Jump to content


PIAGGIO X9 250 SL



  • This topic is locked This topic is locked
No replies to this topic

#1 noxy

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 132 posts

Posted 16 January 2011 - 00:21

Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Uploaded with ImageShack.us

Rec je o Piaggio X9 250, model SL koji se pravio od 2002-2004god, razlikuje se od prethodnog modela po viziru koji je podesiv po visini, ima 3 polozaja... Masina je preuzeta od honde foresight 250, bez filtera za ulje... Rec je o nisko turaznoj masini, maximalnu snagu isporucuje na 7000obrtaja, i tu isporucuje 19.30 konjske snage... Na ovom modelu je prednja guma 14", a zadnja 13" (samo je na ovim modelima tako), ali i pored toga skuter je veoma udoban... Za kocenje je napred dupli disk a pozadi jedan, sa brembo kocnicama... Pritiskanjem prednje kocnice deluje se samo na prednji tocak, a pritiskanjem zadnje deluje se na jedan prednji disk i zadnji, sistem deluje veoma sigurno, i efikasan je... Kod ovih modela za osvetljenje puta zaduzena sa oba fara za oboreno i oba za dugo svetlo, koristi 2xH4 35W/35W...Prijatno me je iznenadilo to sto ima dugme za sva 4 zmigavca koje moze biti veoma korisno kada ste na otvorenom puta a morate da stanete iz nekog razloga... Prostor ispod sedista je veoma veliki, cini mi se da je medju najvecima medju maxi skuterima, opremljen je svetlom i uticnicom od 12V, za punjac mobilnog telefona, navigacije... Prostor je oblozen nekom vrstom "tepiha" koji je sa donje strane plastificiran, tako da kada stavite mobilni telefon ili neku stvar koja je osetljiva na grebanje nemate potrebe za strahovanjem... Rezervoar kod ovog modela je 14.5L, a rezerva je 2.5, sto je i vise nego dovoljno za neku dalju voznju s obzirom da mu je potrosnja po testovima 3.5-4l/100km po gradu (nisam probao, ali mi je tu informaciju dao prijatelj koji ga ima vec duze vreme)... Poseduje vrlo preglednu analognu i digitalnu tablu, na analgonoj je prikazana brzina kretanja, obrtaji, temperatura, nivo goriva, a na digitalnoj se ispisuje trenutna temperatura, maximalna brzina kojom je motor vozen, srenja brzina, koliko ste presli na rezervi, datum, sat, poseduje stopericu, ima dva "TRIP"-a koje mozete koristiti kako vam odgovara, mogu se restartovati u svakom trenutku, i sto mi se jako svidja prikazuje servisne intervale, kada dodje vreme za zamenu ulja (3000km) upali se na vrhu ekrana OIL, isto se desava i sa SERVICE i BELT, kada dodje vreme za to...

Sto se tice same voznje skuter je veoma udoban i upravljiv... Iako ima preko 200kg veoma ga je lako voziti, jedina mana mu je sto je dosta sirok pa se ne moze svud provuci kada su guzve... Retrovizori su pregledni, i lako podesivi...

Sto se tice servisa veoma je nepristupacan, da bi se doslo filteru za vazduh mora da se skinu donje bocne plastike (tamno sive na slikama), da se dodje do akumulatora mora da se skida naslon za suvozaca i plastika na kojoj je stop svetlo, tako da kad treba da se radi nesto oko njega bolje ga odvezite kod majstora ako nemate zivce...





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users