Jump to content


yamaha aerox



  • This topic is locked This topic is locked
384 replies to this topic

#381 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 22 July 2013 - 19:36

View Postadam, on 09 July 2013 - 17:34, said:

Posted Image


prvi svežanj žica signalne lampice
crna - signalna lampica za desni žmigavac... vezuje se na +12V od žmigavca
zelena - signalna lampica za levi žmigavac... vezuje se na +12V od žmigavca
žuta - signalna lampica za kratko ili dugo svetlo... vezuje se na +12V od nekog svetla, koje želiš
crvena - signalna lampica kada je motor izbačen iz brzine... to mi nemamo
plava - signalna lampica za neki kvar, to isto nemamo, mada može da se iskoristi za bilo šta drugo

drugi svežanj je samo provodnik za senzor čitača magneta

treći svežanj merači
crvena - signalna lampica za ulje .. vezuje se na plus napon od merača ulja... onaj koji ne svetli dok ne ponestane ulja
žuta - merač goriva ... vezuje se na žicu koja ide iz rezervoara sa senzora... u tom kotekstu nije masa već ona druga, na senzoru imaš jednu masu i jednu koja je merenje.. nije 12V i nema veze sa naponom pa nemoraš da meriš, samo je otpor u pitanju između te i mase, a pošto instrument ima masu onda samo tu drugu vezuješ, kasnije podešavaš da li je 100 ili 510 Ohm-a jer ima dve vrste senzora
zelena - masa , ovde instrument dobija masu odnosno minus polaritet.. nju imaš negde na kontakt bravi konstantno
crna - +12V koja se vezuje na kontakt bravu kada okreneš ključ instrument počinje da radi svim funkcijama

pošto ovaj nema sat, onda se skroz isključuje kada izgasiš motor sa ključem, neki malo veći modeli imaju još crvenu žicu koja je kontinualni +12V zbog sata... ostali parametri se pamte svakako u instrumentu i kada nije pod naponom, tipa koliko magneta meri, koji je obim točka itd...

na slici je još prikazano da magnete okreneš tako da im severni (N) polaritet bude prema senzoru čitaču, mislim da je na njima štampano slovo N

#382 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 22 July 2013 - 22:12

adame, mala dizna je u pitanju..ostane bez goriva...Kreni od najveće dizne što imaš pa spuštaj!!

#383 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 23 July 2013 - 00:29

View PostMario, on 22 July 2013 - 19:35, said:

do premale dizne je...


#384 adam

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 291 posts

Posted 23 July 2013 - 11:40

Juce kad sam provao motor,imao sam diznu 102 ali motor cim mu dam pun gas ugasio se... pa sam probao sve dizne sto imam i najbolje radi motor sa diznom 108 i sraf odvrnut 3 kruga,motor lepo radi i kad mu dam pun gas nece da se ugasi ali mi nekako deluje lenj u pocetku pa posle vuce ali ne bas toliko dobro,pa sam ubacio diznu 112 ali motor odma losije radi,pa ja mislim da bi za diznom 110 vrlo dobro radio,ali na zalost tu diznu nemam,pa ako neko ima diznu 110 za pwk karb nek ponudi

#385 Mikac93

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,554 posts
  • MestoSombor
  • VozimSprint Exactly

Posted 23 July 2013 - 21:02

Pa vuce slabije u pocetku jer je prenos rastelovan...





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users