Edited by Stefan p, 06 April 2013 - 17:31.


#81
Posted 06 April 2013 - 17:19
#82
Posted 06 April 2013 - 23:21
#83
Posted 07 April 2013 - 01:25
#84
Posted 07 April 2013 - 13:43


Da li ce mu stetit sta ova ogrebotina?
Edited by Stefan p, 07 April 2013 - 13:45.
#85
Posted 07 April 2013 - 13:50
#86
Posted 07 April 2013 - 14:12
#88
Posted 07 April 2013 - 17:39
#89
Posted 10 April 2013 - 18:53
#90
Posted 13 April 2013 - 19:20
#92
Posted 13 April 2013 - 20:01
Stefan p, on 13 April 2013 - 19:20, said:

#93
Posted 13 April 2013 - 20:09
#94
Posted 13 April 2013 - 20:34
+-10% ,znaci imas tu od 14mm a to je =154 i treba ti jos jedna od 10-12mm i to je dovoljno..pricamo o unutrasnjim precnicima...
#95
Posted 14 April 2013 - 11:58
TP Trophy je veoma izdržljiv cilindar, izrađen od gusa sa 6 ovalnih prelivnih kanala. Isporučuje odlične performanse čak i na višim obrtajima, što ga čini veoma pouzdanim cilindrom i vašim prvim izborom ukoliko tražite jak i pouzdan cilindar za gradsku vožnju (za svaki dan). Asso klip koji dolazi u kompletu ima 2 karike, jednu hromiranu a drugu kaljenu. Hromirana karika uvek ide u gornji (prvi) žljeb i to je takozvana "kompresiona karika", dok ova druga (kaljena), služi za podmazivanje cilindra.
Sad moram ponovo rastavit??
Edited by Stefan p, 14 April 2013 - 12:01.
#96
Posted 14 April 2013 - 12:32
#97
Posted 14 April 2013 - 13:36
#99
Posted 14 April 2013 - 21:01
#100
Posted 14 April 2013 - 22:33

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users