Aprilia Sr50cc Stealth, 70cc High End
#941
Posted 19 November 2016 - 22:39
#942
Posted 19 November 2016 - 22:49
Cestitke za prinove obojci!
#943
Posted 19 November 2016 - 23:27
Nema sta, konkurencija prati sa difuzorom
#944
Posted 19 November 2016 - 23:52
#945
Posted 20 November 2016 - 00:00
#946
Posted 20 November 2016 - 00:38
Sent from my iPhone using Tapatalk
#947
Posted 20 November 2016 - 01:05
#948
Posted 22 November 2016 - 16:28
#949
Posted 22 November 2016 - 18:10
Zna se da je smesa idealna sa odnosom 14,7 : 1 i to svi tezimo da napravimo kada stelujemo karburator. Nema ni deblje ni tanje za rezultat, samo idealan odnos.
#950
Posted 16 August 2017 - 07:43
#951
Posted 22 August 2017 - 21:16
Inače, treba samo malo da popravim prošlogodišnje vreme i dobijam Bokijevu kantu kineza..
Sent from my iPhone using Tapatalk
#953
Posted 23 August 2017 - 06:35
#954
Posted 23 August 2017 - 13:06
Mario, on 23 August 2017 - 06:35, said:
Posnimaću kako duvam gume, može to?
Bez zaebancije, nikako da odem da registrujem motor pa da ga provozam i posnimam malo...Na snimku se onda da analizirati što nekad i ne vidiš u vožnji...Uglavnom klip na kom teram je ušao u III sezonu što je van svih pravila na ovakvim setupima...neće dati bogzna kakve performanse, ali kakva je konkurencija biće dobar...
#955
Posted 24 August 2017 - 11:11
image1.JPG 2.23MB 85 downloads image3.JPG 2MB 86 downloads 2.JPG 1.56MB 78 downloads
#956
Posted 08 October 2017 - 17:54
Izgorela mi je gumica dihtung na glavi...
Kad sam krenuo u povratku sa staze kompresija je skroz nabila pritisak u sistem za vodu, i nabila antifriz kroz čep gore i meni po patikama, farmerkama kao i kroz difuzor karburatora pa na svećicu...eto ti zatvorenog kruga haha
Motor je prethodni dan radio dobro i bio pun snage...na stazi sam osetio da je to daleko od očekivanog...verovatno je već tu malo duvao kompresiju....Uprkos mojim naporima na stazi da ga podignem na noge, nije bilo šanse....motor je duvao...
Evo i slika:
image1.jpeg 675.55K 63 downloads image2.jpeg 881.49K 64 downloads image3.jpeg 661.65K 63 downloads
image4.jpeg 532.45K 62 downloads image5.jpeg 429.67K 63 downloads image6.jpeg 562.76K 60 downloads
Cilindar je u ok stanju, kao i radilica, klip i karike na 0.3mm zazora...Mario je još detaljnije izmerio
Cilindar u gornjem delu bez utrošenosti
U donjem delu gde se klip klacka 1/100mm
Klip u suknjici 4/100mm, po sredini vertikalno 3/100mm, u boku ispod bolcne 1/100mm
Karika na 0.33mm
Razlog mislim da je zato što nisam dovoljno stegao glavu moment ključem...Stezao sam na nekih 12Nm a po mojoj proceni to treba stegnuti bar na 15Nm da si siguran!
Može sve ovo komplet da tera dalje bez problema, ali šteta učešća na dragu...nije mi bilo lako prošle nedelje moram da priznam!!
#957
Posted 08 October 2017 - 18:49
Glavu gore, sve su ovo normalne pojave na trkačkom motoru.
Idemo sad u neko portovanje cilindra?
#958
Posted 08 October 2017 - 20:05
Gore iznad izduvnog i prelivnih kanala je u nuli po obe ose
uploadfromtaptalk1507488750565.jpg 42.64K 51 downloads uploadfromtaptalk1507488759441.jpg 25.36K 48 downloads uploadfromtaptalk1507488769593.jpg 41.33K 43 downloads
Dok je dole u mestu gde se klip klacka suknjicama utrošen svega 1/100, a horizontalno 5/1000
uploadfromtaptalk1507488867483.jpg 22.47K 44 downloads uploadfromtaptalk1507488878771.jpg 42.77K 44 downloads uploadfromtaptalk1507488887391.jpg 26.45K 44 downloads uploadfromtaptalk1507488896044.jpg 42.13K 46 downloads
Klip je utrošen 4/100 preko mere 11/100 koliko 0 klip ima fabrički... u suknjicama
uploadfromtaptalk1507488973148.jpg 40.19K 43 downloads uploadfromtaptalk1507488983190.jpg 44.2K 44 downloads
U predel višlje kod boosta vertikalno 3/100, dok je horizontalno u boku svega 1/100 utrošen
uploadfromtaptalk1507489051877.jpg 43.62K 44 downloads
Što se tiče tog king tony moment ključa, razlika u odnosu na moj je 1-1,5Nm, dakle tvoj otkucava manji moment na istim merama
uploadfromtaptalk1507489150860.jpg 44.31K 45 downloads uploadfromtaptalk1507489197179.jpg 55.78K 48 downloads
Ja sam i ranijih dana išao na nešto jače momente od 12Nm kada je MHR u pitanju, uglavnom 13,5-14, a ako si se vodio ovim tvojim ključem na 12, onda si bio stegao na oko 10,5Nm.. nije ni čudo što si mogao sa dva prsta da stegneš glavu... za očekivati je bilo da će stradati gumica, jer ona ne drži kompresiju ukoliko glava pre svega redovno ne leži na cilindru...
probao sam tvoj skut, međutim nemam predstavu kako treba da ide, u odnosu na ranije delovao mi je isto...
#959
Posted 08 October 2017 - 20:21
Da je mene krenulo onako sa gremlinima kao tebe, verovatno bi skuter završio u kanalu pored
Drago mi je da nema veće štete na mašini od dihtunga.
Opušteno, biće bolje sledeće sezone!
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
#960
Posted 10 October 2017 - 22:04
9 user(s) are reading this topic
0 members, 9 guests, 0 anonymous users