![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
![](https://svet-skutera.rs/public/style_images/master/icon_users.png)
#221
Posted 02 June 2015 - 11:48
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
#222
Posted 02 June 2015 - 13:17
Ako ti je start dobar ne podlaži nis.
Daj uslikaj kako stoji remen u polutkama jer na pia nikad ne stoji u vrhu polutki , meni isto oko 1cm u njima remen pa ima snage na zadnji dignut lagano kad nekog vozim iza bez cukanja..
#223
Posted 02 June 2015 - 13:31
Sajbica se pravi da variomat predje preko nje, izlaznost ostaje ista, i krajnja ista, samo se dobija a startu.
Ako gubite krajnu, znaci da vam variomat zapinje o sajbicu i ne moze da izgura remen dovrha. Debljinu sajbice diktira sirina remena, ali i debljina slidera. I ako ima mesta da se podmetne 2,5mm sajbnica, serijski slideri na pia su tanki i spasce sa zida variomata..
#224
Posted 02 June 2015 - 14:15
#225
Posted 02 June 2015 - 15:08
AcaPostar, on 02 June 2015 - 13:31, said:
Sajbica se pravi da variomat predje preko nje, izlaznost ostaje ista, i krajnja ista, samo se dobija a startu.
Ako gubite krajnu, znaci da vam variomat zapinje o sajbicu i ne moze da izgura remen dovrha. Debljinu sajbice diktira sirina remena, ali i debljina slidera. I ako ima mesta da se podmetne 2,5mm sajbnica, serijski slideri na pia su tanki i spasce sa zida variomata..
Malo se bolcna produzi pa vario mora izlazit vise , sad ne znam dal u krajnjoj igra tolko ulogu ako kazes da ne , mozda grijesim.
Al ako podlazete ne podlazite sa strane ventilvara nego sa strane kalote.
![Posted Image](http://images.tapatalk-cdn.com/15/06/02/f7d44795cad94b03d459ad17ab03237f.jpg)
#226
Posted 02 June 2015 - 15:25
#227
Posted 02 June 2015 - 15:38
#228
Posted 02 June 2015 - 17:35
#229
Posted 02 June 2015 - 17:57
cak i da netko isti setup ima tesko je rec, frend ima isti setup ko ja naprimjer a totalno se drugacije masina i vrte i ponasaju.
probaj teze rolice, a mogo bi nabavit i neki mjerac okretaja s ebaya tek tolko da vidis gdje si s okretajima
#230
Posted 02 June 2015 - 20:57
#231
Posted 02 June 2015 - 21:58
Na curinom diesisu s base kitom i sc08 je sa serijskim variom na 70 (60 gps-a) otišo u prevrtavanje i krajnja je bila nekih cca 80 gps-a, ne sjećam se više.
Nakon ugradnje polinija, okretaji nisu rasli sve do negdje oko 90 po satu, krajnja po gps-u je oko 85, nisam dugo testirao pa se ne sjećam.
#232
Posted 02 June 2015 - 22:03
Grale, on 02 June 2015 - 21:58, said:
Na curinom diesisu s base kitom i sc08 je sa serijskim variom na 70 (60 gps-a) otišo u prevrtavanje i krajnja je bila nekih cca 80 gps-a, ne sjećam se više.
Nakon ugradnje polinija, okretaji nisu rasli sve do negdje oko 90 po satu, krajnja po gps-u je oko 85, nisam dugo testirao pa se ne sjećam.
tačno tako, pogotovu na ac prenosu, koji je kraći, začas ispuca ceo prenos i kasnije razvrtava u obrtaje i nakupi krajnje..
#233
Posted 02 June 2015 - 22:33
Edited by mrgood, 02 June 2015 - 22:34.
#234
Posted 03 June 2015 - 00:58
#235
Posted 03 June 2015 - 11:16
delikatna je situacija to.. da li je bolje izbiti krajnju prevrtavanjem u nižem stepenu prenosa, ili pravilno opteretiti mašinu prenosom i voziti se na maksimalnoj isporuci snage u centru rezonancije, sa naravno adekvatno opterećenom mašinom...
teško je to ljudima i objasniti, nekima je bolje da idu 90 na 11000 rpm-a, pa taman motor išao i samo jednu sezonu...
#236
Posted 03 June 2015 - 12:05
Edited by mrgood, 03 June 2015 - 12:12.
#237
Posted 03 June 2015 - 13:10
#238
Posted 03 June 2015 - 13:14
#239
Posted 03 June 2015 - 23:35
to sam pokušao da ti kažem kroz prethodni post... postoji mogućnost simulacije kraja prenosa i puštanja mašine da ubrzava obrtajima
#240
Posted 04 June 2015 - 00:06
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users