Jump to content


Piaggio Liberty 2T

piaggio liberty2t

384 replies to this topic

#301 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 19 June 2015 - 13:59

aha da on ima trokutasti.. ja zabrijo da je onaj mali :D

#302 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 19 June 2015 - 14:21

Pa cekaj mrgood,jel ti imas ovo crevo (lulicu) kao na slici ili vozis bez tog creva pa ti je rupa na boxu 38x25?

#303 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 19 June 2015 - 14:47

Ja bas i ne kuzim sta bi ja dobio da sam , nakon stavljanja normalnog otvora na airbox,stavio manju diznu ? Jer se skuter uopce nije davio na ful gasu a boja je bila i dalje presvijetla,cak i sa iglpm na srednjem zarezu. I uz sve to,skuter je isao za pola losije nego prije.

#304 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 19 June 2015 - 14:49

Vozim bez tog crijeva jer je puklo pa sam ga bacio. Crijevo inace ide sa airboxa na plasticnu cijev koja ide ispod sjedala,i na svom kraju ima 2 rupe otprilike promjera 8 mm koje gledaju prema zadnjem kraju,i odatle se usisava zrak u airbox.

#305 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 19 June 2015 - 15:55

Dobijas manju potrosnju...
Tebi ako radi ok sa starom rupom i ako si ti zadovoljan onda ostavi tako...

#306 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 19 June 2015 - 16:26

Kako bi dobio manji potrosnju kad i dalje trazi vecu diznu ? Po boji na ful gasu

#307 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 19 June 2015 - 17:17

Mi smo celu pricu zapoceli zato sto si se žalio da ti trazi veliku diznu (88) pa pretpostavljamo da ti smeta potrosnja..

Posteluj kako ti volja, po meni, bitno je da dobro ide, a potrosnja je nus pojava :)

#308 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 19 June 2015 - 17:33

Nisam se ja uopce zalio, mozda sam krivo shvacen :) . Ja ako pazim kako vozim, sada sa diznom 86 imam cak i manju potrosnju nego s onom 82 koja je bila prije. Evo u 60 tak km potrosio sam cak nesto manje od pola rezervara, znaci sa punim bi napravio cca 120-130 km. Ako racunamo da je rezervar 5 litara, znaci da trosi malo vise od 4 litre na 100, sto je odlicno.

#309 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 19 June 2015 - 17:44

To je to. Dobro nastelovan karb uvek najmanje trosi, bez obzira na velicinu dizne, prema svakom cilindru i spuhu, kada udje u rezonancu potrosnja je najmanja. Ako si zadovoljan sa karbom, premeri krajnju pa se posveti stelovanju prenosa .

#310 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 19 June 2015 - 20:46

Ja sam jako zadovoljan i smatram da je to to sto se karba tice. U prilici sam kupiti polovan multivar za piaggio za 20 € od decka kojeg poznam, tako da mi je to slijedeca investicija. Pa cemo vidjeti onda da li ce to biti dovoljno ili ce traziti ipak produzenje pirjenosa.

#311 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 20 June 2015 - 00:02

Ajde bas me zanima koliko ce ti smiriri masinu taj multivar. :)

I kad se kaze trokutasti airbox,vecina misli na onaj sa starog runnera i nrga na kojem pise high performance airbox, tako nekako. Ovaj je pak neki treci, i vjerujem da se razlikuje od trokutastog

#312 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 23 June 2015 - 13:48

Stigao multivar, sad vidim zasto je bio tako jeftin, ali sam ga ipak uzeo:

Posted Image

Posted Image

Znaci ako pogledate prvu sliku, vidi se da je na jednom dijelu pojeden obod (na ovoj slici je to gore) a na donjoj slici je slikan bas taj rub i vidi se kako je tu nesto glodalo. Ovo ovakvo ne smije na skuter jer ima ekscentar, tako da ce izazivati vibracije, pa je moguce da strada i radilica, tj. to je vrlo vjerojatno. E sad, sto mi je ciniti ? Da li da odem tokaru da mi skine taj rub na ovom drugom dijelu multivara pa da dobijem 100 % krug, ili da odem do kolege bravara koji vari aluminij da mi prodje jedan span ovdje gdje fali, pa da onda nosim tokaru na obradu ? Koliko bi izgubio na startu ako mi je multivar cca 4-5 mm manjeg promjera nego novi ? I da li se remen uopce ikada dize preko ovog glatkog ruba sto se vidi na gornjoj slici, ili bas ide skroz do kraja i po ovom obodnom prstenu kojeg meni malo fali ?

Edited by mrgood, 23 June 2015 - 13:49.


#313 Josip

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • MestoSeget Donji
  • Vozimnrg extreme

Posted 23 June 2015 - 14:39

to što bi ti skidao ima svaki multivar kupljen u trgovini nov, bar za piaggio grupaciju

#314 Josip

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • MestoSeget Donji
  • Vozimnrg extreme

Posted 23 June 2015 - 14:44

krivo sam protumacio post

mislim da nema poterbe da to diraš, malo zagladi smirg papirom, ako te baš bode u oči, a i nije toliko oštešćeno da bi smetalo na okretajima koje ti voziš

#315 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 23 June 2015 - 15:14

Pa ne mogu samo zagladit, treba imat oblik kruga a ne krumpira. U biti probat cu stavit pa cu vidjet,ako ne trese i ne radi probleme ostavit cu ovako onda.

#316 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 23 June 2015 - 16:36

Kako nema potrebe da se dira? Jasno se vidi da je variomat u debalansu. Zamisli igranke kada se to zavrti na 8-10k obrtaja...
Nisam strucan da kazem da li bi se to moglo popraviti, odnosno skinuti precizno na strugu. A i ako bi se to uradilo ne bi gubio na startu ali bi gubio na krajnjoj...

#317 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 23 June 2015 - 16:39

A i ne znam zasto svi toliko rizikuju sa banalnim stvarima pokusavajucj da ustede koji dinar i na kraju ih izadje "skuplja pita vec tepsija". Nagledali smo se tema odvaljenih radilica na forumu, prosviranih lezajeva, itd...Zar nije bilo bolje dati 50-60eur za novi variomat i budes miran nego ovako da imas potencijalno dobre sanse da unistis komplet masinu?

#318 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 23 June 2015 - 16:41

Ma moglo bi se,imam vrhunskog tokara tu blizu. Kolega varioc mi navari 2 špana tu gdje fali,a tokar to sredi da ce izgledat ko original. Pa cemo vidjet, za pocetak kad se sve obradi cu ga zasarafit u stolnu busilicu i pustit na 3500 okretaja da vidim jel u centru,ako je sve ok ide na skuter.

#319 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 23 June 2015 - 19:00

To je mhr variomat.

#320 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 23 June 2015 - 19:08

Da mhr, nije obican 2000. Mrgood, sem vibracija, moras voditi racuna da ce se i remen poderati. Ako stvarno mozes da naneses sloj aluminijuma i da se na strugu poravna, to bi bilo idealno!





7 user(s) are reading this topic

0 members, 7 guests, 0 anonymous users