Relativno novi cilindri iz Airsal-a prepoznatljivi po racing crvenoj boji...Rade se u 3 izvedbe i to
70cc sa klipom 47,6mm, hod 39,20mm
77cc sa klipom 50,00mm, hod 39,20mm
88cc sa klipom 50,00mm, hod 45,00mm
Ovde ćemo analizirati ovaj sa 77cc i standardnim hodom radilice od 39,20mm u stock verziji, jer smo taj imali prilike da držimo u rukama!
Cilindar je sa aluminijumski naravno sa nikasil košuljicom, klip sa jednom karikom debljine 1mm, i običnom glavom (nije modularna).
Evo slika tek otpakovanog cilindra:
imag0799p.jpg 874.51K
29 downloads
imag0800i.jpg 990.57K
35 downloads
imag0801s.jpg 858.58K
36 downloads
p30600061024x768.jpg 365.73K
38 downloads
p30600071024x768.jpg 405.74K
37 downloads
p30600081024x768.jpg 368.36K
40 downloads
p30600091024x768.jpg 393.78K
37 downloads
p30600101024x768.jpg 410.9K
36 downloads
p30600131024x768.jpg 436.53K
37 downloads
p30600141024x768.jpg 362.24K
40 downloads
p30600151024x768.jpg 467.86K
42 downloads
p30600171024x768.jpg 357.98K
42 downloads
p30600181024x768.jpg 389.65K
44 downloads
p30600191024x768.jpg 401.6K
76 downloads
Analize kažu da je cilindar najjači na 13.700rpm i da pritom teoretski isporučuje 32,4 hp-a ( a to je nekih 25% manje ako gledamo realnu snagu na radilici, recimo oko 24 hp) pri pritisku od 199 PSI-a što je neka gornja granica za cilindre ovog tipa..
l3tt.jpg 845.04K
69 downloads
Sa c parametrom od 2mm (razmak od čela klipa u gmt do vrha cilindra) uglovi su sledeći:
izduvni 198,6
prelivni 129,1
boostovi (ima ih 3) idu u lepezu 121,7 i 113,9
Ako pogledamo površine da se zaključiti da su veoma velike, ako gledamo MHR Team2 77cc koji je ove klase površine su veće kod Airsala:
izduv 5,99 cm2
prelivni uključujući i boost 4,15 cm2
Nisam siguran da ostaje puno prostora za dalje portovanje ovog cilindra te zaključujem da je Airsal bogami doveo ovaj Racing big bore cilindar u krajnje granice...
1
3 replies to this topic
#1
Posted 16 March 2013 - 15:14
#2
Posted 17 March 2013 - 21:54
Najjeftiniji cilindar u big bore klasi,cena je oko 270 eura. Za tu cenu ljudi kupuje racing cilindre nekog "boljeg" proizvodjaca,a 30 konja je stvarno puno. Ne znam kakav je kvalitet ali je cena po meni super
Edited by Sloba15, 17 March 2013 - 21:54.
#3
Posted 18 March 2013 - 01:01
Sta bi tek bilo kad bi se stavila radilica sa duzim hodom i distancer pod cilindar...
#4
Posted 18 March 2013 - 01:12
30tak konja je po analizi, naravno to u praksi i na točku uvek bude manje...
bojane zato je onaj od 88cc da ide u paru sa radilicom dužeg hoda..
bojane zato je onaj od 88cc da ide u paru sa radilicom dužeg hoda..
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users