Jump to content


Piaggio Liberty 2T

piaggio liberty2t

384 replies to this topic

#81 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 13 June 2013 - 16:12

Ako mozes snimi da cujemo tacno taj zvuk...meni se prenos nazad "cuje" zadnjih 5000km pa nikom nista...

#82 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 13 June 2013 - 16:13

A cuj, moguce je i to, jer znam da kad sam motor kupio i dovezao doma nista nije strugalo. A kada sam skidao felge da ih ofarbam i promijenim gume, imao sam velikih problema da skinem maticu zadnjeg tocka, jer je to frend mehanicar stegao na pistolj kao sivonja. Posudio sam bio pistolj ali nisam uspio otpustit maticu, pa sam motor bio natovario na kombi i kod vulkanizera. I on se posteno namucio, uzeo je veliku gedoru i sipku sta ide s njom i cijev od 2 metra i jedva je popustila matica. Tako da je moguce da je frend to pretegao kada je zasarafio maticu nakon sto smo promijenili lezaj, pa ga je mozda podrobilo tj. ostetilo.
Skidam zadnji kotac danas pa javim sta je.

#83 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 13 June 2013 - 16:13

Cvele ima snimka jednu stranicu prije pa poslusaj.

#84 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 13 June 2013 - 16:25

Jbg Posted Image pa zaboravno :0takoje: a preslusao sam simak juce ...isti zvuk je i kod mene samo za neki decibel slabiji,definitivno su zupcanici u prenosu i nije to nista strasno.Mozda bi trebalo samo poskidati i proveriti da nije neki ostecen. Probaj kako se cije kad vrtis tocak u pravcu kretanja a ne u rikverc...

#85 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 13 June 2013 - 17:34

Cuje se jednako u oba smjera. Znaci prijenos... A posto je netko ovdje spomenuo da vozi tako vec 5000 km, necu se previse zabrinjavat oko ovoga. Pametnije mi je ici rijesavati jedan drugi problem (hehehe pun sam problema, kad svaki dan nesto novo iskrsne) a to je lupkanje u zadnjem dijelu motora. Naime, kada je motor na centralnim nogarima i kada cimam zadnji kraj gore-dole, nista se ne cuje. Medjutim, kada ga spustim sa nogara i krenem lagano cimati zadnji kraj gore dole, cuje se nekakvo lupkanje. Lupkanje je jos jace kada sjedim na motoru i sa tijelom ga cimam gore dole. Ja pretpostavljam da je guma odnosno dosjed od amortizera otisao, i to gore ispod plastike. Jer se cuje samo kada je motor opterecen vlastitim teretom (znaci da je feder od amortizera malo stisnut) a jos jace kada sjednem na motor (feder od amortizera jos jace stisnut) pa idem logikom= cim vise stisnut feder od amortizera=jace lupkanje=veci luft na gornjem kraju amortizera. Jer kada na zadnjem kraju nema opterecenja (feder od amortizera skroz rastegnut) nema ni lupkanja, sto po meni znaci da feder kada je napet drzi amortizer rastegnutim i lupkanje se niti ne moze cuti.
Sada slijedi skidanje sjedala i plastike ispod sjedala, pa da vidimo sta je.

Edited by mrgood, 13 June 2013 - 17:36.


#86 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 13 June 2013 - 21:30

Jesi isprobao home-made auspuh na Italkit-u?

#87 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 13 June 2013 - 22:32

Nisam jos, kolega tuningfanatic, cekam da porijesavam ove problemcice, pa cemo onda i to, polako, bit ce sve ovdje napisano :0takoje:

#88 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 14 June 2013 - 16:57

Skinuo zadnji kotac maloprije, definitivno nije lezaj, nego prijenos, a jbg, nek bude tako, jos cu promijeniti ulje i gotovo. Sutra skidam sjedalo i plastiku da utvrdim koji vrag lupka.

#89 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 15 June 2013 - 12:08

Maloprije sam istocio staro ulje i ulio novo. Napominjem da tko god ima ovakav motor, neka se ne zavarava podacima da u prijenos ide 100 ml ulja, jer nije tocno. Ja sam naime ulio 2,5 decilitra ulja i po mjeracu na cepu ulje je malo iznad polovice, sto znaci da bi bilo na maksimumu trebalo bi 4 decilitra ulja. Podaci u manualima jednostavno nisu tocni.
Onaj zvuk struganja je ostao i dalje, ali to me ne zabrinjava, neka struze, jer u starom ulju koje sam istocio nije bilo nikakve metalne piljevine niti metalnih ostataka, sto znaci da nista nije osteceno.

#90 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 15 June 2013 - 12:36

to mi je nešto puno...obično ide oko 100-125ml ulja, kako u pežoe tako i u minareli blokove...E sad, možda je piaggio nešto drugo ali opet 4dcl mi deluje stvarno puno!!

#91 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 15 June 2013 - 13:22

I meni djeluje puno, ali tako je. Ja sam cekao da pocne curiti visak na ono crijevo, ali nisam docekao. A na mjeracu pokazuje ulje malo iznad polovice, a utocio sam 250 ml. Doduse, ja kada sam na netu gledao slike za piaggio free, kod njega je prijenos sa strane gdje je deklo tj. odatle se rastavlja, dok je kod mene sa strane kotaca. Znaci ja prijenosu pristupam tek kada skinem zadnji kotac i pakne, onda se ulaze poklopac i sarafi. Tako da je to kod mene ocito drukcije.

#92 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 15 June 2013 - 14:48

...ne sipaj vise od potrebnog jer se NIKAD ne puni getriba do vrha uljem.Zupcanici se podmazuju kapljicama i rasprsenim uljem koje bacaju kad se "razvrte",zato je nivo ulja oko pola ili cak i nize......Ako za Lliberti 125 ili free ide 85ccm ulja ne verujem da kod tebe treba pola litre...
pa nije to menjac Fap-a ... :)
http://www.piaggio.c...%20Liberty.html
http://www.piaggio.c...ika%20free.html

edit-zadnji put kad sam se zaje*** [pre 5-6god] i dosipao vise od 110ccm ulja koliko ide po manualu,imao sam tako jedni lepo izbacivanje ulja kroz odusku i kompletno zamazanu gumu i zadnji kraj skutera...

#93 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 15 June 2013 - 16:22

Meni je sada na mjeracu ulje malo iznad polovice. Vozio sam se od posla do kuce (cca 500m) nakon promjene i nista nije curilo. Maedjutim, ono sto me zacudilo je to kako je cudne boje bilo staro ulje (staro je relativno jer sam ga mijenjao pred cca 1000 km). Neka maslinasto zelena boja, a inace je onako crvenkasto.

Edit: Ne znam tko je onda, kolega cvele, prosipao gluposti tu ranije da se toci ulje dok visak ne pocne tec na ono malo crijevo...

Edited by mrgood, 15 June 2013 - 17:18.


#94 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 15 June 2013 - 18:52

Quote

Neka maslinasto zelena boja, a inace je onako crvenkasto.

Edit: Ne znam tko je onda, kolega cvele, prosipao gluposti tu ranije da se toci ulje dok visak ne pocne tec na ono malo crijevo...
Da, takvu maslinasto-zelenu boju je i kod mene imalo kod zadnjeg menjanja...a ovo da se toci dok ne prelije :) taj mora da je tako pretakao rakiju u podrumu pa mu to ostalo u secanju... :D

#95 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 15 June 2013 - 23:22

To samo dokazuje da ne valja svakoga slusat, sreca da nisam tocio jos, i hvala sta si mi ukazao na to B)

#96 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 16 June 2013 - 00:00

"Od viska glava ne boli." Zar nije tako? B)

#97 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 16 June 2013 - 00:24

Pa vidis da se cveletu razlilo ulje po felgi, meni je sada razina ulja na sredini i ostat ce tako...
Sutra imamo neku rostiljadu, a iduci tjedan slijedi mala prerada rezonantnog auspuha u vidu izrade nove grane koja ce biti kopija serijske (jer sa njom asupuh sasvim fino radi) ali ce imati jednu izmjenu, naime na originalnoj grani flandza za pricvrscenje na cilindar je neovisna i klizi po grani, a ja cu napraviti fiksnu flandzu tako da mogu iskoristiti dihtung, jer mi sa originalnom granom lagano masti ispod cilindra. A kad to rijesim, onda slijedi uvrtanje vece dizne i stavljanje rezo auspuha (trenutno je 74, namjeravam poceti sa 80, pa cemo vidit gdje cu zavrsit, ali mislim da ce to bit tu negdje).

Edited by mrgood, 16 June 2013 - 00:27.


#98 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 20 June 2013 - 13:53

Bolje i prakticnije resenje je da se grana uvlaci u flandju-prirubnicu, pogotovo ako hoces vise auspuha da pravis da ne moras za svaki drugu prirubnicu.

Hteo sam da te pitam za gume, vidim po sarama da imas Pirelli Mandrake. Jesi zadvoljan sa njima, kako prijanjaju, kakve su na kisi...?

#99 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 20 June 2013 - 14:24

Ma grana je vec napravljena, kolega, sa fiksnom prirubnicom i zavarena na onaj moj rezonantni auspuh. Samo jos moram to pofarbat. Ako mi bude trebala jos koja grana slozim ju opet, nikakav problem.
Jesu, Pirelli mandrake, i jos na njima pise "For U.S. only", ko zna kojim putevima je to stiglo u Hrvatsku, a cekao sam ih mjesec dana. Jer gume ovih dimenzija pravi jedino Sava i Pirelli. GUme su odlicne, prianjaju vrhunski, nikada me s njima nije zaneslo, a na kisi se bas nisam vozio, tako da ne znam kakve su na mokrom.

#100 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 21 June 2013 - 14:01

Ista je situacija sa gumama i kod tomosa. Osim Trayal-a, po pristupacnoj ceni se prodaju jedino Sava i ta Pirelli.

Secam se da si nesto pominjao DR EVO, a na kraju stigao Italkit. Sta sam to propustio, zasto si se predomislio?





11 user(s) are reading this topic

0 members, 11 guests, 0 anonymous users