Jump to content


Piaggio Liberty 2T

piaggio liberty2t

384 replies to this topic

#221 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 02 June 2015 - 11:48

Kupio sam upravo 2 svjecice ngk br9es, i novu prirubnicu. Posto su te prirubnice smece jer brzo ispucaju, bacit cu se u izradu prirubnice od prokroma, koja ce bit vjecna :) . Danas kad sve namontiram i ponovo nastelam fergazer,napisat cu kakva je situacija. A i javit cu tokaru da mi napravi 2 sajbice od 2 i 1 mm pa da ih stavim napred pod remen.

#222 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 02 June 2015 - 13:17

Stavljanjem sajbica ces jos vise izgubit na krajnjoj.
Ako ti je start dobar ne podlaži nis.
Daj uslikaj kako stoji remen u polutkama jer na pia nikad ne stoji u vrhu polutki , meni isto oko 1cm u njima remen pa ima snage na zadnji dignut lagano kad nekog vozim iza bez cukanja..

#223 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 02 June 2015 - 13:31

Kako ce izgubiti na krajnjoj?
Sajbica se pravi da variomat predje preko nje, izlaznost ostaje ista, i krajnja ista, samo se dobija a startu.

Ako gubite krajnu, znaci da vam variomat zapinje o sajbicu i ne moze da izgura remen dovrha. Debljinu sajbice diktira sirina remena, ali i debljina slidera. I ako ima mesta da se podmetne 2,5mm sajbnica, serijski slideri na pia su tanki i spasce sa zida variomata..

#224 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 02 June 2015 - 14:15

Onda mene sajbice ne zanimaju, ja sam mislio da cu tako dobit vecu krajnju brzinu. Ocito to onda nema veze. Meni je start odlican, znaci po ovome sta vi pricate sajbice mi ne trebaju. Ja sam davno tj. cca 200-300 km nakon sto sam stavio remen koji je sad na skuteru biljezio markerom izlaznost. Odozada mi je remen upadao cca 1 cm (i sada je otprilike tako ), a naprijed je isao skoro do vrha, tj. sada ide sigurno posto je vec dosta potrosen. Prema tome, ja moram negdje drugdje traziti problem. Da li je moguce da su rolice prelagane, pa na odredjenom broju okretaja pocne prevrtavat ? Da li bi mi moza pomogao multivar za piaggio ?

#225 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 02 June 2015 - 15:08

View PostAcaPostar, on 02 June 2015 - 13:31, said:

Kako ce izgubiti na krajnjoj?
Sajbica se pravi da variomat predje preko nje, izlaznost ostaje ista, i krajnja ista, samo se dobija a startu.

Ako gubite krajnu, znaci da vam variomat zapinje o sajbicu i ne moze da izgura remen dovrha. Debljinu sajbice diktira sirina remena, ali i debljina slidera. I ako ima mesta da se podmetne 2,5mm sajbnica, serijski slideri na pia su tanki i spasce sa zida variomata..
Mislis da ne igra ulogu u krajnjoj?
Malo se bolcna produzi pa vario mora izlazit vise , sad ne znam dal u krajnjoj igra tolko ulogu ako kazes da ne , mozda grijesim.
Al ako podlazete ne podlazite sa strane ventilvara nego sa strane kalote.
Posted Image


#226 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 02 June 2015 - 15:25

Koje je opravdanje da se platna stavlja do kalote-poklopca varijatora? Tako se varijator ne može zatvoriti skroz pa će rolnice kloparati na leru, govorim u slučaju da je spoljnji fi platne veći od bolcne, ako je isti ili manji ulaziće u bronzanu čauru varijatora pa je može oštetiti i čak zaglaviti unutra. Svi stavljaju do ventivara, ne vidim razlog za ovakav rizičan experiment.

#227 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 02 June 2015 - 15:38

ne smeta podloška do kalote variomatu jer se ne dodiruju kad su rolice unutra, pametnija je opcija sto ne moras paziti da je podloska poravnata s bolcnom i kako variomat klizi po njoj

#228 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 02 June 2015 - 17:35

Mislim da se ne gubi u krajnjoj ali se definitivno ne dobiva. Najjednostavnije je zamislit prijenos na mountain bikeu ili specijalki i usporedit. Znaci kad je na mountain bikeu napred kod pedala najveci zupcanik,a iza najmanji,imamo maksimalnu krajnju. Isto je i ovdje,kad je remen na variomatu izbacen na vrh,a u zadnjim polutkama na dnu,imamo maksmalni krajnju. Prema tome,to sto ja nemam sajbice nema ama bas nikakve veze s tim sto mi krajnja ne prelazi 85 po satu. I opet mi niko nije odgovorio na pitanje: da li imam prelagane rolice i da li mi se dogadja ono sto popularno zovu prevrtavanje,i sta da radim u vezi s tim ?

#229 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 02 June 2015 - 17:57

sajbice definitivno nebi dodale na krajnjoj brzini sto tebe muci, a rolice si valjda probavao i kad si prijenos stelo to ti ne moze nitko rec dal su tebi prelagane.
cak i da netko isti setup ima tesko je rec, frend ima isti setup ko ja naprimjer a totalno se drugacije masina i vrte i ponasaju.
probaj teze rolice, a mogo bi nabavit i neki mjerac okretaja s ebaya tek tolko da vidis gdje si s okretajima

#230 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 02 June 2015 - 20:57

Imam mjerac okretaja, al ga jos uvijek nisam namontirao. Zanimljivo je da sam bas maloprije probao skuter i na laganoj nizbrdici, znaci cujem na uho da se zvuk jednakomjerno povisuje kako okretaji rastu, ali kad dodje iznad osamdeset, okretaji odjednom odlete nekud u nebo, po mojoj procjeni on ode od 80-85 kmh sigurno 1000 okretaja plus. Kao da imam nekakvu rupu ili kao da nesto proklize negdje. Naravno prije toga sam postavio novu prirubnicu na karb i ponovo nastelao fergazer. Najbolje ga dobijem (tvrdi taktovi itd.) na otprilike 3/4 - 5-6 punog kruga.

#231 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 02 June 2015 - 21:58

Sa serijskim variomatom čisto normalno da ode u prevrtavanje.
Na curinom diesisu s base kitom i sc08 je sa serijskim variom na 70 (60 gps-a) otišo u prevrtavanje i krajnja je bila nekih cca 80 gps-a, ne sjećam se više.
Nakon ugradnje polinija, okretaji nisu rasli sve do negdje oko 90 po satu, krajnja po gps-u je oko 85, nisam dugo testirao pa se ne sjećam.

#232 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 02 June 2015 - 22:03

View PostGrale, on 02 June 2015 - 21:58, said:

Sa serijskim variomatom čisto normalno da ode u prevrtavanje.
Na curinom diesisu s base kitom i sc08 je sa serijskim variom na 70 (60 gps-a) otišo u prevrtavanje i krajnja je bila nekih cca 80 gps-a, ne sjećam se više.
Nakon ugradnje polinija, okretaji nisu rasli sve do negdje oko 90 po satu, krajnja po gps-u je oko 85, nisam dugo testirao pa se ne sjećam.

tačno tako, pogotovu na ac prenosu, koji je kraći, začas ispuca ceo prenos i kasnije razvrtava u obrtaje i nakupi krajnje..

#233 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 02 June 2015 - 22:33

Znaci treba mi multivar onda ? Ili da probam prvo sa duzim prijenosom ?

Edited by mrgood, 02 June 2015 - 22:34.


#234 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 03 June 2015 - 00:58

radije investirat u multivar , daje on dosta krajnje uz to sta meni recimo ne prevrti nikad , nema veze vozio 80-90-100 uvijek fino drzi oko 10 000

#235 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 03 June 2015 - 11:16

ja sam neki dan imao telefonski poziv od vlasnika kome je pre ugradnje redovnog variomata motor išao 90 i 100 po satu, a sada ide samo 80...

delikatna je situacija to.. da li je bolje izbiti krajnju prevrtavanjem u nižem stepenu prenosa, ili pravilno opteretiti mašinu prenosom i voziti se na maksimalnoj isporuci snage u centru rezonancije, sa naravno adekvatno opterećenom mašinom...

teško je to ljudima i objasniti, nekima je bolje da idu 90 na 11000 rpm-a, pa taman motor išao i samo jednu sezonu...

#236 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 03 June 2015 - 12:05

Po meni bi moj skuter trebao tih 1000 okretaja na kraju rastegnuti u nekakvih 15-20 kmh, znaci da on od 80-95/100 lagano razvlaci te okretaje,a ne da okretaji naglo odu do kraja u samo 5 kmh. Samo kako to postici ? Doduse,moj centralni feder sigurno vise nije kao nekad,jer je star koliko i motor,ne vjerujem da ga je netko mijenjao,pa bi mozda prvo trebalo probat njega zamijenit. Ali cu prvo probat sa rolicama od cca 4,7 grama. Imam 4,3 i 5 pa cu stavit 3 ove i 3 one,to je 4,65 grama otprilike,pa cemo vidjet sta se desava.

Edited by mrgood, 03 June 2015 - 12:12.


#237 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 03 June 2015 - 13:10

Centralni ako ne valja opet ne utjece na krajnju. Osim ak nisi stavio neki tvrdi i jos na njega torsion pa prevrtava , imas serijski?

#238 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 03 June 2015 - 13:14

Ma da,serijski je feder.

#239 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 03 June 2015 - 23:35

izlaznost remena podešavaš sa tim šajbicama, pa možeš tačno da namestiš dokle da ti remen izlazi te da ga uhvatiš na mestu gde motor počinje lagano da ide u brtaje, tu se radi o 0,1mm podloškama plus ili min us na kritičnom stepenu prenosa..

to sam pokušao da ti kažem kroz prethodni post... postoji mogućnost simulacije kraja prenosa i puštanja mašine da ubrzava obrtajima

#240 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 04 June 2015 - 00:06

Pa meni je nebitno kako mi remen stoji iza, gdje da ja stavim sajbicu ako ne kod variomata, al to mi za krajnju nece pomoc...





4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users