#1
Posted 17 January 2011 - 13:34
Da predstavim i ovde projekat...
Prvo da se vratim u 2007 godinu, kada sam kupio prvi skuter. U pitanju je bio Keeway Matrix, kada sam ga kupio bio je star 3 meseca i imao je na satu oko 800km....To leto me je spasao, prodao sam auto i celo leto sam se vozikao, skuter mi je bio glavno prevozno sredstvo, do kraja septembra sam presao oko 3000km i prodao ga, jer je falilo para za novi auto...
Odlican skuter!!! evo i jedna slikica...
Prica se nastavlja leta 2009 godine gde uzimam Aeroxa, za skuter znam od prvog dana kad je kupljen, stvarno je jako malo koriscen, imao je manje od 10000km na satu za 8 godina koriscenja...
Citavu sezonu sam vozio serijalu i na kraju sezone sam krenuo da ga sredjujem...
evo kakav je bio...
Mnogo toga se izdesavalo, dva kita,dva auspuha,dva varijatora,mnogo stelovanja,eksperimentisanja, ali sada je ustelovan i spreman za sezonu...
Setup je sledeci :
cilindar : Stage 6 Sport Pro
radilica : Motoforce Evolution
Auspuh : Stage 6 pro replica
Varijator : Stage 6 Sport Pro Variomatic
kvacilo : Malossi Delta
zvono : RMS Wingbell
karburator : Dellorto 19 Black edition
filter : fabricki filter preradjen dizna 105
gume : Continental Contitwist
Od stylinga, felne su plastificirane u belo,stavljena tabla sa obrtomerom od Aeroxa 100-te, Stage 6 retrovizori,Stage 6 merac temperature,Stage 6 nalepnice,Stage 6 distancer amortizera,RMS bocna nogara,RMS amortizer,STR8 providne plastike zmigavaca...itd
To je to za sada....
evo i slika od letos...
#2
Posted 11 March 2011 - 17:43
Prekontrolisao sam stanje kit-a, sve je ko novo,nema lufta u lezajevima na radilici....vracena uljna pumpa, zadihtovao sam neka mesta gde mi je curio antifriz (stage 6 termodavac,crevo na posudici), opran filter vazduha,ociscen karburator,zadnja guma je obrnuta tako da je sada dobar smer rotacije....
Po Cveletovom uputstvu pomereno je paljenje za 3 stepena i ne mogu da verujem koliko skuter ima vise snage na manjim obrtajima, prezadovoljan sam rezultatom
Replica kao da ima siri spektar snage i super povlaci na medju ubrzanjima...sada je mnogo bolja za gradsku voznju!!
Savetujem svakom da uradi ovu DIY intervenciju, bijaks u ruke i 20 min posla!
#3
Posted 11 March 2011 - 17:48
#4
Posted 11 March 2011 - 17:54
Inace dizna je 103 na preradjenom airboxu..
#5
Posted 11 March 2011 - 22:38
ovde smo čini mi se prvi put polemisali na tu temu...
http://www.skuteri.org/forum/index.php?/topic/3204-peugeot-jetforce-project/page__st__40
isto se dešava i kod pite na jet-u i isto se dešavalo i kod zox-a na SF3, kako god da sam kojim slučajem mogao da pomerim celu anker ploču kao što sam kod kineza odradio kada sam frizirao kasnije, toga ne bi bilo jer bi nabijanje bilo na vreme obavljeno, odnosno sinhronizovano ranije kao i okidanje... preostaje još da vidim da li sa tom malenom kajlom mogu da pomerim ceo magnet za toliko i dobijem isti efekat, samo je tu malo bezveze što ta kajla daje fiksno pomeranje, predviđeno za taj TOP varijabilni CDI i tu nema mnogo filozofije, pa možda poludim i krenem da doterujem sve ponovo sa pickup-om...
na kraju šlicovanje tih rupa na anker ploči je ideja potekla iz poznate kuhinje, i prosleđena cveletu i zoksi-ju.. drago mi je da sve više nas počinje misliti o vremenu paljenja koje je itekeko važno za efekat rezonance i pomerene uglove izduvnog kanala...
pa reko da ti viknem na vreme za diznu... 2-4 broja su u pitanju, a ume da zaje**e ako je prethodno tačno pogođena, to je taman da zalepi...
tačna zavisnost je ovde raspletena do detalja
http://www.skuteri.org/forum/index.php?/topic/4514-keeway-matrix/page__st__1420
#6
Posted 12 March 2011 - 01:09
#7
Posted 12 March 2011 - 11:21
Phantom replica radi mnogo bolje! http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/huh.png
Ostaje mi jos kais da promenim i spreman za sezonu....dvoumim se izmedju Malossi special i Athena Platinum...sta predlazete?
#8
Posted 12 March 2011 - 12:15
#9
Posted 12 March 2011 - 13:32
Mario, on 12 March 2011 - 12:15, said:
http://www.adrenalin...y_etc-3880.aspx
#10
Posted 12 March 2011 - 16:18
Zato mi je zapao za oko, mada sam imao onaj obican athena kais i kvalitet je katastrofa, potrosio se za 1500km...
#11
Posted 16 March 2011 - 13:12
Koliko sam izracunao to je oko 13% produzenje prenosa.
Iz razgovora sa Pitom, saznao sam da je povecanje plafon 10km/h,sto i nije lose znaci da mogu da ocekujem oko 110km/h krajnju...
Dajte savete...
#12
Posted 16 March 2011 - 13:22
#13
Posted 16 March 2011 - 14:18
http://svet-skutera....-1/page__st__20
#14
Posted 16 March 2011 - 14:30
Ja sam poludeo bez primara kad sam već na 70-75 na kraju prenosa i motor vrišti u obrtajima...sa ovim Malossi primarom 13/35 što imam 22% je sve leglo na svoje mesto...start je za nijansu lošiji ali ništa spektakularno...čupa on i dalje iz mirovanja...
Moram da se nadovežem na priču o pomeranju paljenja...Ja isto tako nisam verovao koliko sam dobio snage i agresivniji motor kad sam pomerio paljenje...I Stage6 pro auspuh više nije ispadao iz rezonance ispod 9.200 obrtaja već je sada počinjao da radi već od 8.000rpm...neverovatno...pomeranje smatram pod obaveznim ukoliko se želi dobro upregnut 70cc cilindar!
#15
Posted 16 March 2011 - 17:37
jel se pomera u napred ili u nazad u odnosu na smer okretanja motora?
i za koliko se pomera msm koliko trebam da pomerim rupe?
#17
Posted 16 March 2011 - 18:16
Marko-Sprint, on 16 March 2011 - 17:37, said:
jel se pomera u napred ili u nazad u odnosu na smer okretanja motora?
i za koliko se pomera msm koliko trebam da pomerim rupe?
http://svet-skutera....indpost__p__190
#18
Posted 16 March 2011 - 18:21
A el bi valjalo da to odradim i na ovoj serijali kad stavim KIT(malossi sport 70cc,technigas TREK,ostalo serijski)?
#19
Posted 16 March 2011 - 18:36
Milos96, on 16 March 2011 - 18:21, said:
A el bi valjalo da to odradim i na ovoj serijali kad stavim KIT(malossi sport 70cc,technigas TREK,ostalo serijski)?
#20
Posted 16 March 2011 - 18:54
Skidao sam namotaje 100 puta,ali nikad nisam obracao paznju na to...uvek ih samo usrafim...sad kad budem ugradjivao KIT skidacu magnet sa oba freeja da proverim stanje semeringa,pa cu sve da slikam...al o tome u mojoj temi,da ne trujemo vise milperovu
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users