Kako napraviti auspuh+slike sa dim.na str....
mrgood
18 Nov 2013
Boza kada u nekom exhaust calculatoru dobijes konuse, skines si free program cone layout. U njega uneses pocetni i zavrsni promjer konusa i on ti napravi razvijenu sliku, To isprintas i preneses na lim. Lim rezi brusilicom sa tankom reznom sajbom debljine 1 mm za prokrom. Mozes i krivine odrezati bez problema. Nikako skare za lim jer ces sve pokrivit.
Boza
18 Nov 2013
E, hvala. Ako moze brusilicom, onda super.
Koji lim si ti koristio? 1mm ili vise?
P.S. Sad sam bio u garazi i skinuo TREK-a, pa cu sutra da premerim i okacim mere. Posto se vidi gde je kraj unutrasnjeg protivkonusa, oznacicu i to na slici.
Koji lim si ti koristio? 1mm ili vise?
P.S. Sad sam bio u garazi i skinuo TREK-a, pa cu sutra da premerim i okacim mere. Posto se vidi gde je kraj unutrasnjeg protivkonusa, oznacicu i to na slici.
Nesa BG
18 Nov 2013
Vidi se kraj ali ne znamo precnik zavrsetka konusa kao ni precnik rupica na konusu i gustinu istih. Petko je klao ovaj moj trek ali se nije setio da izmeri unutrasnji protiv konus.Sto se tice secenja ja uvek secem makazama za lim ali treba znati kojim i kako, i nikad nisam izdeformisao lim. Postoje leve , desne i ravne makaze za lim pa se po potrebi koriste sve tri vrste. Debljina lima ne bi trebalo da prelazi 1mm a po meni je najbolje raditi sa 0,8mm. Nosace, stinger i top je najbolje hartletovati jer se lim kod varenja MIG (co2) aparatom kali pa usled vibrecije dolazi do cepanja lima oko nosaca.
mrgood
18 Nov 2013
Ovako: Ja sam koristo 0.8 hladno valjani, to vam je onaj koji izgleda jako sjajan i masan. Nisam koristio skare i ne bi ih koristio, jer mi je brusilicom 10 puta lakse. Dalje, nema potrebe za hartlotanjem bilo cega, kod mene je sve zavareno pa nista nije otpalo. Jer ako koristite lim 0.8 mm auspuh bude izuzetno lagan, tako da nema opterecenja na nosacima , a bogami ni na topu. Ako zakrivljenu cijev koja ide na top lijepo savijete bez da se deformira, ona nosi cijeli top, koji takodjer nije tezak. A posto je U oblika jako je cvrsta. Samo treba kvalitetno zavarit i nista nece puknut.
Johny
18 Nov 2013
mrgood
18 Nov 2013
Mislio sam da to ljudi znaju, ali evo, ti si napisao. Pijesak mora biti jako nabijen, sto je bolje nabijen u cijevi manje su deformacije. Ja sam svoju uspio savit bez ikakvog deformiranja.
Johny
19 Nov 2013
mozda naidje neko ko ne zna
nek se nadje , ne smeta
..
Mozda nebi bilo lose da moderator stavi u prvi post kratke smjernice tipa koji materijal uzeti , sta je potrebno i sl .. pa ko se zainteresuje nek malo dublje cita ?!Vecina nas prati ovu temu , ali kako vidim malo po malo dolaze novi clanovi (sto je dobra stvar) pa da im se malo olaksa ..


Mozda nebi bilo lose da moderator stavi u prvi post kratke smjernice tipa koji materijal uzeti , sta je potrebno i sl .. pa ko se zainteresuje nek malo dublje cita ?!Vecina nas prati ovu temu , ali kako vidim malo po malo dolaze novi clanovi (sto je dobra stvar) pa da im se malo olaksa ..
tuningfanatic
19 Nov 2013
Kod druga na home-made auspuhu stalno puca var pa mu otpadne top. Radi sa MAG/CO2 i posteno navari "mesa", ali ne vredi, puca pa puca. TIG je zakon za tanke limove, ne treba cak ni popuna ako su limovi dobro iseceni, da nema procepa izmedju konusa.
Boza
19 Nov 2013
Nesa BG, on 18 November 2013 - 22:56, said:
Vidi se kraj ali ne znamo precnik zavrsetka konusa kao ni precnik rupica na konusu i gustinu istih. Petko je klao ovaj moj trek ali se nije setio da izmeri unutrasnji protiv konus.Sto se tice secenja ja uvek secem makazama za lim ali treba znati kojim i kako, i nikad nisam izdeformisao lim. Postoje leve , desne i ravne makaze za lim pa se po potrebi koriste sve tri vrste. Debljina lima ne bi trebalo da prelazi 1mm a po meni je najbolje raditi sa 0,8mm. Nosace, stinger i top je najbolje hartletovati jer se lim kod varenja MIG (co2) aparatom kali pa usled vibrecije dolazi do cepanja lima oko nosaca.
Сећам се да је Марио секао RSII, има негде слика, може одатле да се узме мера.
Mario
19 Nov 2013
sekao sam pitin rs2, svoj rs2, ali nisam merio gde se nalazi, sekao sam zox-ov yasuni r i saletov next-r, i mislim da je jedino što sam proverio da je promer na prstenu koji je na rs2 tačno polovina od grane, burgija od 12,5 je ulazila tesno... a ovaj konus perforirani imam negde slike ali nemam precizne mere
Boza
19 Nov 2013
Па, ето, знамо где почиње, где се завршава, промер на крају купе. А, рупице са слике може пропорционално према пречнику противконуса.
mrgood
19 Nov 2013
Nesa BG, on 19 November 2013 - 00:56, said:
O ovome pricam...

Ovo je jedan od najkvalitetnijih auspuha.

Ovo je jedan od najkvalitetnijih auspuha.
Znam o cemu je rijec i znam sta je hartlotanje i gdje se na auspuhu hartlota, ali se meni to jednostavno ne da, hehehe. Ja sve zavarim pa ako pukne, nek pukne, ali do sada nije. Ako za drzanje topa uzmes primjerice tanki prokromski lim i napravis selnu cca 1 cm veceg promjera nego top, a iznutra zalijepis gumu ili onu samoljepljivu kao spuzvicu za dihtanje vrata, nema sanse da ce ti se bilo sta otkinut jer su vibracije anulirane. Vidis da tu kod njih ispod ove selne sta drzi top nema nikakve gume, normalno da im vibrira i da bi se obicni var pokidao.
Johny
19 Nov 2013
Evo slika mog TT-a prije farbanja vidi se kako je ojacano kod topa ?!.... (vidis dole kod topa kao mali L profil)
Edited by Johny, 19 November 2013 - 18:57.

Edited by Johny, 19 November 2013 - 18:57.
sinisa93
19 Nov 2013
Kod mene na Matrixu nema nikakvog drzaca ni ojacanja za prigusivac... Tako se vozi skoro 2 godine i nije nikad otpao.. Mozda jer vrti na mnogo manje obrtaja nego ovi ozbiljni auspusi pa su i vibracije manje, al eto cisto da napomenem...
Sent from my ST15i using Tapatalk
Sent from my ST15i using Tapatalk
Mario
20 Nov 2013
Boza
20 Nov 2013
Mario, on 20 November 2013 - 14:35, said:
znaš kako meriš srednju vrednost grane na krivinama ?
Тако мерим средњу вредност и од делова противконуса, јер нису савршени кругови, савијају се лагано.
Јел тако ок?
Послато са ОТ990 ЦМ7 користећи Тапаток
Mario
20 Nov 2013
da da tako , izmeriš unutrašnju najmanju i spoljašnju najdužu putanju i odradiš srednju vrednost..