Zastava Junior/tomos BT
#1
Posted 23 March 2013 - 16:00
Radi se od karting Zastava Junior, na kojeg je nadogradjena masina od Tomos BT-a. Peto stepeni manuelni menjac, idealan za voznju i za uzivanje, pa i za divljanje. Dosta sam se navozao sa njim, i na stazi i po ulici... I naravno dosadio mi je, pa sam nabavio jos jednu sasiju, isto od juniora, sad pravimo novu i poboljsanu verziju ove masine, icice siroki tockovi (od novijih kartinga), masina ide pod turpiju... Bicete obavesteni o tokovima radova. A stari karting je u oglasima i ceka novog vlasnika.
evo par slika i jedan snimak kad sam probavao neki predugacak prenos, pa nije isao kako treba.
Slike
a evo i slika nove sasije
#2
Posted 24 March 2013 - 20:43
#3
Posted 24 March 2013 - 20:49
#5
Posted 24 March 2013 - 23:14
#6
Posted 24 March 2013 - 23:19
#7
Posted 25 March 2013 - 01:52
#8
Posted 25 March 2013 - 14:07
bice vise manje isti takav, samo bolji delovi. Bice uskoro izvestaj.
#9
Posted 06 August 2013 - 22:40
Zelenko je dobio turpijanu BT masinu (mere junior/senior i iz glave, kombinovano sve ), sutra stize dellorto 24 phbg, i pocinje izrada rezonantnog auspuha, mislio sam da nabavim od skutera, deluje mi kao da bi odgovarao od kymca pa bi jednim udarcem resio dve muve (karting se retko vozi pa bi dok nije na kartingu ga vozio na kymcu), ali ipak ce se praviti neki naspram ovih kanala...
evo par slika zelenka i prinove
Sad se aktivno radi na kartinzima posto sam uhvatio par dana "lufta" dok nekrene sezona opet, onda 0 bodova od radionice do zime...
#10
Posted 06 August 2013 - 23:33
#12
Posted 07 August 2013 - 22:30
daj te portmape da ti proteram kroz analizer ako hoćeš
#13
Posted 08 August 2013 - 15:52
A sto se tice probe to je najmanji problem, cim bude gotov pozvan si da ga probas.
#14
Posted 08 August 2013 - 22:22
motor malo ociscen i sredjen, u odlicnom stanju, pali na zub, samo treba da radi jedno vreme posto nije dugo radio pa da se potrosi ulje sa kojim je bio konzerviran
i na kraju sklopljena kotrljajuca sasija, ali vec je bio mrak uveliko tako da su slike losije malo, sutra ce biti bolje
#15
Posted 09 August 2013 - 01:01
#16
Posted 14 August 2013 - 22:08
#17
Posted 15 August 2013 - 18:57
#18
Posted 15 August 2013 - 19:59
#19
Posted 17 September 2013 - 12:09
Sa njim sam se skoro najvise navozao neko sa bilo kojim kartingom do sada, znaci jedno 4-5dana svaki dan po 3-4h voznje non stop, nas par se menjalo samo na njemu, karting nije ni jedno stucnuo, radi i ide odlicno, jedina mana fabrickom junioru je sto nema kvacilo, nego poguras pa vozis, iz tog razloga bude malo lenj na startu ali kasnije se masina veselo vrti.
A sto se tice zelenog to je posebna prica, to je Azdaja, taj bljuje vatru znaci ide odlicno, vuce nenormalno, nisam ni sam verovao da ce tako raditi. Port mapu nisam skinuo, zato sto sam zurio da sklopim masinu i tako je ostalo, preko zime cu skinuti cilindar pa cu i mapu skinuti, posto nebih sada da ga rastavljam. Auspuh je Leo Vince TT za piaggio koji pasuje na saraf, karburator je za pocetak Bing 21 od CTXa (fi 20mm). Zeleni ide blesavo, evo jedna slika i snimak iz mesta, dok nebude snimak voznje.
#20
Posted 31 December 2013 - 21:14
Dok svi ostali bacaju petarde i kojekakva pirotehnicka sredstva, ja dizem buku na meni najdrazi nacin, voznjom turpijane cvaje
jeste da je trava, ali na asfaltu to radi jos bolje!
I jedan nocni snimak od pre 15ak minuta, mala mu je dizna, to sam sad primetio, trazi vise goriva preko pola gasa, radi boooo cucete sa snimka. Trenutno je 110, ali trebace bar 120tka (zveckanje nije iz masine, zvece rebra od cilindra i kojekakvi sarafi)
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users