←  Projekti High End 2T - 70-90cc

svet-skutera

»

Aprilia Sr50cc Stealth, 70cc High End

Locked

ZlajoX's Photo ZlajoX 06 Dec 2012

Ovisi tu dosta i dosjed na bloku, ako j u dobroj meri i nije pohaban on ipak dobro stegne lezaj i smanji mu unutrasnju zracnost.
Quote

Pita's Photo Pita 06 Dec 2012

View PostZlajoX, on 06 December 2012 - 11:32, said:

Ovisi tu dosta i dosjed na bloku, ako j u dobroj meri i nije pohaban on ipak dobro stegne lezaj i smanji mu unutrasnju zracnost.

verovatno..ovi blokovi nisu nikad otvarani niti ležajevi menjani...sve je na tesno u pm!
Quote

Dragan NS's Photo Dragan NS 06 Dec 2012

Nije me juce mrzelo da guglam sat vremena na temu "tolerancije" lezaja i uglavnom su misljenja kao i ovde - podeljena. Neko tvrdi da ta tolerancija nije takvog "tipa" da je ocigledna nego u malim vrednostima, a opet druga misljenja zastupaju stav da se oseti luft. Znaci - vozi Misko, i sa srecom!
Quote

Lenko's Photo Lenko 06 Dec 2012

Ja imam Workshop manual, koja je izuzetno detaljna sa tolerancijama za Minarelli. Samo ne znam kako da je postavim...Mislim da bi ti baš pomogla oko tih stvari...
Quote

Pita's Photo Pita 06 Dec 2012

2 pokušaj je urodio plodom...oseti se luft pod rukom... :D

Quote

Nesa BG's Photo Nesa BG 06 Dec 2012

Bas se oseti luft, a i lako se vrti. Znaci prvo u blokove pa radilica u lezajeve.
Quote

cvele's Photo cvele 06 Dec 2012

To je dobro montiran c4 :D
Quote

Pita's Photo Pita 08 Dec 2012

Radilica je u blokovima, semerinzi postavljeni...Danas sam se pozabavio montiranjem cilindra! Zazor karike izmeren 0,35mm, malo su potrošene ali može to da trči još do zamene...

Attached File  IMAG0628.jpg (104.01K)
downloads: 43 Attached File  IMAG0630.jpg (50.45K)
downloads: 50

Uz cilindar dolaze aluminijumski dihtunzi različitih debljina...Po Malossi uputstvima treba doterati squish na 0,55mm!!
Iz drugog puta sam ubo onaj pravi dihtung od 0,2mm sa kojim mi squish izlazi oko 0,58mm, biće dobro...

Attached File  IMAG0629.jpg (164.88K)
downloads: 50 Attached File  IMAG0631.jpg (110.32K)
downloads: 50
Quote

Lenko's Photo Lenko 08 Dec 2012

Pola slika, pola Šarcu daje...lepo...
Quote

tuningfanatic's Photo tuningfanatic 08 Dec 2012

Ne razumem zasto se squish podesava sa dihtungom ispod cilindra. :) Ispada da je squish zazor vazniji od portinga. :blink: Jel pise u uputstvu kojom silom se stezu matice ili se to radi po osecaju?
Quote

Pita's Photo Pita 08 Dec 2012

pa kako ćeš da ga podešavaš? niko nije rekao da je squish važniji od portinga...Podešavanja je dihtunzima debljina 0,2 0,3 0,4mm i ne utiče bog zna kako na tajminge kanala...Ovaj moj cilindar nije portovan, kanali su u fabričkim merama, što ne znači da neće biti ali daj da vidimo kako ga je fabrika napravila...

Uputstvo kaže 1,2 kgm stezanje glave..
Quote

tuningfanatic's Photo tuningfanatic 08 Dec 2012

Trebalo bi podesavati dihtungom izmedju cilindra i glave.
Quote

Pita's Photo Pita 08 Dec 2012

View Posttuningfanatic, on 08 December 2012 - 23:34, said:

Trebalo bi podesavati dihtungom izmedju cilindra i glave.

na ovim cilindrima su predviđene gumice kao dihtung između cilindra i glave tako da to ne može...
Quote

cvele's Photo cvele 09 Dec 2012

View Posttuningfanatic, on 08 December 2012 - 23:34, said:

Trebalo bi podesavati dihtungom izmedju cilindra i glave.
...kod AC cilindra moze i tako al na LC -jok...mora ko sto ga je Pita uradio..
Quote

Mario's Photo Mario 09 Dec 2012

pronašao sam ti video mojih ležajeva u SR-ki

evo ovde su FAG C4 sa metalnim kavezom



i ovde su Koyo C4 sa poliamidnim koji se i danas vrte

Quote

Pita's Photo Pita 10 Dec 2012

to je to, to je taj luft...Ja ga nisam baš tako lako pronašao, i morao sam baš da stisnem radilicu snažno rukom pa da cimam da bi se osetio luft, ali to je to...
hvala na snimcima!!
Quote

pajser9's Photo pajser9 11 Dec 2012

To Pita samo turpijaj, dobro je dok ima opiljaka aluminiuma! :)
Kad to sastavis, bilo bi lepo da pokazes svom komsiji kako to ide :D
Quote

Pita's Photo Pita 16 Dec 2012

Posle dugo razmišljanja oko farbanja blokova i felni odlučih se da posao uzmem u svoje ruke!! Doći će na red kasnije i plastike pa taman sad da se ispraksam malo... :respect:

Kupljene su potrebne stvari: Body Wash primer&Activator kao podloga (meša se 1:1), Body filler za popunjavanje neravnina, Poliuretan boja u kombinaciji sa herterom i razređivačem (meša se u odnosu 4 boja:1 herter:1 razređivač), Nitro razređivač za čišćenje, posudice za razmeravanje, fine šmirgle za šmirglanje Body fillera, i pištolj kao jedan od boljih amaterskih kako kažu..

Attached File  IMAG0645.jpg (147.65K)
downloads: 59

Blokovi i felne pripremljeni za farbanje

Attached File  IMAG0639.jpg (104.38K)
downloads: 62 Attached File  IMAG0643.jpg (125.62K)
downloads: 55

nanet prajmer na felne

Attached File  IMAG0646.jpg (63.47K)
downloads: 56

nanet Body filler i ostavljeno da se suši....

Attached File  IMAG0648.jpg (71.87K)
downloads: 57 Attached File  IMAG0647.jpg (72.96K)
downloads: 55 Attached File  IMAG0649.jpg (131.65K)
downloads: 44

Sutra sledi šmirglanje fillera, tj glačanje površine pre finalnog farbanja...Blokovi idu u neku crnu grafitnu boju (vuče na tamno sivo malo), a felne će ići u zlatnu boju za koji dan!! Eto, nadam se da neću uprskati stvar.... :)
Quote

ZlajoX's Photo ZlajoX 16 Dec 2012

Pistolj jeste jedan od boljih medju amaterskim ali ima sve sto i neki pravi, bitno da mozes nastelovati kolicinu boje i sirinu rasprskivanja kao i vidim odozdo stelung za pritisak vazduha a bitnija je tu ruka nego kvalitet pistolja. Znas ono, u ruci Mandusica vuka svaka puska bice ubojita.Jos ti je vazno da na izlazu iz kompresora imas saparator za lucenje vlage jer prilikom rada kompresora vruc vazduh ulazi pod pritiskom u hladnu bocu i u njoj se kondenzuje vlaga i voda i ako ti pistolj baci malo te vlage sa farbom onda si sve uprskao. A za boju cekam final look.
Edited by ZlajoX, 16 December 2012 - 01:28.
Quote

Lenko's Photo Lenko 16 Dec 2012

Svaka čast...ima dosta za "prepisivanje"...
Quote
Locked