Aprilia Sr50cc Stealth, 70cc High End
#861
Posted 05 December 2015 - 22:42
#862
Posted 05 December 2015 - 22:47
#863
Posted 05 December 2015 - 23:06
Imam slicne probleme na kupljenim kocionim klijestima koje je Aca opisao iznad.
@Mario
Prekontrolisi i ti kocnice, mozda i tebe koce hehe
#864
Posted 06 December 2015 - 00:37
Dobro bi ti dosla reparacija zbog godina te celjusti. Inace se klipici operu sapunicom, i namazu dotom, ili sa atf mascu. I poslje toga moraju glatko da se utiskuju sa prstima.
#865
Posted 09 December 2015 - 11:44
Pita, on 02 December 2015 - 23:53, said:
Sipano Ipone DOT 5.1 ..."
Pita, on 05 December 2015 - 21:43, said:
Evo video, prvo vrtim točak sa klještima a posle bez...razlika je dramatična!
Jednostavno se pločice ne odmaknu dovoljno od diska posle puštanja kočnice i stalno češu o disk!!
Da li bi set za reparaciju kočionih klješta (nove gumice i klipići) rešili ovu situacju???
Пита, ево тек сада сам видео да се радило и код тебе на пројекту, између осталог и на кочницама..
Грешку,а потом и цео овај проблем, си направио приликом куповине кочионе течности. Купио си Dot 5.1, а цео кочиони систем је намењен за кочиону течност типа Dot 3 или Dot 4. Наиме, гумице на главном кочионом цилиндру (на пумпи) као и гумице на клиповима кочионих клешта нису предвиђене за коч. теч. типа Dot 5, јер је она неупоредиво агресивнија, нагриза и временом разлаже гумице. Услед те реакције, гумице су ти набрекле приликом додира са том новом коч. теч. коју си сипао, и ту је настао проблем. Сваким даном ће бити све теже и теже окретати точак, како уље буде нагризало гумице све више и више.
Dot5 је кочиона течност за кочионе системе где се развијају веће температуре(првенствено на тркачким мотоциклима и аутомобилима, али и на новијим колима/моторима високих перформанси), па је самим тим потребно и отпорније уље. Међутим, то исто уље захтева и отпорније елементе кочионог система (првенствено мислећи на гумице) па у случају мешања Dot3/4 система са Dot5 коч. теч. долази се до проблема који ти сада имаш.
Адекватно решење проблема је комплетно расклапање, као и прање, свих кочионих елемената што подразумева вађење клипова из чељусти, клипа из кочионе пумпе, испирање самих чељусти и свих канала, као и пумпе, такође и црево треба да се испере, итд итд..
Потом, треба ти сет нових кочионих гумица за пумпу, а и за клипове на коч. чељустима. И онда сипаш Dot4 кочиону течност, уместо Dot5, излуфтираш систем и возиш
Ни случајно немој да брусиш клипове брусним папиром, јер ћеш онда морати и цела клешта да мењаш!
Да се не би правиле ове грешке, прозвођачи кочионих система назначе на поклопцу кочионе пумпе коју кочиону течност треба користити, што се види на приложеној фотографији(aprilia sr 50 2002.годиште):
Е сада, ако си ти већ раније мењао гумице, и ставио дот 5 отпорне гумице, онда цела ова моја прича пада у воду, мада чисто сумњам, јер је ово грешка коју многи праве.
EDIT:
Заборавих да напоменм да је кочиона течност изузетно агресивна, и да нагриза фарбане површине, тако да мораш бити пажљив док радиш
Attached Files
Edited by Petko131, 09 December 2015 - 11:45.
#866
Posted 09 December 2015 - 11:55
A sto se tice smrglanja klipica, ukoliko se pojave tackice rdje, naravno da ih moze ispolirati vodobrusnom smirglom 1500-2000, a ne da ih brusi
#867
Posted 09 December 2015 - 12:06
AcaPostar, on 09 December 2015 - 11:55, said:
A sto se tice smrglanja klipica, ukoliko se pojave tackice rdje, naravno da ih moze ispolirati vodobrusnom smirglom 1500-2000, a ne da ih brusi
Хвала
Може финим папиром, али собзиром на то шта сам све видео након 'само мало брушења' више никоме не препоручујем да било шта дира
Боље је и да има мало рђе на зиду клипа, него да буде изрисан као ренде
#868
Posted 09 December 2015 - 12:12
naime, pisalo se kako je dot 5 agresivan i kako je dot 5.1, već na drugoj hemijskoj osnovi, upravo zbog ovog problema, jer su ljudi krenuli da koriste savremenije ulje u starijim vozilima...
tako da treba proveriti za 5.1
#869
Posted 09 December 2015 - 12:25
Nista onda cu sve zameniti i prilagoditi dot 4 ulju pa cemo videti...
Hvala Petko!
#871
Posted 09 December 2015 - 12:27
#872
Posted 09 December 2015 - 12:29
Svakako menjam gumice i mozda ipak sigurnije da kupim 4 ulje iako imam jos ovog 5.1 u boci...
#873
Posted 09 December 2015 - 12:30
Josip, on 09 December 2015 - 12:27, said:
ovako sam i ja čitao
#874
Posted 09 December 2015 - 12:33
#875
Posted 09 December 2015 - 12:35
#876
Posted 09 December 2015 - 13:20
Kocnicama i celom kocionom sistemu treba posvetiti isto toliko paznje kao i samom motoru i masini...
Koliko masina povuce toliko treba i kocnicama da je zaustave!!
Daj broj na pm Aco!
#877
Posted 09 December 2015 - 13:37
Ti kocionu cilindri od vecih motora guraju vise ulja a u kombinaciji sa pletenim crevima su pun pogodak!
I ja sam citao da je dot 5.1 na istoj bazi kao i dot 4 i da moze da se sipa..
Edited by bojan681, 09 December 2015 - 13:38.
#878
Posted 09 December 2015 - 16:03
Пита, поједностави себи живот, купи нове гумице и сипај Dot3/4. Можеш и кантицу за кола да купиш, бољи је однос цене и количине ако ћеш мењати уље и у задњој кочници, или још неком возилу..
#879
Posted 15 December 2015 - 23:12
Tako je i hladnjak dobio nove nosace koji em sto su jednostavni i lagani, jos bolje drze hladnjak nego sto su to do sad radili gvozdenjaci....
uploadfromtaptalk1450217416786.jpg 1.85MB 69 downloads uploadfromtaptalk1450217497784.jpg 1.74MB 76 downloads uploadfromtaptalk1450218270118.jpg 1.29MB 61 downloads
#880
Posted 16 December 2015 - 09:33
6 user(s) are reading this topic
0 members, 6 guests, 0 anonymous users