Jump to content


Kako razraditi novu termogrupu - nov cilindar



23 replies to this topic

#21 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 21 February 2014 - 11:26

na opšte interesovanje Pitin predlog razrade smatramo krajnje neodoljivim... evo kopije iz originalne teme autora :)

View PostPita, on 20 February 2014 - 22:47, said:

da, najbolje je da mu nabiješ krpu direktno na izduv cilindra, i da mu staviš neke olovne kuglagere od 50gr u varijator da ne može s mesta....i da ga guraš na leru narednih 300 km-a...tako će se najbolje razraditi...

ps: samo polako s gasom, tu do 6.000rpm narednih 100-150kma, posle toga sve opuštenije i opuštenije...posle 250km-a pun gas!


#22 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 17 August 2015 - 10:57

Posted Image...evo ovde ...tema o razradi zakljucana , ne znam zasto , nema veze...


nesto trazio , pa slucajno naleteo na ovo , to je o razradi stojadinovog motora , mnogo toga je primenjivo i na ove nase ...ko sto ja rekoh , temperatura je kljuc svega ...bez mnogo mazenja , ali oprezno ...i danasnji materijali su mnogo bolji od onih od pre 30 i vise godina pa je taj period kraci ...

#23 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 17 August 2015 - 12:45

Eto igrom slucaja sam prvi put citao malossijev manual za sklapanje trkackih (alu nikasil) agregata. Preporucuju da se razrada vrsi u mestu 20-60min (3x20) i da se ne prelazi 6000 rpm niti vise od pola gasa. Posle toga agregat je spreman za takmicenje...

#24 yoco_mci

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 216 posts

Posted 18 August 2015 - 23:07

da, ovo sve s prethodne strane stoji za neke tvornicke postavke motora , ali ka sta kazes aco za takmicarske motore je tu sasvim druga prica





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users