70cc sa klipom 47,6mm, hod 39,20mm
77cc sa klipom 50,00mm, hod 39,20mm
88cc sa klipom 50,00mm, hod 45,00mm
Ovde ćemo analizirati ovaj sa 77cc i standardnim hodom radilice od 39,20mm u stock verziji, jer smo taj imali prilike da držimo u rukama!
Cilindar je sa aluminijumski naravno sa nikasil košuljicom, klip sa jednom karikom debljine 1mm, i običnom glavom (nije modularna).
Evo slika tek otpakovanog cilindra:














Analize kažu da je cilindar najjači na 13.700rpm i da pritom teoretski isporučuje 32,4 hp-a ( a to je nekih 25% manje ako gledamo realnu snagu na radilici, recimo oko 24 hp) pri pritisku od 199 PSI-a što je neka gornja granica za cilindre ovog tipa..

Sa c parametrom od 2mm (razmak od čela klipa u gmt do vrha cilindra) uglovi su sledeći:
izduvni 198,6
prelivni 129,1
boostovi (ima ih 3) idu u lepezu 121,7 i 113,9
Ako pogledamo površine da se zaključiti da su veoma velike, ako gledamo MHR Team2 77cc koji je ove klase površine su veće kod Airsala:
izduv 5,99 cm2
prelivni uključujući i boost 4,15 cm2
Nisam siguran da ostaje puno prostora za dalje portovanje ovog cilindra te zaključujem da je Airsal bogami doveo ovaj Racing big bore cilindar u krajnje granice...