuo w6
i pilotkom 50...
Proslo ljeto je radio dobro na ovom setupu:
Dizna 80 igla w6(na sredini) pilotka 50(zbog nje je bio malo trokirao...)
A sad je skroz druga prica...
Edited by Stefan p, 30 March 2015 - 23:05.
#506
Posted 30 March 2015 - 23:36
Da te ne zeza sauh?
#507
Posted 30 March 2015 - 23:36
dakle zaista deluje kao da ima previše goriva, a to može biti i od drugačijih uglova otvaranja kanala koje potiču od recimo nešto višlje ivice klipa kod meteora, ili drugog ugla zakrivljenja čela...
isto tako bi možda trebalo obratiti pažnju i na stepen kompresije... dakle to sve može da se ispegla zaptivačima, Asso imamo premeren jer je identičan onom u DR pakovanju, jedino je taj Meteor još nepoznanica..
izmeri bar squish sa žicom da imamo neki parametar za komparaciju i reci koje si zaptivače spakova ispod cilindra i ispod glave
da ne zabortavim i detalj ako je malo zevao na semerinzima, a sad je besprekoran pa može i to da utiče na novu postavku
#508
Posted 30 March 2015 - 23:45
E tada samo jos mislio i da su mozda detonacije bile, medjutim nikada nisam dozivio tako nesto da mogu sigurno tvrditi po zvuku...a evo opet slican problem se ponavlja i to na manjem gasu.
@Aca kod njega je klasican dell 19mm sa rucnim saugom kojeg je vozio i na starom klipu.
#509
Posted 30 March 2015 - 23:54
#510
Posted 30 March 2015 - 23:59
#511
Posted 31 March 2015 - 00:05
#512
Posted 07 April 2015 - 00:18
Kod njega je bobina sa 1 pinom, a kod mene sa 2 pina.
Poznato je da bobine sa 1 pinom dobijaju masu kada se zasarafe na nosac, pa sam mu ja rekao da na ovu moju bobinu sprovede jednu zicu sa mase od bloka, a da na drugi pin nakaci kabal koji ide na njegovu bobinu.
Kaze da je probao sve moguce kombinacije i da se ne desava nista...vergla do besvjesti ali ne pali, dok sa njegovom pali odmah.
Da li sam mu ja rekao pogresno nesto za spajanje bobine, mozda treba na drugi nacin spojiti bobinu sa 2 pina kod njega??
#513
Posted 07 April 2015 - 00:51
primarni i sekundarni namotaji bi trebali biti na zajedničkom potencijalu sa jednim svojim krajem, a to je masa... pa zbog toga, ako je obrnuto spojio, onda nema mase u bobini za varnicu na sekundarnom namotaju
#514
Posted 07 April 2015 - 01:00
Evo neka on napise sta je tacno radio ali sigurno je bila greska negdje u povezivanju ili je bila slaba masa.
#515
Posted 05 May 2015 - 00:09
Setup:
Glavna dizna 80(najmanja iz seta)
Ler dizna 35(Probacu sutra sa 40-kom za svaki slucaj..)
igla w6 na 1 zarezu(koja je slicna kao w16)
http://i298.photobuc...igle-w-phbg.jpg
Prebogata za moj setup sa airbox-om...U medjuvremenu sam se cuo sa Lauda,pa cu od njega posudit iglu w9...


Greskom sa kupio tinol zicu od 1mm...

Sad mi slijedi kupovina od 2mm pa da izmjerim squish,gledao sam i od 3mm al je malo skuplja...
Polozaj klipa u GMT

ali nisam imao kod sebe subler da izmjerim C parametar,kada nabacim tinol od 2mm izmjericu sve...
Evo jedan klip kako se trenutno ponasa na leru,presao sam nekih 100km razrade,planiram nekih 250-300km...
Sto se tice bobine probao sam razne nacine,al nisam uspio da spojim kako treba,Lauda mi je poslao sliku

Sad je problem sto je kod mene malo drugacija bobina,tj ova crna zica(oznace na slici zelenom) ide direktko iz bobine,ne moze se vadit kao na slici gore...
Edited by Stefan p, 05 May 2015 - 00:12.
#516
Posted 05 May 2015 - 02:20
W9 igla ce ti zavrsiti posao na airboxu, kao sto sam rekao ta W6 je u rangu W16 i preostra za airbox

#517
Posted 05 May 2015 - 09:55

#518
Posted 05 May 2015 - 19:53
#519
Posted 07 May 2015 - 23:32
Danas sam presao oko 250km,do 200km sa vozio 50kmh,a od 200km do 250km uz povremeno dodavanje punog gasa oko 2-3 sekunde....Mislim da je to,to sto se tice razrade,sad krece stelovanje,mozda sam trebao napravit jos koji kilomatar....
Edited by Stefan p, 07 May 2015 - 23:34.
#520
Posted 09 May 2015 - 21:35
Zatim prelazimo na karburator.Poceo sam od dizne 82,zatim sam stavio 80-ku,kroz voznju sam osjetio da skuter ima dosta bolje ubrzanje i ostrinu u odnosu na predhodnu diznu.Posle toga sam probao sa 78 diznom al mi se cini da nemu tu ostrini kao sa 80-kom pa sam nju i vratio...
Setup karburatora:
Dellorto PHBG 19mm BD
Glavna dizna 80
ler dizna 40
igla w6(na prvom zubu,osjeti se da trokira malo na pola gasa,cekam neku siromasniju iglu...)
Slika svecice sa diznom 80.Da napomen da sam presao sa ovom svecicom oko 250-300km pa mi se cini da ne pokazuje jos uvijek pravu boju...




I jedao video snimak:
Sad se ceka ugradnja malossi primara 25% kojeg se kupio jos prosle godine u novembru

Edited by Stefan p, 09 May 2015 - 21:35.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users