adam, on 09 July 2013 - 17:34, said:

prvi svežanj žica signalne lampice
crna - signalna lampica za desni žmigavac... vezuje se na +12V od žmigavca
zelena - signalna lampica za levi žmigavac... vezuje se na +12V od žmigavca
žuta - signalna lampica za kratko ili dugo svetlo... vezuje se na +12V od nekog svetla, koje želiš
crvena - signalna lampica kada je motor izbačen iz brzine... to mi nemamo
plava - signalna lampica za neki kvar, to isto nemamo, mada može da se iskoristi za bilo šta drugo
drugi svežanj je samo provodnik za senzor čitača magneta
treći svežanj merači
crvena - signalna lampica za ulje .. vezuje se na plus napon od merača ulja... onaj koji ne svetli dok ne ponestane ulja
žuta - merač goriva ... vezuje se na žicu koja ide iz rezervoara sa senzora... u tom kotekstu nije masa već ona druga, na senzoru imaš jednu masu i jednu koja je merenje.. nije 12V i nema veze sa naponom pa nemoraš da meriš, samo je otpor u pitanju između te i mase, a pošto instrument ima masu onda samo tu drugu vezuješ, kasnije podešavaš da li je 100 ili 510 Ohm-a jer ima dve vrste senzora
zelena - masa , ovde instrument dobija masu odnosno minus polaritet.. nju imaš negde na kontakt bravi konstantno
crna - +12V koja se vezuje na kontakt bravu kada okreneš ključ instrument počinje da radi svim funkcijama
pošto ovaj nema sat, onda se skroz isključuje kada izgasiš motor sa ključem, neki malo veći modeli imaju još crvenu žicu koja je kontinualni +12V zbog sata... ostali parametri se pamte svakako u instrumentu i kada nije pod naponom, tipa koliko magneta meri, koji je obim točka itd...
na slici je još prikazano da magnete okreneš tako da im severni (N) polaritet bude prema senzoru čitaču, mislim da je na njima štampano slovo N