Jump to content


Zamena termo grupe 4T



4 replies to this topic

#1 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 14 January 2011 - 13:07

Drugar je resio da uradi poboljsanje svog ljubimca, u pitanju je svetski brand kineske proizvodnje Kaki-Taki a u stvari Yamasaki 139QMB. Sqt je star dve godine, odrzavan u garantnom roku redovno (prema imenu i odrzavanje, kako-tako :) ). Do sad je zamenjena membrana vakuma, svecice i kais. Opredelio se za 80cc 4T Airsal kit (Aluminium cilinder sa Nickel - Silicon karbidnoom oplatom). Kit je kvalitetno uradjen, uputstvo na vise jezika (engleski, francuski, spanski) koje je lako razumljivo, cilinder, klip i karike (posebno zapakovane) uvijene u celofan, sa kompletom dihtunga glave, bloka i zatezaca lanca.

Posle skidanja zadnjih plastika (bubrega) usledilo je razdvajanje agregata od rama, vrlo jednostavno, cetiri srafa ukupno, i rasklapanje istog. Sqt je za dve godine presao nesto ispod 4000km te nisam ocekivao neka ostecenja, naprotiv kvalitet povrsina u cilindru je bio iznenadjujuci, jos su bile vidljive crte od masinskog honovanja.

Posted Image

Uploaded with ImageShack.us

Evo kako izgleda blok agregata kada se skinu glava i cilindar.

Posted Image

Uploaded with ImageShack.us

Klackalice i bregasta

Posted Image

Uploaded with ImageShack.us

Za malo poredjenje, termo grupa 50 i 80ccm

Posted Image

Uploaded with ImageShack.us

Sklapanje je proslo bez problema, treba voditi racuna o zupcenju kao i redosledu zatezanja srafova, na zalost u nedostatku kilo kljuca radio je nos tj. osecaj, bitno je da su momenti priblizno isti. Kompresione karike su dosta jake ali odolevaju natezanjima, vise sam bio zabrinut za mazajuce koje su tanke kao zilet ali su i one bile elasticne sto me je prijatno iznenadilo i ukazuje na dobar kvalitet materijala. Ugradnja klipa i cilindra je isto lako prosla, uzupcen prema T spot-u, ventili stelovani na opet šac metodu. Preporuke su bile 0,08mm, u nedostatku listica ove debljine, malo snalazenja, stelovani su da budu meki na 0.05mm ali pretvrdi na 0,1, sto se pokazalo kao dobar potez, ipak su to veoma male razlike a ventili se skoro i ne cuju. Namerno nije uradjena optimizacija usisa, kao sto je Mario opisao, difuzor je precnika 18mm a usis 16mm iz razloga izbegavanja forsiranja tokom razrade. razbisivanje ce se obaviti kada prodje period razrade i kade ce, nadam se dati pun doprinos performansama.

Na kraju kada se sve sklopi izgleda isto kao i svaki drugi kinez, stom razlikom sto je osetna promena u kompresiji koja je kudikamo jaca. Zamenjena je i glavna dizna na karburatoru koja je povecana sa nezna se koje (nema oznake) na upotrebljivu 79 (daj boze da je oznaka tacna). Razrada je radjena u leru celih 2 sata po principu 15 min rada, 15 min hladjenja, da bi se na kraju islo u par km probne voznje na ne vise od pola gasa.

Utisci

Pravi potez za ovaj sqt! Od jednog kilavog sqta koji se mucio sa startom dobili smo zivahnog malisana koji jako lepo krece sa minimumom gasa, skladno ubrzava bez trzaja i nosi 100kg bez imalo poteskoca (sto i nije neko cudo jer u samom uputstvu pise da je namenjen za race use i da nije street legal, ma da ...., u zemlji Srbiji http://www.skuteri.org/forum/public/style_emoticons/default/srbijasmesko7sa.gif ). U brdu ide sa 1/3 do 1/2 gasa i ubrzava prema potrebi, gde se ranije vukao 30-35 na full gasu sada sa lakocom dolazi do 45-50 sa 1/3(pun gas je striktno zabranjen). Airsal je napravio dobar potez sa ovim kitom jer nikakve dodatne prepravke glave i bregaste nisu potrebne. Zao mi je sto vlasnik nije mogao da odvoji jos 130e za nabavku novog spuha (da se razumemo, original spuh je u sasvim ok stanju) koji je bas dizajniran za kineske 4T skutere od nama drage kuce Leo Vince.

[url="http://www.adrenalin-pedstop.co.uk/ThumbnailGenerator/default.aspx?File=e6643bbb-98b0-4eb7-bca0-5ec.JPG&width=230&height=230"]http://www.adrenalin...=230&height=230/url]



Sve u svemu, prvi utisci vise nego povoljni, videcemo kako ce se odraziti na potrosnju.

I jedna preporuka da nikako ne ide u exploataciju sa hladnim agregatom, min grejanje bar 3 minuta pre voznje, s tim da u prvih 500 km ne odvrce pun gas duze od 1 min (ako je potreba preticanja). Sve u svemu dobar potez za ulozen novac!



Posted Image

I da, pali na anlaser

i snimak ubrzanja


Posted Image

#2 vladeue

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 64 posts
  • VozimJM STAR

Posted 09 August 2011 - 09:47

samo da pitam jesi li menjao svecicu ili je otala ista i kako da znam za koliko si brojeva poveco diznu

#3 luka kš

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 9 posts
  • Mestokruševac
  • Vozimbaotian rebel 50cm3 4T

Posted 13 September 2011 - 03:10

prednost kineza je totalno identicni agregati na gomili marki skutera , identican mome , dobar posao :biker_scooter:

#4 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 13 September 2011 - 07:34

View Postvladeue, on 09 August 2011 - 09:47, said:

samo da pitam jesi li menjao svecicu ili je otala ista i kako da znam za koliko si brojeva poveco diznu
svećica je ostala ista, a za diznu nema pravila, mora da se traži prema količini vazduha, jeste smorno ali jedini siguran put, nije plug&play

#5 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 13 September 2011 - 07:36

View Postluka kš, on 13 September 2011 - 03:10, said:

prednost kineza je totalno identicni agregati na gomili marki skutera , identican mome , dobar posao http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/thumbup.gif
većina 4T agregata, od 50 do 125cc je zasnovana na konstrukciji hondinog modela GY6, koji je proveren, što bi izmišljali toplu vodu. Tim koji dobija, ne menja se





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users