Edited by mrgood, 27 July 2013 - 09:09.
![](https://svet-skutera.rs/public/style_images/master/icon_users.png)
#141
Posted 27 July 2013 - 09:08
#142
Posted 27 July 2013 - 09:11
tuningfanatic, on 27 July 2013 - 01:11, said:
Smanjio si kolicinu benzina na malom gasu tako da vise ne trokira, ali i na svim ostalim otklonima rucice gasa tako da si dobio jako siromasnu smesu na pola gasa i na punom gasu.
![Posted Image](http://s19.postimg.org/qy2r9070z/karuratorstelovanje_igla_glavna.gif)
Ne sumnjam da je lepo radio kad si spustio iglu, ali cinjenica je da motor ima najvise snage sa najvecom diznom s kojom jos ne trokira (laicki receno i pomalo neprecizno). Isto vazi i za iglu...
Kad ima manje benzina u smesi, termogrupa se vise greje i losije podmazuje sto dovodi do lepljenja klipa.
Dakle, tebi je trokirao na malom gasu sto znaci da mu je velika ler/pilot dizna ili si jako malo odvrnuo vijak smese.
Ne znam sad tocno koliko je bio odvrnut, ali sam karburator nastimao po svima dobro poznatim uputama.
#143
Posted 27 July 2013 - 10:58
Pita, on 27 July 2013 - 02:04, said:
po ovome tebi se već sa iglom na sredini gušio na malom gasu tj bio siromašan...Stavljanjem zegera na najviši zarez ti si uronio iglu dublje i još više smanjio goriva na igli i još više osiromašio smešu na malom gasu!!! e sad kako je posle kretao super to samo ti znaš...?!?!
Po mom misljenju, gusenje je mnogo redja pojava od trokiranja i zakljucio sam da je mnogo veci prag izmedju idealne smese i gusenja, nego izmedju idealne i trokiranja. Ispitivao sam malo sa smanjenjem kolicine benzina i kad je svecica bila skoro bela, od gusenja ni traga, a verovatno sam bio i blizu lepljenja tako da treba pripaziti i na boju svecice kad se steluje karburator jer osecaj ponekad zavara (pogotovo kod pocetnika).
Ako sa odvijanjem vijka smese po ustaljenom uputstvu ne funkcionise kako bi trebalo, nekad je usled nedostatka dizni potrebno odstupiti od pravila, a to u ovom slucaju znaci malo vise odvrnuti ako trokira na vrhu gasa. Tada na ostalim otklonima rucice nema mnogo promene kao u slucaju igle (ne moze da zariba), ali dovoljno da na vrhu gasa ne trokira.
Mrgoode, vracaj Nardo! Kad bi se svi prestravili lepljenja i vracali serijalu, tjunera uopste ne bi bilo.
![:0takoje:](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
#144
Posted 27 July 2013 - 16:10
#145
Posted 30 July 2013 - 13:49
#146
Posted 30 July 2013 - 13:56
#147
Posted 30 July 2013 - 22:25
#148
Posted 30 July 2013 - 22:41
#149
Posted 30 July 2013 - 23:46
#150
Posted 30 July 2013 - 23:47
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
#151
Posted 30 July 2013 - 23:52
Edited by mrgood, 30 July 2013 - 23:58.
#152
Posted 30 July 2013 - 23:55
mrgood, on 30 July 2013 - 22:25, said:
Isti problem imam ja, pre 500km sam uzeo ovaj 19mm karb a sad me vec teraju da pazarim novi..
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
#153
Posted 30 July 2013 - 23:59
#154
Posted 31 July 2013 - 00:15
#155
Posted 31 July 2013 - 00:19
![;)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
EDIT: Pita me preduhitrio
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
Edited by bojan681, 31 July 2013 - 00:24.
#156
Posted 31 July 2013 - 11:29
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
#157
Posted 04 August 2013 - 02:49
Trenutno je tvoj setup serijski skoro, jer vozis na serijskom auspuhu samo s većom kubikazom,a to ne zahtjeva neke prevelike preinake karba.
A dok stavis narda,skaces dvije stepenice barem.
A ovo su gluposti oko težina rolica i to možeš reć onome ko ti je to reko.
Ako stavis preteške rolice ispadas iz rezonancije auspuha, i onda si ga đabe i stavljo.
A tih 4,3 bi bile vjerojatno još uvijek i preteške za nardo(ako pričamo o serijskom variomatu).
U vezi getribe, jesi siguran da su ravni zupci na svim zupcanicima,osim na jednom?
Jer to nemože tak radit, moraju bit u paru ravni s ravnim i kosi s kosim.
Uostalom, zvuk getribe s ravnim zupcima je zvuk auta kad se vozis u rikverc(jer su isto ravni zupci),ali puno glasnije jer se do 5x više vrti,a to bi skuzio sigurno.
Očigledno je problem u nekom lageru, a ja bih to promjenio,jer su lageri standarnih dimenzija i koštaju kikiriki.
#158
Posted 04 August 2013 - 11:24
Edit: Imas video par stranica prije pa poslusaj kako to zuji.
Edited by mrgood, 04 August 2013 - 11:25.
#159
Posted 04 August 2013 - 12:13
Ok sa serijskim auspuhom bi.
Kak 5 zupčanika?
Imaš mali i veliki zupčanik primara i mali i veliki zupčanik sekundara...
A ako je jedan set s ravnim zupcima, onda je to neko ubacivao aftermarket, jer serijski nisu sigurno ravni.
Daj nabaci koju sliku zupčanika ako imaš poslikano.
#160
Posted 04 August 2013 - 13:05
Evo sad gledam na MS skuter shopu i svi primari za piaggio imaju ravne zupce, a i sekundari takodjer. I ima 5 zupcanika, pogledaj slike na MS shopu pa ces vidit. Na primaru na onom manjem dijelu su 2 zupcanika na istoj osovini, jedan je mali sa kosim zupcima a drugi je veci ravan, dok je onaj na dugackoj osovini takodjer ravan. A na svim sekundarima su oba zupcanika ravna.
Edited by mrgood, 04 August 2013 - 13:06.
11 user(s) are reading this topic
0 members, 11 guests, 0 anonymous users