Jump to content


Aerox tuning



377 replies to this topic

#141 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 07 April 2013 - 14:53

za tu duplu zicu kad budes montirao dzek samo skini izolaciju sa obe i uvrni ih...

#142 Stex3105

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 577 posts
  • MestoMladenovac
  • VozimDerbi Gp1 racing

Posted 07 April 2013 - 15:14

Sad sam ispitivao unimerom i nije mi bas jasno :D Narandzasta zica ide na bobinu i kada na nju stavim jedan kraj unimera na dzeku koji ide u cdi i na bobinu ocitava neku otpornost znaci da je spojeno ali kada pipnem na obe zice na pickup i na samo telo namoptaja isto je spojeno..takodje je tako i sa plavo belom zicom...Inace namotaji su Ducati sa 12 onih manjih namotaja a ne sa 6..Verovatno je i CDI ducati...

http://www.myscooter...cts/vy19422.jpg

#143 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 07 April 2013 - 15:30

ja mislim sto vise tih namotaja, stabilnije ce raditi... Probaj da trazis pinove za ducati cdi il tako nesto, mozda i nesto nadjes...

Edited by bojan681, 07 April 2013 - 15:31.


#144 Stex3105

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 577 posts
  • MestoMladenovac
  • VozimDerbi Gp1 racing

Posted 07 April 2013 - 16:40

Dijagram struje za Aerox samo ne znam da li je za ovo paljenje ili Yamaha paljenje...

http://www.cmelectro...aerox-nitro.jpg


I neka tema mozda pomogne..

http://www.mojskuter...p?topic=67132.0

Edited by Stex3105, 07 April 2013 - 16:43.


#145 Stex3105

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 577 posts
  • MestoMladenovac
  • VozimDerbi Gp1 racing

Posted 07 April 2013 - 16:51

Nije ovo za ovaj cdi...

Edited by Stex3105, 07 April 2013 - 16:54.


#146 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 07 April 2013 - 17:27

Lepo napreduješ, toliko odrađenog posla u jednom danu...svaka čast! Što se tiče struje ne mogu ti pomoći, ta materija mi ide slabije ali vidim da ćeš se snaći..

#147 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 07 April 2013 - 19:52

znaci ti treba da trazis za dukati paljenje, onaj diagram je za aeroxa pre 2004, sad sam ga pogledao, tj cdi je sa 5 zica...

#148 Stex3105

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 577 posts
  • MestoMladenovac
  • VozimDerbi Gp1 racing

Posted 08 April 2013 - 01:48

Paljenje ce sigurno da padne sa fabrickim cdi-om nego sta mislite da li da stavljam ovu top performance kajlu dok je fabricki cdi ili da ostane ova obicna? 0.3mm je dihtung ispod cilindra jer kada stavim 0.2 klip udara u glavu...Squis je 0.6...

Evo nekih slika od juce...Nisam blokove uspeo da opetem nesto spolja bas najbolje ali nije lose :D)

Posted ImagePosted Image
Posted ImagePosted Image

Edited by Stex3105, 08 April 2013 - 01:50.


#149 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 08 April 2013 - 01:51

dakle uz taj srveni top treba da dobiješ i onu kajlu što pomera megnet za neki stepen u levo, advance

ove žice su skoro na svakom cdi-ju

1. visoki napon koji dobija sa namota sitne žice...
2. napon sa pick-upa koji daje okidanje informaciju
3. masa
4. izlaz za bobinu
5. žica koja ide na kontakt bravu i služi da se motor ugasi kada jhe brava spoji na masu

#150 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 08 April 2013 - 09:17

nista stex prati ih sa namotaja pa vidi koja je koja...

#151 Stex3105

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 577 posts
  • MestoMladenovac
  • VozimDerbi Gp1 racing

Posted 08 April 2013 - 16:30

Probacu pa cu videti ako uspem :D

Nego kada se montira overrange prenos na minareli masinu jer ima neki delovi koji se skidaju?Naisao sam na problem pozadi sam namontirao zadnje polutke kvacilo i zvono sve je super leglo i napred sam namontirao sve ono sto ide za alanser i kada sam spakovao varijator onaj mali krstic koji ide na ventivar ne nailazi na nutove na radilici bas za njegovu debljinu toliko fali..Sve sam pogledao i sve je na svom mestu kako treba...A kada skinem ono da ga nazovem kvacilo koje ide na zupcanike koje pokrece alnaser sve legne kako treba...Pa me to buni da li ima viska delova ili kod mene nesto ne stima :)

Edited by Stex3105, 08 April 2013 - 16:31.


#152 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 08 April 2013 - 17:31

nešto nisi dobro sklopio...Sa overrange variomatom dolazi jedna tanja šajbnica od fabričke koja ide zupčanika za anlaser i variomata...Jesi stavio nju?? ako si ostavio fabričku onda nema mesta da stane sve po redu...

#153 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 08 April 2013 - 17:46

Jesi proverio dal ti bendiks lezi skroz na onom iglicastom, umeju one 3 kuglice da se zaglave negde pa onda ne moze sve da ti stane na osovinu... I uslikaj namotaje da vidimo zasta je koja zica...

#154 Stex3105

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 577 posts
  • MestoMladenovac
  • VozimDerbi Gp1 racing

Posted 08 April 2013 - 18:54

Ceo prenos je uzet polovan pa tu sajbnicu nisam dobio...Kuglice su lepo legle..Sad idem opet da vidim sta nije tu uredu...

#155 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 08 April 2013 - 19:35

Kad se montira overrange prenos, mehanizam paljenja leti napolje da bi moglo da se upakuje. Pogledaj Mariovu temu o apriliji.

#156 Stex3105

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 577 posts
  • MestoMladenovac
  • VozimDerbi Gp1 racing

Posted 08 April 2013 - 19:37

Sve je spakovano po ps-u ali i dalje nece...Nece i kad skroz izbacim valjcic onaj..Ne moze da udje onaj krst sa ventivara a kamoli onaj djavo za kurblu....Kada izbacim ovaj deo bendiksa sa valjcicima onda sve moze...Ne razumem sta sam mogao da sjebem....Duzina bolcne je 42.3mm...

#157 Stex3105

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 577 posts
  • MestoMladenovac
  • VozimDerbi Gp1 racing

Posted 08 April 2013 - 19:38

@ Fantom hvala na pomoci....Sad cu da vidim nisam zapazio to..

@Pita jer ti imas overrange prenos?

#158 Stex3105

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 577 posts
  • MestoMladenovac
  • VozimDerbi Gp1 racing

Posted 08 April 2013 - 20:29

Sad sam izvadio sve sto ide od mehanizma za paljenje i varijator je seo kako treba bez ikakvih problema....Znaci sve se skine pa onda ide varijator i sve ostalo i to je to za sve ima mesta....Nego da li da stavma ovu TOP performance kajlu i ako cu da palim sa fabrickim CDi-om?
Evo slike namotaja iz njega idu 4 zice i to plavo-bela,crveno-bela,bela,zuto-crvena...
Posted ImagePosted Image

#159 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 08 April 2013 - 20:37

na stavljaj kajlu, previse ce ti pomeriti paljenje, sa fabrickim cdi-jem vozi na fabrickoj kajli...

#160 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 08 April 2013 - 20:37

View PostStex3105, on 08 April 2013 - 01:48, said:

Paljenje ce sigurno da padne sa fabrickim cdi-om nego sta mislite da li da stavljam ovu top performance kajlu dok je fabricki cdi ili da ostane ova obicna? 0.3mm je dihtung ispod cilindra jer kada stavim 0.2 klip udara u glavu...Squis je 0.6...

Kako? :D
Zar onda nije 0.1mm ako je squish rastojanje cela klipa od glave cilindra...





8 user(s) are reading this topic

0 members, 8 guests, 0 anonymous users