Nadjoh u radionici neko crevo,manometar i rekoh da probam da napravim barometar za merenje kompresije.Redukciju za ulaz umesto svecice sam napravio na strugu i unutar nje sam urezao navoj za vetil od unutrasnje gume sa bocikla a moze i od tomosovih i drugih motora ventil sa gume.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Evo radi:
Uploaded with ImageShack.us
1
12 replies to this topic
#1
Posted 02 December 2012 - 18:15
#2
Posted 02 December 2012 - 20:33
E, ova ti je dobra!!!
#3
Posted 03 December 2012 - 00:12
lenko,evo ti model!vidim da si se ranije interesovao za ovo!ne moras ovakvo crevo kao ja imas od malog kuhinjskog bojlera sa ulazom na 1/4 to kosta 200 din.Takodje imas i manometar sa izlazom na 1/4 i to je 400 din.bas sam video na kupujem-prodajem prodaje neki lik iz bg.ostaje ti samo redukciju da resis.ili je napravi kao ja ili iskoristi neku staru svecicu.ja sad pravim jos jedan sa kratkim navojem za apriliju,yamahu,sprinta.
ovo mi je za piaggio masine,cpi i keeway-a.
ovo mi je za piaggio masine,cpi i keeway-a.
#4
Posted 03 December 2012 - 11:51
Majstorski Plamenni, ako neces da pravis kratki navoj , napravis cauricu sa gumicom , pa do pola navoja navuces...
#5
Posted 03 December 2012 - 13:40
ma napravicu jos jedan za kratki navoj,dosadno mi to skini-stavi kad ti treba!a ceo materijal kosta 600 kinti.moracu taj drugi od creva za bojler,jer ovo crevo koje sam koristio je od hidraulike sa neke masine.skupo je kao otrov,nego se vuklo po radionici godinama.a kad sam video da u njega mogu da uvijem manometar ih,srece moje!
#6
Posted 06 December 2012 - 13:24
da ne otvram novu temu mozemo i ovde.Mene zanima koliko bi trebalo da pokaze kompresiju cvaja od 50 kubika pa ko ima neka saznanja nek upise ovde ili ako postoji kalkulator u odnosu na kompresioni odnos nek postavi.evo mojih saznanja:
-SPRINT EXACTLY meren sa dugim navojem,znaci ne zadihtovan skroz jer je reducir uvijen bio do pola 6.1 bar motor presao oko 7000 km
-Tomos apn 6 oko 10 bara(preuzeto sa tomos foruma)
-PIAGGIO FREE izmedju 4-8 bara kazu da je dobro(preuzeto sa piaggio forumaa)
-SPRINT EXACTLY meren sa dugim navojem,znaci ne zadihtovan skroz jer je reducir uvijen bio do pola 6.1 bar motor presao oko 7000 km
-Tomos apn 6 oko 10 bara(preuzeto sa tomos foruma)
-PIAGGIO FREE izmedju 4-8 bara kazu da je dobro(preuzeto sa piaggio forumaa)
#7
Posted 06 December 2012 - 14:21
Ja mislim da sve ispod 6 bara ne valja...
#8
Posted 06 December 2012 - 17:49
ne znam Lenko,ja mislim da je to ipak malo nize,jer kompresija kod cvaje pocinje tek kad zatvori izduv i tu ostaje mali hod klipa do GMT i ako na tom malom hodu nagura 6 bara to je odlicno,to bi ti bilo ko na kolima 11-12 bara.A sprint i keeway ne mogu da prebace 7 bara zbog zapremine glave.
#10
Posted 10 December 2012 - 14:46
takvog sam i ja misljenja da je sve preko 4 bara ok.
#11
Posted 25 January 2013 - 16:47
Kratki navoj gotov
#12
Posted 25 January 2013 - 16:55
#13
Posted 25 January 2013 - 16:57
Testiran na hladnom motoru i nov je skuter i pokazivao je oko 9,5 bara .U pitanju je bio sprint exactly
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users