Jump to content


Dilema oko Sprint Max ?



16 replies to this topic

#1 Stunter

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 41 posts

Posted 07 May 2013 - 19:49

Poz ljudi , imam dilemu oko ovog kineza cena je oko 300 e , presao je oko 5 000 km nije vozen zadnjih 3,4 godine ima odradjen kit nzm koliko ccm , ja sam do sad vozio tomos masine pa nemam bas iskustvo sa skuterima , ja privatno popravljam motore imao dosta skutera ali to je bilo u vecini slucajeva karburator, stelovanje ventila , zamena kajsa ulja , filter goriva, migavci nisu radili , zamena prednje viljuske , sajla za km ... i jos par sitnica nista ozbiljno . E sad moje pitanje recimo ako je kit 80 ccm kad kazem (kit mislim na cilindar i klip) da li ta radilica moze da izgura dosta msm 5,6 godina , mozda je pitanje jako glupo ali stvarno neznam , i interesuje me potrosnja ako on kao fabricki motor trosi 2.5 dali ce drasticno da skoci potrosnja , i dali je tacno da motor ide 50,60 sa tim cilindrom od 80 ccm jer sam naiso na neke teme gde su ljudi imali takav problem . Hvala Unapred :D

#2 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 07 May 2013 - 22:03

To je 4t masina. Ako hoces skuter i hoces da ide onda uzmi 2t.

#3 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 07 May 2013 - 22:04

kao prvo nema sanse da je kit 80cc, moguce da su to neki od onih tajvanskih kitova koji se vode kao 80 al su 70cc. Ako nije tolko vozen ja bi posumnjao da je nesto u neispravnom stanju, koji je razlog prodaje za 300e kad novi kosta oko 100 000din... :D

EDIT: Moguce da je 80cc ako je 4t jel postoji maxx i u toj izvedbi..

Edited by bojan681, 07 May 2013 - 22:05.


#4 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 07 May 2013 - 22:08

View Postbojan681, on 07 May 2013 - 22:04, said:

kao prvo nema sanse da je kit 80cc, moguce da su to neki od onih tajvanskih kitova koji se vode kao 80 al su 70cc. Ako nije tolko vozen ja bi posumnjao da je nesto u neispravnom stanju, koji je razlog prodaje za 300e kad novi kosta oko 100 000din... :D

EDIT: Moguce da je 80cc ako je 4t jel postoji maxx i u toj izvedbi..
Nema maXX 50 4t. To je maX, on je 4t. Jedini maXX 4t je 125. Razlog prodaje za 300 evra je taj sto maX toliko i vredi.

#5 Stunter

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 41 posts

Posted 07 May 2013 - 22:49

Izvinite sto nisam rekao U pitanju je Sprint max 4t 50 ccm , a sto se tice cene mislim da je realna posto je motor star jedno 5,6 godina a 3 godine nije vozen 5 000 to je velika kilometraza za jednog kineza ja ove sto sam popravljao kineze posle 3 000 vec dosa lose idu

#6 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 07 May 2013 - 22:51

Pa 4t se tolko ne kvare, treba ga probati kako ide...

#7 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 07 May 2013 - 22:55

5000 km je smesna kilometraza ako skut dobije sve sto mu je potrebno. Naravno najbitnije je da dobije dobro ulje i u slucaju 4t dobru i konstantnu kolicinu ulja.

#8 Stunter

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 41 posts

Posted 08 May 2013 - 13:12

Ma ok nepalsi me ta kilometraza nego radilica da ne crkne , ako bi ste mogli nesto vise da kazete o tome i ovo dali ce ici manje nego sto je isao fabricki ?

#9 The Milivojevic

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 21 posts
  • MestoCuprija
  • VozimPeugeot Zenith '99

Posted 08 May 2013 - 14:15

Pa ako je star 5, 6 godine, ne mora da znaci da zbog toga vredi 300 e, ali ipak je to 4t i kinez :/ Bolje da uzmes neki 2t i ako je kinez, neka bude i pokvaren, samo da je 2,t a to moze da se nadje za 300 350 e i da ulozis nekih 50 do maximalnih 100 e :superiska: Neki npr sprint exactly, samo dajem primer

#10 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 08 May 2013 - 15:07

Pa eno za 400-500e su se prodavale aprilije sr, one su jos i lc...

#11 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 08 May 2013 - 15:39

View PostStunter, on 08 May 2013 - 13:12, said:

Ma ok nepalsi me ta kilometraza nego radilica da ne crkne , ako bi ste mogli nesto vise da kazete o tome i ovo dali ce ici manje nego sto je isao fabricki ?
Ako je kod prethodnog vlasnika normalno kkoriscen i odrzavn, moze radilica da izdrzi i do 20000 km. Sto se tice brzine ona je direktno u vezi obrtaja koje motor postize na krajnjoj brzini pa tako ako je ranije isao npr 60 na 8000 i sa kitom ce ici isto toliko na istim obrtajima ali ce do te brzine brze ubrzavati. Zamenom varijatora ili odnosa primar-sekundar moze se dobiti jos na maksimali. Prelistaj malo po forumu http://forum.pyrothe...toreo-50-90-4t/ Ovo je ista masina kao kod tebe pa vidi sta je radjeno i kakvi su rezultati.

#12 Stunter

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 41 posts

Posted 08 May 2013 - 23:06

Pa ja rekoh da je pitanje glupo posto vec sam rekao da sam radio dosta oko tomosa i kod njih kad se stavi klip 42 to je kraj ono cao djaci ako izdrzi jednu sezonu exstra , nemogu da verujem da kinezi od 50 cmm mogu da imaju dug radni vek i ako se ugradi veci cilindar od 80ccm tj 46 precnik klipa

#13 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 09 May 2013 - 10:50

malo sam prelistao gore, pa se uključujem u raspravu..

dakle na 4T motore svi pakuju neki kit, da li 70 ili 80 sve jedno, svi nešto lažu sa tim kubikažama, ali definitivno 50-ka slabašno ide... (čast Agility izuzetcima)... Uglavnom je loše podešena mašina uzrok da motorić slabo i ide....

sad te kitove što pakuju po servisima, koji su kineskog porekla, stavljaju u kompletu sa serijskom glavom , i niko ne obraća pažnju koji je, posle ugradnje veće kubikaže, kompresioni odnos na malenoj glavi predviđenoj za 40mm klip...

desi se da cikne radilica, i ja sam dosta o tome čitao, ali nema nekog pravila , kineska je pa bože moj, 3000 din joj je cena, pa je malo lutrija.. ako misliš da imaš kvalitetnu radilicu onda kupiš neku malo skuplju bredniranu i rešio si problem..

za ono na tomosima si u pravu,, a razlog je isti, dakle kompresioni odnos 42 klip donosi veći stepen kompresije sa malim glavama, pa na to slabo ko obraća pažnju... ja sam vozio 42 klip više sezona, u nekim svojim mlađim danima, ali sam spakovao glavu od vodene pumpe, i malo je posekao da stane ispod dekle...

sad ako tripuješ da će to sve da crkne, jer je kinesko sranje, onda nemoj da kupuješ, kupi nekog italijana pa će ti srce biti na mestu, dok sa druge strane ima nas koji se ne bojimo kineza, pa se lepo vozimo i lagano smeškamo za sve pare koje se voze...

#14 Stunter

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 41 posts

Posted 09 May 2013 - 15:50

Ovako hvala Mario sto si se ukljucio , e sad ako sam te razumeo hoces da kazes da mnogi stave veci cilindar ( Stublinu ) recimo 46 precnik a glavu ostave standardni precnik i onda je glavni fazon mala zapremina glave i onda dodje skoro do duplo vece kompresije i zato radilica oce da vrisne ? i jos 1 pitanje sta ako na taj motor nije stavljen kit nego je taj isti cilindar samo razbusen da li moze opet da crkne radilica , i koliko imaju ti 4t 50ccm kompresiju odprilike i da li zna neko odprilike koliko bi trebao da je velika kompresija na te 4t da radilica prolupa , i jos nesto :D , nasao sam kuci neki auspuh od aprilije skutera pise na njoj nesto B - 1062 ako uzmem motor mozda bi mogao taj ausp. da pomogne ali otom potom ....

#15 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 09 May 2013 - 16:04

to B-1062 je neki fabrički broj... uglavno rezonantni auspusi nemaju šta da traže na 4T skuterima...

da što se tiče kompresije tako nekako .. baci pogled na moju temu pa ćeš videti kako to sve izgleda unutra... ja sam stavljao 90cc-a ali sa većom glavom, pa to ne bi trebalo da bude problem...

http://forum.pyrothe...5457#entry35457

#16 Stunter

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 41 posts

Posted 10 May 2013 - 23:46

video sam temu sve je do detalja objasnjeno svaka cast , ali citajuci ocekivao sam neku vecu brzinu ali kad se uzme u obzir da je 4t masina + kinez i nije tako lose, interesu je me gde mogu da nadjem cenovnik tih kineski delova i ovih ozbiljnih firmi malossi , stage 6 ... , bas sam se iznenadio kad sam cuo da je radilica oko 3 000 nije mnogo kao kod tomosa , bas sam se nesto zagrejao oko ovih skutera i nije nista specijalno radjen ja mislio to ce da budu matice ,srafovi, sajbnice na desetine kao siguran sam da bih mogao da odradim ceo skuter msm da ga rastavim i sastavim posto sam radio dosta generalni kod kola tako da je ovo isto potpuno

#17 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 11 May 2013 - 00:36

što se tiče brzine to je ono što imam sada, slede detaljna podešavanja za neki napredak., pa videćemo...

što se tiče delova, imaš nekoliko inostranih koje mi radimo preko mreže, a imaš i domaćih portala...

http://forum.pyrothe...za/page__st__80





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users