Sa konjazom iskreno neam pojma . Hvala na komplimentima
Trenutno msm da je ispod konjaze koju ja zelim iz razloga sto maximalna nije ta koja treba da bude.Zapravo imao sam prilike da ga razdrapim na jednom pravcu vise puta dodje do 170km/h i ne ide dalje.Dakle na 8300 rpm stoji.On treba da vuce do nekih 9300/500rpm bez problema u sestoj.
U prevodu mora da kuca 200km/h kako god okrenes.
Taj motor nije za tu brzinu,ali mi je ta brzina bila jedini reper postelovanosti dok ne ode na dyno sto. Bio je dosta veliki skok sa dizne 126 na 115 tako je vrlo moguce da ce par brojeva ici gore tipa 118 ili 120 sa pomeranjem igle.
Moguce je da treba raditi oko lanca bregaste ako se otpustio itd.To ce se sve videti na stolu.Pre toga cu ocistiti naslage na motoru tj unutar cilindra sa aditivima kako bih i tu bio siguran da su kanali koliko toliko procisceni,mada ce se i to proveriti sa mikro kamerom.
Generalno motor ocekuju jos dorada od nosaca bocnih kofera,do ubacivanja silikona u sediste pa sve do nekih estetskih delova koji meni licno smetaju.U krajnjem slucaju motor ocu da spremim toliko da nema vise sta i da znam sta mogu da ocekujem od njega.Neke stvari nisu morale da se rade,ljudi voze i tako motore,ali ja smatram da sto se tice udobnosti,udara vetra,sigurnosti ne treba stedeti bar ne na motoru.
Takodje motor nije motor ako je ustrojen ili ako nije postelovan kako treba itd.Opet kazem nekome to ne smeta,meni to smeta uzasno i jebiga tako je i sa kolima.Inace koliko sam imao prilike da gledam druge KLE motore svuda u svetu ima ih dosta radjenih i preradjenih,ali msm kada zavrsim sa svojim da ce biti jedan od retkih koji je do te mere sredjen.Bice kompletno opremljen i za put kao i za zezanje u gradskoj voznji.
2
Kawasaki KLE 500 1996
Started by Alexandar :D, Sep 22 2012 09:04 PM
80 replies to this topic
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users