Opaa, i styling se tuninguje. To se ceni, sve do poslednje bruce mora biti u službi performansi. Boki je baš potpalio vatru.
Pa nije ovo styling, o tome uopšte ne razmišljam....Osnovni razlog je da mi hladnjak čvrsto stoji, jer do sada nisam imao najsrećnije rešenje, a uz to s ovim alu flahovima ide i skidanje nepotrebnih kilograma...
Pozdravljam svaki vid skidanja gramaze, efekat je kao tuniranje agregata.
Gledam slike, iskreno ne uliva mi poverenje nosac. Ipak treba da nosi hladnjak a ne tablicu, mozda bi bilo bolje da je iz jednog komada aluminijuma sa ne tako ostrim uglovima savijanja.
Rekao bih da su rupe na nosacu vrata volana i rupe na hladnjaku u istoj visini, moguce je napraviti nosac iz jednog dela sa malim krivljenjem? Kao cirilicno slovo L? Em izbacujes 2 srafa, em su blazi uglovi savijanja alu flaha, imas manje briga oko pucanja ili odvijanja usled vibracija.
Heh, ma zezam se. Kad kažem styling mislim na ostale delove rama. A i to mu na neki način spada pod styling, nosači i ostalo... Kako god, pametan potez, olakšati što više skuter. Jedino još vozača olakšati, e to je već teži slučaj. Ajd ti si još šlang pa se ne moraš truditi..
Slažem se sa Acom, aluminijum je zeznut na mestima gde se savija, oće lako da pukne, pogotovo u kombinaciji teret+vibracije.
Ukratko da napišem na čemu sam radio prošlih par nedelja...
Novo opleteno kočiono crevo u kombinaciji sa novim gumicama i klipićima u prednjim čeljustima su doprineli da se prednji točak neuporedivo lakše okreće nego do sada...ostaje da vidimo kako će se ponašati na kočenju!!
Tu je sada i Koso merač temperature....Napokon ću istovremeno moći da gledam i obrtaje i temperaturu....aaaaaaaaa
Prednja maska je dobila metalne gril rešetke, čisto estetike radi...ako bude smetalo protoku vazduha ka hladnjaku, leti napolje!
Hvala Lauda...
Za brzinu necu nista, iskren da ti budem ni ne interesuje me koliko idem, a ako budem hteo da znam top speed izmericu s telefonom i kraj!
Taman ima mesta za treći merač desno do gasa, bilo bi i lepo simetrično, 3 displeja, 3 bitna podatka odjednom. Mogao si tu mrežicu ofarbati u crno, mislim da bi bila lepša nego ovako, nekako odudara od look-a SRke.
Evo ima pola godine kako ništa nisam pisao...Jednostavno nikako da uhvatim vremena da se posvetim Arpiliji...Imam taj 30mm karb koji bi trebalo uštelovati al eto nikako...
U subotu rešen ja da se pozabavim karbom...Odem oteram 3km-a od kuće i krećem sa štelovanjem..
Igla JJN skroz spuštena, glavna dizna 141....
Na sredini javlja mi se kao da trokira...pun gas je dobar, motor poludi na punom gasu...
Seger ne mogu više da spustim, mislim se dobićeš tuplju iglu pa da vidimo...Stavljam JJS najtuplju, glavna dizna i dalje 141
Na sredini još gore čini mi se, pun gas i dalje dobar...
E mamicu ti...već se sad predomišljam da li je to trokiranje ustvari pucanje i da mu fali goriva na sredini?!
Rešim da spustim glavnu diznu na 140 i automatski ću znati šta je po sredi, i da li ići u potpuno suprotnom pravcu štelovanja...
Stavljam 140, izlazim na pravac i igram se sa sredinom da ga osetim kad odjednom KVRKVLJŠTŠTŠTŠK zazveči nešto brutalno i jako i reko u pi.du lepu maminu gotov je, zalepio!!!! Na krublu propada, i na još jedan zakurblaj nešto kači i teško ide....opsujem se jedno 3 puta u sebi pa još 4 puta na glas i ajmo kući gur gur laganim korakom....
Skidam mašinu, glavu, cilindar da vidimo štetu kad ono:
S cim inace zatezes tu maticu?
A jel ima posljedica na radilici?
To je klasika,desava se, sto si vise u tuningu izgubis osjecaj za elementarne kvarove, ali se izostris na mnogo kompleksnije hehe Bitno da je makina
u top stanju.
Uh dobro pa je sitnica...Kad sam krenuo citati pomislio sam "a jbt pa nije valjda..."
Tacno kada se izostris zaboravis na banalne probleme, pa odmah ide masina na "astal"
Barem si imao prilike pregledati masinu pred sezonu, sad znas da je u odlicnom stanju.
Stezi taj ventilvar dobro pa nazad u stelovanje! hehe